Poll

Wie is de winnaar van Wie is de Mol 2019

Merel Westrik
38 (30.9%)
Niels Littooij
32 (26%)
Sarah Chronis
53 (43.1%)

Totaal aantal stemmen: 122

Auteur Topic: Wie is de Winnaar? Poll  (gelezen 13078 keer)

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Winnaar? Poll
« Reactie #60 Gepost op: 24-02-2019, 16:34:10 »
Het zou wel verklaren waarom Merel zowel Sarah als Sinan tijdens 'Steentje bijdragen' bij die slome walsopdracht dumpte en de opdrachten waaraan ze zelf deelnam verprutste.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Luc

  • Forumlid
Re: Wie is de Winnaar? Poll
« Reactie #61 Gepost op: 24-02-2019, 16:51:21 »
Sarah is de winnares.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de Winnaar? Poll
« Reactie #62 Gepost op: 24-02-2019, 17:07:43 »
Saraaaaah ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is de Winnaar? Poll
« Reactie #63 Gepost op: 24-02-2019, 17:21:29 »
Ik citeer Sinan letterlijk: In het begin van het spel heb ik heel veel geluk gehad, want de eerste twee uitzendingen zat ik vol op Evelien. Daarna zette ik in op de kandidaat die de Mol moet zijn, die de Mol wás, want ik ging steeds een ronde verder. En dan weet je dat je goed zit. Ik hield ook geen molboekje meer bij, het was eigenlijk heel overzichtelijk, ik hoefde maar één iemand in de gaten te houden. Mijn Mol had dat op een gegeven moment ook door, want in de laatste ronde werd ik getrakteerd op desinformatie.

Case closed toch ;)

Hmm. Hij noemt later nog wel Rick Paul, Niels en Jamie bij de test, maar hij vult daarbij antwoorden in die ook op Merel kunnen slaan. Ik begin eigenlijk na alles terug gekeken te hebben wel te geloven dat er gewoon flink geknipt en geplakt is in Sinans testbiechten om te verbloemen dat Sinan al afleveringen lang vol op Merel zat. Als dat zo is zijn wij als kijkers toch mooi om de tuin geleid (en dit bevestigt wederom dat Merel de mol is). Hij zegt in aflevering 4 pas overigens dat zijn nieuwe verdachte Merel heet. Maar dat kan hij ook eigenlijk in aflevering 3 gezegd hebben natuurlijk.. in aflevering 3 spreekt hij ook helemaal niet uit wie zijn verdachten zijn.. verdacht.  ::rofl:: Ik denk dat je gelijk hebt dan ja. Holy shit, wat worden we toch gemanipuleerd door de beelden die we zien.  ::rofl:: Jammer dat hij is afgevallen!

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Wie is de Winnaar? Poll
« Reactie #64 Gepost op: 24-02-2019, 18:19:22 »
Hmm. Hij noemt later nog wel Rick Paul, Niels en Jamie bij de test, maar hij vult daarbij antwoorden in die ook op Merel kunnen slaan. Ik begin eigenlijk na alles terug gekeken te hebben wel te geloven dat er gewoon flink geknipt en geplakt is in Sinans testbiechten om te verbloemen dat Sinan al afleveringen lang vol op Merel zat. Als dat zo is zijn wij als kijkers toch mooi om de tuin geleid (en dit bevestigt wederom dat Merel de mol is). Hij zegt in aflevering 4 pas overigens dat zijn nieuwe verdachte Merel heet. Maar dat kan hij ook eigenlijk in aflevering 3 gezegd hebben natuurlijk.. in aflevering 3 spreekt hij ook helemaal niet uit wie zijn verdachten zijn.. verdacht.  ::rofl:: Ik denk dat je gelijk hebt dan ja. Holy shit, wat worden we toch gemanipuleerd door de beelden die we zien.  ::rofl:: Jammer dat hij is afgevallen!

Klopt, in het interview in de Gelderlander zegt hij nooit op Niels te hebben gezeten maar dat hebben we 2x in de testbiecht gezien. Dat maakt tevens alles ongeloofwaardig, ook Jamie en Rick Paul en.....Merel ;)

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is de Winnaar? Poll
« Reactie #65 Gepost op: 24-02-2019, 18:24:26 »
Klopt, in het interview in de Gelderlander zegt hij nooit op Niels te hebben gezeten maar dat hebben we 2x in de testbiecht gezien. Dat maakt tevens alles ongeloofwaardig, ook Jamie en Rick Paul en.....Merel ;)

Hij heeft Merel bij de testbiecht in aflevering 4 als nieuwe verdachte genoemd nadat hij zei Evelien los te hebben gelaten. Dit heeft hij letterlijk gezegd. Hij heeft nooit expliciet gezegd dat hij Jamie, Niels of Rick Paul verdacht. Hij zei over hen alleen dat zij het bij de opdrachten niet zo goed hadden gedaan of dat er veel meer opdrachten geslaagd hadden kunnen zijn als zij net zo veel zouden doen als dat zij praatten.

Dus het lijkt me overduidelijk dat hij nadat hij Evelien losliet voor Merel is gegaan. ;)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Wie is de Winnaar? Poll
« Reactie #66 Gepost op: 24-02-2019, 18:25:33 »
Maar vorig seizoen was ook overduidelijk dat veel kandidaten vol op Ruben zijn gegaan. Dus daaruit kan je echt niet concluderen dat Merel de mol is?

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is de Winnaar? Poll
« Reactie #67 Gepost op: 24-02-2019, 18:28:48 »
Maar vorig seizoen was ook overduidelijk dat veel kandidaten vol op Ruben zijn gegaan. Dus daaruit kan je echt niet concluderen dat Merel de mol is?
Hoe heeft hij anders 5 executies overleefd zonder jokers/vrijstellingen, terwijl de rest die vaak wel had? Terwijl Jamie en Rick Paul die bij de executie met de 2 rode schermen wel hadden?

Dan heeft hij toch wel bijzonder veel geluk gehad.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Wie is de Winnaar? Poll
« Reactie #68 Gepost op: 24-02-2019, 18:32:29 »
Hoe heeft hij anders 5 executies overleefd zonder jokers/vrijstellingen, terwijl de rest die vaak wel had? Terwijl Jamie en Rick Paul die bij de executie met de 2 rode schermen wel hadden?

Dan heeft hij toch wel bijzonder veel geluk gehad.

Omdat RP en Jamie vol op elkaar zijn gegaan? Hebben ze zeker al de vraag fout: is de mol een vrouw? Dan staat het al gelijk tussen Sinan en RP ;)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de Winnaar? Poll
« Reactie #69 Gepost op: 24-02-2019, 18:36:18 »
Ik hoop Sarah, maar ik vrees Niels...
Ich bin ein Bärliner!

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is de Winnaar? Poll
« Reactie #70 Gepost op: 24-02-2019, 20:27:37 »
Omdat RP en Jamie vol op elkaar zijn gegaan? Hebben ze zeker al de vraag fout: is de mol een vrouw? Dan staat het al gelijk tussen Sinan en RP ;)

En al die andere executies dan?
5 keer op een rij had hij geluk?
Ach ja, dit blijft een beetje een welles - nietes discussie, maar ik geloof dat het geen enkele andere kandidaat ooit overkomen is dat diegene 5 executies lang in het spel is gebleven door vanaf het moment dat er nog 9 kandidaten over waren vol voor 1 iemand te gaan die niet de mol was. Veel andere kandidaten hebben bovendien ook op Merel gespreid en zaten veel op vrouwen. Dus de kans dat Sinan het dan beter heeft gedaan dan de afvallers telkens... terwijl Merel niet de mol is... het zou bijzonder zijn.
« Laatst bewerkt op: 24-02-2019, 20:52:12 door Saskiaax95 »

Offline Tomahawk9

  • Forumlid
Re: Wie is de Winnaar? Poll
« Reactie #71 Gepost op: 24-02-2019, 21:02:39 »
De finale: de dames verdenken elkaar, Niels twijfelt tussen beiden. Uiteindelijk krijgen we te horen dat Niels de winnaar is, maar wie is nou de mol? Dat komt volgende week. Een beetje a la 2009.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Winnaar? Poll
« Reactie #72 Gepost op: 24-02-2019, 21:35:39 »
Of verliezer?

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Wie is de Winnaar? Poll
« Reactie #73 Gepost op: 24-02-2019, 22:15:12 »
Of verliezer?

Is ook prima mogelijk. Dan niet à la 2009, maar à la 2011, 2013, 2014, 2018 :)
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Winnaar? Poll
« Reactie #74 Gepost op: 24-02-2019, 22:20:49 »
Waarom zou er een onthulling van een bepaalde rol van een kandidaat komen? Dat gaat toch in tegen de tendens van de laatste jaren?
Het zou ook hun hele opzet aan Vondel CS een beetje laten dood bloeden als er maar 2 opties gegeven worden.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Winnaar? Poll
« Reactie #75 Gepost op: 24-02-2019, 22:24:04 »
Bovendien is er dan geen spanning meer voor de niet-Mol en zou die ook ineens moeten gaan acteren.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de Winnaar? Poll
« Reactie #76 Gepost op: 24-02-2019, 22:25:54 »
Ik zie het inderdaad met de live uitzending niet gebeuren dat ze al iemand bekend gemaakt hebben, ookal zou ik dat wel veel leuker vinden ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Winnaar? Poll
« Reactie #77 Gepost op: 24-02-2019, 22:33:53 »
Van mij mogen ze dat Vondel CS-gedoe op aflevering 9 zetten en dus ook de ontknoping hebben op het einde met dan vreugdebeelden (of hoe je het ook wil noemen) van het plein.

Aflevering 10 kan dan weer een strakker geregisseerde aflevering zijn met aandacht voor de behind the scenes dingen.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Wie is de Winnaar? Poll
« Reactie #78 Gepost op: 24-02-2019, 22:49:12 »
Denk ook niet dat de winnaar/verliezer volgende week bekend wordt gemaakt. Ik denk dat het net zoiets zal zijn als vorig jaar, rechtstreekse bekendmaking van de drie 'rollen' op het podium.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Winnaar? Poll
« Reactie #79 Gepost op: 25-02-2019, 07:59:40 »
Of dat ze live nog (een deel van) de test moeten maken of zo. Het lijkt namelijk elk jaar iets gekker/specialer te moeten worden.

 ::ontopic:: Sarah wint. ::cheerleader::