Auteur Topic: Wie is de Mol? 2020  (gelezen 688890 keer)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1060 Gepost op: 21-11-2019, 11:57:49 »
Misschien is Petra Knoth wel gewoon de eerste deelnemer? Rick vroeg op Instagram welke oud-deelnemer we zouden willen terugzien en gisteren plaatst hij een foto van Petra.. Zou wel mooi zijn om het jubileum rond te maken...

Dat zou fantastisch zijn! Dan krijgt zij de unieke ervaring om voor de tweede keer de winaar te worden!
Of gekker nog: na winnaar, blijkt ze twintig jaar later de Mol te zijn. 
 ;D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1061 Gepost op: 21-11-2019, 11:59:35 »
Ik hoop op een bekendmaking in aflevering 1  :D
You'll never walk alone

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1062 Gepost op: 21-11-2019, 12:02:06 »
Stiekem een elfde kandidaat die pas in aflevering 2 komt aanzetten? Bekendmaking van kandidaten tijdens de aflevering zou wel echt heel leuk zijn.

En misschien beginnen ze 4 januari dan wel met een special van de afgelopen 20 jaar? En zo niet, dan moet toch iemand dat even in elkaar knutselen, toch? (Bestaat er al een topic waar alle memorabele momenten worden opgehaald?)
« Laatst bewerkt op: 21-11-2019, 12:10:59 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1063 Gepost op: 21-11-2019, 12:12:44 »
Ik hou het erop dat vandaag wat bekend wordt gemaakt!...
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1064 Gepost op: 21-11-2019, 12:43:45 »
Ik hou het erop dat vandaag wat bekend wordt gemaakt!...


hooooooooooooop het zo

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1065 Gepost op: 21-11-2019, 13:16:14 »
Ik hoop op een bekendmaking in aflevering 1  :D

Zou me ook geweldig lijken. Eerst een grote proloog waarin je langzamerhand elke deelnemer ziet. En daarna zelfs pas de leader.

Maar goed, dat is denk het doom scenario voor vele hier op het forum.

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1066 Gepost op: 21-11-2019, 13:21:11 »
Ik hoop op een bekendmaking in aflevering 1  :D
Dat hoop ik niet! Ik hoop gewoon vandaag....
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1067 Gepost op: 21-11-2019, 13:26:15 »
Bekendmaking in aflevering 1 kan haast niet, dat zou namelijk betekenen dat de kandidaten niet in het molboekje staan... wat ik me niet voor kan stellen.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1068 Gepost op: 21-11-2019, 13:42:24 »
Morgen waarschijnlijk in alle kranten:

Molloten naar het Malieveld
Een nieuwe demonstratie dreigt. Na de boeren, de bouwers en de leraren, is het nu tijd voor de Molloten. Fans van het televisieprogramma Wie is de mol?, beter bekend als Molloten, hebben besloten massaal naar het Malieveld te komen om te demonstreren. Zij doen dit uit onvrede over het gebrek aan informatie over het nieuwe seizoen. Zij eisen om voor 28 november 2019 in ieder geval iets van puzzels, hints, de spellocatie of enkele deelnemers te horen te krijgen. 28 november is een belangrijke dag voor Molloten, omdat dan het molboekje uitkomt.

"Het duurt te lang", "normaal zouden we allang informatie hebben gekregen", "het kan nu komen, of straks, of morgen", "er moet informatie komen voordat het molboekje uitkomt", "misschien zien we iets over het hoofd" en "7 - 5 - 4 -21 - 12 - 4, 9 - 19, 5 - 5 - 14, 19 - 3 - 8 - 15 - 14 - 5, 26 - 1 - 1 - 11", zijn enkele geluiden van Molloten die na maanden wachten zich eindelijk weer verheugen op een nieuw seizoen van hun favoriete programma. Een bijzonder seizoen: het twintigste. Of er een verband bestaat tussen het mysterie van het lange wachten en het jubileum, is niks bekend. Uiteraard vroegen wij AvroTros om een reactie of de eisen van de molloten worden ingewilligd. Woordvoerder Rik van de W zegt hierop: 'Niets is wat het lijkt...'

Het twintigste seizoen van Wie is de Mol start op 11 januari 2020.

(oke ik kan zo bij de Speld ;D)
« Laatst bewerkt op: 21-11-2019, 13:46:34 door MollenvangR-Art »

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1069 Gepost op: 21-11-2019, 13:47:35 »
Morgen waarschijnlijk in alle kranten:

Molloten naar het Malieveld
Een nieuwe demonstratie dreigt. Na de boeren, de bouwers en de leraren, is het nu tijd voor de Molloten. Fans van het televisieprogramma Wie is de mol?, beter bekend als Molloten, hebben besloten massaal naar het Malieveld te komen om te demonstreren. Zij doen dit uit onvrede over het gebrek aan informatie over het nieuwe seizoen. Zij eisen om voor 28 november 2019 in ieder geval iets van puzzels, hints, de spellocatie of enkele deelnemers te horen te krijgen. 28 november is een belangrijke dag voor Molloten, omdat dan het molboekje uitkomt.

"Het duurt te lang", "normaal zouden we allang informatie hebben gekregen", "het kan nu komen, of straks, of morgen", "er moet informatie komen voordat het molboekje uitkomt", "misschien zien we iets over het hoofd" en "7 - 5 - 4 -21 - 12 - 4, 9 - 19, 5 - 5 - 14, 19 - 3 - 8 - 15 - 14 - 5, 26 - 1 - 1 - 11", zijn enkele geluiden van Molloten die na maanden wachten zich eindelijk weer verheugen op een nieuw seizoen van hun favoriete programma. Een bijzonder seizoen: het twintigste. Of er een verband bestaat tussen het mysterie van het lange wachten en het jubileum, is niks bekend. Uiteraard vroegen wij AvroTros om een reactie of de eisen van de molloten worden ingewilligd. Woordvoerder Rik van de W zegt hierop: 'Niets is wat het lijkt...'

Het twintigste seizoen van Wie is de Mol start op 11 januari 2020.

(oke ik kan zo bij de Speld ;D)
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1070 Gepost op: 21-11-2019, 14:13:52 »
 ::bravo:: ::bravo:: ::rofl:: ::rofl::

Geweldig stuk.

Misschien evenement aanmaken op Facebook ::rofl::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1071 Gepost op: 21-11-2019, 14:33:08 »
Molloten naar het Malieveld

Mollen zouden het Malieveld eens goed kunnen omploegen, dus goed idee!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1072 Gepost op: 21-11-2019, 14:36:51 »
Er MOET toch vandaag wel iets gebeuren!......
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1073 Gepost op: 21-11-2019, 14:43:37 »
<...>

Ook vraag ik me af of we het voor elkaar kunnen krijgen om dit topic te pushen tot 55, voor de aankondiging van enige soort.

makkelijk die 55 gaat zeker lukken!!  EDIT binnen het uur gehaald!

verwacht eerlijk gezegd pas wat in het weekend hebben we allen tijd om te puzzelen en de uitslag van de puzzel komt vast pas, in het molboekje.
« Laatst bewerkt op: 21-11-2019, 15:44:18 door witte raaf »

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1074 Gepost op: 21-11-2019, 15:00:31 »
Laten we maar stoppen met hopen want het maakt ons alleen maar gek.

Ik heb 3 dagen verpest die ik had kunnen besteden aan andere dingen zoals werken.

Mijn zin is ook weg dus al komen ze er volgende week mee, all good.
 ::)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1075 Gepost op: 21-11-2019, 15:15:49 »
Weten jullie nog, seizoen 15... Toen in de eerste week van oktober de eerste kandidaten bekend werden gemaakt?  :D
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1076 Gepost op: 21-11-2019, 15:22:27 »
Weten jullie nog, seizoen 15... Toen in de eerste week van oktober de eerste kandidaten bekend werden gemaakt?  :D

Ja, die goeie ouwe tijd.  :)

Offline Rubmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1077 Gepost op: 21-11-2019, 15:23:33 »
Laten we maar stoppen met hopen want het maakt ons alleen maar gek.

Ik heb 3 dagen verpest die ik had kunnen besteden aan andere dingen zoals werken.

Mijn zin is ook weg dus al komen ze er volgende week mee, all good.
 ::)

Man wat kan jij klagen zeg. Dat is je goed recht uiteraard, maar moet je nu in elke post je onvrede laten blijken dat je nog eventjes geduld moet hebben?

Is ook niet leuk naar de makers toe. Qua bekendmaking maakt het toch niet uit of die nu is.. in oktober of in december? Ik heb liever een spectaculaire bekendmaking waar we iets langer op moeten wachten dan een saaie in oktober.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1078 Gepost op: 21-11-2019, 15:34:14 »
Ik heb zo'n hekel aan die onzekerheid  :-\\
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1079 Gepost op: 21-11-2019, 15:37:37 »
wat kunnen we ons zelf goed hypen,
het artikel dat er dinsdag om 10:00 een bericht is verstuurd, staat op pagina 36 we zitten nu bijna op 55 met 20 berichten per pagina moeten we ons zelf toch gewoon schamen of niet.

ik stel voor niet langer hier te posten over onzin, en gewoon afte wachten of te gaan zoeken naar een eventueel op internet verstopte puzzel.