Poll

Wie is de beste mol?

Deborah
Nico
George
Elise
Yvon
Milouska
Inge
Dennis
Jon
Kim
Patrick
Anne-Marie
Kees
Susan
Margriet
Klaas

Auteur Topic: Wie is de beste mol?  (gelezen 52131 keer)

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de beste mol?
« Reactie #20 Gepost op: 6-03-2016, 20:09:15 »
1. Milouska
2. Kees
3. Dennis
(4. George, de andere 3 onbekende mollen wel ooit gezien maar niet echt bijgebleven, behalve George)
5. Patrick
6. Margriet
7. Jon
8. Yvon
9. Susan
10. Kim
11. Anne-Marie
12. Klaas
13. Inge

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de beste mol?
« Reactie #21 Gepost op: 6-03-2016, 21:34:19 »
Uit respect voor het pionieren, heb ik op Deborah gestemd. Zij had namelijk geen voorbeeld hoe ze moest mollen.

Ik weet niet hoe dat in de eerste seizoenen ging: in hoeverre het eigen initiatief was, en in hoeverre de mol werd ''aangestuurd'' door de crew.

Ze werd wel aangestuurd. Bij de dobbelopdracht bijvoorbeeld. Als ze hoger dan vier zou gooien moest ze een tatoeage laten zetten. Ze mocht gewoon net zo vaak gooien totdat ze onder de vier zat.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: Wie is de beste mol?
« Reactie #22 Gepost op: 6-03-2016, 22:02:19 »
Klaas vind ik persoonlijk vergelijkbaar met Jon als mol in seizoen 9. Beetje verward, sociaal en subtiel mollen.

Noot: Ik heb alleen de laatste aflevering van seizoen 9 teruggekeken.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de beste mol?
« Reactie #23 Gepost op: 6-03-2016, 22:25:24 »
Ze werd wel aangestuurd. Bij de dobbelopdracht bijvoorbeeld. Als ze hoger dan vier zou gooien moest ze een tatoeage laten zetten. Ze mocht gewoon net zo vaak gooien totdat ze onder de vier zat.
I(ik kan me voorstellen dat alles toen ''aftasten'' was. Maar heeft ze helemaal  niets op eigen initiatief gedaan (voor zover bekend?).

In het eerste geval gaan deze credits dus naar het team om Deborah heen......

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de beste mol?
« Reactie #24 Gepost op: 6-03-2016, 22:47:48 »
Klaas vind ik persoonlijk vergelijkbaar met Jon als mol in seizoen 9. Beetje verward, sociaal en subtiel mollen.

Grappig dat je de "best voorbereide Mol" en "totaal onvoorbereide Mol" met elkaar vergelijkt.

Ik moet er nog even over nadenken waar ik Klaas ongeveer plaats. Maar het antwoord op de vraag in de titel van dit topic is en blijft natuurlijk George. ::tandpastasmiley::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de beste mol?
« Reactie #25 Gepost op: 7-03-2016, 00:51:20 »
1. George
2. Dennis
3. Milouska
4. Kees
5. Elise
6. Yvon
7. Deborah
8. Jon
9. Patrick
10. Susan
11. Klaas
12. Margriet
13. Nico
14. Inge
15. Kim
16. Anne-Marie

In seizoen 2012 was Hadewych toch de mol?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de beste mol?
« Reactie #26 Gepost op: 7-03-2016, 12:30:51 »
Rank de mollen, altijd leuk. Klaas doet het zeker goed, tal van molacties, altijd wel eigenlijk ::ok::! Helaas viel hij daardoor wel meteen bij zowat iedereen door de mand, alleen Remy en Marjolein hadden niks in de gaten. Dan is mijn rijtje:

George
Milouska
Deborah
Yvon
Susan
Kees
Inge
Klaas   
Dennis     
Margriet    
Anne-Marie
Kim
Patrick    
Elise    
Jon
Nico    
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de beste mol?
« Reactie #27 Gepost op: 7-03-2016, 13:20:41 »
Remy had hem juist in de gaten. Zo erg dat Klaas een blufpoging deed, met succes. Alleen Ellie en Marjolein dachten echt aan een ander (Rop).

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is de beste mol?
« Reactie #28 Gepost op: 7-03-2016, 13:31:03 »
Zo'n poll wordt veel interessanter als je een top-vijf kunt invullen. Dan komt er veel meer nuance in en worden juist de middenmoot-mollen beter gerangschikt.

De stand van de poll op dit moment is namelijk helemaal geen verrassing. Dit is info die we allang weten :)

Maar het is goed om te zien dat Klaas ook een paar stemmen krijgt. :)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de beste mol?
« Reactie #29 Gepost op: 7-03-2016, 14:01:06 »
1 Dennis
2 George
3 Kees
4 Elise
5 Milouska
6 Margriet
7 Jon
8 Yvon
9 Klaas
10 Deborah
11 Inge
12 Patrick
13 Susan
14 Kim
15 Anne-Marie
16 Nico

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de beste mol?
« Reactie #30 Gepost op: 7-03-2016, 14:27:05 »
1. Dennis
2. George
3. Kees
4. Milouska
5. Jon
6. Elise
7. Kim
8. Yvon
9. Patrick
10. Inge
11. Margriet
12. Klaas
13. Anne-Marie
14. Susan
15. Deborah
16. Nico


Voor Klaas spreekt dat hij moeilijk te vinden zou zijn geweest zonder die hint, maar tegen hem spreekt dat dat vooral komt omdat ie niet zo veel heeft hoeven doen. Op de twee kistopdrachten na is geen van zijn acties doorslaggevend geweest voor het wel of niet slagen van een opdracht. En met je twee beste molacties alsnog geld binnenhalen vind ik dan toch jammer, hoewel het gezien de aanrd van die opdrachten wel logisch is. Daarbij werd ie toch al snel verdacht door de medekandidaten en dat kwam denk ik niet door zijn acties maar meer door zijn gedrag in de groep. We hebben mindere mollen gehad, maar helaas haalt ie toch net het linkerrijtje voor mij niet.

Offline flyercry1

  • Forumlid
Re: Wie is de beste mol?
« Reactie #31 Gepost op: 7-03-2016, 14:44:06 »
1.   George
2.   Dennis
3.   Kees
4.   Milouska
5.   Klaas
6.   Margriet
7.   Patrick
8.   Susan
9.   Yvon(Kan me niet heel helder meer voor de geest halen maar was volgens mij niet mega onder de indruk van deze mol.)
10.   Jon
11.   Inge
12.   Kim
13.   Anne-Marie(Maakt niet uit hoeveel seizoenen er nog komen, ik kan me niet voorstellen dat iemand het slechter doet dan Anne-Marie)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de beste mol?
« Reactie #32 Gepost op: 7-03-2016, 17:47:43 »
1. Dennis
2. Milouska
3. George
4. Patrick
5. Elise
6. Inge
7. Deborah
8. Yvon
9. Susan
10. Kees
11. Klaas
12. Jon
13. Kim
14. Margriet
15. Anne-Marie

Ik heb het 2e seizoen nooit gezien.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de beste mol?
« Reactie #33 Gepost op: 7-03-2016, 17:55:34 »
1. Dennis
2. Milouska
3. George
Nou die top-3 van jou is sowieso wel de all-time top-3 volgens mij.

En wees maar blij dat je het 2e seizoen nooit gezien heb. Mol-wise, dan.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Wie is de beste mol?
« Reactie #34 Gepost op: 7-03-2016, 19:06:11 »
Dennis nummer 1, Kees 2, Milouska 3 en de rest in relatief onwillekeurige volgorde, met Anne-Marie achteraan. Klaas net onder gemiddeld.

Mag ik van iemand weten waarom Nico zo vaak onderaan staat? Ik heb seizoen 2 wel gezien, maar kan me er niet zo veel van herinneren, alleen dat Nico zo erg verdacht werd dat hij 24/7 in de gaten werd gehouden door de kandidaten, wat maakte dat hij niks meer ongezien kon doen. Behalve dat stond me niet specifiek bij dat hij het slecht deed ofzo? Had vooral het idee dat de kandidaten erg fanatiek waren.
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline annemaMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt....
Re: Wie is de beste mol?
« Reactie #35 Gepost op: 7-03-2016, 22:11:18 »
Dennis is nog steeds mijn favoriet. Ook omdat ik dat seizoen heel gaaf vond door het gebruik van de maja taal in de hele serie. En omdat alleen in de finale 1 keer op de mol gestemd is... Dat maakte de ontknoping absoluut weergaloos!!

Daarna Kees. Was zo lekker ' in your face'


Die twee heren steken er voor mij echt bovenuit.
Ik zou het voor komend seizoen heel gaaf vinden als er weer zo'n rode draad in zit, als in seizoen 8 met de maja taal en cultuur.

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de beste mol?
« Reactie #36 Gepost op: 8-03-2016, 00:46:30 »
Mag ik van iemand weten waarom Nico zo vaak onderaan staat?

Aangezien ik Nico op nummer 16 heb gezet zal ik mijn redenering geven. En die is dat hij werkelijk geen enkele echt interessante molactie had. Ik heb seizoen 2 overigens als laatste van alle seizoenen voor het eerst gezien en wist al wie de Mol was. Nico heeft wel wat dingen geprobeerd, maar die lukten steeds niet (museumkraak, bibliotheek). En dit met name omdat ie vooral niet verdacht wilde worden en dat belangrijker vond dan effectief mollen. Wat ik denk ik het minst leuk vond, is dat ie vaak kansen liet liggen. Volgens mij viel het ook wel mee wat betreft medekandidaten die hem doorhadden, maar heel gek is dat niet, als je vrij weinig streken uithaalt, of je streken geen effect hebben :-)

Edit: misschien moet ik deze serie maar weer eens terug gaan kijken. Misschien was het toch wel meer andersom: heel verdacht en dus niet veel kans meer om te mollen. Verder wel een leuke serie, met name Yvonne is hilarisch :-)
« Laatst bewerkt op: 8-03-2016, 00:55:15 door tumtum »

Offline Pippi

  • Forumlid
Re: Wie is de beste mol?
« Reactie #37 Gepost op: 8-03-2016, 09:48:53 »
1. Dennis
2 Kees
3. Margriet
4. Milouska
5. Patrick
6. Jon
7. Inge
8. Yvon
9. Susan
10. Klaas
11. Kim
12. Anne-Marie

Ik heb niet alle seizoenen gezien.

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de beste mol?
« Reactie #38 Gepost op: 8-03-2016, 10:17:38 »
Mag ik van iemand weten waarom Nico zo vaak onderaan staat?

Mijn reden om hem onderaan te zetten, en het is heel lang geleden dat ik die serie heb gezien, dus weet niet of het daadwerkelijk zo was, is dat het mij vooral bijstaat is dat hij het heel moeilijk vond om mol te zijn (slecht voor z'n geweten), en het daardoor helemaal niet leuk vond, en dus ook weinig mol-acties deed.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: Wie is de beste mol?
« Reactie #39 Gepost op: 8-03-2016, 12:55:10 »
1. George
2. Dennis
3. Kees
4. Milouska
5. Elise
6. Susan
7. Deborah
8. Klaas
9. Margriet
10. Yvon
11. Jon
12. Patrick
13. Kim
14. Inge
15. Nico
16. Anne-Marie

Klaas heb ik in de middenmoot geplaatst, een aantal goede molacties maar teveel door andere kandidaten verdacht.
« Laatst bewerkt op: 8-03-2016, 12:57:35 door Luc »