Auteur Topic: [Kandidaat] Nadja Hüpscher  (gelezen 10618 keer)

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Nadja Hüpscher
« Reactie #20 Gepost op: 5-09-2020, 23:48:00 »
In haar eigen seizoen was Nadia een grotere mol dan de echte mol. Ik ben benieuwd hoe ze het spel gaat spelen. Top in ieder geval dat een deelnemer van zo’n oud seizoen is geselecteerd!

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Kandidaat] Nadja Hüpscher
« Reactie #21 Gepost op: 5-09-2020, 23:53:58 »
In haar eigen seizoen was Nadia een grotere mol dan de echte mol. Ik ben benieuwd hoe ze het spel gaat spelen. Top in ieder geval dat een deelnemer van zo’n oud seizoen is geselecteerd!

Ja, dat vind ik ook een gouden greep (ook al was ik destijds niet zo kapot van Nadja als kandidaat. Maar goed, zij is inmiddels ook 14 jaar ouder). Peggy is ook leuk om na al die jaren zo goed geconserveerd terug te zien. Nikkie en Tina hadden van mij niet gehoeven. Niet omdat ik ze niet leuk vind - integendeel zelfs - maar die zijn nauwelijks geland van hun vorige seizoenen. Jammer dat 2005 niet vertegenwoordigd is. Maar je kunt niet alles hebben.  ;)
Woosie down?

Offline JuliaMol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nadja Hüpscher
« Reactie #22 Gepost op: 6-09-2020, 01:52:05 »
IK vind het ook leuk dat ze terug is. Had persoon 2005 en 2009 er ook bij gehad. Eventueel 2010 ook. Hoe ouder de seizoenen hoe leuker ik het had gevonden.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Nadja Hüpscher
« Reactie #23 Gepost op: 6-09-2020, 09:41:38 »
Was slechts gebaseerd op één reactie die iemand op Youtube onder de aflevering had geplaatst waar Nadja eruit vloog. Met het feit dat ze aan het jubileumseizoen meedoet lijkt me dat dat gerucht is ontkracht ;)
Nou, het sluit niet uit dat ze wel meewilde als mol. Die slechte ervaring had ze dan als onwetende (en onbetaalde :D) kandidaat.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Nadja Hüpscher
« Reactie #24 Gepost op: 6-09-2020, 09:46:39 »
Leuk om Nadja weer terug te zien. Wel fijn om iemand anders een beetje op de achtergrond bezig te zien. En hoewel ze in de eerste aflevering qua gedrag net zo leek op haar deelname in 2007 denk ik dat ze het dit keer wel anders gaat aanpakken.

Ik ben benieuwd hoe ver ze dit keer gaat komen.  ::bravo::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Nadja Hüpscher
« Reactie #25 Gepost op: 6-09-2020, 11:38:15 »
Wat zagen we haar weinig! Als het goed is vormde ze een duo met Peggy bij het zoeken naar de spiegels, maar we hebben ze nul keer in beeld gezien.  ???

Hopen dat ze er lang in blijft!  ::bravo::
Frankje Lapi

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Kandidaat] Nadja Hüpscher
« Reactie #26 Gepost op: 6-09-2020, 12:15:12 »
Ik hoop vooral heel erg dat we Nadja weer volledig onverwacht in een tent zien gaan springen.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Nadja Hüpscher
« Reactie #27 Gepost op: 6-09-2020, 12:24:33 »
Wat zagen we haar weinig! Als het goed is vormde ze een duo met Peggy bij het zoeken naar de spiegels, maar we hebben ze nul keer in beeld gezien.  ???

Hopen dat ze er lang in blijft!  ::bravo::

Meestal blijven dat soort mensen die je niet veel ziet in de eerste aflevering(en) er wat langer in ;D
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Uil

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nadja Hüpscher
« Reactie #28 Gepost op: 6-09-2020, 12:38:13 »
Het lijk nu alsof Nadja de enige in NL is die spiegelschrift niet herkent... Nu is niet iedereen sterk met letters e.d., dus kan iemand misschien zeggen hoe bijzonder dit was?

Kan het me niet voorstellen dat het een gespeelde molactie was, eentje die de deelnemers bovendien niet zouden zien en het spelverloop niet/nauwelijks beïnvloedt.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Kandidaat] Nadja Hüpscher
« Reactie #29 Gepost op: 6-09-2020, 15:05:52 »
Het introfilmpje van Nadja :)

Opvallend: ze hoeft niet per se te winnen. Maar het gerucht dat ze het spel niet leuk vond, is in elk geval ook van de baan ;)
...óf niet!

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Nadja Hüpscher
« Reactie #30 Gepost op: 6-09-2020, 15:27:41 »
Het lijk nu alsof Nadja de enige in NL is die spiegelschrift niet herkent... Nu is niet iedereen sterk met letters e.d., dus kan iemand misschien zeggen hoe bijzonder dit was?
Kan het me niet voorstellen dat het een gespeelde molactie was, eentje die de deelnemers bovendien niet zouden zien en het spelverloop niet/nauwelijks beïnvloedt.

... Ze was de enige die geen spiegel nodig had en in spiegelschrift kan lezen, zoals Leonardo....?

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nadja Hüpscher
« Reactie #31 Gepost op: 6-09-2020, 17:37:41 »
Vond haar inderdaad erg op de achtergrond en afwachtend. Observeren is ook een tactiek.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Nadja Hüpscher
« Reactie #32 Gepost op: 6-09-2020, 23:11:39 »
Ja, dat vind ik ook een gouden greep (ook al was ik destijds niet zo kapot van Nadja als kandidaat. Maar goed, zij is inmiddels ook 14 jaar ouder). Peggy is ook leuk om na al die jaren zo goed geconserveerd terug te zien. Nikkie en Tina hadden van mij niet gehoeven. Niet omdat ik ze niet leuk vind - integendeel zelfs - maar die zijn nauwelijks geland van hun vorige seizoenen. Jammer dat 2005 niet vertegenwoordigd is. Maar je kunt niet alles hebben.  ;)

Ik kan bijna niet uitdrukken hoe blij ik ben om Peggy, Nadja en Patrick terug te zien. Op de een of andere manier krijg ik heel erg weer het molgevoel terug als ik naar hen kijk. Ik weet niet waarom, maar het voelt alsof zij het spel “maken”. Misschien heb jij daar nog een leuke theorie over? Voel jij dat ook zo?

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Nadja Hüpscher
« Reactie #33 Gepost op: 7-09-2020, 11:33:56 »
Nadia was in 2007 de ubermol die niet de mol bleek te zijn. Dubbelspel spelen is ook een kunst.

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Nadja Hüpscher
« Reactie #34 Gepost op: 7-09-2020, 14:24:55 »
Longshot: In het vorige seizoen, opdracht 1, moest iedereen een sleutel met een jaartal pakken. Daar is toen niets meer mee gedaan. Wat als dat een hint is naar dit seizoen?
Rob, de mol, pakte de sleutel met het jaar 2007, zou dat kunnen verwijzen naar het feit dat de mol uit deze extra serie origineel uit de 2007-editie komt?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Nadja Hüpscher
« Reactie #35 Gepost op: 7-09-2020, 14:42:02 »
Longshot: In het vorige seizoen, opdracht 1, moest iedereen een sleutel met een jaartal pakken. Daar is toen niets meer mee gedaan. Wat als dat een hint is naar dit seizoen?
Rob, de mol, pakte de sleutel met het jaar 2007, zou dat kunnen verwijzen naar het feit dat de mol uit deze extra serie origineel uit de 2007-editie komt?
Ze hebben al gezegd dat ze met die sleutels vorig seizoen meer zouden doen dan er uiteindelijk is gebeurt, maar schijnbaar is die opdracht weggevallen ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline kameel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Nadja Hüpscher
« Reactie #36 Gepost op: 7-09-2020, 16:27:09 »
Ik kan bijna niet uitdrukken hoe blij ik ben om Peggy, Nadja en Patrick terug te zien. Op de een of andere manier krijg ik heel erg weer het molgevoel terug als ik naar hen kijk. Ik weet niet waarom, maar het voelt alsof zij het spel “maken”. Misschien heb jij daar nog een leuke theorie over? Voel jij dat ook zo?

Geen vraag gericht naar mij, maar ik heb dit ook! Ik was echt bijna aan het juichen toen ik al die oud-kandidaten zag. Ik krijg nu ook weer helemaal zin om die seizoenen voor de honderdste keer weer terug te kijken.  ::rofl::

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nadja Hüpscher
« Reactie #37 Gepost op: 7-09-2020, 21:13:34 »
Ze hebben al gezegd dat ze met die sleutels vorig seizoen meer zouden doen dan er uiteindelijk is gebeurt, maar schijnbaar is die opdracht weggevallen ;).

'Meer doen' kan ook een hint zijn en dat gaan ze op zo'n moment natuurlijk niet toegeven...

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Nadja Hüpscher
« Reactie #38 Gepost op: 8-09-2020, 12:42:49 »
'Meer doen' kan ook een hint zijn en dat gaan ze op zo'n moment natuurlijk niet toegeven...
Er werd wel specifiek gerefereerd naar het vorige seizoen, dus het lijkt mij sterk dat het een hint is voor dit seizoen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Kandidaat] Nadja Hüpscher
« Reactie #39 Gepost op: 8-09-2020, 23:03:45 »
Zij doet totaal niks. Maar Rik sprak over de Renaissance: "met de wetenschap van toen". Dat was destijds een hint in haar seizoen (toen = mol). Kan ook naar eengene wijzen die Inge heeft ontmoet.