Auteur Topic: [Kandidaat] Sarah Chronis is niet de Mol!  (gelezen 169010 keer)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #440 Gepost op: 24-02-2019, 08:33:45 »

Also: ik hoor niemand meer over haar groene oorbel die ze altijd in heeft... heeft ze nog steeds, en die uitspraak van Merel (de mol heeft iets groens aan... ja in haar oor!)
Anyhow denk dat we in deze fase toch geen hints meer nodig zouden moeten hebben toch? Ik denk dat DE HINT over 2 weken wordt gegeven ;p

Ik heb deze week nog in de hints topic gezet dat ik dat een van de beste hints van het seizoen vind.

Ik snap ook niet waarom iedereen denkt dat Sarah op Sinan zit. Ze zegt gewoon dat ze Sinan een mogelijke mol is (heel ruim omschreven). Ze zit al twee afleveringen op Merel die ze in aflevering 4 trouwens als duidelijke nepmol omschreef.


Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #441 Gepost op: 24-02-2019, 09:13:28 »
Hmmmm weer die rechterhand die ze doorlopend in haar broekzak heeft ::)
Kom op dan, voor de draad ermee  ;D
Ik blijft hier nog even hangen om te zien wie mij nog kan overtuigen, maar ik sta al met een voet richting Merel.
« Laatst bewerkt op: 24-02-2019, 10:23:41 door Jannes »
Dat dan weer wel

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #442 Gepost op: 24-02-2019, 09:42:52 »
Ik snap ook niet waarom iedereen denkt dat Sarah op Sinan zit.
Iedereen?

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #443 Gepost op: 24-02-2019, 10:06:43 »
Iedereen?

Bij wijze van spreken uiteraard...

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #444 Gepost op: 24-02-2019, 10:27:44 »
Sarah heeft Merel in de smiezen net zoals Sinan dat ook had. Maar Sarah houdt Merel nauwlettender in de gaten. Als Niels dan ook nog eens een vrijstelling krijgt en denkt dat ie goed zit...

Ik verwacht dat Sarah gaat winnen. Bij de executies lijkt ze ook de blikken van Merel in de gaten te houden.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Harko

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #445 Gepost op: 24-02-2019, 10:35:58 »
Sarah heeft Merel in de smiezen net zoals Sinan dat ook had. Maar Sarah houdt Merel nauwlettender in de gaten. Als Niels dan ook nog eens een vrijstelling krijgt en denkt dat ie goed zit...

Ik verwacht dat Sarah gaat winnen. Bij de executies lijkt ze ook de blikken van Merel in de gaten te houden.

Niels zegt dat ofwel Merel ofwel Sinan de mol is. Sarah is het volgens hem 100 procent zeker niet. Sinan is eruit.
Dus ook Niels zal vol op Merel inzetten.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #446 Gepost op: 24-02-2019, 10:37:07 »
Ik verwacht dat Sarah gaat winnen. Bij de executies lijkt ze ook de blikken van Merel in de gaten te houden.

Dit dus!   ::jaja::

Je zou zelfs kunnen stellen dat Merel Sarah een gunst heeft gedaan door Niels de vrijstelling te bezorgen. De kans dat Sarah de winnaar wordt is nu wel erg groot.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #447 Gepost op: 24-02-2019, 10:46:01 »
En wat zegt dat dan..? Hoor je er nu vaker over

Geen idee. Inmiddels heeft iemand al screenshot geplaatst.
Het is een hele rare pose die iedere executie terugkomt.
Eigenlijk is het een pose van iemand die erop haar gemak , zonder spanning, bijzit.

Offline Spork

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #448 Gepost op: 24-02-2019, 12:09:12 »
Theorietje
Ik denk dat de dubbele executie een van de eerste ideeën was voor dit seizoen en dat dit ook de klapper van dit seizoen moest zijn. En dat de dubbele executie vervolgens een inspiratiebron is geweest voor de rest van het seizoen.

Zo had je natuurlijk de cliffhanger bovenop de daken. Wat eigenlijk ook zorgde voor een dubbele executie binnen de aflevering daaropvolgend. Dan heb je de zipline opdracht die ook dubbel wordt uitgevoerd. Bij de executie zaten de twee groepjes ook apart. Je kreeg eigenlijk ook een dubbel moment eerst of ze als groepje hun scherm te zien kregen en daarna eventueel de echte executie.

Dan heb je ook de eerste opdracht op de brug en de abseilopdracht die ook dubbel werden uitgevoerd.
Gisteren was er natuurlijk de opdracht waar je de dubbele bedragen moest matchen.
In de steenfabriek was er zoek de verschillen en moest het mollogo  worden nagemaakt. 
De straatbeeldopdracht waar je het echte straatbeeld had en daarnaast de foto van het straatbeeld.
En als je echt graag wil zou je dubbel in meer opdrachten terug kunnen zien. Zoals bijv. in de tuktukopdracht die iedereen dubbel doet.

Daarna hebben de makers dubbel aan de mol willen linken. En ik denk dat daaruit double checking woman kwam. Misschien hadden ze al beslist dat ze een vrouwelijke mol wilden, gezien de afgelopen mannelijke mollen. En Sarah is dan als actrice niet een heel rare keuze om deze rol op zich te nemen.

Ik weet dat het allemaal niks kan zijn, maar ik vond het toch leuk om mijn hersenspinsel te delen.

Groetjes ::zwaai::

ps. Heb respect voor andermans tunnel.
pps. Kijk nog eens naar het extra beeldmateriaal van aflevering 1 waar de kamerindeling wordt gemaakt. De wijze waar op Sarah Evelien negeert is gewoon heel vreemd.
Neither a spoon, nor a fork.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #449 Gepost op: 24-02-2019, 14:10:56 »
Sarah deed nu alsof ze bij de laatste aflevering wel kon tellen, maar het blijkt dus dat ze het echt niet kan ;D. #kandidaat
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #450 Gepost op: 24-02-2019, 15:01:41 »
Stel Sarah is kandidaat: het is goed mogelijk dat de kandidaten zelf ook gepuzzeld hebben met de rood-groenvolgorde na de ravijnopdracht. Sarah zou toen afgevallen zijn als ze niet allemaal waren doorgegaan. Als ze zelf die conclusie ook getrokken heeft, kan Sarah vanaf toen een andere mol gekozen hebben. Dan is ze wel te laat en wordt ze de verliezer.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #451 Gepost op: 24-02-2019, 16:30:22 »
Stel Sarah is kandidaat: het is goed mogelijk dat de kandidaten zelf ook gepuzzeld hebben met de rood-groenvolgorde na de ravijnopdracht. Sarah zou toen afgevallen zijn als ze niet allemaal waren doorgegaan. Als ze zelf die conclusie ook getrokken heeft, kan Sarah vanaf toen een andere mol gekozen hebben. Dan is ze wel te laat en wordt ze de verliezer.

Het merendeel van het forum vindt de puzzelhint al vrij random. Laat staan dat een kandidaat hem toevallig gevonden heeft.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #452 Gepost op: 24-02-2019, 17:13:22 »
En opnieuw wordt de aandacht op het kleine groene oorbelletje van Sarah gevestigd.
Ik weet dat het gevaarlijk is om op sieraden te letten en ik weet ook dat beelden wel eens gespiegeld worden voor een beter shot maar dit is niet de eerste keer in deze serie.

We zien 2x Sarah en profil, 1x tijdens de test en 1x na de executie van aflevering 8

Online Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #453 Gepost op: 24-02-2019, 21:51:48 »
Ik ga geen tunnel meer in. Ze passen allemaal niet voor mij. Sarah is nu wel de kandidaat-Mol die het minste weerstand bij me oproept. Dus ja, zet me maar voor de tunnel neer. ;)
We zijn het alweer eens ::bravo::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #454 Gepost op: 24-02-2019, 21:55:45 »
We zijn het alweer eens ::bravo::

4e tunnel starten samen? ::rofl::

De niet-tunnel.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #455 Gepost op: 24-02-2019, 21:56:41 »
4e tunnel starten samen? ::rofl::

De niet-tunnel.
doe ik graag mee  ::rofl::
Meer L

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #456 Gepost op: 24-02-2019, 22:01:38 »
Geen idee. Inmiddels heeft iemand al screenshot geplaatst.
Het is een hele rare pose die iedere executie terugkomt.
Eigenlijk is het een pose van iemand die erop haar gemak , zonder spanning, bijzit.

Nou lang niet altijd zonder spanning. Ik heb die hand ook een keer heftig zien trillen. Ze roept tijdens een executie steeds zoveel emotie op, dat ter compensatie die hand in broek/vest/jaszak wordt gehouden als een soort rustpunt waarmee de emotie in bedwang wordt gehouden. Misschien een acteertruc om te doseren?

Online Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #457 Gepost op: 24-02-2019, 22:04:16 »
4e tunnel starten samen? ::rofl::

De niet-tunnel.
doe ik graag mee  ::rofl::
Gezellig ::bravo::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #458 Gepost op: 25-02-2019, 01:38:41 »
Nou lang niet altijd zonder spanning. Ik heb die hand ook een keer heftig zien trillen. Ze roept tijdens een executie steeds zoveel emotie op, dat ter compensatie die hand in broek/vest/jaszak wordt gehouden als een soort rustpunt waarmee de emotie in bedwang wordt gehouden. Misschien een acteertruc om te doseren?

Dat klinkt mij heel plausibel in de oren. En misschien iets van een gelukspoppetje vast? Daar lijkt ze me wel het type voor.

Offline tudaisy

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #459 Gepost op: 25-02-2019, 03:13:50 »
Ik blijf er bij dat ze gewoon al vanaf aflevering 1 een vrijstelling met haar mee draagt  ::tandpastasmiley::