Auteur Topic: Het "Hint-vrije" topic  (gelezen 54146 keer)

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Het "Hint-vrije" topic
« Reactie #80 Gepost op: 21-01-2018, 12:37:53 »
Als Mol zou ik graag in een eigen auto zitten, zodat je vrijspel hebt om te doen en vooral te laten wat je maar wilt. Ruben en Simone, dus. Waarbij Simone een mooi bedrag over de finish heeft gereden (wat dus onnodig zou zijn als Mol). Ruben heeft zichzelf klem gereden, wat naar mijn mening verdacht is...
En wat betreft de positie (in de lucht of op de grond) zou ik als mijzelf én als Mol graag op de grond zijn. Doodeng, die hoogte. Maar ook heel mooi omdat je vanaf de grond de touwtjes helemaal in handen hebt: Ruben, Stine, Olcay & Emilio.

Toevallig dat Ruben twee keer op de juiste positie staat ::)
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het "Hint-vrije" topic
« Reactie #81 Gepost op: 21-01-2018, 12:40:07 »
Stine had een zonnebril op tijdens de eerste opdracht. Het was nou niet echt zonnig  ::rofl:: maar dit is niet belangrijk  ;D

Ik post straks mijn kijk op deze aflevering.
Frankje Lapi

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Het "Hint-vrije" topic
« Reactie #82 Gepost op: 21-01-2018, 13:17:46 »
Toevallig dat Ruben twee keer op de juiste positie staat ::)

Meer kandidaat dan Ruben kan je toch niet zijn in deze eerste opdracht?
1. Je kiest voor auto met 50 euro (helemaal geen invloed)
2. Je gaat eigenhandig 2 rode auto's een hele tijd bezig houden zodat de rest rustig kan manoeuvreren doorheen het parcours


Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het "Hint-vrije" topic
« Reactie #83 Gepost op: 21-01-2018, 13:33:07 »
Simone zakt toch wel wat op mijn lijstje. Vond in aflevering 1 de M18 en brengt nu in haar eentje de auto met 200 euro over de streep. Het telt wel op.

Loes ga ik weer wat meer in de gaten houden, die blijft raar doen. Reed nu bijna de auto met 250 euro klem, had mazzel dat die rode auto daar niet gewoon bleef staan. Ze lijkt inderdaad verdacht gemaakt te worden, maar ik kan haar ook niet echt afschrijven.

Jan (over de streep duwen van de verdubbelaar) en Ruben wat mij betreft inderdaad kandidaats. Olcay natuurlijk supermols door de 750 euro te verspelen, maar lijkt verder zo'n beetje alles voor de groep over te hebben. Zou tof zijn, maar verdenk ik nog niet. :)

Emilio en Stine (communicatie met Simone liep (weer?) niet lekker) blijven wat mij betreft verdacht.

If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het "Hint-vrije" topic
« Reactie #84 Gepost op: 21-01-2018, 13:41:44 »
Jan is voor mij nu zeker kandidaat. Tijdens de executie oogde hij ook oprecht gespannen. En wat Duncton zegt, het over de streep duwen van de verdubbelaar is super onmols. Als mol zou je toch nooit op dit idee komen? Hè jammer, we krijgen de auto niet aan de praat. Pech gehad.


Ik zou als mol overigens sowieso de lucht in willen. Ik zou stikjaloers zijn op die kandidaten die wel mogen vliegen, ook al heb je daar misschien minder invloed op de opdracht. Soms moet je voor je eigen plezier gaan  :P Maar andere mensen zijn natuurlijk weer anders (vinden het bijvoorbeeld eng of willen meer invloed op de opdracht hebben, etc.) Ik denk dat iemand als Jan daar hetzelfde over zou denken, maar van de rest van de kandidaten weet ik dat niet zo goed.

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: Het "Hint-vrije" topic
« Reactie #85 Gepost op: 21-01-2018, 13:45:25 »
Deze aflevering kandidaten voor mij:
Simone: Vertelt onderdelen van de podcast verkeerd, maar geeft wel het goede antwoord op de vraag (Turkije), dus ze maakt zichzelf zo onnodig verdacht.
Jan: De spanning spat van zijn gezicht tijdens de executie.
Ruben: Kiest voor een auto met weinig geld, waarmee hij wel 2 rode auto’s ‘afleidt’
Emilio: Lijkt de antwoorden van Bella over de podcast goed te noteren. Test andere kandidaten uit door niet te vertellen wat er in zijn bakjes zit.
Loes: wil zoveel mogelijk auto’s tegelijk, zodat de rode auto’s zich niet op één auto per keer kunnen focussen.

Mogelijke mollen:
Olcay: zou ik zo verfrissend vinden als mol. Deze aflevering niet echt kandidatenacties gezien. Verdacht door te beginnen over de vrijstelling (kandidaten afleiden van geld)  en de zwarte vrijstelling zonder tegenprestatie weg te geven en net aan het einde klem gereden te worden met de auto. Toch lijkt ze me niet de mol door bv. vorige week opvallend geld te laten liggen op de markt en Jan de leiding te geven in de graafopdracht.
Stine: Wordt door haar medekandidaten enorm verdacht en dat vindt ik altijd een teken aan de wand (zie penningmeesterschap), lijkt goede antwoorden die niet over ‘haar deel’ van de podcast gaan niet door te geven, wil meteen aan de zijkant van de tafel staan (minder pottenkijkers), ‘liegt de waarheid
‘ over haar bakjes en geeft zo sturing zonder verdacht over te komen (een mentaal spelletje want niemand gelooft dat ze echt de waarheid spreekt, dus ze kan na afloop zeggen ‘zei het toch, geloof me dan ook’)

Mijn wensmollen blijven Olcay en Emilio, maar ik verwacht toch echt Stine. Ben benieuwd!
« Laatst bewerkt op: 21-01-2018, 13:46:58 door Eva88ab »

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Het "Hint-vrije" topic
« Reactie #86 Gepost op: 21-01-2018, 13:51:40 »
Als Mol zou ik graag in een eigen auto zitten, zodat je vrijspel hebt om te doen en vooral te laten wat je maar wilt. Ruben en Simone, dus. Waarbij Simone een mooi bedrag over de finish heeft gereden (wat dus onnodig zou zijn als Mol). Ruben heeft zichzelf klem gereden, wat naar mijn mening verdacht is...

Mja, maar zou je echt zoveel moeite doen om 50 euro uit de pot te houden? Dat klinkt immens inefficiënt. :-\\

Meer kandidaat dan Ruben kan je toch niet zijn in deze eerste opdracht?
1. Je kiest voor auto met 50 euro (helemaal geen invloed)
2. Je gaat eigenhandig 2 rode auto's een hele tijd bezig houden zodat de rest rustig kan manoeuvreren doorheen het parcours



Dat zat ik ook nog vooraf te bedenken. Zou idd de cheape auto's aan het begin sturen (met de opdracht een lekker eind weg te gaan), zodat die een beetje de rode autootjes bezig houden, en dan de kans dat de dure auto's wel binnen komen maximaliseren.



Jan! De auto duwen! Ja, dat is waar, dat vond ik in de aflevering ook al zo assertief en kandidaats.
Then again, ik had hem al definitief als kandidaat opgeschreven, maar tóch fijn ;D



Citaat
Simone: Vertelt onderdelen van de podcast verkeerd, maar geeft wel het goede antwoord op de vraag (Turkije), dus ze maakt zichzelf zo onnodig verdacht
Oh echt? Dat moet ik dan nog even nazoeken.
Want dingen, liefst aantoonbaar, fout doen - maar tegelijkertijd komt het geld wel binnen, dat schaar ik onder de meest kandidaatse dingen mogelijk.
Immers, je verliest geloofwaardigheid, maar hebt tegelijkertijd wel een positieve invloed op de pot.

Dat alleen al is bij mij doorgaans genoeg voor een potloodstreepje.

edit: Met de grenzen met Turkije en Armenië? Vind 'm niet zo duidelijk moet ik zeggen. :-\\

Citaat
Stine: Wordt door haar medekandidaten enorm verdacht en dat vindt ik altijd een teken aan de wand (zie penningmeesterschap), lijkt goede antwoorden die niet over ‘haar deel’ van de podcast gaan niet door te geven, wil meteen aan de zijkant van de tafel staan (minder pottenkijkers), ‘liegt de waarheid
‘ over haar bakjes en geeft zo sturing zonder verdacht over te komen (een mentaal spelletje want niemand gelooft dat ze echt de waarheid spreekt, dus ze kan na afloop zeggen ‘zei het toch, geloof me dan ook’)

Interessante punten ::ok::
Zat Stine eigenlijk net weg te strepen omdat ik te weinig zag dat ze fout zou hebben gedaan (soort afstrepen uit armoede dus ;) )



edit: Zit nog eens de auto opdracht te kijken. Rond 14m15, vind ik Emilio wel uitstekend proberen om rustig te blijven, zodat Loes niet extra in paniek schiet.
Ze zien verderop in de straat een rode auto, die naar ze toe komt. Loes meteen in modus :o "****". En Emilio met heeeel kalme stem "Ah, een rode auto.. Okay rustig - we gaan gewoon terug die weg in die we vandaan kwamen.." Loes nog steeds enigszins paniekend 'ja en dan moet ik zo, of...' Emilio immer rustig "Ja, en dan rechtdoor."
Kalme stem, behoudt overzicht, geeft duidelijke instructies - als een rij-instructeur terwijl je afslaat voor het stoplicht.

Het is maar een klein momentje, maar.. ik vind het wel echt kandidaats overkomen. Waarom zou je als mol die potentieële chaos totaal des-escaleren..
« Laatst bewerkt op: 21-01-2018, 14:35:51 door hulpdakdekker »
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het "Hint-vrije" topic
« Reactie #87 Gepost op: 21-01-2018, 14:34:29 »
Opvallende dingen/gedrag aflevering 3:

Opdracht 1:
Kandidaats:
- Olcay is heel enthousiast als ze hoort dat er 2500 te verdienen valt
- Loes komt met een goed plan
- Olcay is heel blij als ze het geld in handen neemt
Mol:
- Emilio zet timer niet aan, is cruciaal voor de opdracht.
- Simone staat 2x vast
- Auto Loes stuk -> 'Godsamme, wat is dit?' -> Daarna lacht ze weer zoals gewoonlijk
- Loes gaat direct naar finish op einde, maar heeft geluk met rode auto's.

Opdracht 2:
- Emilio wil niks zeggen
- Loes zegt: bakje 1&4 maar in bakje 4 zit -500
- Emilio zegt bakje 1&3 maar in bakje 3 (?) zit -500
- Jan en Simone zeggen niks
- Olcay geeft de verkeerde informatie

Opdracht 3:
- Stine doet het verkeerd met de portofoon

Overig:
- Tijdens de executie reageren Jan en Simone heel echt/puur op hun schermen. Loes reageert in mijn ogen heel nep.


Frankje Lapi

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Het "Hint-vrije" topic
« Reactie #88 Gepost op: 21-01-2018, 14:46:03 »
Ja, wat moet ik nou met die auto-opdracht.

Zoals ik net heb geschreven:
- Emilio blijft perfect kalm en duidelijk communiceren wanneer Loes paniekt.

Maar tevens:
- Stine porto'd dat iedereen moet helpen komen duwen
- Simone is het energiekst om eens lekker te komen helpen duwen.



..en dat zijn dan m'n hoofdverdachten :( ::ohno::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het "Hint-vrije" topic
« Reactie #89 Gepost op: 21-01-2018, 14:54:22 »
- Simone is het energiekst om eens lekker te komen helpen duwen.

Maar aait alleen de zijkant van de auto.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Het "Hint-vrije" topic
« Reactie #90 Gepost op: 21-01-2018, 15:37:40 »
- Simone is het energiekst om eens lekker te komen helpen duwen.
Je kan dat ook als molgedrag aanmerken.

Imers, zodra Jan mensen heeft opgeroepen, weet je als mol: die auto komt tóch wel over de finish, of je nou mee gaat helpen of niet. Meehelpen duwen levert dus geen extra geld op. Hoe mooi is het om dan krediet op te strijken door zo enthousiast mogelijk te reageren.

De actie van Jan om dat überhaupt te bedenken, díe is wat mij betreft onweerlegbaar onmols.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Het "Hint-vrije" topic
« Reactie #91 Gepost op: 21-01-2018, 15:49:56 »
Klopt hoor - en je staat ook mooi centraal met je schijnbaar kandidaatse gedrag, alhoewel inderdaad de auto het waarschijnlijk toch wel had gered.
Vond het vooral een grappig toeval dat al m'n hoofdverdachten iets schijnbaar kandidaats doen ;)



Stine kan je daarnaast ook nog vraagtekens bij zetten, zeker aangezien je niet weet wanneer ze de anderen erbij riep, en hoe zeker het toen al was dat de auto het wel zou redden.
Tevens aardig momentje dat Jan, net voor hij gaat duwen, expliciet zegt dat de auto wel even van de handrem moet ;)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: Het "Hint-vrije" topic
« Reactie #92 Gepost op: 21-01-2018, 17:44:14 »

Dat alleen al is bij mij doorgaans genoeg voor een potloodstreepje.

edit: Met de grenzen met Turkije en Armenië? Vind 'm niet zo duidelijk moet ik zeggen. :-\\

Interessante punten ::ok::
Zat Stine eigenlijk net weg te strepen omdat ik te weinig zag dat ze fout zou hebben gedaan (soort afstrepen uit armoede dus ;) )

Het is maar een klein momentje, maar.. ik vind het wel echt kandidaats overkomen. Waarom zou je als mol die potentieële chaos totaal des-escaleren..

Ik dacht ergens de vraag: ‘Aan welke kant grenst Turkije?’ gehoord te hebben, dus dan zou het foutief zeggen van Armenië niet per se zin hebben, maar echt duidelijk is het inderdaad niet.
Maar ik zie bij Simone heel veel van dat soort kleine momentjes. Ook in de auto bij de pac-man opdracht bijvoorbeeld. Over de porto heel veel kabaal maken dat haar auto raar doet en ze niet achteruit kan, maar wel met geld binnen komen. (Zie dit ook als zichzelf onnodig verdacht maken, want het enige andere effect is dat ze mogelijk mensen afleidt, maar dit effect lijkt me klein, omdat de bijrijder de porto bedient bij de andere auto’s).

Als Stine de mol is, is ze inderdaad van de subtiliteit en het psychologische aspect, zou zelf een voortvarende mol leuker vinden, maar in deze fase van het spel is subtiel sturen ook nog wel genoeg.

En goed punt over Emilio. Als mol had hij hier makkelijk zijn ‘chaotische aard’ naar boven kunnen laten komen.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Het "Hint-vrije" topic
« Reactie #93 Gepost op: 21-01-2018, 17:46:42 »
Simone deed wel heel erg haar best om niet over de finish te komen met haar €200... En sowieso was het maar €200, die pot was toch in de min en als mol weet je wat er volgende opdracht komt: mingeld. Dus zo ontzettend kandidaats vind ik het nou ook weer niet maar goed Simone is dan ook gewoon de mol ::hypocriet::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: Het "Hint-vrije" topic
« Reactie #94 Gepost op: 22-01-2018, 14:02:55 »
Wat me eigenlijk erg opvalt is dat elke kandidaat bezig is met andere kandidaten te testen en observeren en analyseren, terwijl Simone alleen maar bezig is met haar eigen rol in een opdracht. Je ziet gewoon dat ze niet op zoek is naar de Mol in hun midden.

Loes is overduidelijk Emilio aan het testen bij de auto-opdracht.
Emilio was bij de vertrouwen-opdracht aan het kijken wat de anderen zouden doen als hij niets zou loslaten over de inhoud van zijn bakjes.
Jan precies hetzelfde als Emilio, al wilde Simone eigenlijk iets anders doen.
Stine was bij de opdracht van aflevering 1 steeds Emilio aan het peilen of hij wilde bellen naar Art en ze trekt alles in twijfel wat iedereen zegt "de maar waar Olcay het over had".
Ruben zit continu de anderen te observeren en analyseren ("wat moet ik nou met jou?").
Olcay is vooral bezig met alle aandacht naar zich toetrekken tijdens opdrachten en tussen opdrachten door.

Simone is de enige die niet met verdenkingen bezig is, behalve tijdens het maken van de test (omdat het dan wel moet). Tot nu toe is het elk jaar zo geweest dat de Mol niet echt bezig is met eigen verdenkingen, behalve af en toe zeggen "wat die daar deed was wel raar" en "die was totaal niet te verstaan" ofzo. Vaak zijn die beschuldigingen ook niet eens in lijn met degenen die door de Mol verdacht worden.

Verder heb ik ook nog nooit een Mol gezien die tunnelvisie had op één persoon vroeg in het spel. De Mol is altijd braaf aan het spreiden over een stuk of drie a vier verdachten, want dan is het niet gek dat hij/zij ver komt. (zie afgelopen 17 jaar xD)

Dat zijn mijn observaties waardoor ik vrijwel zeker ben dat Simone de Mol is.

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Het "Hint-vrije" topic
« Reactie #95 Gepost op: 22-01-2018, 14:34:10 »
Ik ben een beetje aan het kijken of we een klein soort profielschets kunnen maken van de kandidaten die er nu nog zijn, om daar eventueel misschien iets uit op te kunnen maken. Het zijn natuurlijk mijn eigen bevindingen (hoewel daar natuurlijk ook veel input van het forum bij zit, haha ::joehoe::), maar juist daardoor ben ik benieuwd of jullie dingen kunnen toevoegen of veranderen. ::vergroot:: Misschien zijn 3 afleveringen te weinig (voor sommigen vind ik dat sowieso nu nog te vroeg) maar er zijn al een paar dingen die mij door de eerste afleveringen op beginnen te vallen. Of dit mols of onmols is, daar waag ik mij nu nog niet aan. Al heb ik natuurlijk wel een persoonlijke Mol, maar oké.

Olcay: De opzichtig-aan-het-mollen persoon. Veel in de aandacht/spotlights door bijzondere keuzes of opmerkingen gedurende het spel.
Loes: De ik-check-mijn-medekandidaten persoon. Veel bekijken en checken van anderen, lijkt zich erg bewust van de posities van haarzelf en medekandidaten.
Stine: De ik-ben-mij-bewust-van-wat-er-om-mij-heen-gaande-is persoon. Op de achtergrond, maar lijkt wel goed op te letten en te signaleren.
Simone: De ik-heb-graag-de-touwtjes-in-handen persoon. Lijkt in discussies/overleggen/besluitvorming actief mee te doen, maar in de praktijk vaak niet zo'n zichtbare rol.

Jan: De ik-wil-dit-heel-graag-en-zet-mij-ervoor-in persoon. Lijkt overal enthousiast voor en speelt ook fanatiek mee op zijn eigen wijze.
Emilio: De ik-bemoei-mij-graag-met-allerlei-zaken-en-heb-er-dan-wel-goed-over-nagedacht persoon. Lijkt een zelfbewust persoon die een eigen zegje en eigen manier van (tactisch) spelen beheerst.
Ruben: De ik-blijf-liever-op-de-achtergrond-maar-roep-wel-als-ik-iets-wil-of-vind persoon. Lijkt in eerste instantie niet vaak voorop te staan, maar kan ineens uit de hoek komen wanneer er iets anders zou moeten volgens hem.

Al met al een hele gevarieerde en goed samengestelde groep, waarbij er een mooie rolverdeling lijkt te ontstaan in het groepsproces. Ben benieuwd hoe jullie hiernaar kijken! Of dat jullie dit allemaal onzin vinden en andere dingen zien!! ::hypocriet::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Het "Hint-vrije" topic
« Reactie #96 Gepost op: 22-01-2018, 14:42:19 »
Olcay: De opzichtig-aan-het-mollen persoon. Veel in de aandacht/spotlights door bijzondere euzes of opmerkingen gedurende het spel.

Olcay gaat voor het geld!

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: Het "Hint-vrije" topic
« Reactie #97 Gepost op: 22-01-2018, 21:24:13 »
Ja, wat moet ik nou met die auto-opdracht.

Zoals ik net heb geschreven:
- Emilio blijft perfect kalm en duidelijk communiceren wanneer Loes paniekt.

Maar wel in de biecht Loes verdacht maken, zogenaamd. Terwijl helemaal niet duidelijk is of Loes ook echt niet slim rijdt...

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het "Hint-vrije" topic
« Reactie #98 Gepost op: 23-01-2018, 15:37:12 »
Zoals ik net heb geschreven:
- Emilio blijft perfect kalm en duidelijk communiceren wanneer Loes paniekt.

Maar tevens:
- Stine porto'd dat iedereen moet helpen komen duwen
- Simone is het energiekst om eens lekker te komen helpen duwen.
Mja, goede punten allemaal, hoewel Simone inderdaad weinig bijdraagt aan het uiteindelijke duwen. Wat me wel opviel qua Emilio, is dat Loes aangeeft dat ze hem alles liet doen, vermoedelijk om hem uit te testen. Vervolgens lijkt Emilio ze een paar keer recht in handen van een rode auto te sturen, om in de biecht Loes de schuld te geven. Hoewel ik betwijfel of de mol zou kunnen weten waar de auto's zich exact bevinden.

Wat mij ook opviel is dat Stine ook anderen lijkt uit te testen: ze zegt dat het haar wel interessant leek om in een auto te gaan zitten waarbij veel op het spel stond, de verdubbelaar. Maar vervolgens doet ze dat dus wel als bijrijder, waardoor ze er zelf geen invloed op kan uitoefenen. Komt op mij over als kandidaat die heeft bedacht dat de mol vast in een auto met hoog bedrag of verdubbelaar gaat zitten, en ze minimaal één van die auto's wil controleren.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Het "Hint-vrije" topic
« Reactie #99 Gepost op: 23-01-2018, 22:13:01 »
Wat mij ook opviel is dat Stine ook anderen lijkt uit te testen: ze zegt dat het haar wel interessant leek om in een auto te gaan zitten waarbij veel op het spel stond, de verdubbelaar. Maar vervolgens doet ze dat dus wel als bijrijder, waardoor ze er zelf geen invloed op kan uitoefenen. Komt op mij over als kandidaat die heeft bedacht dat de mol vast in een auto met hoog bedrag of verdubbelaar gaat zitten, en ze minimaal één van die auto's wil controleren.

Oeh, mooie analyse ::ok:: ::vergroot::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10