Auteur Topic: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is niet de Mol!  (gelezen 36688 keer)

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #160 Gepost op: 20-01-2019, 18:24:50 »
Waar tover je die tweede l vandaan? ;)
Blijkbaar spiegelt molE13 de "J" van "hij" en maakt er een "L" van. Krijg je, bijvoorbeeld

"Hint: Evelien mol." en hou je nog een "i" over.  :P

of

"Hi, Evelien molt! Ni."  ???

Leuk bedacht, maar dit soort ongein mogen ze wat mij betreft achterwege laten tijdens de finale. Hopelijk daar alleen goed uitgedachte hints. Als je al een letter moet spiegelen en het klopt dan nog niet helemaal...


Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #161 Gepost op: 20-01-2019, 18:27:40 »
Blijkbaar spiegelt molE13 de "J" van "hij" en maakt er een "L" van. Krijg je, bijvoorbeeld

"Hint: Evelien mol." en hou je nog een "i" over.  :P

of

"Hi, Evelien molt! Ni."  ???

Leuk bedacht, maar dit soort ongein mogen ze wat mij betreft achterwege laten tijdens de finale. Hopelijk daar alleen goed uitgedachte hints. Als je al een letter moet spiegelen en het klopt dan nog niet helemaal...

Die totale willekeur van "Als ik met deze letter iets totaal anders doe dan met al die andere letters" is nog nooit voorgekomen en is ook helemaal niet te verkopen aan het publiek als hint.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #162 Gepost op: 20-01-2019, 18:30:39 »
Waar tover je die tweede l vandaan? ;)

My bad, jij hebt gelijk!

(En de anderen ook. Ik ga niet iedereen citeren.)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #163 Gepost op: 24-01-2019, 10:52:46 »
Evelien is niet de mol omdat het er met de kleuren veel te dik bovenop ligt.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #164 Gepost op: 24-01-2019, 11:04:59 »
Evelien is niet de mol omdat het er met de kleuren veel te dik bovenop ligt.

Je hebt de west-hints naar Merel, de spatiehints naar RP, de vogelhints naar Merel, etc. Er zijn er zoveel en ééntje zal wel kloppen. Dus zomaar de bruinhint uitsluiten is wat kort door de bocht.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #165 Gepost op: 24-01-2019, 11:20:05 »
Evelien is niet de mol omdat het er met de kleuren veel te dik bovenop ligt.

De bloemen (2015) en kruisen (2016) lagen er ook te dik bovenop. Sommige hints worden wel eens te overvloedig gedaan.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #166 Gepost op: 24-01-2019, 11:30:28 »
De bloemen (2015) en kruisen (2016) lagen er ook te dik bovenop. Sommige hints worden wel eens te overvloedig gedaan.
Die zaten in de omgeving. Nu worden er steeds kleuren in opdrachten gebruikt die samen bruin maken. Dat is erg opzichtig. De verbinding met een naam ligt te zeer voor de hand. Ik denk dat we in de laatste aflevering zien dat de link met het t-shirt van Merel in de groepsfoto gelegd moest worden. Die groepsfoto is belangrijk, als het Merel is, want het standbeeld wijst daar ook naar Merel en ze staat in de houding van het standbeeld en ze houdt haar vingers in een M.
« Laatst bewerkt op: 24-01-2019, 11:53:55 door Run »

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #167 Gepost op: 24-01-2019, 14:09:04 »
Die zaten in de omgeving. Nu worden er steeds kleuren in opdrachten gebruikt die samen bruin maken. Dat is erg opzichtig. De verbinding met een naam ligt te zeer voor de hand. Ik denk dat we in de laatste aflevering zien dat de link met het t-shirt van Merel in de groepsfoto gelegd moest worden. Die groepsfoto is belangrijk, als het Merel is, want het standbeeld wijst daar ook naar Merel en ze staat in de houding van het standbeeld en ze houdt haar vingers in een M.
Ik wil niet veel zeggen maar van de tekenlessen op school herinner ik mij dat ik bij het mengen van kleuren altijd bruin overhield.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #168 Gepost op: 24-01-2019, 14:16:10 »
De bloemen (2015) en kruisen (2016) lagen er ook te dik bovenop. Sommige hints worden wel eens te overvloedig gedaan.

De vissen (2014) ook niet te vergeten.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #169 Gepost op: 26-01-2019, 16:16:35 »
Ik wil niet veel zeggen maar van de tekenlessen op school herinner ik mij dat ik bij het mengen van kleuren altijd bruin overhield.
plus de kleuren van het land zijn nou eenmaal rood/geel/blauw, niet echt iets wat door de makers gestuurd kan worden.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #170 Gepost op: 26-01-2019, 16:37:20 »
Detail: ::vergroot::

Niels spreekt in een biecht over ‘de opdracht in de universiteit’. Wij weten dat deze opdracht ‘Wachtkamer?’ wordt genoemd.
Evelien spreekt over de opdracht ‘de vlag uithangen’. Dit is precies hoe de opdracht heet. De vraag is of Rik de naam van de opdracht zegt aan de kandidaten. Zo ja, dan betekent het niets. Zo nee, dan maakt Evelien een grote kans om de mol te zijn. Zij heeft in haar voorbereiding alle opdrachten al gezien, met de namen van de opdrachten steeds bovenaan het blaadje.

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #171 Gepost op: 26-01-2019, 16:41:17 »
Detail: ::vergroot::

Niels spreekt in een biecht over ‘de opdracht in de universiteit’. Wij weten dat deze opdracht ‘Wachtkamer?’ wordt genoemd.
Evelien spreekt over de opdracht ‘de vlag uithangen’. Dit is precies hoe de opdracht heet. De vraag is of Rik de naam van de opdracht zegt aan de kandidaten. Zo ja, dan betekent het niets. Zo nee, dan maakt Evelien een grote kans om de mol te zijn. Zij heeft in haar voorbereiding alle opdrachten al gezien, met de namen van de opdrachten steeds bovenaan het blaadje.

Vorig jaar noemde in ieder geval Simone ook één of twee keer een opdracht bij de naam zoals die in beeld verscheen. Vond ik toen heel verdacht. Maar Simone was niet de mol. Dus ik denk dat de kandidaten op de een of andere manier allemaal op de hoogte zijn van die namen.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #172 Gepost op: 26-01-2019, 16:42:49 »
Vorig jaar noemde in ieder geval Simone ook één of twee keer een opdracht bij de naam zoals die in beeld verscheen. Vond ik toen heel verdacht. Maar Simone was niet de mol. Dus ik denk dat de kandidaten op de een of andere manier allemaal op de hoogte zijn van die namen.
Aha, daar zocht ik naar. Ik kon me niet herinneren dat iemand ooit een opdrachtnaam had genoemd, maar wel dus. Bedankt ::ok::

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #173 Gepost op: 26-01-2019, 16:49:22 »
Ja, de opdrachtnamen komen soms bij testvragen aan de orde.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #174 Gepost op: 26-01-2019, 17:04:11 »
Ja, de opdrachtnamen komen soms bij testvragen aan de orde.
Je kan nog zeggen dat dat er achteraf ingemonteerd is natuurlijk, maar zoals Tumtum ook zei: vorig jaar werden de opdrachttitels ook genoemd. "De opdracht 'Chaos' was ook echt chaos," bijvoorbeeld.
...óf niet!

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #175 Gepost op: 26-01-2019, 21:45:41 »
Ik ga haar zo enorm missen ::hug:: wat rot om er zo uit te liggen! Ik vond haar een leuke, enthousiaste kandidate die ik het voor 100% had gegund om langer in het spel te blijven. Jammer :-\\

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is niet de Mol!
« Reactie #176 Gepost op: 26-01-2019, 21:53:48 »
O, dit is echt rot. Wat zuur dat die joker was gewisseld...

Ik had haar weggestreept als mol, maar had het haar erg gegund om langer in het spel te blijven.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is niet de Mol!
« Reactie #177 Gepost op: 26-01-2019, 21:55:54 »
Wat ontzettend jammer dat jij het spel moet verlaten  :\'(

Bedankt Evelien voor alle mooie en leuke momenten,  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Moltifunctional

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is niet de Mol!
« Reactie #178 Gepost op: 26-01-2019, 22:04:33 »
Heeeeeeel erg flauw om zo het spel te moeten verlaten, ik zat echt voor de tv te schreeuwen.  ::oink:: ::ohno::

"Waarom zou je dat doen" Niels?  ::niet-ok::

Offline kevinnec20

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is niet de Mol!
« Reactie #179 Gepost op: 26-01-2019, 22:13:05 »
zij was mij mol voor het eerst dat mij mol er zo snel uitgaat heb nu echt geen idee wie het dan wel moet zijn