Poll

Wie is ....de mol?

Jan Versteegh
128 (58.2%)
Olcay Gulsen
58 (26.4%)
Ruben Hein
34 (15.5%)

Totaal aantal stemmen: 219

Auteur Topic: Wie is de Mol? poll  (gelezen 181502 keer)

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #200 Gepost op: 21-01-2018, 00:39:16 »
Heb Stine gestemd, maar nog allesbehalve overtuigd.
Emilio vind ik in het programma verdacht, maar heb hem vanavond in het theater gezien en kan me niet meer voorstellen dat hij de mol is  ::rofl::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #201 Gepost op: 21-01-2018, 00:41:10 »
1. Simone
2. Stine
3. Loes
4. Emilio
5. Jan
6. Ruben
7. Olcay

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #202 Gepost op: 21-01-2018, 00:42:26 »
Emilio ken ik ook wel een beetje en komt op mij ook totaal naturel over, helemaal niks geremds. Geen mol voor mij daarom.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Zuurkool

  • Forumlid
  • Dat vind ik nou wel heel apart..
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #203 Gepost op: 21-01-2018, 02:45:26 »
Voor mij MOET je gewoon -500 gepakt hebben anders ben je de mol niet, en verder bij de schrijvers zitten. Stine schreef zo te zien ook totaal niks op bij het paragliden dus is de mol ::vergroot:: :o

Is dat even mooi dat iedereen -500 heeft gepakt  ::rofl::

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #204 Gepost op: 21-01-2018, 08:00:42 »
Ik zat DIEP in de Loes-tunnel maar nu helemaal niet meer.  :P

edit: ik weet het niet meer.  ::rofl::

even terug naar Simone
« Laatst bewerkt op: 24-01-2018, 09:17:11 door Amethyst »

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #205 Gepost op: 21-01-2018, 11:27:11 »
Ik heb echt geen flauw idee meer.
Mijn theorie wordt dan maar: R is geen mol ::rofl::

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #206 Gepost op: 21-01-2018, 11:33:54 »
Het is best wel moeilijk dit jaar. Er zijn wel 4 topverdachten.
1. Simone
2. Emilio
3. Loes
4. Stine

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #207 Gepost op: 21-01-2018, 11:37:19 »
Ik blijf op Simone zitten, maar vind wel dat ze nogal verdacht in beeld werd gebracht. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Emilio en Stine. Dat wil nog wel eens tegen iemand spreken als mol. Eerst maar eens even rustig de aflevering analyseren de komende week. Wel een duidelijke top 3 nu, naar mijn mening:

[1] Simone
[2] Stine
[3] Emilio

En ik sluit Olcay ook nog niet helemaal uit. Compleet over the top als mol, maar misschien juist daarom wel.
« Laatst bewerkt op: 21-01-2018, 11:45:53 door Blip »
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #208 Gepost op: 21-01-2018, 11:39:58 »
Simone, Stine en Emilio....Ik had Emilio op 1, gewoon de meest ongrijpbare en minst in beeld gebracht. Na de aflevering van gisteren schakel ik toch ook weer op naar de dames
Meer L

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #209 Gepost op: 21-01-2018, 12:45:45 »
Olcay gedroeg zich weer heerlijk mols. Simone zat naar mijn idee op iets te veel onmolseposities. Stine vond ik heel onopvallend deze week, behalve dan dat ze in de 2X-auto zat, maar goed die haalde ondanks overleden accu toch de finish, niet heel mols dus.
🜃

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #210 Gepost op: 21-01-2018, 15:44:29 »
Ruben is de Mol!

In de eerste opdracht geld verspelen. In de tweede opdracht specificeert hij de min- en plusbedragen niet aan Loes en Bella; dat lijkt heel doordacht. In de derde opdracht positioneert hij zich bij de groep die een goed antwoord fout kan verwerken.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #211 Gepost op: 21-01-2018, 15:48:37 »
RealityNetOrg In welke tunnel zit jij? Vertel het ons! --> https://t.co/QQ9gNFHsPq#widm#bellatunnelisingestort
20 minuten geleden

OK OK... ik zal het maar verklappen dan en mij outen... ik zit in de STINE tunnel. Immers.. NIETS is wat het lijkt ::hypocriet:: ::vergroot::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #212 Gepost op: 21-01-2018, 16:13:25 »
Ik begrijp het spelletje niet meer geloof ik.
...óf niet!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #213 Gepost op: 21-01-2018, 16:48:29 »
Ik zeg Simone, maar zeker? Nee, verre van.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #214 Gepost op: 21-01-2018, 16:51:24 »
Ik begrijp het spelletje niet meer geloof ik.
Waar gaat het mis?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #215 Gepost op: 21-01-2018, 17:08:28 »
Waar gaat het mis?
Ik ben het overzicht kwijt. Iedereen gedraagt zich kandidaats, doet dingen die de Mol niet doet en is tegelijkertijd superverdacht. Kandidaten die ik in aflevering 1 heb afgestreept hou ik niet meer in de gaten terwijl te kandidaten die ik verdacht, niet heel of juist te veel redenen geven om de Mol te zijn. Niemand heeft hét Molgevoel en kan het daarom prima zijn.
...óf niet!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #216 Gepost op: 21-01-2018, 17:12:25 »
Ik ben het overzicht kwijt. Iedereen gedraagt zich kandidaats, doet dingen die de Mol niet doet en is tegelijkertijd superverdacht. Kandidaten die ik in aflevering 1 heb afgestreept hou ik niet meer in de gaten terwijl te kandidaten die ik verdacht, niet heel of juist te veel redenen geven om de Mol te zijn. Niemand heeft hét Molgevoel en kan het daarom prima zijn.

Psychologisch experiment. Niemand is de Mol, maar 10 mensen denken wel dat er eentje is. Iedereen gaat nepmollen om de echte Mol proberen uit zijn kot te lokken. Elke aflevering trek je een naam uit de trommel die weg moet. ;D

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #217 Gepost op: 21-01-2018, 17:22:02 »
Ik ben het overzicht kwijt. Iedereen gedraagt zich kandidaats, doet dingen die de Mol niet doet en is tegelijkertijd superverdacht. Kandidaten die ik in aflevering 1 heb afgestreept hou ik niet meer in de gaten terwijl te kandidaten die ik verdacht, niet heel of juist te veel redenen geven om de Mol te zijn. Niemand heeft hét Molgevoel en kan het daarom prima zijn.
Dank voor de toelichting  ::ok::
Tip is iig om iedereen in de gaten te blijven houden om de beroemde tunnelvisie te vermijden, maar dat had je zelf vast ook al bedacht  ;)

Ik vind het tot nu toe iig een heerlijk seizoen, fantastische wendingen en idd geen overduidelijke mol (al ben ik sowieso een slecht mollenspeurder  ::rofl:: ), fantastisch  ::bravo::

Psychologisch experiment. Niemand is de Mol, maar 10 mensen denken wel dat er eentje is. Iedereen gaat nepmollen om de echte Mol proberen uit zijn kot te lokken. Elke aflevering trek je een naam uit de trommel die weg moet. ;D
::rofl::

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #218 Gepost op: 21-01-2018, 17:28:39 »
Psychologisch experiment. Niemand is de Mol, maar 10 mensen denken wel dat er eentje is. Iedereen gaat nepmollen om de echte Mol proberen uit zijn kot te lokken. Elke aflevering trek je een naam uit de trommel die weg moet. ;D

Zou wel te grappig zijn als in dat geval de slechtste pot ooit behaald wordt!  ::oink::

Offline Luc

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #219 Gepost op: 21-01-2018, 21:17:53 »
Stine is mijn hoofdverdachte gevolgd door Simone.