Auteur Topic: [Aflevering 3]: Besluit (bespreek hier ook de executie)  (gelezen 19466 keer)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Aflevering 3]: Besluit (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #160 Gepost op: 24-09-2020, 14:09:57 »
Ik geloof wel dat ie echt is aangedaan dat zijn maatje weg is. Maar misschien zit er ook nog een soort schuldgevoel van de Mol bij.

Ja, dat vermoed ik ook. Disclaimer: ik moet zeggen dat ik toch een beetje richting de Ron-tunnel schuif (nog niet helemaal, want Nikkie en Tygo zijn er ook nog  ;D )... Dus misschien is mijn beeld wat vertekend.

Ik kreeg bij het zien van de extra beelden ook de indruk dat Ron zich vooral schuldig voelde over het vertrek van Horace. In het spel krijg ik bij Ron toch vooral de indruk dat hij het spel alleen speelt. Dat maffe gesprek met Tygo in de ontbijtzaal was blijkbaar in het gezichtsveld van Horace als we de montage mogen geloven. Dus dan sluit hij zijn maatje Horace buiten?

Voor de zekerheid dit maar even tussen de spoilertags, aangezien het om de extra beelden gaat.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 24-09-2020, 14:18:08 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3]: Besluit (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #161 Gepost op: 24-09-2020, 15:10:38 »
Ik vind Ron hier ook zeer verdacht. Nadat hij Patrick feliciteert zien we beeld van Ron die met Patrick praat maar wat ze zeggen mogen we niet horen. Aan de mimiek te zien meer dan alleen prietpraat.
Ook het einde spreekt wat mij betreft boekdelen.
Ook maar weer voor de zekerheid onder een spoiler
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Aflevering 3]: Besluit (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #162 Gepost op: 24-09-2020, 16:34:06 »
Inderdaad @MartinJ, precies dát!
Heel ongemakkelijk moment ook.  ???
« Laatst bewerkt op: 24-09-2020, 16:45:25 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3]: Besluit (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #163 Gepost op: 24-09-2020, 17:11:25 »
Wat ik niet begrijp is wat de regie in beginsel heeft bedoeld, richting de kijkers, met dit einde.
Neem aan dat de regie er achteraf evenmin gelukkig mee is gezien het feit dat er nu, na alle complot theorieën en verwachtingen op het forum, extra beelden zijn getoond om aan te tonen dat Horace daadwerkelijk en definitief, weg is.
Beetje anticlimax ;D

Offline Uil

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3]: Besluit (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #164 Gepost op: 24-09-2020, 17:23:58 »
Wat ik niet begrijp is wat de regie in beginsel heeft bedoeld, richting de kijkers, met dit einde.
Neem aan dat de regie er achteraf evenmin gelukkig mee is gezien het feit dat er nu, na alle complot theorieën en verwachtingen op het forum, extra beelden zijn getoond om aan te tonen dat Horace daadwerkelijk en definitief, weg is.
Beetje anticlimax ;D

Het feit dat we er dus dagen over napraten en er vervolgens dus verkeer richting de website/youtubekanaal gegenereerd kan worden voor een toch wel belangrijk filmpje, lijkt me toch belangrijk genoeg :P

En sowieso een cliffhanger (al was dat al genoeg met het opsplitsen), en niet iedereen is zich bewust van het extra beeldmateriaal.

We genieten toch ook van dat gespeculeer? Vind het niet meteen anticlimax, maar ik was dan al van het kamp dat Horace niet terug ging komen  ::rofl::

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3]: Besluit (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #165 Gepost op: 24-09-2020, 17:34:40 »
Jazeker lijkt dat een belangrijk gegeven.
Klopt dat niet iedereen het extra beeldmateriaal heeft gezien.
Ben het ook met je eens dat het opsplitsen genoeg te denken/puzzelen gaf, waarom dan ook nog dat gedoe met al/niet definitieve rode scherm van Horace?
Hoe dan ook we blijven genieten en ben heel benieuwd naar volgende aflevering.::rofl::

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 3]: Besluit (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #166 Gepost op: 20-10-2020, 10:33:29 »
Bijgaand plaatje komt vol suspense langs in aflevering 3, nadat Tygo een biecht had ingesproken over het gescheurde briefje van 50. Natuurlijk is dit ook weer een onderdeel van een blik van verre uitzichten die eindigt in deze boerderij. Of is dit een hint naar de Noord Oost Polder, een stuk platteland met een boerderij? Ook blijft het maar spoken dat Jeroen bij MeerOfMin iets uitgevreten heeft en dat de voorbereiding via deze boerderij is gegaan, via een wandeling, telefoontje, of een vroeg bezoekje aan het tufsteen dorp Pitigliano.
Tis niks of Tis iets, maar ik vind het gewoon een vreemde opname. Is het in ieder geval benoemd voordat we in aflevering 8 hier pas iets over horen.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 3]: Besluit (bespreek hier ook de executie)
« Reactie #167 Gepost op: 21-10-2020, 13:57:48 »
Toen ik die afl. terugzag en dit shot ook opvallend vond, dacht ik: dat is de olijfboerderij van de olijfboomgaard waar de de opdracht hebben gedaan, die moest natuurlijk ook nog even in beeld...