Auteur Topic: Wie is de mol? Experience  (gelezen 111666 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #160 Gepost op: 19-03-2016, 22:25:09 »
Het was gezellig. Met geen enkele kandidaat op de foto geweest en slechts 1 van de 4 experiences kunnen doen, omdat we dus een uur in de rij gestaan hebben voor een meet & greet, die uiteindelijk was afgelopen voor we naar binnen konden. Maar ach. Heb m'n moltraditie om iets op de veiling te kopen wel in ere kunnen houden: 2 borden met mollogo van Restaurant Molino.
En leuk om weer forumgezichten te zien en spreken! ::ok::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #161 Gepost op: 19-03-2016, 22:27:32 »
Luca van 12 stelde een leuke en goede vraag: waarom Art zo gemeen is tegen de kandidaten. Art gaf sportief toe dat hij bij het verlaten resort echt chagrijnig was dat de kandidaten niet doorhadden dat bij de camerabeelden aangegeven stond welk vertrek het betrof. Dan steek je zoveel werk en voorbereiding in een opdracht en verprutsen de kandidaten het. Zoiets zei hij. Vond ik wel mooi dat eerlijke antwoord. (Maar iets grotere lettertjes waren natuurlijk wel handig geweest.)

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #162 Gepost op: 19-03-2016, 23:27:26 »
Ik vond het weer een superleuke fandag! Oké, de hal was zo donker dat bijna al mijn foto's mislukt zijn, en de menigte in de rij voor de meet en greet drukte elkaar volledig plat... Maar de bioscoop, experiences, kraampjes, eetgelegenheid en tribune waren top! Wel raar als je een fandag met 300 man gewend bent en er staan er opeens 1000 voor je neus. :P

Vraag me niet hoe, maar ik heb een foto van Klaas met mijn molletje kunnen scoren (en het overleefd):


Heel leuke foto's! Is het misschien mogelijk om bij de groepsfoto de namen van de forummers te zetten?
« Laatst bewerkt op: 19-03-2016, 23:29:58 door Dolfie, Reden: foto\'s verwijderd »

Offline Rick De Molloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #163 Gepost op: 19-03-2016, 23:46:32 »
Forumnamen bij de foto: voor van links naar rechts: Bodejos-Marie-Jelsir-Vveerraak.
Achter van links naar rechts: Rat-Tsubasa-Rick de Molloot-Pac Mol-Heinz
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #164 Gepost op: 20-03-2016, 00:03:32 »
Het lijkt wel of ik een Donald Trump-pruik op heb......

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #165 Gepost op: 20-03-2016, 00:23:19 »
Forumnamen bij de foto: voor van links naar rechts: Bodejos-Marie-Jelsir-Vveerraak.
Achter van links naar rechts: Rat-Tsubasa-Rick de Molloot-Pac Mol-Heinz

Merci!

Offline Frodowatanabe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #166 Gepost op: 20-03-2016, 04:24:59 »
Meet en greet.

Het was te voorzien.

Artiesten horen op het podium en op de loper.
Precies zoals profi organisaties het doen.
Ook de de avro en aan het eind van de show via de artiesten ingang weg.

Dus kennenlijk zeker niet zomaar tussen het publiek.

1200 mensen is ook teveel.
Je moet nu als een soort concert junki om 7 uur van huis weg om 1ste in de rij te staan
en eenmaal binnen rennen naar de meet en greet om zeker te zijn dat je minimaal 1
meet meemaakt wand door de tijd kun je wederom niet alle kandidaten langs gaan.

Ik zit me af te vragen of dit deel nog lang zal stand houden.
Wand het was ook nog niet uitverkocht.

in de 2de sessie probeerde ik het nog een 2de keer maar ze stopten te vroeg en de kandidaten liepen naar de afrastering en ging bij het publiek hun ding doen.
Ze bleven ook nog niet op een plek staan waardoor je konstant van plaats moest wisselen om een kans te maken dus vergeet het maar weer niet alle handtekeningen.

GEEF MIJ MAAR DE FANDAG OUDE STIJL  (1 voordeel wel je hoefde niet in een koude tent te staan met jas en al aan.)

Maar goed de kandidaten willen nog steeds meewerken aan dit onderdeel en daar zijn we dan blij mee.




Net terug en ik heb wel wat plus en minpunten ontdekt vandaag.

De pluspunten zijn de extra merchandise zoals de tas en de dvd's die voor extreem lage bedragen werden verkocht. Ook de experience zijn leuk en de bioscoop was erg interessant. Maar je heb simpelweg gewoon geen tijd om dit langs te lopen. De meet en greets liep zo over in de veiling en uit de veiling liep het zo over naar de Meet en greet. Dat was niet erg handig gedaan.

Verder was de meet en greet echt dramatisch geregeld. Snap niet dat de AVROTROS niks geleerd heeft van de afgelopen fandagen. Het is echt niet handig om alle 10 de kandidaten op 1 plek neer te zetten. Zo prop je de gehele massa naar een hoek toe, terwijl de rest van de hal half leeg was. Echt heel erg slecht over nagedacht.

De veiling was ook niet echt om over naar huis te schrijven.. Bordje voor bordje, briefje voor briefje.. Het duurde veels te lang. Daarna ging de veilingmeester koppen tellen tot hij er 10 had en die mochten daarna naar de tafel rennen om een briefje te halen om het uiteindelijk te betalen, maarja tellen kon die blijkbaar niet, want er staken nog 3 kinderen hun hand op, die de man gewoon negeerde? Dat was bij de fandagen van RN veel beter geregeld.

Ik heb het idee dat de AVROTROS zoveel mogelijk kaartjes wilde verkopen, want het was blijkbaar niet uitverkocht en nu waren er al veels te veel mensen aanwezig. En blijkbaar hebben ze expres hun eigen keuzes gemaakt met o.a. de opstelling en veiling, maar die waren niet bepaald 'slim' te noemen.. Jammer.


Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #167 Gepost op: 20-03-2016, 05:34:01 »
Vveerraak, ze moeten je dringend voor WIDM vragen. Je hebt de standaard groepsfoto-pose al helemaal onder de knie zo te zien :D Viel me echt op.

PS; jaloers op je molletje :)
Lomperik..

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #168 Gepost op: 20-03-2016, 09:05:57 »
Leuke foto's!

 ::jaja:: en ik vind het ook erg leuk dat je altijd met je molknuffeltje met de mol op de foto gaat ::ok::
...maar soms even niet :)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #169 Gepost op: 20-03-2016, 09:25:37 »
De meet 'n greet was inderdaad chaotisch. De ruimte om zoveel meer mensen toe te laten gaf mij niet het gevoel dat ik tussen 1000 - 1200 man mij aan het begeven was. Helaas benutten ze die ruimte niet voor beide meet 'n greet. De kandidaten kregen ook geen statafel en barkruk oid wat zeker het handtekening zetten een stuk gemakkelijker had gemaakt. Desondanks het worden plat gedrukt tegen de dranghekken kon ik bij de eerste meet 'n greet wel Elly mijn exemplaar van het #etherdiscipline laten signeren. Even als Klaas op de achterkant bij het Mol logo. Dus ik was snel klaar, heb niets met foto's of selfies. De rijvorming was praktisch afwezig waardoor mensen vanaf de zijkant inderdaad continu voor dringen.

De veiling heeft denk ik een recordomzet gehaald voor Unicef. Het duurde een stuk langer nu ze tig items los besloten te veilen. Wel slim want zo behaal je hogere prijzen (zelfs klein spul als de naambordjes of enveloppen ging voor flinke prijzen weg) maar zo is het niet echt haalbaar om voor weinig iets te halen. Ik stond bij de dranghekken voor de tweede meet 'n greet klaar om de groepsfoto poster te laten signeren. Ik zag er uiteindelijk vanaf toen ik hoorde dat ze rest items via een ander systeem gingen veilen. Gewoon kijken hoeveel vingers/handen in de lucht blijven bij welke prijs. En dan afslaan op prijs X als je vier bieders overhoudt indien er vier exemplaren van eenzelfde item bij zaten  ::ok::

Zo heb ik een pak af bordje van de vier op een rij opdracht te pakken gekregen. Al duurde de afhandeling bij de merchandise stand wel erg lang.  ::niet-ok:: dat je kon pinnen maar om dan maar 1 mobiel pinding te hebben op 1000 man waarvan x man die graag hun veilingitem willen ophalen en betalen  ::) Na afloop toch maar richting de experiences gewandeld. Uiteindelijk heb ik er twee kunnen doen (kloosteropdracht en national art gallery) Het is een leuk idee om zelf opdrachten te herbeleven op zo'n manier  ::bravo:: Ook bleek je bij de test opstelling niet alleen een foto te kunnen maken van jezelf achter de Microsoft surface maar het was de quiz verpakt in een nieuw jasje. Dat had ik helemaal niet door dus ik heb die geskipt niet wetende wat het echt inhield.

Verbeterpunten zijn er zeker met betrekking tot het transport van en naar de locatie. Op de terugreis in een 8 personen busje met tig anderen op de grond moeten zitten of hurken omdat de chauffeur in overtreding is met zoveel passagiers is een aparte ervaring  :P Zeker als er zoveel meer mensen op af komen moet de Avrotros gewoon pendelbussen inzetten. Dat of een makkelijk te bereiken locatie uitkiezen. Verder dus de meet 'n greet ordelijk laten inrichten en verlopen. En wellicht beter uitleggen in het programmaboekje waar de persbalie, bioscoop en dergelijke echt voor bedoeld zijn. Die dingen heb ik ook geskipt niet wetende dat je dus daar je vragen kon inleveren en kon zien hoe de montage tot stand komt.

Ik ben blij met mijn nieuwe aanwinsten. Een seizoen 1 op dvd voor een euro kon ik niet laten liggen. Graag koop ik zo alle overige seizoenen bij gebrek aan een verzamelingsbox (het bronmateriaal gooien ze niet weg lijkt mij?) Evenals de merchandise waarbij ik en vele anderen het #etherdiscipline shirt of tas niet konden laten liggen. Ik had graag een Molino bord mee naar huis genomen maar zelfs die gingen per twee voor aardige prijzen weg. Mooi voor Unicef Krijgen wij nog te horen hoeveel de veiling heeft opgebracht?  :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #170 Gepost op: 20-03-2016, 09:43:13 »
Vraag me niet hoe, maar ik heb een foto van Klaas met mijn molletje kunnen scoren (en het overleefd):

::bravo:: leuk dat je het weer voor elkaar hebt  ::ok:: Die kan weer in de collectie :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #171 Gepost op: 20-03-2016, 10:17:42 »
::bravo:: leuk dat je het weer voor elkaar hebt  ::ok:: Die kan weer in de collectie :)

Tijd voor een nieuwe compilatie: :D

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #172 Gepost op: 20-03-2016, 11:01:40 »
Tijd voor een nieuwe compilatie: :D
::bravo::

Ik heb een trend in mijn veilingitems:
In 2014 won ik het shirt van Jan-Willem, de grootste nephint aller tijden plus hij droeg het bij mijn favoriete opdacht van dat seizoen: Expeditie Robinson ::love::
In 2015 won ik de foto van de Mol op het Taprobane-eiland. En échte hint, en weer een van mijn lievelingsopdrachten van dat seizoen ::bravo::
En dit jaar heb ik de banner van de geweldige Molino-opdracht ::bravo:: Inclusief kruis-hint ::joehoe::
...óf niet!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #173 Gepost op: 20-03-2016, 11:08:01 »
Tijd voor een nieuwe compilatie: :D
Supertof!!! ::trots::
Tell me what your telescope says

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #174 Gepost op: 20-03-2016, 11:35:53 »
::bravo::

Ik heb een trend in mijn veilingitems:
In 2014 won ik het shirt van Jan-Willem, de grootste nephint aller tijden plus hij droeg het bij mijn favoriete opdacht van dat seizoen: Expeditie Robinson ::love::
In 2015 won ik de foto van de Mol op het Taprobane-eiland. En échte hint, en weer een van mijn lievelingsopdrachten van dat seizoen ::bravo::
En dit jaar heb ik de banner van de geweldige Molino-opdracht ::bravo:: Inclusief kruis-hint ::joehoe::

Topstukken! En heeft zeker ook wat gekost? ;) Dat heb je ervoor over natuurlijk!

Niks gehoord/vernomen van de dossiermappen uit aflevering 1?   >:(

Vraag me niet hoe, maar ik heb een foto van Klaas met mijn molletje kunnen scoren (en het overleefd):


Super!! Echt tof dat je ze tot nu toe vanaf George allemaal hebt. Behalve Elise, Yvon, Dennis, Jon en Anne-Marie dan. Was Waren die er niet op de fandag?
« Laatst bewerkt op: 20-03-2016, 11:47:54 door Mollenmania »

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #175 Gepost op: 20-03-2016, 11:44:48 »
Tijd voor een nieuwe compilatie: :D

Geen Elise, Yvon, Dennis, Jon en Anne-Marie? :(
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #176 Gepost op: 20-03-2016, 11:46:18 »
Geen Elise, Yvon, Dennis, Jon en Anne-Marie? :(

Lol, en ik net zeggen dat ze ze allemaal heeft  ::schaam::. Je hebt gelijk!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #177 Gepost op: 20-03-2016, 11:56:49 »
Super!! Echt tof dat je ze tot nu toe vanaf George allemaal hebt. Behalve Elise, Yvon, Dennis, Jon en Anne-Marie dan. Was Waren die er niet op de fandag?
Geen Elise, Yvon, Dennis, Jon en Anne-Marie? :(
:D Ik heb het molletje gekocht in het jaar van Elise, maar ik ben de traditie van de foto's pas in 2006 begonnen. Toen was George er ook, vandaar die foto. In 2008 was ik niet op de fandag, dus Dennis heb ik gemist. Jon in 2009 was er maar heel kort en moest gelijk na het vragenvuur weer weg. Anne-Marie was niet op 'haar' fandag - ze had een voorstelling en belde in via Skype.

Mocht ik de overgebleven mollen nog ooit ergens gaan ontmoeten, wie weet haal ik de gemiste foto's dan nog eens in.
Tell me what your telescope says

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #178 Gepost op: 20-03-2016, 12:01:32 »
Topstukken! En heeft zeker ook wat gekost? ;) Dat heb je ervoor over natuurlijk!
Zeker! Voor 't goede doel. Voor de Molino-poster heb ik gisteren 105 euro betaald ::ok::
Het t-shirt was 80 euro, de foto inclusief Taprobane-goodiebag 85. Koopjes dus eigenlijk ;D

Niks gehoord/vernomen van de dossiermappen uit aflevering 1?   >:(
Nope ::ohno:: Al waren ze waarschijnlijk toch per stuk geveild... Ik ging natuurlijk voor het setje.
...óf niet!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #179 Gepost op: 20-03-2016, 12:12:32 »
[..]
2) Airen, Remy en Taeke hebben naast Klaas ook gemolliciteerd.

Kijk, dat is leuk om te weten  ::ok::  ::bravo:: .
Spelletje ?! - It's a way of life !