Poll

Wie is de verliezer?

Klaas
6 (7.7%)
Annemieke
20 (25.6%)
Tim
52 (66.7%)

Totaal aantal stemmen: 78

Auteur Topic: [poll] Wie is de afvaller?  (gelezen 107723 keer)

Offline Lolahavana

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #40 Gepost op: 10-01-2016, 15:08:55 »
Jup jup Airen was goed gegokt  ::jaja:: voor de volgende week zet ik in op Marjolein. Ze is te veel bezig met 'mollen' waardoor ze denk ik niet goed observeert. Ze is te veel met zichzelf bezig.

Offline Ray026

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #41 Gepost op: 10-01-2016, 15:21:40 »
Jup jup Airen was goed gegokt  ::jaja:: voor de volgende week zet ik in op Marjolein. Ze is te veel bezig met 'mollen' waardoor ze denk ik niet goed observeert. Ze is te veel met zichzelf bezig.

Ik vind juist dat ze veel observeert, net als Cécile overigens.
Hoe ze in het midden van de groep gaat staan bij de discussie over het penningmeesterschap op het perron vond ik wel typerend voor haar gedrag.

Offline Lolahavana

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #42 Gepost op: 10-01-2016, 15:26:58 »
Snap wat je bedoelt, toch heb ik bij haar het idee dat ze te veel bezig is om zichzelf verdacht te maken. Hebben we in het verleden natuurlijk ook al eens gezien met bepaalde kandidaten dat die daardoor snel afvielen. In ieder geval niet mijn mol  ::ohno::

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #43 Gepost op: 10-01-2016, 15:27:40 »
En bijna iedereen draagt hier een RUG zak  ::rofl::
zie item achter je rug
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #44 Gepost op: 10-01-2016, 15:31:23 »
Marjolein biecht ZEER weinig (ik denk het minste van allemaal in aflevering 2, ik ben bezig met kijken hoeveel iedereen aan het biechten is geweest), ik denk dus dat ze voorlopig nog niet afvalt.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #45 Gepost op: 10-01-2016, 15:37:29 »
Ik vrees Tim
You'll never walk alone

Offline Lolahavana

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #46 Gepost op: 10-01-2016, 15:45:53 »
Marjolein biecht ZEER weinig (ik denk het minste van allemaal in aflevering 2, ik ben bezig met kijken hoeveel iedereen aan het biechten is geweest), ik denk dus dat ze voorlopig nog niet afvalt.
Jammer, ik vind d'r een van de minst leuke kandidaten in de geschiedenis van WIDM.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #47 Gepost op: 10-01-2016, 17:10:08 »
Ik ga voor Annemieke, puur en alleen omdat ze onwijs veel biecht, maar niet het meeste.

Tim heeft in in zowel aflevering 1 en 2 het meeste gebiecht, dit was vorig jaar Marlijn (ook in zowel 1 als 2), en die was finalist. Dus ik verwacht eigenlijk dat Tim ook heel ver komt.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #48 Gepost op: 10-01-2016, 17:26:52 »
Annemieke zie ik nog wel even blijven hoor. Maar dat heeft er ook mee te maken dat ik van mol ben geswitchd ;). Want kamergenootjes van de mol vertrekken vaak. Als niet Rop maar Taeke...... dan is het dus Tim die exit gaat.

Een andere leidraad is die van het penningmeesterschap. Is niet de mol. Kort leven beschoren. Vallen bij bosjes. Klaas dan exit?

Maar hier wacht ik nog even op de Vertrouwensopdracht van de komende aflevering. Ben heeeeeel benieuwd hoe bijv. Klaas, Taeke en Ellie hier gaan scoren.

Het gaf bij mij in het seizoen van Annemarie in elk geval de doorslag. Want de groep wilde haar per se niet hoog op de trappen hebben, en dat was niet weg te monteren ook dus bleef ze onderaan (biechten daarentegen zijn wel makkelijk te manipuleren).

Vorig jaar zag je het ook bij Margriet. Er waren er toen een aantal die heel sterk tegen Margriet gingen in dat museum. Beide voorbeelden al vroeg in het spel. Daarom ben ik ook zo benieuwd nu... gaat Taeke dan wel stealth?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #49 Gepost op: 10-01-2016, 18:37:29 »

Maar hier wacht ik nog even op de Vertrouwensopdracht van de komende aflevering. Ben heeeeeel benieuwd hoe bijv. Klaas, Taeke en Ellie hier gaan scoren.

Het gaf bij mij in het seizoen van Annemarie in elk geval de doorslag. Want de groep wilde haar per se niet hoog op de trappen hebben, en dat was niet weg te monteren ook dus bleef ze onderaan (biechten daarentegen zijn wel makkelijk te manipuleren).

Vorig jaar zag je het ook bij Margriet. Er waren er toen een aantal die heel sterk tegen Margriet gingen in dat museum. Beide voorbeelden al vroeg in het spel. Daarom ben ik ook zo benieuwd nu... gaat Taeke dan wel stealth?

Gaat dit nu over de afvaller of de mol

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #50 Gepost op: 10-01-2016, 18:37:53 »
Citaat

Een andere leidraad is die van het penningmeesterschap. Is niet de mol. Kort leven beschoren. Vallen bij bosjes. Klaas dan exit?

Margriet Yvon en Kees waen penningmeester. ...

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #51 Gepost op: 10-01-2016, 18:51:00 »
Gaat dit nu over de afvaller of de mol
Zie ff topic ::rofl:: :P
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Online Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #52 Gepost op: 10-01-2016, 20:07:41 »
Makkie dit keer he ::rofl::

Enlighten me?

Bij gebrek aan afvallers/molhint op de radio kan iedereen eruit liggen. Ik verwacht dat Taeke, Tim en Ellie wel eens snel eruit kunnen liggen. Omdat Marjolein, Cecile, Annemieke, Remy/Rop wel duidelijk observerend te werk gaan. T&T gaan vooral fanatiek aan de bak, maar staan niet echt stil naar mijn idee wie er nu echt de mol zou kunnen zijn en wat ie kan doen om de boel te verstieren. Ellie is ala William  ;D onverstoorbaar gaat ze haar eigen gang en vanuit de politie doet die niks anders dan observeren. Maar ze is weer niet zo gebekt dat ze Marjolein weg laat komen met de twee jokers (waar Tim/Taeke het op 50/50 gooien, zo ook tig andere koppels) terwijl het logischer is om richting voor info, 1 joker is win-win voor allebei.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #53 Gepost op: 10-01-2016, 21:18:57 »
Het is inderdaad een beetje Russisch roulette voor ons nu ;)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #54 Gepost op: 10-01-2016, 21:44:22 »
Annemieke zie ik nog wel even blijven hoor. Maar dat heeft er ook mee te maken dat ik van mol ben geswitchd ;). Want kamergenootjes van de mol vertrekken vaak. Als niet Rop maar Taeke...... dan is het dus Tim die exit gaat.

??? Martine sliep bij Margriet, zij kwam ver. Sophie sliep bij Susan, was de winnaar. Zarayda sliep bij Kees, viel vlak voor de finale af.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #55 Gepost op: 11-01-2016, 12:44:33 »
Martine sliep bij Margriet, zij kwam ver. Sophie sliep bij Susan
Met dien verstande dat zij diegene juist MEGA verdacht vonden. Maar Annemieke kruipt bijna bij Rop in bed, zo vertrouwd vindt zij hem. Nee, ik blijf erbij:
is het dus Tim die exit gaat
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Silenciation

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #56 Gepost op: 11-01-2016, 15:59:34 »
Gokje op Tim of Rop.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #57 Gepost op: 11-01-2016, 16:10:42 »
Enlighten me?
Vrij simpel: 35% had haar. Dus wij molloten hebben het goed gedaan, toch? Makkie...
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #58 Gepost op: 11-01-2016, 16:20:50 »
Ik zeg: vanaf nu heet het spel Wie is de afvaller? Want de mol hebben we al.......grrrr.......
Balen als dit DE hint is....Laten we de pool maar omgooien ;-)
Meer L

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #59 Gepost op: 11-01-2016, 19:21:01 »
Klaas
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.