Auteur Topic: Het Wie is de Mol Off-topic Topic  (gelezen 191872 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #60 Gepost op: 13-01-2019, 14:25:20 »
Misschien wordt op de veiling wel een joker met wel of geen vrijstelling er in aangeboden. Tja, wat doe je dan als je hem krijgt? Breek je hem open met risico dat er niks in zit en 300 euro (of wat er tegenwoordig voor wordt geboden) kwijt bent?

Ik wil graag de filmpjes zien  >:D

Geweldig idee! ::rofl::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #61 Gepost op: 13-01-2019, 17:05:14 »
Zou een leuke experience zijn. Koop een joker en dan het dilemma: met hamer en bijtel opensplijten of niet? >:D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #62 Gepost op: 13-01-2019, 19:07:49 »
Banksy-achtig idee!

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #63 Gepost op: 14-01-2019, 17:06:21 »
Ik zit echt helemaal in de knoop met mijn verdachten. Mijn hoofdverdachten van aflevering 1, zijn niet verdacht in aflevering 2. De mensen die ik eerst niet verdacht geven me nu wel weer twijfels. :-\\
Lastig spelletje ;D

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #64 Gepost op: 14-01-2019, 21:37:31 »
Ik ga even een zeikverhaal ophangen over het huidige WIDM-format  >:D Ik zit seizoen 1 terug te kijken en wát een verademing is dat zeg.

- In de huidige seizoenen wordt tussendoor ontzettend veel nutteloos gepraat door kandidaten. Dat is irritant en sowieso idioot, omdat het allemaal achteraf ingesproken is, maar het moet lijken alsof het bijvoorbeeld tijdens een opdracht ingesproken is (dat kan natuurlijk per definitie niet). We zien eigenlijk maar weinig van de opdrachten die tegenwoordig toch al relatief kort zijn en we zitten voornamelijk te kijken naar BN-ers die vertellen dat ze alles heftig vinden en heel erg in de war waren. En dan heb ik het nog niet gehad over de geënsceneerde bondjespraatjes...

- De huidige seizoenen zij best wel soft voor de kandidaten. Vooruit, er zit af en toe een iets spannender opdracht bij, maar over het algemeen lijkt het of ze op een schoolreisje zijn.

- Nieuwe seizoenen proberen ontzettend mysterieus te zijn. Neem alleen al de onnodig lange wachttijden tijdens de executie. Dat voelt geforceerd en is nergens voor nodig.

- Er wordt echt totaal niet meer voor de pot gespeeld. Het is een stel verwende BN-ers die lekker een spelletje doen met elkaar. Het had zo een van de vele SBS6 "BN-ers doen dingen"-programma's kunnen zijn.

- Opdrachten lijken ingestoken te zijn op het expres ontstaan van verwarring en chaos of het verdienen van individuele bedragen. Zo valt er eigenlijk ook niet veel te mollen en dat hebben we de afgelopen seizoenen ook wel vaak terug kunnen zien in over het algemeen teleurstellende molacties.

Ik vind de oude seizoenen gewoon zo lekker: mensen die elkaar niet kennen, die niet verwend zijn en willen gaan voor een grote pot. Ze worden ook meer op de proef gesteld en de mol kan naar mijn mening een betere rol invullen. De boel is tegenwoordig overgeproduceerd en de deelnemers zijn verwend. Ik vermaak me er nog wel mee, maar ik vind het wel jammer

Zo, dat moest ik even kwijt  ;)
« Laatst bewerkt op: 14-01-2019, 21:41:27 door vickypollard »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #65 Gepost op: 14-01-2019, 21:49:24 »
Ik ga even een zeikverhaal ophangen over het huidige WIDM-format  >:D Ik zit seizoen 1 terug te kijken en wát een verademing is dat zeg.

De Vlaamse seizoenen 1 tot en met 5 gaan dan mogelijk wel je ding zijn als je die nog niet gezien hebt. Het afgelopen (6e) seizoen was minder.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #66 Gepost op: 14-01-2019, 21:52:31 »

Zo, dat moest ik even kwijt  ;)
Luchtte het op?

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #67 Gepost op: 14-01-2019, 21:57:01 »
De Vlaamse seizoenen 1 tot en met 5 gaan dan mogelijk wel je ding zijn als je die nog niet gezien hebt. Het afgelopen (6e) seizoen was minder.
Ik heb de afgelopen drie seizoenen gezien en daarvan was de laatste inderdaad minder. Maar alsnog geldt daar wel dat kandidaten meer voor de pot gaan. Die andere twee vond ik erg leuk.

Luchtte het op?
Ja  :-X

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #68 Gepost op: 14-01-2019, 22:03:56 »
Ja  :-X

But no but yeah but.. V to the P to the icky to the ollard. ::cheerleader:: ::rofl::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #69 Gepost op: 14-01-2019, 22:50:30 »
Vicky iedereen heeft recht op de mening maar we hebben hier op het forum de volgende afspraak:
Citaat
WieIsDeMol.com is vóór fans en dóór fans waarbij plezier, respect voor elkaar, voor het programma, voor de makers en voor de deelnemers voorop staat. Daar hebben wij jullie hulp bij nodig. Wij willen dat het WIDM board een plek is waar een prettige sfeer heerst voor alle forummers die graag met plezier naar Wie is de Mol kijken. Daarnaast moet het een plek zijn waar iedereen zijn ervaringen en meningen kan delen. Wij vinden echter een overdaad aan en herhaling van kritiek op het programma niet op ons forum passen.

De moderators zullen ook dit jaar extra letten op de toon van de discussies en ingrijpen als zij dat nodig vinden. Aan het eind van het seizoen openen wij een tips en tops topic waarbij we het seizoen kunnen nabespreken. Gedurende het seizoen ligt op ons forum de focus de jacht naar de Mol.
Kan je niet wachten tot het einde van het seizoen, en wil je iets wat je dwars zit direct aan de productie laten weten, neem dan contact op met AVRO/TROS.

Wij gaan voor een heerlijk molseizoen!


en ja ook in het off topic dus graag.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #70 Gepost op: 14-01-2019, 23:01:22 »
Duidelijk :-)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #71 Gepost op: 17-01-2019, 15:23:23 »
Ik besefte me net dat ik dezelfde studie doe als Rik en Simone Weimans ooit gedaan hebben.

En ik heb best ambities in het presentatievak.

Journaal? Of een anderssoortig nieuwsprogramma?

En dan ooit meedoen aan WIDM? ;-)

... ik houd me nu alvast aanbevolen.

Op de een of andere manier klinkt die droom dan toch heel dichtbij :D
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #72 Gepost op: 17-01-2019, 16:27:02 »
Citaat van: Molloot200 link=topic=67038.msg2164362#msg2164362 date=1547
Op de een of andere manier klinkt die droom dan toch heel dichtbij :D
[/quote
Ga voor jouw dromen Molloot200   ::bravo::
Meer L

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #73 Gepost op: 17-01-2019, 16:37:29 »
Ik denk dat ik dat ook ga studeren :)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #74 Gepost op: 17-01-2019, 19:30:15 »
De afleveringen en opdrachtfilmpjes hebben op de site van AVROTROS een geoblock voor België gekregen vandaag. Best jammer.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #75 Gepost op: 17-01-2019, 20:01:33 »
De afleveringen en opdrachtfilmpjes hebben op de site van AVROTROS een geoblock voor België gekregen vandaag. Best jammer.
Hier in Nederland kan ik ze ook niet meer zien, alleen als je lid bent van NPOPlus (wat ik als niet-TV kijker niet ben). Dus wellicht heeft het daar mee te maken? Het was vanmiddag ook opeens bij mij, zowel bij de afleveringen als de opdrachten.
Meer L

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #76 Gepost op: 17-01-2019, 20:32:48 »
Hier in Nederland kan ik ze ook niet meer zien, alleen als je lid bent van NPOPlus (wat ik als niet-TV kijker niet ben). Dus wellicht heeft het daar mee te maken? Het was vanmiddag ook opeens bij mij, zowel bij de afleveringen als de opdrachten.

Maar de opdrachtvideo's waren verborgen youtube video's en die hebben ze dus ook aangepast naar video's in NPO-formaat.

anoniem 30784

  • Gast
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #77 Gepost op: 18-01-2019, 12:43:04 »
Blegh. Dit is al de 5e dag waarop ik ziek ben. Heb de afgelopen paar dagen niets anders kunnen doen dan ziek op bed liggen. Gelukkig was ik afgelopen weekend niet in de gelegenheid om WIDM te kijken, waardoor ik pas vanaf maandag de berichtjes op dit forum lezen kon en de aflevering terugkijken kon. Dit heeft me toch nog een beetje bezig gehouden de afgelopen paar dagen. Dus bedankt voor al jullie activiteit, iedereen.  ::tandpastasmiley::
Helaas heb ik inmiddels wel zo'n beetje alles gelezen wat ik lezen kan en ook de aflevering heb ik al vaak genoeg bekeken.... kan niet wachten op de volgende.  :P

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #78 Gepost op: 18-01-2019, 12:44:06 »
Beterschap! Morgen al weer een mooie nieuwe aflevering. ::trots::

anoniem 30784

  • Gast
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #79 Gepost op: 18-01-2019, 12:47:05 »
Dankje! Ja gelukkig wordt de nieuwe aflevering morgen alweer uitgezonden.