Auteur Topic: [MOL] Thomas Cammaert  (gelezen 341678 keer)

Offline R0m4ndu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1020 Gepost op: 5-03-2017, 01:42:18 »
Ik heb tijdens de aflevering ook weer een TC'tje gespot. 1 van de straatnmen heette namelijk Tumbleweed Corner.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1021 Gepost op: 5-03-2017, 03:04:27 »
Dit vond ik (grappig), op de site van de Fort Rock Homestead Village....  :)

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1022 Gepost op: 5-03-2017, 03:30:04 »
Als je kijkt naar de act van Thomas wanneer Diederik exit gaat, echt zo slecht geacteerd, en dit doet hij al wekenlang op deze manier.

Je hoeft helemaal niet te kijken wie welke opdracht geld binnen bracht het acteerspel is alles zeggend.

Een aardige gast wel trouwens, maar van een acteur verwacht ik een beter acteerspel.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1023 Gepost op: 5-03-2017, 06:26:23 »
Volgens mij wilde Thomas graag de verdubbelaar winnen maar heeft kandidaat Sanne er heel handig een stokje voor gestoken. Hij leek echt van zijn stuk toen bleek dat hij de touwen niet goed had, zou Sanne de zijne even los gemaakt hebben?  ::rofl:: Mij lijkt als je de touwen verkeerd hebt, dat er geen touw meer aan vast te knopen is maar hij wist het toch nog snel op te lossen. De eerste puzzel had hij ook nog snel voor elkaar voor iemand die niet kan puzzelen. Daarna was hij zogenoemd verbaasd dat er een tweede puzzel achteraan zat maar dat kan hem onmogelijk verbaasd hebben. Hij was de hele tijd Sanne in de gaten aan het houden dus heeft heus wel meegekregen dat er een tweede puzzel kwam (en hij wist dat vast van te voren al). Het geheel kwam op mij over als een fanatieke mol die door een kandidaat is gemold. Kudos voor Sanne!!  ::bravo::

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1024 Gepost op: 5-03-2017, 06:50:31 »
Jammer dat de verdenkingen totaal anders blijken te lopen dan ik had voorspeld ;D

Haha ja de grote verrassing zeg zo op het einde! Sanne die nog switcht en Jochem die geen licht ziet  ::rofl::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1025 Gepost op: 5-03-2017, 11:05:33 »
Dat Sanne toch de switch maakt naar Thomas, had ik een beetje verwacht. Omdat ze toch telkens een paar vragen op hem invulde. En wow... Die sneer die ze maakt naar Thomas tijdens de verdubbeling: "Je zit te mollen" of iets dergelijks. ;D

@Cinner, ik denk dat je gelijk hebt dat Sanne een stokje heeft gestoken voor Thomas tijdens de verdubbelaar. :D
Het zou inderdaad mooi zijn als ze stiekem toch een touw van Thomas heeft losgehaald. Sowieso zat hij ook te saboteren. Misschien dat ze het terug heeft gedaan. Ik denk ook dat Thomas de puzzel wist, maar dat hij veel tijd heeft verloren in het bos om echt de snelste te zijn. Bij nader inzien...
En dat hij hierdoor de achterstand op Sanne niet meer heeft kunnen goedmaken. In de montage leek hij veel langer te doen over de puzzel vond ik. Maar niets is wat het lijkt.  ;)

Toch grappig dat Sanne Jochem nog steeds niet helemaal uitsluit. Ze gaat uit van wat hij gezworen heeft. Zonder dat moment zou ze waarschijnlijk op hem stemmen, denk ik.

Het verbaast me wel dat Jochem nu Sanne kiest als mol ipv Thomas. Er zijn echt wel genoeg momenten waarop Sanne geld in de pot heeft gebracht (molboekjeS, de schiet-opdracht). En Thomas praktisch niks...
« Laatst bewerkt op: 5-03-2017, 11:09:10 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1026 Gepost op: 5-03-2017, 15:39:51 »
En Thomas praktisch niks...

Mocht hij de mol zijn heeft hij wel voor Sanne 12160 Euro in de pot gebracht...
Ondanks dat hij later was begonnen met de puzzel had hij nog makkelijk kunnen winnen. Als je de mol bent neem ik aan dat je de juiste oplossing weet. En dus had hij 'zomaar' even de juiste oplossing kunnen neerleggen voor Sanne hem had.
Ich bin ein Bärliner!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1027 Gepost op: 5-03-2017, 15:47:50 »
Mocht hij de mol zijn heeft hij wel voor Sanne 12160 Euro in de pot gebracht...
Ondanks dat hij later was begonnen met de puzzel had hij nog makkelijk kunnen winnen. Als je de mol bent neem ik aan dat je de juiste oplossing weet. En dus had hij 'zomaar' even de juiste oplossing kunnen neerleggen voor Sanne hem had.

Of er ging iets mis
Of het was de bedoeling dat de pot verdubbeld werd
of Thomas is de mol niet maar dat geloof ik niet

We zullen de reden volgende week horen.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1028 Gepost op: 5-03-2017, 16:33:15 »
Of het was de bedoeling dat de pot verdubbeld werd
Dat geloof ik gewoon niet... Zou jij als mol niet gaan protesteren?
Ich bin ein Bärliner!

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1029 Gepost op: 5-03-2017, 16:38:04 »
Mocht hij de mol zijn heeft hij wel voor Sanne 12160 Euro in de pot gebracht...
Ondanks dat hij later was begonnen met de puzzel had hij nog makkelijk kunnen winnen. Als je de mol bent neem ik aan dat je de juiste oplossing weet. En dus had hij 'zomaar' even de juiste oplossing kunnen neerleggen voor Sanne hem had.

We weten niet hoe veel later hij was, misschien was Sanne de Mol gewoon écht te snel af. Ook met voorkennis kun je je vertellen bij de bomen en daarna niet helemaal geconcentreerd de puzzel maken, omdat je baalt dat je achter loopt?.

Of Thomas had geen voorkennis over de tangram...? Dat hij ondanks dat hij de mol wa sécht moest puzzelen?


Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1030 Gepost op: 5-03-2017, 16:42:34 »
We weten niet hoe veel later hij was, misschien was Sanne de Mol gewoon écht te snel af. Ook met voorkennis kun je je vertellen bij de bomen en daarna niet helemaal geconcentreerd de puzzel maken, omdat je baalt dat je achter loopt?.

Of Thomas had geen voorkennis over de tangram...? Dat hij ondanks dat hij de mol wa sécht moest puzzelen?


Dat eerste zou kunnen, dat laatste geloof ik niet...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1031 Gepost op: 5-03-2017, 16:49:20 »
Mocht hij de mol zijn heeft hij wel voor Sanne 12160 Euro in de pot gebracht...
Ondanks dat hij later was begonnen met de puzzel had hij nog makkelijk kunnen winnen. Als je de mol bent neem ik aan dat je de juiste oplossing weet. En dus had hij 'zomaar' even de juiste oplossing kunnen neerleggen voor Sanne hem had.

Als Thomas de puzzel al wist, was het spelletje ook wel heel oneerlijk en was het voor Jochem en Sanne praktisch onmogelijk te winnen.

Spoiler: Spoiler over De Mol België 2016 (klik om te tonen/verbergen)
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1032 Gepost op: 5-03-2017, 16:53:29 »
Als Thomas de puzzel al wist, was het spelletje ook wel heel oneerlijk en was het voor Jochem en Sanne praktisch onmogelijk te winnen.
Is in principe het hele Wie is de Mol als je het sec kijkt dan niet oneerlijk? De mol heeft toch immers altijd voorkennis, ook bij andere opdrachten waarbij veel geld of andere zaken te verdienen zijn?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1033 Gepost op: 5-03-2017, 17:02:23 »
Klopt maar die opdrachten zijn en groupe en dan kan de rest van de groep er nog iets tegen doen. Deze moest echt op eigen krachten gewonnen worden, dus het zal mij niet verbazen als Thomas de puzzel nog niet was gegeven.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1034 Gepost op: 5-03-2017, 17:13:26 »
Is in principe het hele Wie is de Mol als je het sec kijkt dan niet oneerlijk? De mol heeft toch immers altijd voorkennis, ook bij andere opdrachten waarbij veel geld of andere zaken te verdienen zijn?

Natuurlijk is het een oneerlijk spel, maar dat is nou ook juist de lol ervan. Voorkennis wil niet zeggen dat je alles weet en zeker niet dat je alles ook kunt. Je kunt het als mol nog zo goed voorbereiden, maar je hebt wel met andere mensen te maken die proberen om een proef juist niet te laten mislukken.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1035 Gepost op: 5-03-2017, 19:28:58 »
Als Thomas de puzzel al wist, was het spelletje ook wel heel oneerlijk en was het voor Jochem en Sanne praktisch onmogelijk te winnen.

Spoiler: Spoiler over De Mol België 2016 (klik om te tonen/verbergen)
Volledige voorkennis wat de (belangrijkste) opdrachten betreft kun je wel vanuit gaan in de meer recente seizoenen van de Nederlandse versie, denk ik. Er was een oud-mol die dat bevestigde (weet niet meer wie - een vrouw geloof ik).


Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1036 Gepost op: 5-03-2017, 19:33:54 »
Als Thomas inderdaad voorkennis had, heeft hij waarschijnlijk alleen voor vertrek de puzzel een keer kunnen oefenen. Probeer het dan 3 weken later nog maar eens goed te doen als je slecht bent in puzzelen :P
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1037 Gepost op: 6-03-2017, 02:12:03 »
Meen te zien dat Thomas éven'de puzzel in elkaar wil leggen, dat probeert en dan ziet dat het niet klopt. Volgens mij is toen de paniek teveel door geslagen. Eerst de bomen gesaboteerd en dan de puzzel niet meer goed in je hoofd hebben, dan zakt de moed ook bij de mol even in de schoenen.

Dat Sanne toch de switch maakt naar Thomas, had ik een beetje verwacht. Omdat ze toch telkens een paar vragen op hem invulde. En wow... Die sneer die ze maakt naar Thomas tijdens de verdubbeling: "Je zit te mollen" of iets dergelijks. ;D

@Cinner, ik denk dat je gelijk hebt dat Sanne een stokje heeft gestoken voor Thomas tijdens de verdubbelaar. :D
Het zou inderdaad mooi zijn als ze stiekem toch een touw van Thomas heeft losgehaald. Sowieso zat hij ook te saboteren. Misschien dat ze het terug heeft gedaan. Ik denk ook dat Thomas de puzzel wist, maar dat hij veel tijd heeft verloren in het bos om echt de snelste te zijn. Bij nader inzien...
En dat hij hierdoor de achterstand op Sanne niet meer heeft kunnen goedmaken. In de montage leek hij veel langer te doen over de puzzel vond ik. Maar niets is wat het lijkt.  ;)

Toch grappig dat Sanne Jochem nog steeds niet helemaal uitsluit. Ze gaat uit van wat hij gezworen heeft. Zonder dat moment zou ze waarschijnlijk op hem stemmen, denk ik.

Het verbaast me wel dat Jochem nu Sanne kiest als mol ipv Thomas. Er zijn echt wel genoeg momenten waarop Sanne geld in de pot heeft gebracht (molboekjeS, de schiet-opdracht). En Thomas praktisch niks...

We zitten dus eigenlijk te wachten op de fantastische kandidaten acties om de mol te saboteren  ::rofl::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1038 Gepost op: 6-03-2017, 04:31:06 »
+602 triljard
;)
Ja precies. Pool had hem ook al na afl. 2...
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1039 Gepost op: 6-03-2017, 10:12:23 »
Meen te zien dat Thomas éven'de puzzel in elkaar wil leggen, dat probeert en dan ziet dat het niet klopt. Volgens mij is toen de paniek teveel door geslagen. Eerst de bomen gesaboteerd en dan de puzzel niet meer goed in je hoofd hebben, dan zakt de moed ook bij de mol even in de schoenen.

We zitten dus eigenlijk te wachten op de fantastische kandidaten acties om de mol te saboteren  ::rofl::

Haha, daar komt het wel op neer.  ;D Misschien dat Sanne Thomas inderdaad te pakken had. Hij keek misschien niet voor niks zo raar (zie ook de foto bij het onderschriften-topic)... ;)

Ik ben het ook met LdHmolletje eens. Het lijkt er inderdaad op dat hij hier toch een behoorlijke steek heeft laten vallen als mol; uitgerekend bij de allerlaatste opdracht en ook nog met het meeste geld! Ik vond het zo gek dat ik toch begon te twijfelen aan het mol-schap van Thomas. (Toch Jochem misschien? :-X ) Gezien de rest van de serie en het gedrag van Thomas, denk ik telkens Thomas-Thomas-Thomas, daar wijk ik niet meer van af.... Afgezien van deze allerlaatste opdracht, heeft hij in mijn ogen behoorlijk gesaboteerd.

Misschien was Thomas inderdaad in de war. Wellicht omdat Sanne (voor de eerste keer) een sneer naar zijn mol-schap deed in het bos? Heeft ze misschien toch een draadje van Thomas anders gelegd?  :)
Of had Thomas toch veel minder tijd om de puzzel te leggen dan de montage doet vermoeden? (want je ziet ook dat Sanne volop aan het puzzelen is als Thomas nog in het bos is. Hij moest 2x bij Art vragen of het klopt. Kost allemaal tijd)
Nou ja, hopelijk zien we dat zaterdag terug.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)