Auteur Topic: Het Wie is de Mol Off-topic Topic  (gelezen 192491 keer)

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #140 Gepost op: 16-02-2019, 19:49:07 »
Enerzijds niet, maar anderzijds zou het (haast) onvergeeflijk zijn als de verdenkingen vervalst worden en is het niet meer dan een constatering

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #141 Gepost op: 16-02-2019, 19:50:07 »
Enerzijds niet, maar anderzijds zou het (haast) onvergeeflijk zijn als de verdenkingen vervalst worden en is het niet meer dan een constatering

Andere weken wordt die ranglijst niet gegeven. De verdenkingen zijn uiteraard wat ze zijn, maar je kan er natuurlijk ook wat minder nadruk op leggen dan wat ze nu doen.

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #142 Gepost op: 16-02-2019, 19:51:18 »
Dat de ranglijst in andere weken niet gegeven is wist ik niet. In dat opzicht is het zeker opvallend

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #143 Gepost op: 16-02-2019, 19:57:16 »
Sinan zijn relativeringsvermogen in zijn tweets is wel groots en grappig  ::rofl::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #144 Gepost op: 16-02-2019, 21:44:26 »
Ovide en zijn vriendjes zongen het al 25 jaar geleden: 'Kijk uit MOLLOOT, een kokosnoot!" #widm #moltalk

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #145 Gepost op: 17-02-2019, 11:42:14 »
Echt jammer dat er nu alweer door velen wordt gesproken over een 'slechte mol'. We weten nog niet eens wie de mol is, maar als die of die de mol is is het een slechte mol, enz. enz...
Een slechte mol? Die bestaat in mijn ogen niet. Misschien een wat mindere mol ten opzichte van de zogenaamde topmollen, maar ze hebben allemaal hun best gedaan en geprobeerd de boel te saboteren. Hou er ook rekening mee dat de mol ook deels valt of staat bij de andere kandidaten...

Zo, dat moest me even van 't hart...
Ich bin ein Bärliner!

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #146 Gepost op: 17-02-2019, 11:51:17 »
Ja, en het is ook niet slim om ervan uit te gaan dat het de Mol altijd gemakkelijk af gaat. We zoeken niet de ideale Mol. Ik zei al na aflevering 2 geloof ik dat de makers dit keer misschien juist als contrast met Jan voor een Mol gekozen hebben die niet zo'n groepsmens is en die zelf al aangeeft dat ie het ongemakkelijk zou vinden om de Mol te zijn maar het wel zou kunnen. Dat ging over Merel. Maar inderdaad; eerst maar eens afwachten wie het is voordat we de Mol beoordelen.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #147 Gepost op: 17-02-2019, 11:54:31 »
Echt jammer dat er nu alweer door velen wordt gesproken over een 'slechte mol'. We weten nog niet eens wie de mol is, maar als die of die de mol is is het een slechte mol, enz. enz...
Een slechte mol? Die bestaat in mijn ogen niet. Misschien een wat mindere mol ten opzichte van de zogenaamde topmollen, maar ze hebben allemaal hun best gedaan en geprobeerd de boel te saboteren. Hou er ook rekening mee dat de mol ook deels valt of staat bij de andere kandidaten...

Zo, dat moest me even van 't hart...
Amen  ::jaja::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #148 Gepost op: 17-02-2019, 13:52:54 »

Zo, dat moest me even van 't hart...

Wat mij tegen staat is de vocaliteit van de meerderheid. Als je iemand anders dan Merel verdenkt snap je het niet, heb je het niet begrepen. De hardnekkigheid waarmee ze in elk topic de stempel drukken en doen alsof de ontknoping al is geweest.

Dat is namelijk de tegenhanger van hetgeen je beschrijft. Precies waarom ik geen zin heb om nog de discussie aan te gaan. Want iedereen is nu overtuigd van zijn/haar eigen gelijk. Kandidatentopics mijd ik om die reden zoveel mogelijk. En ook de opdrachtentopics.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #149 Gepost op: 17-02-2019, 13:55:36 »
Wat mij tegen staat is de vocaliteit van de meerderheid. Als je iemand anders dan Merel verdenkt snap je het niet, heb je het niet begrepen. De hardnekkigheid waarmee ze in elk topic de stempel drukken en doen alsof de ontknoping al is geweest.

Dat is namelijk de tegenhanger van hetgeen je beschrijft. Precies waarom ik geen zin heb om nog de discussie aan te gaan. Want iedereen is nu overtuigd van zijn/haar eigen gelijk. Kandidatentopics mijd ik om die reden zoveel mogelijk. En ook de opdrachtentopics.

Die laatste 3 weken voor de finale zijn hier inderdaad het minst leuk. Vorig jaar tussen aflevering 9 en 10 was het hier nog heel heftig zelfs tussen Olcay- en Jan-verdenkers.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #150 Gepost op: 17-02-2019, 14:05:33 »
Opmerkingen als "als je X verdenkt ben je dom" kan je het beste negeren. Gewoon je eigen keuze maken, hoe veel of weinig mensen het ook met je eens zijn. En dat het tegen het einde hard tegen hard gaat heeft ook wel iets leuks, zolang we maar kunnen blijven relativeren dat het een spelletje is waar we ons allemaal door laten meeslepen. ::rofl::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #151 Gepost op: 17-02-2019, 16:19:31 »
Lijkt me uitstekend uitgangspunt Heinz. ::ok::

We gaan overigens wel erg veel on topic voor een off topic hier. ;D

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #152 Gepost op: 17-02-2019, 16:23:37 »
Helemaal mee eens Heinz  ::ok::

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #153 Gepost op: 17-02-2019, 16:39:15 »
Opmerkingen als "als je X verdenkt ben je dom" kan je het beste negeren. Gewoon je eigen keuze maken, hoe veel of weinig mensen het ook met je eens zijn. En dat het tegen het einde hard tegen hard gaat heeft ook wel iets leuks, zolang we maar kunnen blijven relativeren dat het een spelletje is waar we ons allemaal door laten meeslepen. ::rofl::
Ik negeer dat soort opmerkingen niet alleen, ik denk 'volgens mij heb jij het spelletje niet begrepen'.
Tell me what your telescope says

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #154 Gepost op: 17-02-2019, 17:02:44 »
 ;D

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #155 Gepost op: 17-02-2019, 17:03:49 »
Zeg jongens, ga samenwonen he. ::rofl::

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #156 Gepost op: 17-02-2019, 17:08:37 »
Goed plan. En goed dat je netjes offtopic gaat Hulpmol. ::ok:: ::dans::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #157 Gepost op: 17-02-2019, 17:10:39 »
Goed plan. En goed dat je netjes offtopic gaat Hulpmol. ::ok:: ::dans::

Na Daisy's tussenkomst durf ik niet meer anders. :\'( ::zweep::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #158 Gepost op: 17-02-2019, 17:37:30 »
 ::rofl:: ;D

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #159 Gepost op: 17-02-2019, 22:38:36 »
Donderdag 16u00 krijgen we informatie over De Mol 7.  ::cheerleader::

Vanaf dan kunnen we dus op het De Mol-board los gaan.