Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 58998 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #160 Gepost op: 10-10-2020, 23:24:14 »
Uitsluiten niet per se, maar het is wel weer een kandidatenpunt, net zoals de meeste acties van hem in aflevering 1-5.

Ben ik niet met je eens 🤷🏼‍♀️

Vind het juist verdacht

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #161 Gepost op: 10-10-2020, 23:26:25 »
Zo zie je maar weer dat spoilers niet altijd spoilers zijn ::jaja:: ::jaja::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #162 Gepost op: 10-10-2020, 23:27:49 »
Klopt. Hij is een linkebal. Hij geniet ervan ons molloten totaal de mist in te hebben gestuurd. Dat krijg je met ervaring. Dit is een jubileumeditie. Deze nep spoilers zijn allemaal zeer goed voorbereid.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline DieIsDeMol

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #163 Gepost op: 10-10-2020, 23:28:20 »
Ik vond het een zeer duidelijke en oprechte verspreking. Ik kan me niet indenken dat hij hier als mol zo snel kon bedenken om dat te zeggen als bewust dwaalspoor.

Ben je als mol niet voorbereid om snel met antwoorden te komen op dit soort vragen? Juist de mol zou daar haast een training voor moeten krijgen, zou ik zeggen. Je weet dat je dit soort vragen krijgt en dus ook hoe je moet antwoorden.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #164 Gepost op: 10-10-2020, 23:29:28 »
Het kan nog steeds een spoiler zijn als hij als 7e afvalt.

Ik vond het een vrij duidelijke verspreking, hij stotterde half, lijkt me moeilijk in te studeren. En anders zie ik alsnog geen mol in hem. Maar wie weet verrast hij me.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #165 Gepost op: 11-10-2020, 00:03:05 »
De hele aflevering 6 is op 15 november opgenomen. Er moeten nog 3 opdrachten gespeeld worden, dat lukt niet op.één dag. De 7e kandidaat kan op 17 november in de loop van de dag  zijn afgevallen maar kan dan nog niet thuis zijn. Nikkie zit op.Jeroen en Jeroen op Nikkie, potentiële finalisten wat mij betreft. En waarom blijft Jeroen Nikkie verdenken terwijl ze de hele aflevering 6 niet heeft meegedaan?

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #166 Gepost op: 11-10-2020, 00:16:30 »

Ik vond het een vrij duidelijke verspreking, hij stotterde half, lijkt me moeilijk in te studeren.
Ja, Jeroen storrerde half en liep rood aan, maar dat kun je op verschillende manieren uitleggen. Lijkt me een niet geacteerde stressreactie. Waarom is dan de vraag...


Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #167 Gepost op: 11-10-2020, 00:25:52 »
Ik blijf het maar vaag vinden. Waarom zou hij zo moeilijk doen door overal over te liegen als hij de finale haalt? Hij kan dan beter gewoon helemaal niks loslaten. Door alles bij elkaar te liegen speelt hij zichzelf juist heel erg in de kijker als mogelijke mol.

We zitten nu op 15 november. Hij werd 17 november laat in de avond actief op socials. Eerst een foto op insta, daarna in de nacht actief op twitter.
Ik denk dat er op 16 november 2 opdrachten worden gespeeld. En 17 november de 3e opdracht en de test. Als hij dan afvalt, vliegt hij terug naar Nederland. Dat is nog geen 2 uur vliegen. Dan kan hij prima 's avonds weer thuis zijn.

Het zou geniaal zijn als hij de boel bij elkaar heeft gelogen, maar ik vind het te vaag en te onbetrouwbaar. Ik denk dan toch dat hij komende week afvalt.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #168 Gepost op: 11-10-2020, 00:32:29 »
Dat ben ik met je eens, maar los van die tweet zou ik het vreemd vinden als hij tijdens de opnameperiode van WIDM überhaupt alweer zou mogen werken. Dan weet iedereen meteen dat je er vroegtijdig uit ligt. Ik neem aan dat contractueel is vastgelegd dat ze tot datum X niet in het openbaar mogen verschijnen. Laat staan werken. Niet voor niets werd hij bij Jan-Willem Start Op tot 25 november vervangen. Dan ga je toch niet alsnog weer eerder aan het werk? Dat vind ik dan weer heel merkwaardig. Dat hij hier mensen om de tuin probeert te leiden vind ik dus niet eens zo heel vergezocht. Maar toegegeven, dat hij geblunderd heeft is de meest voor de hand liggende verklaring.
« Laatst bewerkt op: 11-10-2020, 00:34:08 door Blip »
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #169 Gepost op: 11-10-2020, 00:36:00 »
Dat ben ik met je eens, maar los van die tweet zou ik het vreemd vinden als hij tijdens de opnameperiode van WIDM überhaupt alweer zou mogen werken. Dan weet iedereen meteen dat je er vroegtijdig uit ligt. Ik neem aan dat contractueel is vastgelegd dat ze tot datum X niet in het openbaar mogen verschijnen. Laat staan werken. Niet voor niets werd hij bij Jan-Willem Start Op tot 25 november vervangen. Dan ga je toch niet alsnog weer eerder aan het werk? Dat vind ik dan weer heel merkwaardig. Dat hij hier mensen om de tuin probeert te leiden vind ik dus niet eens zo heel vergezocht. Maar toegegeven, dat hij geblunderd heeft is de meest voor de hand liggende verklaring.

Doel je hier op die Licence 2 Chill waar hij te horen was?
Ik denk dat dat van tevoren is opgenomen. Hij zat ook in de L2C van 10 november en toen was hij zeker niet thuis. En volgens mij ook in die van 3 november, maar dat was volgens mij net voor het begin van de opnames, dus dat zou nog kunnen.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #170 Gepost op: 11-10-2020, 00:39:23 »
Precies. Dus zijn 'Alweer terug!'-tweet kan prima gejokt zijn.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #171 Gepost op: 11-10-2020, 20:50:50 »
Een excecutie na de bakjes opdracht lijkt plausibel. Iedereen heeft dan nog dezelfde kleding aan als tijdens de excecutie  :P. Toch nog exit Jeroen? Dat betekent trouwens ook dat Nikkie door zou moeten zijn (@ tonnen opdracht).

Edit: Kleding Nikkie komt ook niet overeen met die van de opdracht met de tonnen. Rik zijn kleding komt wel overeen met de opdracht in de mijn en de excecutie. Ook met wat hij in Elba nog aan heeft. Logisch gezien zou dit het dan kunnen zijn: mijn - achter je rug 2.0 - excecutie - tonnen.
« Laatst bewerkt op: 11-10-2020, 21:11:07 door Sanmol »

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #172 Gepost op: 11-10-2020, 21:16:18 »
Maar meestal is de volgorde van de opdrachten toch wel de volgorde waarin het in de preview wordt laten zien? Dus tonnen - trein - bakjes - executie?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #173 Gepost op: 11-10-2020, 21:22:24 »
Maar meestal is de volgorde van de opdrachten toch wel de volgorde waarin het in de preview wordt laten zien? Dus tonnen - trein - bakjes - executie?

Niet als er halverwege nog iemand uitgaat  ::rofl::.

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #174 Gepost op: 11-10-2020, 21:26:36 »
Dat is wel waar. Het zou ook logischer zijn om de executie halverwege te doen. Anders hou je pas aan het einde van aflevering 7 drie mensen over terwijl aflevering 8 al de laatste is.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #175 Gepost op: 11-10-2020, 21:27:22 »
Maar wie zegt er eigenlijk dat er halverwege nog iemand uitgaat? Ik heb de preview teruggezien, en ik kan dat er niet uit afleiden.

Wel vind ik het gek dat de trein-opdracht in het molboekje pas op de pagina's van aflevering 8 terug te vinden is. Terwijl die dus volgens diezelfde preview al in aflevering 7 te zien zou zijn. Weet iemand hoe dat zit?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #176 Gepost op: 11-10-2020, 21:33:47 »
Ik bedenk me net wat ook nog kan is..

Achter je rug 2.0 - excecutie - mijn (je kan nu nog 1500 verdienen klinkt meer als een finale iets) - tonnen

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #177 Gepost op: 11-10-2020, 21:36:12 »
Zowat alle mogelijke volgordes zijn nu opgenoemd, wat is hier een spoiler aan?  :-X
Frankje Lapi

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #178 Gepost op: 11-10-2020, 21:39:36 »
Zowat alle mogelijke volgordes zijn nu opgenoemd, wat is hier een spoiler aan?  :-X

Dat Nikkie héél waarschijnlijk de finale haalt @ andere kleding

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #179 Gepost op: 11-10-2020, 22:34:39 »
Ik bedenk me net wat ook nog kan is..

Achter je rug 2.0 - excecutie - mijn (je kan nu nog 1500 verdienen klinkt meer als een finale iets) - tonnen

In dat geval is mijn als laatste denk ik hoor. Je kan nu nog 1500 verdienen klinkt voor mij echt als de laatste opdracht.

Ook opvallend dat precies bij de mijn en de tonnen de kandidaten niet te zien waren, alleen Rik, dus ik denk dat die twee opdrachten plaatsvinden na de laatste executie.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92