Auteur Topic: Wie is de Mol? 2020  (gelezen 695047 keer)

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #2340 Gepost op: 28-11-2019, 19:04:39 »
Dit is het molboekje van 2020!
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #2341 Gepost op: 28-11-2019, 19:15:30 »
Dit is het molboekje van 2020!

Daar heb je helemaal gelijk in maar erg veel voegt je bericht niet toe. Graag daar een beetje op letten om de boel leesbaar te houden. :)

(Is het trouwens een foto die je van twitter hebt? Ik kreeg namelijk het verzoek of ik wat foto's van het molboekje wilde maken en ik was zo aardig dat te doen. Krijg ik 'm hier gelijk terug. ::rofl:: )

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #2342 Gepost op: 28-11-2019, 19:21:33 »
Daar heb je helemaal gelijk in maar erg veel voegt je bericht niet toe. Graag daar een beetje op letten om de boel leesbaar te houden. :)

(Is het trouwens een foto die je van twitter hebt? Ik kreeg namelijk het verzoek of ik wat foto's van het molboekje wilde maken en ik was zo aardig dat te doen. Krijg ik 'm hier gelijk terug. ::rofl:: )
Hoebedoel je? Deze foto heb ik net gewoon gemaakt....
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #2343 Gepost op: 28-11-2019, 19:22:15 »
Dan heb ik niks gezegd. ;)

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #2344 Gepost op: 28-11-2019, 19:22:35 »
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #2345 Gepost op: 28-11-2019, 19:32:46 »
Ze heeft dat seizoen toch min of meer gered ...of zo zou je dat als programmamaker kunnen zien, denk ik.


Hoezo dan? Wat voor bijzonders deed zij waardoor vorig seizoen gered zou zijn?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #2346 Gepost op: 28-11-2019, 20:24:14 »
Dit is het eerste seizoen waarbij ik bijna alle namen ken. Alleen Johan Goossens ken ik niet.
Ik ben benieuwd. Hopelijk hebben ze iets gedaan met de kritiek op het vorige seizoen.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #2347 Gepost op: 28-11-2019, 20:32:30 »
Ik kan merken dat ik de laatste jaren amper tv kijk. Ik ken eigenlijk alleen Anita maar.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #2348 Gepost op: 28-11-2019, 21:10:25 »
Ik kan merken dat ik de laatste jaren amper tv kijk. Ik ken eigenlijk alleen Anita maar.
Tina de Bruin heb ik in de bioscoop gezien in de film Chez Nous. Jaike Belfor heb ik op tv gezien in de serie Celblok H. Miljuschka Witzenhausen zag ik als vj op TMF en tegenwoordig zie ik haar ook in RTL Boulevard. Leonie ter Braak is presentatrice, maar ik ken haar alleen van naam. Buddy Vedder doet verschillende dingen voor Méér Muziek in de Klas en afgelopen zaterdag zondag deed hij het commentaar bij de finale van het Junior Eurovisie Songfestival. Van Rob Dekay ken ik een aantal liedjes. Nathan Rutjes was voetballer die veel bekendheid heeft gekregen door zijn kapsel (matje) en zijn grappige interviews.

Claes Iversen ken ik sinds hij de twee jurken voor Ilse DeLange op het songfestival 2014 heeft ontworpen. Deze en de witte die ze op het podium droeg.
« Laatst bewerkt op: 28-11-2019, 21:18:24 door Regis Filia »
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #2349 Gepost op: 28-11-2019, 21:57:31 »
Ik lees in het molboekje dat meerdere kandidaten te spreken zijn over de blijkbaar spectaculaire opening van het nieuwe seizoen. Ik ben benieuwd weer hoor. Wat zouden ze bedacht hebben? ::bravo::

Gedachtespinsel: iets met een voorstelling of zo. Is in ieder geval iets belangrijks mee. "De voorstelling begint" wordt bij de foto van de groep gezet. Het filmpje waarin Henan/China te zien is, is getiteld "Het decor". Niet "Het land" of "De locatie", nee "Het decor", als in een voorstelling.
« Laatst bewerkt op: 28-11-2019, 22:33:16 door -Sven »
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #2350 Gepost op: 28-11-2019, 22:33:22 »
Weet iemand wanneer de opnames van 'moltalk the kick off' zijn?  :)
vorig jaar was het 2 december. Maar dit zegt niets over de opname van dit jaar.

Offline PatrickDeMol

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #2351 Gepost op: 28-11-2019, 23:45:35 »
Ik lees in het molboekje dat meerdere kandidaten te spreken zijn over de blijkbaar spectaculaire opening van het nieuwe seizoen. Ik ben benieuwd weer hoor. Wat zouden ze bedacht hebben? ::bravo::

Gedachtespinsel: iets met een voorstelling of zo. Is in ieder geval iets belangrijks mee. "De voorstelling begint" wordt bij de foto van de groep gezet. Het filmpje waarin Henan/China te zien is, is getiteld "Het decor". Niet "Het land" of "De locatie", nee "Het decor", als in een voorstelling.

Ohh erg scherp! Wat zou t kunnen zijn..? Nieuwe theater voorstelling waar Ron nog terug kan komen?  :-X

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #2352 Gepost op: 29-11-2019, 08:47:56 »
Voorstelling als in voor een publiek?
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #2353 Gepost op: 29-11-2019, 09:26:41 »
Haro Kraak van de Volkskrant vindt WIDM de mediaflop van de week.



(Klik om te vergroten.)

Dat is alvast een naam die we niet in de gaten hoeven te houden als mogelijke kandidaat voor WIDM 2021. ;)

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #2354 Gepost op: 29-11-2019, 10:27:45 »
En daar geef ik hem alleen maar gelijk in. Zelfs voor mij als molloot vond ik deze manier van onthullen weinig toevoegen (ook omdat ik overdag gewoon moest werken, waardoor de onthullingen weinig meerwaarde hadden). Als er daadwerkelijk wat te puzzelen was geweest i.p.v. dat binnen een uur de foto online kwam te staan was het anders geweest. Dat is overigens ook het punt dat Haro maakt, bij elk boxje zat gewoon een usb-stick met foto, wat blijft er dan nog te puzzelen over?

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #2355 Gepost op: 29-11-2019, 10:33:18 »
En daar geef ik hem alleen maar gelijk in. Zelfs voor mij als molloot vond ik deze manier van onthullen weinig toevoegen (ook omdat ik overdag gewoon moest werken, waardoor de onthullingen weinig meerwaarde hadden). Als er daadwerkelijk wat te puzzelen was geweest i.p.v. dat binnen een uur de foto online kwam te staan was het anders geweest. Dat is overigens ook het punt dat Haro maakt, bij elk boxje zat gewoon een usb-stick met foto, wat blijft er dan nog te puzzelen over?
Volgens mij moesten ze wel puzzelen want je kon pas de foto op de usb-stick zien als je de wachtwoord wist maar dat deden die mensen meestal zelf dus wij konden bijna niks doen.
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #2356 Gepost op: 29-11-2019, 11:04:56 »

Hoezo dan? Wat voor bijzonders deed zij waardoor vorig seizoen gered zou zijn?
Mijn interpretatie, maar Sarah heeft volgens mij Merel erg geholpen met moral support na de exit van Jamie. Merel kon toen met iemand praten die wist dat ze de mol was. Dus een vertrouwenspersoon die ze eerder niet had.

Daarnaast heeft ze Merel eerder minder verdacht neergezet bij de kijker door haar als een nepmol af te schilderen, terwijl ze toen al - bleek later - muurvast op haar zat. Later heeft ze samen met Merel Sinan in de war proberen te brengen door ongeveer dezelfde outfit aan te doen.

De rest is nog meer speculeren maar het was iig duidelijk dat Merel het (eerder ook al) erg zwaar had met haar rol als mol.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #2357 Gepost op: 29-11-2019, 11:44:56 »
Haro Kraak van de Volkskrant vindt WIDM de mediaflop van de week.

Dit snap ik wel deze comments. En zonder te zeuren, maar ik vind hoe de bekendmaking is gegaan ook in lijn met afgelopen jaren en het verminderde mysterie rondom WIDM. Het lijkt dan heel tof: mysterie boxen door heel NL te verspreiden, en dan laten ze het liggen aan de achterkant. Als de desbetreffende media nu was ingezet om alleen een hint te verspreiden, dan kon men puzzelen. En dan moeilijker, en elke dag 1. Dit is in mijn ogen ook een gemiste kans....Ben benieuwd naar dit seizoen, hoop echt dat er meerdere lagen in de opdrachten zitten dit keer.

Wel een hele toffe groep lijkt mij! Interessante types bij elkaar. Dat maakt nieuwsgierig.
Meer L

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #2358 Gepost op: 29-11-2019, 12:02:25 »


Ilse als kandidaat in 2021? Leuke vrouw is dat!  ::love::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #2359 Gepost op: 29-11-2019, 12:48:52 »
Haro Kraak van de Volkskrant vindt WIDM de mediaflop van de week.

(...)

Dat is alvast een naam die we niet in de gaten hoeven te houden als mogelijke kandidaat voor WIDM 2021. ;)
Die heeft Kraak noch Smaak ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!