Auteur Topic: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is niet de Mol  (gelezen 56358 keer)

Offline Blinker

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #260 Gepost op: 12-02-2019, 10:34:02 »
Nee er wordt niet gesproken

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #261 Gepost op: 12-02-2019, 10:36:39 »
Op zich is de mol enigzins verstopt in beeld brengen op een random moment waarbij de omgeving en locals worden gefilmd en er geen opdracht bezig is al hint genoeg natuurlijk, hoeft geen tekst of duiding bij.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #262 Gepost op: 12-02-2019, 10:53:25 »
Goed gezien! Je kijkt er zo overheen, maar dat moet hem wel zijn!

Dit is inderdaad de bewuste man, komt nog voor de start van de opdracht in beeld:

En links is een bordje op het huis te zien met pijlen naar beide kanten: naar Links/Rechts, zoals de opdracht ook heet.  ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 12-02-2019, 10:55:16 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Christie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #263 Gepost op: 12-02-2019, 11:02:04 »
Hier wordt ik wel heel verdrietig van. In voorgaande afleveringen werden diverse kandidaten verdacht neergezet als Mol, met name door uitspraken van Rick Paul zelf!
Als Rick Paul als Mol zijnde molgedrag vertoont wat ze moeilijk uit de uitzending kunnen knippen, dan wordt hij ineens verdacht neergezet. Come on!
Ik zal je eens wat anders vertellen. De makers hebben er alles aan gedaan om hem juist minder verdacht te maken, door niet te vertellen dat de top bedragen die Rick Paul helemaal toevallig oppakt, verdubbeld hadden kunnen worden. Dan zet je hem verdacht neer. Kijk hiervoor naar het Links / Rechts topic.

Ik ben het eens dat RP niet meer verdacht wordt neergezet dan de anderen. Het is maar net wat er in een aflevering gebeurt. Dat zou je ook van Niels en Jamie kunnen zeggen.
Wat ik alleen niet begrijp dat de makers RP juist uit de wind houden door zijn 100 euro niet te verdubbelen. Dan meet je toch met twee maten als productie? Gaat er niet in bij mij. ::ohno::

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #264 Gepost op: 12-02-2019, 11:22:31 »
Ik ben het eens dat RP niet meer verdacht wordt neergezet dan de anderen. Het is maar net wat er in een aflevering gebeurt. Dat zou je ook van Niels en Jamie kunnen zeggen.
Wat ik alleen niet begrijp dat de makers RP juist uit de wind houden door zijn 100 euro niet te verdubbelen. Dan meet je toch met twee maten als productie? Gaat er niet in bij mij. ::ohno::
Welke 100 euro niet verdubbelen?

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #265 Gepost op: 12-02-2019, 16:10:21 »
Welke 100 euro niet verdubbelen?
Hij doelt hier op de theorie die ik heb bedacht om de missende €700 van de Links/Rechts opdracht te verklaren. Staat in dat opdracht topic beschreven. Zie hiervoor post van mij van 10-02-2019 in dat topic.
Daar heb ik volgens mij ook al uitgelegd dat die €100 van Rick Paul's tweede envelop terecht niet verdubbeld is. Dus ik zie niet dat Rick Paul hier "uit de wind wordt gehouden".
« Laatst bewerkt op: 12-02-2019, 16:19:06 door MartinJ »

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #266 Gepost op: 12-02-2019, 16:23:38 »
Hij wordt zeker niet uit de wind gehouden en er is ook nergens een aanleiding om te denken dat er geld verdubbeld kon worden. Er mist 700 euro, heel vreemd, maar we komen wss pas in aflevering 10 erachter hoe dat kan, of het was toch een foutje.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #267 Gepost op: 12-02-2019, 17:52:53 »

Ik blijf nog bij RP als MOL. Vond zijn gedoe met de TUK TUK toch wel een beetje MOLS. Hij brengt steeds beetjes geld, bv bij de laser, binnen. Bij de zip had hij de bordjes een beetje fout, maar moest toestaan dat er verbeterd werd. Bij de gelijkenissen bij de stenen probeerde hij de stenen een beetje te verleggen.
Bij iedere opdracht is er wel een beetje kandidaatsgedrag.
Hij gaat ook steeds een beetje meer onzeker doen, een beetje warrig.
Hij pakte bij de stenen de joker, een MOL gunt een kandidaat toch geen joker? Deed net als of hij verrast was daar een joker te zien liggen, maar ik denk dat hij zijn kans heeft afgewacht om de joker ongezien te kunnen pakken.enz.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #268 Gepost op: 12-02-2019, 17:58:55 »
Ik kan je daarin helemaal volgen, op een punt na...

Als hij een kandidaat die joker niet gunt, moet hij niet Merel alleen vooruitsturen en rustig met Sinan de verschillen nog eens nalopen.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #269 Gepost op: 12-02-2019, 18:12:07 »
een MOL gunt een kandidaat toch geen joker?

Waarom niet  ???

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #270 Gepost op: 12-02-2019, 18:36:07 »
Er zijn meerder mollen bekend die zelfs jokers cadeau deden aan kandidaten.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #271 Gepost op: 12-02-2019, 19:40:41 »
Er zijn meerder mollen bekend die zelfs jokers cadeau deden aan kandidaten.

En het was bloedirritant *kuch Patrick in de serie die Soundos had moeten winnen*
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #272 Gepost op: 12-02-2019, 20:20:47 »


Enkel Rick-Paul past niet op de puntjes, hij is dus niet de mol  ::tandpastasmiley::

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #273 Gepost op: 12-02-2019, 20:24:23 »
Jon was in 2009 al één van de molligste kandidaten, het postuur van het 2019-molletje is nog een stuk forser... Een hint richting Sinan? Past ook nog eens op de puntjes.

edit: En de achternaam Can spreek je ook bijna uit als Jon  :o


Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #274 Gepost op: 12-02-2019, 20:26:19 »
Ik denk niet dat je er iets uit kan halen. Tenzij Vriendlief in het complot zit. ;D

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #275 Gepost op: 12-02-2019, 20:29:09 »
Oh zit hij daar niet in?  ::oink::

Dan maar weer terug on topic: RP is niet mijn mol.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #276 Gepost op: 13-02-2019, 09:27:07 »
Rick Paul is in idere geval de mol van mijn moeder... Volgens mij de meest 'normale' mol-kijker! Ik heb haar 3 jaar geleden zover gekregen om naar WIDM te kijken, en ze vond het spannend (al begrijpt ze niet perse hoe alle opdrachten werken). Maar goed, buiten het programma om praat ze er alleen nog even met mij over, en verder wacht ze gewoon af tot de volgende aflevering. Na aflevering 1 zei ze al: misschien dat donkere meisje, maar ik denk die lange blonde jongen. Ze is nog even afgestapt op Robért en Sinan, maar ze is dus weer terug bij Rick Paul!

Eens kijken wie er gelijk gaat krijgen... Mijn moeder of ik die op dit moment nog steeds op Merel (of eventueel Sarah) als mol zit.
« Laatst bewerkt op: 13-02-2019, 09:35:04 door LdHmolletje »
Ich bin ein Bärliner!

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #277 Gepost op: 13-02-2019, 12:04:09 »
Wat is Rick Paul veel in beeld de laatste aflevering.. hij zal er toch niet uitvliegen volgende keer?

Dit is mijn tunnel en natuurlijk weet de productie ook dat wij zo denken en kunnen ze ook juist zo doen om ons op het verkeerde been te zetten, maar ik kan me maar niet ingraven dit jaar..

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #278 Gepost op: 13-02-2019, 14:59:30 »
Wat is Rick Paul veel in beeld de laatste aflevering.. hij zal er toch niet uitvliegen volgende keer?

Dit is mijn tunnel en natuurlijk weet de productie ook dat wij zo denken en kunnen ze ook juist zo doen om ons op het verkeerde been te zetten, maar ik kan me maar niet ingraven dit jaar..

Net toen ik dacht 'hmm RP dan maar' wordt hij ineens heel verdacht in beeld gebracht en staat hij eerste in de app  :-\\
No Milk today???

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #279 Gepost op: 13-02-2019, 19:28:10 »
Zei RP nou tegen Sinan dat zijn kamergenoot er steeds uitvliegt? Ik kan me herinneren dat dit vaker gebeurd bij mollen, omdat sommige hun kamergenoot te veel vertrouwen. Nog een reden om RP te verdenken.