Auteur Topic: [Kandidaat] Peggy Vrijens  (gelezen 47422 keer)

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #160 Gepost op: 9-10-2020, 19:40:52 »
Op wie Ellie haar laatste test heeft gemaakt weet ik niet, maar ik ben er vrij zeker van dat Horace de test niet op haar heeft ingevuld. Hij had dan weliswaar een top 3, maar in zijn afscheidspraatje met Rik zei hij dat hij genekt was door tunnelvisie. Heeft dus vermoedelijk de test op 1 iemand gemaakt.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #161 Gepost op: 9-10-2020, 20:08:35 »
Voor mij is Groeten uit Venetië net de proef die me overtuigt dat Peggy de mol is (ze staat ook al sinds afl 2 bovenaan bij mij).
Natuurlijk gaat de mol niet zelf de Palazzo Pitti nemen, maar er wel alles aan doen dat iemand anders die kaart wel neemt bvb door hen (buiten beeld uiteraard) te motiveren om naar een kaart dichtbij te zoeken.
Ik heb het nog een paar keer terug gekeken, maar er is geen aanwijzing voor om te denken dat Peggy Tygo naar die kaart stuurt. Blijft lastig.

En Tygo vindt die toch wel zeker.
Eens de val is dichtgeklapt kan ze daarna terug in haar rol van ideale kandidaat kruipen, mission accomplished. Overigens bestaat de kans dat de andere groep die 250 euro intussen wegspeelt want foto te maken op het startplein van Ron en Nikkie. In 20 min kan veel gebeuren, en het zou die anderen ineens veel verdachter maken.
Dat is wel een goed punt ja, kans was groot dat t andere team die al gedaan had. Enige was dat dat beeld voor Nikkie en Ron niet zo goed zichtbaar was, enigzins verstopt aan andere kant van het plein.
« Laatst bewerkt op: 9-10-2020, 20:22:24 door Theovv »

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #162 Gepost op: 10-10-2020, 09:53:13 »
Peggy zegt in het busje als ze Pisa uitrijden: "het lijkt wel alsof ik op theatertour ben met een stel gekken".
Is dit seizoen voor haar een theatertour? Ik vond het subtiel...

Offline Memmymol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #163 Gepost op: 10-10-2020, 10:13:06 »
Drie kruisjes bij de lasergame, verwijzend naar Amsterdam? In seizoen 2006, waarin Peggy meespeelde, was een opdracht die Amsterdam heette.   ;)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #164 Gepost op: 10-10-2020, 11:55:37 »
Wie weet. ook dit is subtiel.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #165 Gepost op: 10-10-2020, 22:22:50 »
Ben ik de enige die Peggy's acteerwerk tenenkrommend vond? Probeert steeds aan medekandidaten te laten zien dat ze over voorkennis beschikt en geeft doorlopend anderen de schuld van fouten. Klassieke moltactiek, maar bij haar is het inmiddels wel heel erg van dik hout zaagt men planken. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ze zich daar continue opzichtig verdacht mee probeert te maken. Zakt op mijn lijstje. Temeer daar Patrick er op haar uitvloog en Ron zeer waarschijnlijk ook. Van hem mochten we niet horen op wie hij de test invulde, maar in aflevering 1 t/m 4 was Peggy zijn hoofdverdachte. We kunnen dus aannemen dat ook Ron op Peggy is gegaan.
« Laatst bewerkt op: 10-10-2020, 22:25:57 door Blip »
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #166 Gepost op: 10-10-2020, 22:26:01 »
Peggy zat vol op Ron. Hoe kan ze er nog in zitten dan?
Niets is wat het lijkt.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #167 Gepost op: 10-10-2020, 22:27:21 »
Simpel: zowel Patrick, Ron als Peggy zaten op de verkeerde mol. En Peggy had de test het minst slecht gemaakt.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #168 Gepost op: 10-10-2020, 22:48:16 »
De nadruk ligt er nu heel erg op dat Peggy NIET de mol is.
Maar als je eens naar de rest kijkt. Nikkie en Tygo zullen nu door veel mensen wel afgestreept worden omdat de meesten wel inzien dat de mol wel in het groepje van 4 moet zitten, omdat er (veel) geld verdiend kon worden. Conclusie: Jeroen moet de mol wel zijn. Maar dan snap ik niet dat hij in eerste instantie die sleutel niet vond en dat hij soms nogal opzichtig in beeld was, zoals met dat zakje geld waar hij pal voor ging staan, en wat wel nadrukkelijk in beeld kwam bij de regie (verder ga ik dit soort dingen niet bespreken want daar is dit topic niet voor)

Nu staat in het dagboek van Patrick het volgende:

In 2008 heb ik me teveel laten leiden door Regina Romijn, ik begon Dennis in het vizier te krijgen maar zij overtuigde me dan weer dat Edo de Mol moest zijn.

Dat gaan we niet nog een keer doen.

Zie hier, 12 jaar later…

Ik heb me wederom te veel laten leiden, deze keer door Tygo, die met stevige argumenten kwam waarom die ene de Mol wel moest zijn.


Uit aflevering 4 blijkt dat Tygo Peggy verdenkt. Maar we weten ook dat Tygo zijn tactiek is ''om zijn medekandidaten een voor een weg te tikken''. Ik vermoed dat hij tegen Patrick heeft aangehouden dat Jeroen wel de mol moet zijn. We zagen dit ook al in zijn gesprek met Ron, waar hij Jeroen ook verdacht neerzette.
Ik ga er dus vanuit dat Tygo NIET heeft gezegd dat Peggy de mol wel moet zijn, en Patrick de test toch op een ander (Jeroen?) heeft gemaakt. Wat dit wel tegenspreekt is dat we bij Patrick een vraag ingevuld zagen worden die alleen op Peggy kon slaan. Maar goed, dat kan montagewerk zijn.

En Peggy wederom verdacht deze aflevering. Geeft continu Ron de schuld van alles, maar doet zelf ook vrij weinig. Vindt als laatste nog even een zakje geld om het vertrouwen van Ron te winnen. No way dat hij de test op Peggy heeft gemaakt. Dit gecombineerd met voorgaande afleveringen maakt dat ik vol op Peggy blijf.

Het is echt gewoon hetzelfde als 2019 met Merel. Peggy in het begin verdacht, maar wordt steeds verder naar achter geschoven tot een punt dat ze het eigenlijk nooit meer kan zijn.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #169 Gepost op: 10-10-2020, 23:18:33 »
Ik durf nu de rest wel weg te strepen, Peggy is de mol! Zit ook gewoon steeds op goede molposities en is sturend.

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #170 Gepost op: 10-10-2020, 23:27:53 »
Ze was (na Horace) mijn mol voor ik switchte naar Jeroen maar als ze t is is die reactie op de eliminatie van Ron wel echt briljant geacteerd.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #171 Gepost op: 10-10-2020, 23:29:33 »
Peggy zat vol op Ron. Hoe kan ze er nog in zitten dan?
Niets is wat het lijkt.
Omdat er altijd n vraag is of de mol een man of vrouw is.. als ze op Ron zat heeft ze die dus in ieder geval goed. Dus de mol is een man.

En Tygo is t niet lijkt me

Offline DieIsDeMol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #172 Gepost op: 10-10-2020, 23:32:13 »
Heel lang in deze tunnel gezeten, maar na vandaag er toch uit gestapt. Toch vaak net niet de goede positie in mijn ogen, maar vooral de verdenkingen gaven de doorslag. Patrick zit al heel lang met Peggy als hoofdverdachte, de rest niet. Maar Patrick die nu vol op Peggy ging, lag er uit. Dan kan Peggy eigenlijk gewoon niet meer de mol zijn. Of er moet zoveel geklooid zijn met de biechten, waardoor Patrick helemaal niet op Peggy heeft ingezet... Mijn tunnel hier is in ieder geval ingestort.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #173 Gepost op: 10-10-2020, 23:33:33 »
Het is gelukkig niet zo simpel dat je op basis van de verdenkingen die de regio ons laat zien kan bepalen wie wel of niet de mol is  ;) Is al zoveel gebleken dat dingen volgens de verdenkingen totaal onmogelijk zouden moeten zijn juist wel gebeuren.

Offline Jcw

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #174 Gepost op: 10-10-2020, 23:39:33 »
Het is gelukkig niet zo simpel dat je op basis van de verdenkingen die de regio ons laat zien kan bepalen wie wel of niet de mol is  ;) Is al zoveel gebleken dat dingen volgens de verdenkingen totaal onmogelijk zouden moeten zijn juist wel gebeuren.

Dat is 10x , vandaag alleen al

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #175 Gepost op: 10-10-2020, 23:40:29 »
Dat is 10x , vandaag alleen al
???

Offline Jcw

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #176 Gepost op: 10-10-2020, 23:41:56 »
Dat je dezelfde tekst post over de misleiding door de regie

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #177 Gepost op: 10-10-2020, 23:44:03 »
Simpel: zowel Patrick, Ron als Peggy zaten op de verkeerde mol. En Peggy had de test het minst slecht gemaakt.

Dat denk ik ook. Mocht ze wel de mol zijn, dan heb ik een behoorlijke blinde vlek.  ::rofl:: (wat overigens ook mogelijk is, haha)
Teveel mensen die haar verdenken. Ik denk echt dat Patrick er op haar uitgevlogen is.
Wat wél voor Peggy pleit, vind ik, is dat ze (net als mijn mol Jeroen) op ideale posities zit om te mollen.
« Laatst bewerkt op: 10-10-2020, 23:49:44 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #178 Gepost op: 10-10-2020, 23:58:07 »
Dat je dezelfde tekst post over de misleiding door de regie
Tja, dat wordt nou eenmaal in zo ongeveer elk topic geopperd...

Offline jokeJD

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #179 Gepost op: 11-10-2020, 06:23:52 »
Dat je iemand op basis van verdenkingen zomaar kan afstrepen werkte volgens mij alleen in de eerste paar seizoenen. Daarna is het nooit meer zo ondubbelzinnig geweest. Dus als de verdenking van iemand die er uit vliegt bekend wordt gemaakt is mijn vuistregel dat de conclusie die je daaruit kunt trekken niet waar is.
Deze vuistregel maakt in dit geval Peggy de mol.