Auteur Topic: Aflevering 3 - opdracht 1 - estafette in de duinen  (gelezen 49477 keer)

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3 - opdracht 1 - estafette in de duinen
« Reactie #180 Gepost op: 9-02-2017, 21:15:53 »
Imanuelle heeft wel de kartonnetjes uitgesorteerd natuurlijk. 12 bankbiljetten lijkt me ook sterk, want dan zou zowat alles gepakt moeten zijn.

Ik heb de blauwe paaltjes geteld die haar groepsgenoten daarvoor hebben gehad, en daar de drie biljetten bij de rode paaltjes bij opgeteld. Ik weet niet of alles gepakt is en het blijft natuurlijk arbitrair wat iemand onder 'weinig' verstaat, maar 'heel weinig' klinkt alsof ze Jochem met een minuscule fooi afscheept.

Citaat
Wilde ze niet eerder zeggen dat hij geen karton moet pakken?

Dat dacht ik in eerste instantie ook. Direct na haar opmerking horen we namelijk Sigrid door de portofoon, die omstandig uitlegt dat Jochem niet de kartonnetjes moet pakken. Als je het op die manier achter elkaar plakt lijkt het inderdaad net alsof Sigrid de opmerking van Imanuelle verduidelijkt. Na het een paar keer bekeken te hebben neig ik toch naar sluwe montage. Blijft een kwestie van interpretatie, maar Ima zegt toch echt "Oranje moet ie ook niet heen" en niet "Oranje moet ie niet pakken" of "Oranje kartonnetjes/kartonnetjes bij oranje paaltjes moet ie niet pakken".
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Aflevering 3 - opdracht 1 - estafette in de duinen
« Reactie #181 Gepost op: 10-02-2017, 19:03:10 »
feit blijft dat de paatjes aan het einde vd duinpaden rood waren en de oranje paatjes ( zoals sigrid terecht aangeeft) aanwezen waar de rode paaltjes stonden en hoeveel er te halen was.

dus oranje meenemen was niet nodig, je kan wel lekker briefjes weggooien met kartonnetjes :-)

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: Aflevering 3 - opdracht 1 - estafette in de duinen
« Reactie #182 Gepost op: 11-03-2017, 22:06:58 »
Had wel even een binnen pretje toen ik zag dat thomas niet 2 halve briefjes van 500 achterhield.