Auteur Topic: [Hints] Spatie-hint  (gelezen 14434 keer)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Hints] Spatie-hint
« Reactie #40 Gepost op: 4-03-2018, 12:12:29 »
Je gedram in meerdere topics dat er twee mollen zijn, terwijl er meermaals klip en klaar is uitgelegd waarom dat niet kan, begint nu echt heel vervelend te worden.  ::niet-ok::
Jammer dat je dit zo zegt. Ik denk zelf: wat een rijkdom dat in zo'n fantastisch seizoen als dit er zo'n diversiteit aan meningen is. En ik had hier precies één zinnetje geplaatst... Alleen vroeg Whiskers nog om een toelichting.
In de andere paar topics probeer ik overigens ook to-the-point te zijn ter zake het topic. Ik geef toe dat ik misschien wel eens wat teveel verwijs (dan denk ik: hebben mensen die zebrahint nou nog niet gezien? en dan doe ik er maar weer een verwijzing bij), maar verder draag ik er zorg voor toch altijd nieuwe argumenten aan te dragen.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Hints] Spatie-hint
« Reactie #41 Gepost op: 4-03-2018, 12:36:15 »
Ondertussen, op de redactie van WIDM:
"Beste mensenvan IT, ik heb twee maa nden geledenal gevraa gd of mijn toetsenbord vervangenkan worden, maar ik hebnog stee ds gee n nieuwe. Het gebeurt regelmatig dat erspontaan ee n extra spatie ingevoegd wordt, voo ral na dubb ele letters. En oo k wordt ersoms ee ntje overgeslagen. Ik hoo r graa g van jullie."
::rofl::

Offline Retep

  • Forumlid
Re: [Hints] Spatie-hint
« Reactie #42 Gepost op: 4-03-2018, 13:21:29 »
Jammer dat je dit zo zegt. Ik denk zelf: wat een rijkdom dat in zo'n fantastisch seizoen als dit er zo'n diversiteit aan meningen is. En ik had hier precies één zinnetje geplaatst... Alleen vroeg Whiskers nog om een toelichting.
In de andere paar topics probeer ik overigens ook to-the-point te zijn ter zake het topic. Ik geef toe dat ik misschien wel eens wat teveel verwijs (dan denk ik: hebben mensen die zebrahint nou nog niet gezien? en dan doe ik er maar weer een verwijzing bij), maar verder draag ik er zorg voor toch altijd nieuwe argumenten aan te dragen.

Molloten weten gewoon dat er nooit 2 mollen zullen zijn omdat dit een serieus manipulatie spel is en geen och we gooien er eens een molletje bij spel. Tevens komt de theorie elk jaar weer terug en daar worden sommige mensen moe van, vooral als het onderwerp over meerdere topics word verspreid.
Zoals elders op dit forum aangegeven is een apart topic hiervoor perfect zodat multimolfans daar hun gang kunnen gaan en antimultimollers het onderwerp kunnen negeren.

Overigens is er nog de onwaarschijnlijke ultra kleine kans dat er 2 mollen zijn geweest in het geval JM de originele mol was. Ook al heb je daar in je posts niet aan gerefereerd, als dat zo is krijg je van mij alsnog een beetje gelijk. Omdat je vasthoudendheid heel bijzonder is.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Spatie-hint
« Reactie #43 Gepost op: 4-03-2018, 13:27:29 »
Ondertussen, op de redactie van WIDM:

"Beste mensenvan IT, ik heb twee maa nden geledenal gevraa gd of mijn toetsenbord vervangenkan worden, maar ik hebnog stee ds gee n nieuwe. Het gebeurt regelmatig dat erspontaan ee n extra spatie ingevoegd wordt, voo ral na dubb ele letters. En oo k wordt ersoms ee ntje overgeslagen. Ik hoo r graa g van jullie."

 ::rofl::
...maar soms even niet :)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Hints] Spatie-hint
« Reactie #44 Gepost op: 4-03-2018, 15:07:37 »
@Retep: ::ok::. Ik begrijp dat het idee irritatie opwekt bij mensen die al jaren met 2-mollen theorieën lastig gevallen worden. Ik ben er zelf ook door verrast en wilde er in eerste instantie ook niet zo aan, tot ik niet meer om de aanwijzingen heen kon. Dus ik doe het niet als een soort missie: ik zie hier iets en ik zie daar iets, en dan ontstaat er een patroon. De beste manier om me te overtuigen dat het allemaal niet klopt is een andere interpretatie van die vermeende aanwijzingen en hun onderlinge verband. Daar sta ik natuurlijk open voor, graag zelfs! Leuk en leerzaam. Maar over de inhoud van wat ik meld gaat het helaas zo goed als nooit, alleen maar over het verwerpelijke idee van 2 mollen. En dat is jammer.
Dus dan heb ik veel liever zo'n suggestie als van jou nu om misschien eens een link te leggen met de JM was de mol theorie (hoewel ik daar weer niet in geloof, maar ik zal het eens nagaan). Verder beperk ik me met opzet zoveel mogelijk tot het Verborgen Hints topic waar het ook op zijn plaats is (en mag van Blip!), tenzij iets duidelijk thuishoort bij de leader of afleveringtitels bv. Een apart topic leek me juist nog veel meer negativiteit te gaan geven.

En nu maar weer gauw on topic over spaties! Ik heb de opmerking van Hulpmol over hoe de titel van afl. 1 er precies uitzag inmiddels verwerkt in mijn lijstje in het topic daar. En nog geen rare (ontbrekende) spaties gezien in afl. 9, maar ik moet nog terugkijken. In afl. 8 zagen we wel een opvallend gat bij potjes honing: naast een geel potje boven op verder keurig opgestapelde potjes van een andere kleur. Mogelijk een link? Ik kan er nog niet helemaal de vinger op krijgen, maar het beeld lijkt me niet toevallig.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Hints] Spatie-hint
« Reactie #45 Gepost op: 4-03-2018, 17:00:57 »
Kom weer terug op mijn eigen creëerde spatiehint: woman  ::rofl::
Merk dat ik er geen bal aan vind zonder tunnel dus duik tegen beter weten heerlijk de Olcay tunnel in, ook al is het waarschijnlijk Jan. Heerlijk gevoel, zo molloos ronddobberen is ook maar niks  ::joehoe::
Meer L

Offline MichaV

  • Forumlid
Re: [Hints] Spatie-hint
« Reactie #46 Gepost op: 4-03-2018, 17:20:41 »
Een reactie op de potjes honing...heeft dit iets met de wesp te maken die we eerder hebben gezien🤔

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Hints] Spatie-hint
« Reactie #47 Gepost op: 4-03-2018, 17:23:19 »
Een reactie op de potjes honing...heeft dit iets met de wesp te maken die we eerder hebben gezien🤔

Ja, die lag bij het woord 'Rome'. De hoofdstad van het land waarvan Jan de koker moest nemen. ;)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Spatie-hint
« Reactie #48 Gepost op: 4-03-2018, 17:36:48 »
Niet om rot te doen lieve mensen, maar kan het aub weer  ::ontopic:: ?

Het gaat hier om een mogelijke hint in de afleveringstitels, opdrachttitels en wat dies meer zij. Niet over je persoonlijke zoektocht naar de mol 2018 noch over de ruimte tussen 2 potjes honing of dode wespen  ;)