Auteur Topic: Aflevering 0 - Niets is wat het lijkt (WIDM Special)  (gelezen 15642 keer)

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 0 - Niets is wat het lijkt (WIDM Special)
« Reactie #20 Gepost op: 31-12-2015, 10:43:19 »
''Die envelop hadden we ECHT niet gezien, en niemand wilde ons geloven''.



Ja, dan helpt een bril ook niet meer.

Niet alleen Chris' enthousiasme, maar ook Marlijn, die zich voelde als op een uit de hand gelopen schoolreisje.....Leuk om terug te zien.


En uiteraard de deelnemers uit voorgaande seizoen. Je kan ze moeilijk allemaal voor de camera halen. (tel ik goed met 110?). ik vond het een leuke selectie, en was aangenaam verrast dat Ewout en Hind erbij zaten.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 0 - Niets is wat het lijkt (WIDM Special)
« Reactie #21 Gepost op: 31-12-2015, 12:06:30 »
De aflevering van gisteren trok 470.000 kijkers!

(Bron: https://kijkonderzoek.nl/)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 0 - Niets is wat het lijkt (WIDM Special)
« Reactie #22 Gepost op: 31-12-2015, 12:22:34 »
Hele leuke selectie kandidaten erbij! Eva, Lottie, Yvonne, Hind. Fijn dat er eindelijk weer een rits oude bekenden zijn langs gekomen. Vooral het molboekje moment van Yvonne en Lottie vond ik erg leuk!  ::ok::

Vind wel dat ze voor de locatie van Art toch wel iets creatiever mogen zijn. Weer in een loods met zijn jas aan... Probeer eens oude locatie zoals het kasteel in Lisse..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 0 - Niets is wat het lijkt (WIDM Special)
« Reactie #23 Gepost op: 31-12-2015, 12:47:00 »
Ik heb gisteren ook nog de special van het jaar ervoor gekeken en het viel me op dat van de BN'er-mollen alleen Yvon nooit meer in beeld is geweest. Ook niet bij MolTalk. Ben toch wel benieuwd naar haar verhalen als eerste BN'er-Mol.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 0 - Niets is wat het lijkt (WIDM Special)
« Reactie #24 Gepost op: 31-12-2015, 12:55:10 »
We zullen het moeten doen met de herinneringen, Heinz.


Zoals het met ketjap schrijven van de naam MOL, in de pan met nasi. Onder het toeziend, maar ziende blinde oog van Isabelle Brinkman.

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Aflevering 0 - Niets is wat het lijkt (WIDM Special)
« Reactie #25 Gepost op: 31-12-2015, 13:43:47 »
Heerlijke voorpret aflevering met zoals al door jullie opgenoemde hele mooie momenten van inside info en weer wat hilarische uitspraken hier en daar  ::rofl::
Molloot sinds seizoen 4

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 0 - Niets is wat het lijkt (WIDM Special)
« Reactie #26 Gepost op: 31-12-2015, 14:33:12 »
Net ook gekeken. Was inderdaad leuk om bepaalde fragmenten nog eens te zien
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 0 - Niets is wat het lijkt (WIDM Special)
« Reactie #27 Gepost op: 31-12-2015, 14:36:55 »
Ik ook, sommige beelden kende ik niet meer, anderen brachten leuke herinneringen boven. ::ok::

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Aflevering 0 - Niets is wat het lijkt (WIDM Special)
« Reactie #28 Gepost op: 31-12-2015, 15:21:05 »



En uiteraard de deelnemers uit voorgaande seizoen. Je kan ze moeilijk allemaal voor de camera halen. (tel ik goed met 110?). ik vond het een leuke selectie, en was aangenaam verrast dat Ewout en Hind erbij zaten.
Wat probeer je te tellen? Deelnemers zijn er toch 151? 14 seizoenen van 10 en Portugal had er 11?
Molloot sinds seizoen 4

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 0 - Niets is wat het lijkt (WIDM Special)
« Reactie #29 Gepost op: 31-12-2015, 16:00:48 »
Wat probeer je te tellen? Deelnemers zijn er toch 151? 14 seizoenen van 10 en Portugal had er 11?

Hij telt pas vanaf S5 toen de BN'ers hun intrede maakten in WIDM. Er wordt bij die terugblikken alleen naar de BN'ers gekeken, de ON'ers tellen precies niet mee. Heel spijtig in feite, want die eerste seizoenen waren voor mij de tofste.   

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Aflevering 0 - Niets is wat het lijkt (WIDM Special)
« Reactie #30 Gepost op: 31-12-2015, 16:23:12 »
De beste Mol is volgens mij nog steeds een 'onbekende'... En als we het dan toch over onbekende NL'ers gaan hebben, dan mag je daar van mij heel seizoen 16 bij zetten... Er zijn wat voordelen van BN'ers, zeker. Vergelijk bijvoorbeeld hoe de kandi's in seizoen 1 een feestje probeerden op te zetten in een bar in Aussie en hoe ze dat in seizoen 11 deden met een voorstelling op een plein. En het is wel geinig om sommige bn'ers buiten hun comfort zones te zien en beter te leren kennen. Maar widm is voor mij niet leuker of minder leuk met bn'ers  :) Dus ja, jammer dat ze die er niet bij hebben betrokken. Aan de andere kant, meer mensen kan je toch niet in een 50 minuten flashaback proppen zonder ze allemaal een regel tekst te geven.
Molloot sinds seizoen 4

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Aflevering 0 - Niets is wat het lijkt (WIDM Special)
« Reactie #31 Gepost op: 1-01-2016, 21:15:53 »
Ik hoop dat de kandidaten zich de raad van Frits Sissing ter harte nemen, en inderdaad het mollen aan de Mol zullen overlaten.
Woosie down?

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: Aflevering 0 - Niets is wat het lijkt (WIDM Special)
« Reactie #32 Gepost op: 1-01-2016, 22:18:24 »
Dat hoop ik ook echt. Je wil als kandidaat toch dat die pot gevuld wordt? Dat was bij Rik en zijn partner in crime niet te zien vorig seizoen.

Maar ja, je wil natuurlijk ook zo ver mogelijk komen, en liefst winnen als kandidaat. Dus ik snap de taktiek...

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 0 - Niets is wat het lijkt (WIDM Special)
« Reactie #33 Gepost op: 1-01-2016, 23:17:13 »
Ja ik snap de tactiek ook helemaal, ik zou zelf ook zo spelen, omdat ik het verder komen (en winnen) belangrijker vind dan het geld. Veel kandidaten hebben die insteek.
Deze tactiek maakt het voor ons als kijkers erg lastig en wellicht minder leuk, omdat vaak bijna iedereen de mol kan zijn. Toch geniet ik nog zo erg van dit fantastische programma.  ::tandpastasmiley::
Ik hoop ook wel dat er dit seizoen meerdere kandidaten echt voor het geld gaan en minder mollen, maar niet iedereen, want dat zou het te makkelijk maken voor ons als expert molspeurders.  ;D

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 0 - Niets is wat het lijkt (WIDM Special)
« Reactie #34 Gepost op: 2-01-2016, 04:01:38 »
De deelnemers tot nu toe (klik op afbeelding voor groot)
« Laatst bewerkt op: 2-01-2016, 04:07:56 door WIDM uncovered »
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 0 - Niets is wat het lijkt (WIDM Special)
« Reactie #35 Gepost op: 2-01-2016, 15:25:42 »
Op Nieuwjaarsdag werd de "herhaling" van Niwhl uitgezonden. Tussen aanhalingstekens, want het was een andere, kortere montage. De eerste (ruim) twaalf minuten was hetzelfde. Daarna ging de eerste uitzending over op 'de zoektocht naar de mol/spekken van de pot'. Op Nieuwjaarsdag komt echter direct het stuk over het molboekje. Dat hele stuk is dus weg, toch jammer als je denkt dat je de hele aflevering kijkt :-)

Dan zal het vast onderdeel zijn van een marketing campagne, maar ik zie in beide uitzendingen het plaatje van 'MindF*ck' in beeld schuiven. Op 30 december gebeurt dat precies op 15:00 als in beeld verschijnt 'Dag 3/Bangkok'. Op Nieuwjaarsdag zit dat stuk er niet meer in, maar komt het ook vroeger: op 12:37 in presentatietekst van Ard over het molboekje.

m0ll0m

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Aflevering 0 - Niets is wat het lijkt (WIDM Special)
« Reactie #36 Gepost op: 2-01-2016, 16:43:21 »
Heb even geteld voor jullie.

in 11 seizoenen met BN'ers (2005 t/m 2015) zijn er dus 110 kandidaten geweest die het spel hebben gespeeld. Dus zonder de kandidaten van dit jaar nog erbij gerekend.
60!!! van die kandidaten kwamen aan het woord in een van de 3 wie is de mol Niets is wat het lijkt specials over Wie is de mol

dec 2013,dec 2014,dec 2015 3 edities en 60 kandidaten kwamen aan het woord. Uit elk seizoen minimaal 3.
de seizoenen 7&9 tellen beide 3 kandidaten die ze voor de camera hebben gekregen.
seizoen 5 had 4 kandidaten die in de special wilde.
de seizoenen 8, 10 & 11 hadden allemaal 5 kandidaten uit hun seizoen in de special ( Ik reken Art ook mee als kandidaat)
seizoen 12 had 6 mensen die erin voor kwamen.
de seizoenen 6, 14 & 15 hadden maar liefst 7 mensen uit dat seizoen in een van de specials.
en seizoen 13 had maar liefst 8! mensen die ze voor de camera kregen om hun ervaringen te delen. Alleen Joep en Tania hebben we nog niet gezien

Reken daar de kandidaten die in Moltalk verschenen bij op en ik denk dat je maar een heeeeeel klein groepje overhoudt die geen fan meer zijn of het programma de dag vandaag niet meer volgen. Nu kan het wel eens zijn dat een oud kandidaat een jaar niet kan volgen door bijv drukke agenda in het theater of voor iets anders maar ik vind het leuk dat zoveel oud kandidaten nog net zo fanatiek meekijken met ons en allemaal toch weer dat Jaloerse gevoel op voelen komen als er een nieuw seizoen van start gaat.

 ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::

Edit: uit de seizoenen met obn kwamen George & Petra voorbij. En natuurlijk Angela.

En buiten die 60 (dus de 60 niet meegeteld) zijn dit nog de kandidaten die niet in de special waren te zien maar wél in moltalk. Dan tel ik toch 77 mensen.
5: Sander
6. -
7 Alex
8 Georgina
9 Hans
10 Tim, Manuel (Sanne was even in beeld ooit, maar geen gast)
11 Anna, Horace, Myrianna, Hanna
12 Marit William
13 -
14 Jennifer, Owen, Daphne
15 Marlijn
« Laatst bewerkt op: 2-01-2016, 16:56:18 door Rämon »

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 0 - Niets is wat het lijkt (WIDM Special)
« Reactie #37 Gepost op: 2-01-2016, 17:30:41 »
Wat een leuke aflevering! Veel nieuwe verhalen van oud-kandidaten die we nog niet kenden, wat ik er leuk vond. Vooral de vergezochte theorieën die de kandidaten zich nog konden herinneren over zichzelf vond ik erg leuk om te horen  ::rofl::

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Aflevering 0 - Niets is wat het lijkt (WIDM Special)
« Reactie #38 Gepost op: 2-01-2016, 18:05:17 »
Tussen aanhalingstekens, want het was een andere, kortere montage.

Zie het Downloads topic: http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=57325.0

[Alles is een hint bril op]8:08 minuut aan inhoud mist; welke kandidaat (en dan dus mol) heeft iets met het getal 8?[/Alles is een hint bril op]