Auteur Topic: Extra beeldmateriaal  (gelezen 48590 keer)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #160 Gepost op: 12-02-2019, 10:24:57 »
Iedereen zal er iets anders in zien, denk ik. Ik zie vooral een Jamie die zich verdedigt voor een actie die als mols gezien kan worden. Probeert kandidaten te overtuigen van zijn onschuld.

Met die hele wegversperring kunnen wij als kijker helaas niets. De ene zegt: "Ja, maar de Mol wist dat daar een wegversperring was" en de andere zegt: "Als ze daar aan het werken zijn, kan Jamie als kandidaat zonder voorkennis dat toch niet weten?"

En zowel een kandidaat als Mol zal zeggen dat hij er niks aan kon doen dat die wegversperring er lag. ;D

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #161 Gepost op: 12-02-2019, 12:16:43 »
Met die hele wegversperring kunnen wij als kijker helaas niets. De ene zegt: "Ja, maar de Mol wist dat daar een wegversperring was" en de andere zegt: "Als ze daar aan het werken zijn, kan Jamie als kandidaat zonder voorkennis dat toch niet weten?"

En zowel een kandidaat als Mol zal zeggen dat hij er niks aan kon doen dat die wegversperring er lag. ;D
Met dat tweede ben ik het niet mee eens omdat het duidelijk was aangegeven in het Spaans. Maar ik zou het ook zeggen hoor, als ik Jamie al had afgestreept. ;)

Wat dat laatste betreft, akkoord, al zou een kandidaat misschien minder aandringen. Je zou dat ontkennen van Jamie misschien ook nog uit kunnen leggen als über nep mols, omdat hij het er zo dik bovenop legt dat de kandidaten die hem al verdachten daar dan nog meer van overtuigd raken. Ik denk dat Heinz daar op doelde.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #162 Gepost op: 12-02-2019, 13:40:06 »
Met dat tweede ben ik het niet mee eens omdat het duidelijk was aangegeven in het Spaans. Maar ik zou het ook zeggen hoor, als ik Jamie al had afgestreept. ;)

Wel, regel 1 bij WIDM in zo'n gevallen is toch altijd: Men wil dat je dat bordje ziet.

Ze hebben dat shot duidelijk niet gemaakt als sfeershot, want het is esthetisch niet mooi. Dus het heeft als enige bedoeling om dat bordje in beeld te brengen. Iedereen vertaalt het en wat blijkt: Die Jamie rijdt recht op een werf af.

Totaal geen extra context erbij natuurlijk, want nu doet iedereen of hij dat bordje al een kilometer voor die werf tegenkomt, terwijl het misschien gaat om een schamele 50 meter.

Voor mij een gevalletje 'Chris en Rik zien de enveloppe in Bentota niet en de camera geeft een duidelijk shot van waar die envelop hangt'.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #163 Gepost op: 12-02-2019, 19:50:39 »
Extra beeldmateriaal dat vooral gaat over landschap van Colombia:

Twitter video

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #164 Gepost op: 12-02-2019, 19:58:18 »
Mooi! Jammer van die Disney-muziek.

Offline Koekert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #165 Gepost op: 12-02-2019, 21:13:15 »
Wel, regel 1 bij WIDM in zo'n gevallen is toch altijd: Men wil dat je dat bordje ziet.

Ze hebben dat shot duidelijk niet gemaakt als sfeershot, want het is esthetisch niet mooi. Dus het heeft als enige bedoeling om dat bordje in beeld te brengen. Iedereen vertaalt het en wat blijkt: Die Jamie rijdt recht op een werf af.

Totaal geen extra context erbij natuurlijk, want nu doet iedereen of hij dat bordje al een kilometer voor die werf tegenkomt, terwijl het misschien gaat om een schamele 50 meter.

Voor mij een gevalletje 'Chris en Rik zien de enveloppe in Bentota niet en de camera geeft een duidelijk shot van waar die envelop hangt'.



Vorig jaar was er ook een kandidaat die zich vast reed op wegwerkzaamheden.  ::ohno:: ::ohno::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #166 Gepost op: 12-02-2019, 21:15:30 »


Vorig jaar was er ook een kandidaat die zich vast reed op wegwerkzaamheden.  ::ohno:: ::ohno::

En die was ook niet de Mol. Prima. ;D

Offline Koekert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #167 Gepost op: 12-02-2019, 21:21:00 »
En die was ook niet de Mol. Prima. ;D



Nee, die was muzikant  ::tandpastasmiley::

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #168 Gepost op: 12-02-2019, 21:39:39 »
Wel, regel 1 bij WIDM in zo'n gevallen is toch altijd: Men wil dat je dat bordje ziet.


Ze hebben dat shot duidelijk niet gemaakt als sfeershot, want het is esthetisch niet mooi. Dus het heeft als enige bedoeling om dat bordje in beeld te brengen. Iedereen vertaalt het en wat blijkt: Die Jamie rijdt recht op een werf af.

Totaal geen extra context erbij natuurlijk, want nu doet iedereen of hij dat bordje al een kilometer voor die werf tegenkomt, terwijl het misschien gaat om een schamele 50 meter.

Voor mij een gevalletje 'Chris en Rik zien de enveloppe in Bentota niet en de camera geeft een duidelijk shot van waar die envelop hangt'.
Hmmm... goed punt. Ze doen ook wel eens iets in de trant van "je had het kunnen weten", maar dan hadden ze de context er ws. wel bij gegeven.


Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #169 Gepost op: 13-02-2019, 00:57:48 »
Geen geld verdienen doet iets met Jamie's humeur. Straks blijkt het een molbiecht en komt er nog achteraan : "ik word daar zo blij van"  ;)

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #170 Gepost op: 13-02-2019, 09:22:00 »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #171 Gepost op: 13-02-2019, 10:53:13 »
https://www.instagram.com/p/Btz-5iPiT7K/

En de promo ook voor

Facebook en Twitter

Dat ze de executie nu al hypen is slecht nieuws, want dan kan het alleen maar tegenvallen.

Offline Denils

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #172 Gepost op: 13-02-2019, 12:10:32 »
Extra beeldmateriaal dat vooral gaat over landschap van Colombia:

Twitter video

Verrassend mooie beelden van Colombia!

Tweede verrassing... maar 3 kandidaten die in de voice-over te horen zijn, van de 6...

Derde verassing... herhaling van "ruig en vuig"

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #173 Gepost op: 13-02-2019, 12:55:12 »
Derde verassing... herhaling van "ruig en vuig"

Duidelijke hint naar Sarah weer  ::rofl::

Offline Denils

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #174 Gepost op: 13-02-2019, 19:07:10 »
Duidelijke hint naar Sarah weer  ::rofl::

Weet het niet zeker Belgian Mol... maar waarom volgens jou een duidelijke hint naar Sarah?

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #175 Gepost op: 13-02-2019, 19:13:57 »
Weet het niet zeker Belgian Mol... maar waarom volgens jou een duidelijke hint naar Sarah?

Ik ging wat mee met zijn ironie. Het zou op het dubbelchecken van Sarah kunnen slaan.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #176 Gepost op: 15-02-2019, 07:26:40 »
Hele mooie beelden! En idd raar dat we maar drie kandidaten horen en alleen merel in beeld zien....
Meer L

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #177 Gepost op: 15-02-2019, 11:22:21 »
Tweede verrassing... maar 3 kandidaten die in de voice-over te horen zijn, van de 6...

Volgens mij horen we Merel, Niels, Sinan en Sarah.
Prachtige beelden!  ::bravo::

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #178 Gepost op: 15-02-2019, 12:17:06 »
Verrassend mooie beelden van Colombia!

Tweede verrassing... maar 3 kandidaten die in de voice-over te horen zijn, van de 6...

Derde verassing... herhaling van "ruig en vuig"
Bakjes? Daar zitten vast vrijstellingen in of jokers.
We hebben al heel lang geen vrijstellingen gehad, dus het wordt tijd!
PS
En als Sarah er één bemachtigd heeft 50% van ons het mis in de pool. Ik ook!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #179 Gepost op: 15-02-2019, 19:38:19 »
Volgens mij horen we Merel, Niels, Sinan en Sarah.
Prachtige beelden!  ::bravo::
Merel heeft het over kleuren, en ze heeft weer haar bruine T-shirt aan. In haar tekst een spelfout: van te voren ipv van tevoren. Ze is als enige in beeld.
« Laatst bewerkt op: 15-02-2019, 20:35:01 door Run »