Auteur Topic: [KANDIDAAT] Jochem van Gelder  (gelezen 169232 keer)

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jochem van Gelder
« Reactie #360 Gepost op: 13-03-2017, 22:08:06 »
Hij besloot om tactisch dan maar te gokken dat Sanne de Mol was en het duel aan te gaan met Thomas, wat hij veel makkelijker had gewonnen áls het goed was. Dat hij het goede antwoord had kunnen deduceren merk je slim op (had ik in eerste instantie niet bedacht) maar dan had hij alsnog een achterstand gehad op Sanne bij vragen met maar twee antwoord opties. Bv. 'Heeft de Mol een hond?' en Jochem heeft 'm zelf niet, maar Sanne wel, dan heeft hij geen idee wat hij voor Thomas in moet vullen terwijl Sanne daarmee weer een voorsprong op zou bouwen. Het was dus in feite een heel tactische zet om uiteindelijk voor Sanne te gaan aangezien hij het ook niet zeker wist ::ok:: En hij snapte het spel dus beter dan hij deed voorkomen ;)

Zeker van dat laatste ben ik óók overtuigd! Ik vond het dan ook jammer dat hij door sommigen als sufferdje werd weggezet. Maar hij kan wel wat hebben, gelukkig.

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jochem van Gelder
« Reactie #361 Gepost op: 13-03-2017, 23:25:50 »
Hij besloot om tactisch dan maar te gokken dat Sanne de Mol was en het duel aan te gaan met Thomas, wat hij veel makkelijker had gewonnen áls het goed was. Dat hij het goede antwoord had kunnen deduceren merk je slim op (had ik in eerste instantie niet bedacht) maar dan had hij alsnog een achterstand gehad op Sanne bij vragen met maar twee antwoord opties. Bv. 'Heeft de Mol een hond?' en Jochem heeft 'm zelf niet, maar Sanne wel, dan heeft hij geen idee wat hij voor Thomas in moet vullen terwijl Sanne daarmee weer een voorsprong op zou bouwen. Het was dus in feite een heel tactische zet om uiteindelijk voor Sanne te gaan aangezien hij het ook niet zeker wist ::ok:: En hij snapte het spel dus beter dan hij deed voorkomen ;)
Wel een goed punt ja! Zeker met vragen met twee opties blijft het een gok. Maar dan was hij dus ook niet overtuigd van Thomas als mol (maar wanneer ben je dat nou wel? Je weet het natuurlijk nooit 100% zeker. En dan kun je misschien maar beter helemaal verkeerd gaan dan half goed). En het zou ook wel bizar zijn geweest als je op deze manier wint, dus wat dat betreft verdiend Sanne het ook meer om te winnen (en ik geloof dat Jochem dat als sportieve verliezer dat zelf ook zei) :)

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jochem van Gelder
« Reactie #362 Gepost op: 21-03-2017, 16:47:32 »
« Laatst bewerkt op: 21-03-2017, 16:49:13 door m0lmuis »