Auteur Topic: Wie Is De Mol Fandag 18 maart 2017  (gelezen 88467 keer)

Offline Flux

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol Fandag 18 maart 2017
« Reactie #100 Gepost op: 18-03-2017, 10:45:11 »
Tot zometeen jongens/meisjes(?)! Ik ben te herkennen aan mijn puma tas vol met handtekeningen van Wie is de Mol kandidaten!

 ::zwaai::

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: Wie Is De Mol Fandag 18 maart 2017
« Reactie #101 Gepost op: 18-03-2017, 11:02:20 »
veel plezier iedereen en tot zo.

 ::zwaai::
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol Fandag 18 maart 2017
« Reactie #102 Gepost op: 18-03-2017, 11:24:38 »
Heel veel plezier allemaal   ::zwaai::

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol Fandag 18 maart 2017
« Reactie #103 Gepost op: 18-03-2017, 12:32:56 »
Helaas kan ik er dit jaar niet bij zijn. Wens jullie allemaal een leuke dag!
Misschien wil een van jullie aan Art of aan Thomas vragen, als die mogelijkheid er is, of er inderdaad een hint zat in de kleuren zwart, geel rood? De verwijzing naar de Belgische vlag.
Vast bedankt!
Veel plezier gewenst,
Gadoesja

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol Fandag 18 maart 2017
« Reactie #104 Gepost op: 18-03-2017, 17:32:24 »
Ik zag net diverse foto's op instagram en twitter.

Wat een afstand met die gracht ervoor  :(
Ik hoop dat jullie het niet te koud hebben gehad en dat het ook droog was?
Hoewel, ik zie paraplu's.

Amersfoort was veel gezelliger dan deze opzet, maar ik kan het natuurlijk mis hebben  ???

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie Is De Mol Fandag 18 maart 2017
« Reactie #105 Gepost op: 18-03-2017, 17:40:59 »
In elk geval de meet en greet in de eerste lichting, die verliep relaxed.

de veiling was als vanouds: dure dingen, betaalbare dingen. Met als absoluut topbedrag 1875 euro voor 2 tickets Oregon inclusief 3 overnachtingen in het kandidatenhotel.

Offline IkBenMol

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol Fandag 18 maart 2017
« Reactie #106 Gepost op: 18-03-2017, 18:47:20 »
Ik was dit jaar afwezig bij de fandag en hoop als digibeet vooral over de diverse veilig items en hun opbrengst te lezen.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol Fandag 18 maart 2017
« Reactie #107 Gepost op: 18-03-2017, 18:53:10 »
De eerste was al op twitter door RealityNetOrg IkBenMol

1875 euro voor een reisje (3 dagen) naar Portland

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol Fandag 18 maart 2017
« Reactie #108 Gepost op: 18-03-2017, 18:55:39 »
De grote banner van keep Portland weird verkocht voor 280 euro


molshirt van Diederikv voor 140

Offline Flux

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol Fandag 18 maart 2017
« Reactie #109 Gepost op: 18-03-2017, 19:15:06 »
De grote banner van keep Portland weird verkocht voor 280 euro


molshirt van Diederikv voor 140


Ik had bijna de banner voor 140 totdat Thomas bij andermaal opperde om iedereen zijn handtekening erop te laten zetten.
Uiteindelijk met de luchtballon banner naar huis gegaan voor 60 euro  ;D

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol Fandag 18 maart 2017
« Reactie #110 Gepost op: 18-03-2017, 19:46:29 »
En hoe was de fandag zelf?
er was eens......

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol Fandag 18 maart 2017
« Reactie #111 Gepost op: 18-03-2017, 19:52:04 »
 ::zwaai:: Ben benieuwd naar jullie verhalen.

Offline PietertjuuhMol

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol Fandag 18 maart 2017
« Reactie #112 Gepost op: 18-03-2017, 20:04:57 »
Mijn eerste fandag, het was super! Vootal de meet&greet vond ik geweldig!

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Wie Is De Mol Fandag 18 maart 2017
« Reactie #113 Gepost op: 18-03-2017, 20:09:39 »
En hoe was de fandag zelf?

Ik vond hem beter in elkaar zitten dan vorig jaar. De meet & greet verliep super zo. Bij de persconferentie en de veiling zaten de kandidaten ver weg wat wel een beetje jammer was. Verder was alles wel goed geregeld. Er stonden verschillende kraampjes en er liepen verklede mensen rond, want ja 'Keep Hilversum Weird' ::tandpastasmiley::

Offline Flux

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol Fandag 18 maart 2017
« Reactie #114 Gepost op: 18-03-2017, 20:13:55 »
Ik weet niet wat ik van de fandag moet vinden. De meet & greet was echt perfect geregeld en dit mogen ze volgend jaar precies zo doen. Korte gesprekjes en toch nog eventjes tijd voor jou als molloot.

Ik vreesde al dat de persconferentie/vragenvuur buiten werd gedaan. De afstand tussen het publiek en de kandidaten was voor mijn gevoel veel te groot. Ook is de plek niet handig gekozen ivm het weer. Of ze hadden geen plan B. Dit is dan heel jammer.

Ook had ik het gevoel dat er niet veel opdrachten/experiences waren. De enige die ik heb kunnen zien waren de ballonnen schieten en de grijpmachine.

Ik moet eerlijk zijn dat mocht ik geen meet & greet hebben gehad, ik het niet een goede fandag vond. Je had als buitenstaander, iemand zonder meet&greet, niet veel te doen in tegenstelling tot vorig jaar met DRIE/VIER experiences.

Offline Kristel1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Oppermolloot
Re: Wie Is De Mol Fandag 18 maart 2017
« Reactie #115 Gepost op: 18-03-2017, 20:41:04 »
In elk geval de meet en greet in de eerste lichting, die verliep relaxed.

Wij waren de allereerste van de eerste lichting  ::rofl::
Maar helaas wisten wij niet dat je het rondje moest lopen, dus wij liepen eerst op Jeroen af (en Roos, Immanuelle en Diederik voorbij), maar helaas... we mochten niet terug  ::ohno::

Ach, de meet & groot was echt veel beter georganiseerd dan vorig jaar.
De rest moest ik wel ff aan wennen; buiten, regen, weinig eten (vorig jaar veel keus, droog en binnen :)).

Maar heee, het was super om weer bij te zijn  ::ok::

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol Fandag 18 maart 2017
« Reactie #116 Gepost op: 18-03-2017, 21:38:05 »
Ik stond vrij vooraan bij de eerste lichting van de meet & greet. Goed geregeld, je kon bij iedereen langs (geen idee of dat andere jaren ook zo was, ben er nog nooit geweest, maar heb verhalen gehoord over vorig jaar dat het toen niet zo was). Met alle kandidaten, Art en Karin de Groot nog even een praatje kunnen maken. Ze zijn allemaal echt super chill!
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Online Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol Fandag 18 maart 2017
« Reactie #117 Gepost op: 18-03-2017, 22:08:14 »
Ik weet niet wat ik van de fandag moet vinden. De meet & greet was echt perfect geregeld en dit mogen ze volgend jaar precies zo doen. Korte gesprekjes en toch nog eventjes tijd voor jou als molloot.

Ik vreesde al dat de persconferentie/vragenvuur buiten werd gedaan. De afstand tussen het publiek en de kandidaten was voor mijn gevoel veel te groot. Ook is de plek niet handig gekozen ivm het weer. Of ze hadden geen plan B. Dit is dan heel jammer.

Ook had ik het gevoel dat er niet veel opdrachten/experiences waren. De enige die ik heb kunnen zien waren de ballonnen schieten en de grijpmachine.

Ik moet eerlijk zijn dat mocht ik geen meet & greet hebben gehad, ik het niet een goede fandag vond. Je had als buitenstaander, iemand zonder meet&greet, niet veel te doen in tegenstelling tot vorig jaar met DRIE/VIER experiences.

Voorop gesteld dat ik niet om een meet 'n greet geef, het idee dat je na de veiling je veilingsitem nog kunt laten signeren en zo binnen kunt wandelen werd onmogelijk gemaakt als je geen kaartje had die recht gaf op de tweede meet 'n greet. Daarnaast liep dat enorm uit want direct na de veiling zag je Vondel CS live ontknoping taferelen. Kandidaten die op weg van de veiling naar binnen wel gedwongen werden tot een selfie/handtekeningensessie. Ik wist niets van een early bird sale in december en toen ik in januari erachter kwam kon je al geen meet 'n greet tickets meer krijgen. Enkel nog door lid te worden van de AVRO kon ik vandaag naar binnen wat riekt naar koppelverkoop.

Qua vragenvuur 'pressconference'  ::) vond ik de afstand tussen kandidaten, Art en publiek een minpunt. Kandidaten zaten allen mooi ver weg buiten het bereik van de bezoekers, zoals Art terecht gekscherend zei: "we zijn net een attractie in de dierentuin"   :P Zelfs vorig jaar met de chaotische taferelen omtrent de meet 'n greet had je minder afstand qua gevoel tussen publiek en kandidaten. Idem tijdens de veiling. Direct weten welk nr je had per kavel was wel een goede toevoeging.  ::ok:: De boel een beetje verspreiden ipv in 1 groot donker evenementenbeurshal was wel fijn. Oké, het weer speelde niet echt mee dus het was als nog koukleumen op de tribune. Maar zo voelde het iig minder bedrukt op elkaar.

Het schieten was wel leuk maar diende nergens toe terwijl de grijpmachine een fantastische ingeving was  ::bravo:: Velen en ik ook hebben zo toch voor een leuke prijs wat 'veilingitems' kunnen scoren of als je 'pech' had wat merchandise ;) Drie geldbriefjes van 20, 100 en 1000 voor 6 euro was toch schappelijker dan 20 euro voor 1 briefje in de kinderveiling  :-X Laat staan een hele hoop voor wat was het? 180 euro? Er stond nog een 'experience' waarbij je zelf een opdracht kon verzinnen voor seizoen 18. Met een introotje door Art ingestart en een invulformulier qua hoeveelheid kandidaten, tijd, risico. Nu hadden we dit topic al hier lopen maar ik heb toch een suggestie gedaan  ::ok::

Ik vond de experiences dus leuk gevonden, eten/drinken/vermaak was een beetje in Portland/Oregon stijl prima. Al snap ik nog steeds niet wat een Darth Vader met een doedelzak op een eenwieler doet  ::rofl:: Het vragenvuur/pressconference en veiling had wat minder op afstand gemogen. En de meet 'n greet 'exclusief' voorbehouden houden aan vroegboekers is een idee maar dat iedereen een kans krijgt zonder direct een gedwongen koppelverkoop aan te moeten gaan is wel zo fair me dunkt.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie Is De Mol Fandag 18 maart 2017
« Reactie #118 Gepost op: 18-03-2017, 23:03:11 »
Gezellige dag gehad! ::bravo::

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie Is De Mol Fandag 18 maart 2017
« Reactie #119 Gepost op: 18-03-2017, 23:07:43 »
Ik vond het erg gezellig vandaag!  ::bravo::

Ik vind het wel een beetje sneu voor Tsubasa. €1900 armer en hij werd ook meteen weggerukt van de fandag en op het vliegtuig gezet. Hopelijk weet hij zich een beetje te vermaken in Oregon.  :P