Auteur Topic: Wie is de Mol? In de media  (gelezen 114539 keer)

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #500 Gepost op: 13-03-2018, 03:03:11 »
Het stukje bij Pauw kwam niet helemaal uit de verf. Beetje pijnlijk ook dat Ruben beledigd leek te zijn door Jeroen Pauw die hem onhandig noemde en daar ook beelden bij had.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #501 Gepost op: 13-03-2018, 08:25:30 »
Klaas was er zaterdag ook bij:

https://youtu.be/JT4_PG1_9pY

:o ik ben gequoot door Klaas! Jan / "ballen van staal" opmerking. M'n dag is nu al geslaagd, haha.  ::rofl::


alweer een bevestiging dat Klaas hier aandachtig meeleest. Leuk!  ::jaja::


Het stukje bij Pauw kwam niet helemaal uit de verf. Beetje pijnlijk ook dat Ruben beledigd leek te zijn door Jeroen Pauw die hem onhandig noemde en daar ook beelden bij had.

Ja... ik kan me voorstellen dat Ruben dat stoorde. Ik dacht al dat hij niet de kandidaat was met de 'dikste huid'. Jammer dat er steeds de nadruk op wordt gelegd. Zijn onhandigheid was ook niet extreem ofzo..
« Laatst bewerkt op: 13-03-2018, 08:36:15 door Amethyst »

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #502 Gepost op: 13-03-2018, 15:12:46 »

Zijn onhandigheid was ook niet extreem ofzo..

Bovendien vertelde hij nog (kreeg hij nauwelijks de kans toe helaas) dat hij bijvoorbeeld bij die spanbanden met opzet aan het tijdrekken was. Hij wist hier al dat hij verdacht werd door Olcay natuurlijk dus wel logisch dat hij dat ging uitbuiten. Kreeg de indruk dat hij wilde vertellen dat het ook wel eens tactiek is voor een kandidaat maar hij kreeg gewoon de kans niet.

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #503 Gepost op: 13-03-2018, 15:46:50 »
Vond het ook een teleurstelling na zo lang wachten. Ik mis toch wel wat meer afsluiting dan zo'n live finale. Ik denk dat een week later een uurtje Art aan tafel met alle kandidaten hartstikke leuk zou zijn. Of een soort Moltalk waarin we vragen kunnen tweeten die ze dan tussendoor behandelen.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #504 Gepost op: 14-03-2018, 10:19:09 »
Het stukje bij Pauw kwam niet helemaal uit de verf. Beetje pijnlijk ook dat Ruben beledigd leek te zijn door Jeroen Pauw die hem onhandig noemde
Welnee joh.
Wat ik vreemd vind, is dat nu blijkt dat niet alleen Art weet wie de mol is, maar ook de cameraploeg. Of misschien een of twee cameramensen? Vroeger werd een keer beweerd dat zelfs de presentator niet wist wie de mol was en de cameraploeg ook niet.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #505 Gepost op: 14-03-2018, 10:59:30 »
Welnee joh.
Wat ik vreemd vind, is dat nu blijkt dat niet alleen Art weet wie de mol is, maar ook de cameraploeg. Of misschien een of twee cameramensen? Vroeger werd een keer beweerd dat zelfs de presentator niet wist wie de mol was en de cameraploeg ook niet.

Dat is dan toch voor 2012 dat jij spreekt, want 'Jungens' is de duidelijkste aanwijzing dat Art altijd op de hoogte was van wie de Mol was (en hij heeft ook nooit het omgekeerde beweerd).

En van de crew starten de meesten in het ongewisse, maar van zodra de Mol voor de camera begint te zeggen 'Yes, geen geld in de pot.' weet die cameraman ook genoeg.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #506 Gepost op: 14-03-2018, 11:18:59 »
Dat is dan toch voor 2012 dat jij spreekt, want 'Jungens' is de duidelijkste aanwijzing dat Art altijd op de hoogte was van wie de Mol was (en hij heeft ook nooit het omgekeerde beweerd).

Dat kan kloppen, ik kijk al vanaf het eerste seizoen.  ;)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #507 Gepost op: 14-03-2018, 11:27:18 »
Volgens mij mag de presentator zelf kiezen of hij weet wie de mol is. Kan me nog herinneren dat Karel het niet wist van Milouska, hij nam zelfs zijn hoed voor haar af omdat Milouska ook hem om de tuin had geleid ;D

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #508 Gepost op: 14-03-2018, 11:32:41 »
Angela wist het volgens mij altijd.
Karel wist het nooit (zie MM maar Inge had hem ook misleid bij de abseilopdracht).
P-J wist het de eerste 2x niet (want hij verdacht in S9 nog Sebastiaan, wat leidde tot Wie is de Mol? Geen idee)
Art wist het al altijd
klaar voor de strijd

Offline Jeroen75

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #509 Gepost op: 14-03-2018, 11:35:15 »
Welnee joh.
Wat ik vreemd vind, is dat nu blijkt dat niet alleen Art weet wie de mol is, maar ook de cameraploeg. Of misschien een of twee cameramensen? Vroeger werd een keer beweerd dat zelfs de presentator niet wist wie de mol was en de cameraploeg ook niet.

Volgens mij weet een handjevol mensen wie de mol is. Art, 1 of 2 cameramensen, een vertrouwenspersoon (meestal familielid) en 1 of 2 begeleiders (meestal oud mollen)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #510 Gepost op: 14-03-2018, 12:08:24 »
Nou, ik denk toch echt wel ALLE cameramensen intussen, ziende hoe Jan altijd de camera pakte buiten beeld van de kandidaten. Het zou wel heel erg opvallen als hij steeds omringd wordt door dezelfde mensen (waarbij hij het dan kan doen) ook. Dus iedereen van de crew zal het nu weten, van Rick/Art tot de cameraploeg.

Ik heb zelf eens een fanserie gedraaid en toen wist alleen de presentator het, maar ik kwam er halverwege achter. Dat was ook wel beter want naderhand konden er dan ook van dit soort Janmomentjes komen, zoals een keer gebeurde op een viersprong waar de mol natuurlijk alweer snel terug was en kon zwieren, en later hetzelfde in de Efleting, het sprookjesbos (soort Yvon-Nyomanmomentje want dat was de finale).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline J007B

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #511 Gepost op: 14-03-2018, 12:35:53 »
Nou, ik denk toch echt wel ALLE cameramensen intussen, ziende hoe Jan altijd de camera pakte buiten beeld van de kandidaten. Het zou wel heel erg opvallen als hij steeds omringd wordt door dezelfde mensen (waarbij hij het dan kan doen) ook. Dus iedereen van de crew zal het nu weten, van Rick/Art tot de cameraploeg.

Ik heb zelf eens een fanserie gedraaid en toen wist alleen de presentator het, maar ik kwam er halverwege achter. Dat was ook wel beter want naderhand konden er dan ook van dit soort Janmomentjes komen, zoals een keer gebeurde op een viersprong waar de mol natuurlijk alweer snel terug was en kon zwieren, en later hetzelfde in de Efleting, het sprookjesbos (soort Yvon-Nyomanmomentje want dat was de finale).

Lo, welke fanserie was dat?
Zijn er nog lopende fanseries? UC Dean lijkt gestopt te zijn.
Verder weet ik niks.

Offline Jeroen75

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #512 Gepost op: 14-03-2018, 14:41:52 »
Nou, ik denk toch echt wel ALLE cameramensen intussen, ziende hoe Jan altijd de camera pakte buiten beeld van de kandidaten. Het zou wel heel erg opvallen als hij steeds omringd wordt door dezelfde mensen (waarbij hij het dan kan doen) ook. Dus iedereen van de crew zal het nu weten, van Rick/Art tot de cameraploeg.

Ik heb zelf eens een fanserie gedraaid en toen wist alleen de presentator het, maar ik kwam er halverwege achter. Dat was ook wel beter want naderhand konden er dan ook van dit soort Janmomentjes komen, zoals een keer gebeurde op een viersprong waar de mol natuurlijk alweer snel terug was en kon zwieren, en later hetzelfde in de Efleting, het sprookjesbos (soort Yvon-Nyomanmomentje want dat was de finale).

Volgens de officiële website van WidM weten er maar 5 mensen wie de mol is. dus dat kan nooit de hele cameraploeg zijn. Uiteraard zullen er in de loop van het programma meer (camera)mensen achter de identiteit van de Mol komen  ;)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #513 Gepost op: 14-03-2018, 17:00:37 »
Op het begin zijn er inderdaad maar zo'n 5 crewleden die de mol kennen. Art, Rick, één cameraman, de psycholoog en ??
Al duurt het niet lang voordat de rest erachter komt. Bij Jan al helemaal niet.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #514 Gepost op: 14-03-2018, 17:08:54 »
Op het begin zijn er inderdaad maar zo'n 5 crewleden die de mol kennen. Art, Rick, één cameraman, de psycholoog en ??
Al duurt het niet lang voordat de rest erachter komt. Bij Jan al helemaal niet.

De geluidsvrouw wellicht?
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline De Tunnelvisie

  • Forumlid
  • ... of Kokervisie, net wat je leuk vindt
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #515 Gepost op: 14-03-2018, 17:20:26 »
De psycholoog is er op locatie niet bij, dus ik denk niet dat die hierbij wordt meegeteld. Volgens mij zijn die vijf mensen Art Rooijakkers, Rick McCullough, Karin de Groot (kandidatenbegeleidster), Kristof de Wit (camera) en Lennart Nooren (audio)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #516 Gepost op: 14-03-2018, 17:35:17 »
Maar Wie is.. De Tunnelvisie?

Offline De Tunnelvisie

  • Forumlid
  • ... of Kokervisie, net wat je leuk vindt
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #517 Gepost op: 14-03-2018, 17:45:56 »
Maar Wie is.. De Tunnelvisie?

Dat ben ik. Hai  ::zwaai::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #518 Gepost op: 14-03-2018, 18:00:31 »
Dank je. Ik was net zoals Heinz al in de war met Tunnelgraver ::hypocriet:: >:D.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #519 Gepost op: 17-03-2018, 21:28:37 »
Het stukje bij Pauw kwam niet helemaal uit de verf. Beetje pijnlijk ook dat Ruben beledigd leek te zijn door Jeroen Pauw die hem onhandig noemde en daar ook beelden bij had.

Pauw had het niet zo hoeven te benadrukken dat ben ik met je eens.
Maar toch.....


Bij 5.32 ...  ::jaja::
https://www.omroepgelderland.nl/tv/programma/815/Van-Gelder-VIP-Vervoer/aflevering/32499/Van-Gelder-Vip-Vervoer-Ruben-Hein