Poll

Wie is de volgende afvaller?

Merel Westrik
12 (7.2%)
Niels Littooij
40 (24.1%)
Sarah Chronis
71 (42.8%)
Sinan Can
35 (21.1%)
Niemand
8 (4.8%)

Totaal aantal stemmen: 165

Auteur Topic: Wie is de volgende afvaller? Poll  (gelezen 39753 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller? Poll
« Reactie #200 Gepost op: 19-02-2019, 17:23:24 »
Ik kijk gewoon naar wat niet gescript kan worden, wat ECHT is zeg maar. En ik heb de afvaller nu al bijna elke keer goed, ik sta eerste in de Molbeurs:::))). Resultaten uit het verleden bieden geen garanties natuurlijk;). Maar ik houd wel even vast aan mijn koers ::vergroot:: ::ok::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de volgende afvaller? Poll
« Reactie #201 Gepost op: 20-02-2019, 10:24:42 »
Het is dan gewoon 50-50 voor Sarah en Niels en ik denk dat velen dan voor Sarah gaan omdat ze zich op de vlakte houdt in de laatste testbiecht.
Dat is zeker geen garantie in ieder geval (en hoop ik ook niet). Er zijn ook dit seizoen genoeg voorbeelden van kandidaten die zich op de achtergrond hielden in hun testbiecht die er niet in die aflevering uitlagen en ook niet in de daarop volgende aflevering. Dus ik heb ook geen idee waarom men Sarah als afvaller ziet. (of zou het bij velen een 'wens' zijn dat zij eruit gaat?)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller? Poll
« Reactie #202 Gepost op: 20-02-2019, 13:09:10 »
Ja het verschil is wel groot ja, bijna niemand denkt Sinan en Merel... Niels en Sarah krijgen wel heel erg veel stemmen. Ik denk zelf dat die vrijstelling heel ver in de war gaat schoppen maar het is gewoon een gok wie die wint.

Er lijkt in elk geval naar toe gewerkt te worden dat Sinan Niels verdenkt, Niels Merel verdenkt, en dan zal Merel Sinan verdenken, dat zou een prachtfinale zijn. Sarah komt in dit opzetje niet voor, die bleef te vaag (maar het is wel duidelijk dat zij op Merel zit natuurlijk  ::trots:: ::) ).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: Wie is de volgende afvaller? Poll
« Reactie #203 Gepost op: 20-02-2019, 13:16:09 »
Sarah. Heb er niet echt sterke argumenten voor. Meer een gevoel dat ze de finale net misloopt.

Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Wie is de volgende afvaller? Poll
« Reactie #204 Gepost op: 20-02-2019, 19:14:52 »
Ik vrees voor een nieuwe cliffhanger en dat de afvaller pas bekend wordt gemaakt als aflevering 9 begint...

Niemand dus.  :-X
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller? Poll
« Reactie #205 Gepost op: 20-02-2019, 19:31:53 »
Volgende afvaller denk ik ook Sarah, of het nou komende zaterdag is of die zaterdag er op. Het opzetje wat Lo benoemt.

De reden dat ze er uit gaat ondanks op Merel kan zijn: Sinan wint finalevrijstelling en Niels wint de test van Sarah.

Offline mastermol

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller? Poll
« Reactie #206 Gepost op: 20-02-2019, 19:34:24 »
Sarah valt af!

Vorige week was een filmpje toegevoegd op de site van avrotros met de naam "Dit is Colombia".
Het valt op dat maar 3 deelnemers aan het woord zijn in dat filmpje, namelijk: Merel, Sinan en Niels.
Mogelijk een hint dat dit de 3 finalisten zijn!
Sarah, Jamie en Rick Paul hoor je niet op het filmpje en twee van hen zijn afgevallen. Sarah moet dan wel de volgende afvaller zijn! ::tandpastasmiley::::tandpastasmiley::

link naar het filmpje: https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/player/video/dit-is-colombia/

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller? Poll
« Reactie #207 Gepost op: 20-02-2019, 19:41:01 »
Dat lijkt wel erg op een finalistenfilmpje inderdaad! Wanneer is dat toegevoegd? Edit: zie het al.

“Zoet en schattig en ruig en vuig”, 2 gezichten van Colombia, net als de 2 gezichten van mol Westrik!

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller? Poll
« Reactie #208 Gepost op: 21-02-2019, 07:13:02 »
Volgende afvaller denk ik ook Sarah, of het nou komende zaterdag is of die zaterdag er op. Het opzetje wat Lo benoemt.

De reden dat ze er uit gaat ondanks op Merel kan zijn: Sinan wint finalevrijstelling en Niels wint de test van Sarah.

Ik heb nog een goede reden waarom ze eruit kan gaan: Merel is niet de mol en dus zit ze fout.

Ik ga zelf voor Merel. Ik heb zelf geen idee meer wie de mol is. Het lijkt me wel lachen als er op dit forum een zeer grote schok komt, omdat Merel eruit vliegt.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller? Poll
« Reactie #209 Gepost op: 21-02-2019, 11:02:46 »
Typische anti-Merelverdenker opmerking ::rofl::

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller? Poll
« Reactie #210 Gepost op: 21-02-2019, 12:53:21 »
Ik hoop op Sarah. De minst leuke kandidaat.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller? Poll
« Reactie #211 Gepost op: 21-02-2019, 13:05:25 »
Typische anti-Merelverdenker opmerking ::rofl::

Ik heb op dit moment nog 4 verdachten  :o

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller? Poll
« Reactie #212 Gepost op: 21-02-2019, 14:16:47 »
Dat zijn er 3 te veel ;)

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller? Poll
« Reactie #213 Gepost op: 21-02-2019, 14:53:51 »
Ik hoop op Sarah. De minst leuke kandidaat.

Same here. Niet dat ik denk dat ze de mol niet kan zijn, maar ik vind haar gewoon te overdreven en geacteerd overkomen. Misschien is dat gewoon wie ze is, of lijkt het op tv erger, maar van alle overgebleven deelnemers zie ik haar het liefst vertrekken.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller? Poll
« Reactie #214 Gepost op: 21-02-2019, 16:24:18 »
Dat zijn er 3 te veel ;)

Ik kan in ieder geval zeggen dat ik de juiste mol verdenk  ;D

Ook drie verkeerde personen, maar dat is toch bijzaak?  :-[

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller? Poll
« Reactie #215 Gepost op: 21-02-2019, 17:09:32 »
Overigens zou het me niet verbazen als er zaterdag weer niemand uitgaat, en dat dat pas aan het begin van aflevering 9 gebeurt. Tijdens het testpraatje van Rik ("Het is tijd voor de test..." etc) waren er in aflevering 1 t/m 4 en aflevering 6 altijd wel één of meerdere kandidaten in beeld. In aflevering 5 zagen we alleen natuurschoon en prompt viel er de week daarop niemand af. Ook in aflevering 7 zagen we alleen wat beelden van de omgeving tijdens Riks monoloog. Wellicht een indicatie voor weer een aflevering zonder afvaller (wat ik niet hoop).
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller? Poll
« Reactie #216 Gepost op: 21-02-2019, 17:42:19 »
Lijkt mij alleen een overtuigende theorie als tijdens dat praatje van Rik dan ook de kandidaten in beeld waren die de volgende aflevering daadwerkelijk afvielen.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller? Poll
« Reactie #217 Gepost op: 21-02-2019, 17:48:13 »
Nah, daar heb ik vaak naar gezocht, maar ik kan er niets samenhangends uithalen. Een sterke aanwijzing durf ik het dan ook niet te noemen.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Christie

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller? Poll
« Reactie #218 Gepost op: 21-02-2019, 21:51:57 »
Sarah, haar biecht was weer zoooo vaag en twijfelend, meestal geen goed voorteken.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Wie is de volgende afvaller? Poll
« Reactie #219 Gepost op: 22-02-2019, 00:25:55 »
Sarah, want Niels en Merel hebben al eens  de mol in het vizier gehad. Je weet inmiddels wel wie ik bedoel.
Sorry voor de herhaling maar ik wil de onderste steen boven.