Auteur Topic: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence  (gelezen 25656 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #80 Gepost op: 28-09-2020, 23:51:08 »
Was de kaart die Ron 'liet vallen' veel waard?
Hij pakte m uiteindelijk wel weer op maar kan alsnog een (gefaalde) molsactie zijn

Is al genoemd, die was 250 euro, maar hij zegt zélf tegen Nikkie dat ze beter voor 250 euro kunnen gaan, loopt terug en pakt die kaart weer op van de grond om hem te laten zien. En vervolgens gaan ze daarmee op pad naar het Palazzo Pitti. Dus geen molactie.

Zie het filmpje op pagina 1 vanaf 3:07.
« Laatst bewerkt op: 28-09-2020, 23:53:49 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #81 Gepost op: 28-09-2020, 23:54:39 »
Op het Piazza Santa Croce staat de basiliek van Santa Croce. Hiernaast staat het beeld van Dante. Nikkie vraagt aan de voorbijgangster of de foto  van de cupula in deze kerk is en wijst daarna. Het is echter in de Duomo.  Vervolgens pakt Nikkie een kaart van de Duomo en wil daarheen in tegengestelde richting van de basiliek Santa  Croce en dus het beeld van Dante. Erg onmols  van Nikkie. Ze was mijn hoofdverdachte maar ik  vrees dat ik het een en ander moet heroverwegen.....

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #82 Gepost op: 28-09-2020, 23:55:42 »
Is al genoemd, die was 250 euro, maar hij zegt zélf tegen Nikkie dat ze beter voor 250 euro kunnen gaan, loopt terug en pakt die kaart weer op van de grond om hem te laten zien. En vervolgens gaan ze daarmee op pad naar het Palazzo Pitti. Dus geen molactie.

Zie het filmpje op pagina 1 vanaf 3:07.

Hmm hangt er een beetje van af hoe lang er tussen zat.. als ie 'm in 1e instantie wegwerkte en terug haalt op n moment dat ie denkt 'anderen hebben die al lang gevonden' zou t alsnog verandering van strategie kunnen zijn

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #83 Gepost op: 29-09-2020, 00:10:16 »
Hmm hangt er een beetje van af hoe lang er tussen zat.. als ie 'm in 1e instantie wegwerkte en terug haalt op n moment dat ie denkt 'anderen hebben die al lang gevonden' zou t alsnog verandering van strategie kunnen zijn

Nee maar kom op, je ziet gewoon dat dat niet zo is. Er is een stukje biecht van Ron tussen geknipt, maar het fragment van daarvoor loopt gewoon rechtstreeks door. Dus het gaat om seconden hier. Als Ron die kaart zoek wilde maken, had hij hem niet direct zelf opgepakt om aan Nikkie te laten zien.

Edit: hij laat die kaart nota bene zien aan dezelfde vrouw als in het fragment vóór het biechtstukje, die nog op dezelfde plek staat. Haal de biecht eruit en je mist helemaal niets. Die vrouw met de rode bril staat daar echt niet aan de straatstenen vastgeklonken waardoor ze er een half uur later nog is.

De vrouw die ze verkeerd stuurt trouwens, eerst beweert ze Piazzale Michelangelo (Dát zou een mol pas goed zijn uitgekomen! Eerst ten onrechte 20 minuten een steile heuvel opklimmen, kun je dit duo helemaal opvegen!) en vervolgens het Uffizi. Allebei fout.
« Laatst bewerkt op: 29-09-2020, 00:17:54 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #84 Gepost op: 29-09-2020, 09:48:14 »
Tygo lijkt in theorie het meest mols maar de opdracht zat slim in elkaar.
Ik ga er vanuit dat de bedragen die gevonden zijn kloppen. De verdeling van het geld lijkt onlogisch maar er is volgens mij bewust over nagedacht. Er zijn ook verschillen op de kaarten zelf wat betreft vindbaarheid van de locaties. De Arno is ook een psychologische barričre. Wij kunnen hier alles napluizen maar dat kunnen de kandidaten in de opdracht niet. Dat de mol de hoge bedragen wil voorkomen is een aanname  maar de mol kan onmogelijk alles in de gaten houden. Door de manier waarop het spel in elkaar zat ging het vanzelf al mis en ja dat is ook een aanname...

Omdat alleen de eerste foto telt wil iedereen zo snel mogelijk foto's maken en zoekt naar bekende plekken. J&P zitten op een centrale plek wat betreft startlocatie met gemakkelijk vindbare locaties voor lage bedragen. De mol hoeft zich hier niet druk over te maken.

P&T&E zitten aan de overkant van de Arno maar vlak bij het opvallende Palazzio Pitti. Dat kan ook niet missen, een kandidaat ziet dat ook meteen. De mol hoeft zich hier ook niet druk over te maken. Als een kandidaat de foto maakt wordt ook 2x de kans op 250 voorkomen.

Mol Tygo kan dat ook doen maar dan is het onlogisch om daarna 250 binnen te halen bij Dante. Hij denkt wel dat het beeld van Dante op het Piazza della Signoria staat en ze zijn ws verkeerd gelopen  maar ze halen het wel en hebben nog tijd voor de foto met Pinokkio. Het eventuele verkeerd lopen is uit de montage gelaten maar dat hoeft niet meteen verdacht te zijn. Misschien kostte het teveel tijd om te laten zien of zijn ze helemaal niet verkeerd gelopen omdat tussentijds nog naar de weg is gevraagd.

N&R beginnen weliswaar op de locatie waar het beeld van Dante staat maar deze kaart is het minst herkenbaar met alleen een afbeelding van de plaquette. Bovendien levert het alleen 250 op voor het team dat aan de overkant van de Arno begint. Nikkie wil tot 2x toe naar de kathedraal 50 euro voor 15 minuten lopen en dan nog 15 minuten terug, dat zou dan al een  half uur kosten. Ron steekt hier een stokje voor dan rest alleen nog vertragen.  De gemakkelijk vindbare locaties, het zwijntje en Pinokkio kost ze enorm veel tijd door verkeerd lopen.

Het is inderdaad allemaal interpretatie maar ik streep Nikkie hierdoor nog niet af.


Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #85 Gepost op: 29-09-2020, 09:55:05 »
Als P+T+E op zoek gaan naar Dante, pakt Tygo meteen de leiding en stuurt ze "het grote plein met al die standbeelden, over het water naar rechts, 3 /4 minuutjes lopen..". Is dat misschien een molactie om om de groep naar de foute plek te sturen? Namelijk het Piazza della Signoria. Je kunt daar best veel tijd kunt verliezen met zoeken naar beelden. Er staan er nogal wat, maar niet de juiste.

Uiteindelijk komen ze wel goed aan op het Piazza di Santa Croce, waar het monument van Dante te vinden is. Dat plein is ook wel "over het water en dan naar rechts", maar een brug verder. Dus mislukte molactie, of toch gelukt en veel tijd kwijt geraakt met zoeken en lopen?


Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #86 Gepost op: 29-09-2020, 12:27:50 »
Als ik het samenvat doen P+J het oké, daar zie ik geen molacties; misschien de draaimolen is nog iets als hint of zo. P+T+E die lijken ook wel goed bezig; maar die zijn met zijn drieën, dus dat is iets moeilijker mollen; dat Peggy dat kaartje van Pinocchio pakt vind ik onmols, want ze lijken te weten waar de locatie is. Waar het moeizaam ging was in het team N+R; en daar had Nikkie toch echt wel weer (inmiddels typisch) de leiding, en Ron klaagde dat Nikkie niet opschoot.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #87 Gepost op: 29-09-2020, 16:42:33 »
Op het Piazza Santa Croce staat de basiliek van Santa Croce. Hiernaast staat het beeld van Dante. Nikkie vraagt aan de voorbijgangster of de foto  van de cupula in deze kerk is en wijst daarna. Het is echter in de Duomo.  Vervolgens pakt Nikkie een kaart van de Duomo en wil daarheen in tegengestelde richting van de basiliek Santa  Croce en dus het beeld van Dante. Erg onmols  van Nikkie. Ze was mijn hoofdverdachte maar ik  vrees dat ik het een en ander moet heroverwegen.....
Ik snap deze niet helemaal, waarom is het onmols?



Tygo lijkt in theorie het meest mols maar de opdracht zat slim in elkaar.
Ik ga er vanuit dat de bedragen die gevonden zijn kloppen. De verdeling van het geld lijkt onlogisch maar er is volgens mij bewust over nagedacht. Er zijn ook verschillen op de kaarten zelf wat betreft vindbaarheid van de locaties. De Arno is ook een psychologische barričre. Wij kunnen hier alles napluizen maar dat kunnen de kandidaten in de opdracht niet. Dat de mol de hoge bedragen wil voorkomen is een aanname  maar de mol kan onmogelijk alles in de gaten houden. Door de manier waarop het spel in elkaar zat ging het vanzelf al mis en ja dat is ook een aanname...

Omdat alleen de eerste foto telt wil iedereen zo snel mogelijk foto's maken en zoekt naar bekende plekken. J&P zitten op een centrale plek wat betreft startlocatie met gemakkelijk vindbare locaties voor lage bedragen. De mol hoeft zich hier niet druk over te maken.

P&T&E zitten aan de overkant van de Arno maar vlak bij het opvallende Palazzio Pitti. Dat kan ook niet missen, een kandidaat ziet dat ook meteen. De mol hoeft zich hier ook niet druk over te maken. Als een kandidaat de foto maakt wordt ook 2x de kans op 250 voorkomen.

Mol Tygo kan dat ook doen maar dan is het onlogisch om daarna 250 binnen te halen bij Dante. Hij denkt wel dat het beeld van Dante op het Piazza della Signoria staat en ze zijn ws verkeerd gelopen  maar ze halen het wel en hebben nog tijd voor de foto met Pinokkio. Het eventuele verkeerd lopen is uit de montage gelaten maar dat hoeft niet meteen verdacht te zijn. Misschien kostte het teveel tijd om te laten zien of zijn ze helemaal niet verkeerd gelopen omdat tussentijds nog naar de weg is gevraagd.

N&R beginnen weliswaar op de locatie waar het beeld van Dante staat maar deze kaart is het minst herkenbaar met alleen een afbeelding van de plaquette. Bovendien levert het alleen 250 op voor het team dat aan de overkant van de Arno begint. Nikkie wil tot 2x toe naar de kathedraal 50 euro voor 15 minuten lopen en dan nog 15 minuten terug, dat zou dan al een  half uur kosten. Ron steekt hier een stokje voor dan rest alleen nog vertragen.  De gemakkelijk vindbare locaties, het zwijntje en Pinokkio kost ze enorm veel tijd door verkeerd lopen.

Het is inderdaad allemaal interpretatie maar ik streep Nikkie hierdoor nog niet af.

Het belangrijkste wat ik uit deze opdracht haal is juist dat Nikkie en Ron hier zeer onmols zijn door niet de startlocatie meteen te fotograferen voor 50 euro. Was voor de andere teams 100 en 250 waard, dus je verspeelt veel geld en lijkt zelf kandidaats. De mol weet dat ze op het goede plein staan en kan tegen de kandidaat makkelijk naar het beeld wijzen of zeggen al eerder langs dit beeld te zijn gelopen, want ze herkennen allemaal locaties waar ze eerder zijn geweest.
« Laatst bewerkt op: 29-09-2020, 16:45:47 door Theovv »

Offline Uil

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #88 Gepost op: 29-09-2020, 17:24:51 »
Het belangrijkste wat ik uit deze opdracht haal is juist dat Nikkie en Ron hier zeer onmols zijn door niet de startlocatie meteen te fotograferen voor 50 euro. Was voor de andere teams 100 en 250 waard, dus je verspeelt veel geld en lijkt zelf kandidaats. De mol weet dat ze op het goede plein staan en kan tegen de kandidaat makkelijk naar het beeld wijzen of zeggen al eerder langs dit beeld te zijn gelopen, want ze herkennen allemaal locaties waar ze eerder zijn geweest.

Nogmaals, het is juist helemaal niet voor de hand liggend om het onderschrift van een beeld te herkennen. Vrijwel iedereen wekt de indruk de stad niet erg goed te kennen en het beperkt zich tot herkennen van de locatie van opdracht 2 (Piazza della Signoria met de David, wat een echt wereldberoemd beeld is ook) en Ponte Vecchio (ook wel beroemd, en zag Patrick de dag er voor). Als het al zo zou zijn dat ze het plein hebben betreden voor de opdracht langs het beeld, vraag ik me af of ze veel aandacht hebben voor de tekst eronder of Dante erin herkennen. Aan de hand van de ansichtkaart, kan je niet eens weten of het een beeld is, zou ook een gedenksteen aan of in een gebouw kunnen zijn. Ik zou het dus zeer opvallend vinden als iemand bij het begin van de opdracht hier meteen voor probeert te gaan. Zeker voor Nikkie en Ron zou het ook wel botsen met hun kenmerkende onhandige speelstijl.

Enige wat ze wel hadden kunnen doen natuurlijk is die kaart laten zien aan die mevrouw die ze verkeerde kant op stuurt. Maar ook dan kun je je afvragen waarom ze voor slechts 50 euro iets zouden kiezen waar ze voor zichzelf al vrij weinig in herkennen. Dan zouden ze het meer moeten spelen dat ze meerdere kaarten vragen waar het zou  moeten zijn. Maar ook dan spelen ze het slimmer dan ze zich tot nu toe hebben laten zien in alle opdrachten.

Ja, het zou als Mol heel handig geweest zijn, maar zeker voor Nikkie en Ron niet te verwachten. (Niet dat ik ze echt dom vind, maar het past dus niet bij hoe ze zich tot nu toe presenteren.)

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #89 Gepost op: 29-09-2020, 18:58:58 »
Ik snap deze niet helemaal, waarom is het onmols?



Het belangrijkste wat ik uit deze opdracht haal is juist dat Nikkie en Ron hier zeer onmols zijn door niet de startlocatie meteen te fotograferen voor 50 euro. Was voor de andere teams 100 en 250 waard, dus je verspeelt veel geld en lijkt zelf kandidaats. De mol weet dat ze op het goede plein staan en kan tegen de kandidaat makkelijk naar het beeld wijzen of zeggen al eerder langs dit beeld te zijn gelopen, want ze herkennen allemaal locaties waar ze eerder zijn geweest.

Wellicht was ik niet helemaal duidelijk maar volgens mij zeg ik in de eerste quote hetzelfde als jij nl dat het onmols is van Nikkie om niet als eerste het beeld van Dante te fotograferen. Dat terwijl ze wel naar de richting van de kerk (en dus het standbeeld) wijst.

In mijn 2e quote kom ik daar op terug na de opdracht nog eens bestudeerd te  hebben en geef ik aan dat de keuze van  Tygo ook als kandidaat uit te leggen is.

Ik ben het eens met Uil ( en dat zeg ik ook in mijn  quote) dat de kaart met afbeelding van de plaquette van het beeld  van Dante niet een overduidelijke bekende plek is en op afstand niet te lezen. Daarnaast was Ron dominant in de keuze van de kaart bij team R&N
« Laatst bewerkt op: 29-09-2020, 19:35:29 door Moedermol »

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #90 Gepost op: 29-09-2020, 21:01:41 »
Wellicht was ik niet helemaal duidelijk maar volgens mij zeg ik in de eerste quote hetzelfde als jij nl dat het onmols is van Nikkie om niet als eerste het beeld van Dante te fotograferen. Dat terwijl ze wel naar de richting van de kerk (en dus het standbeeld) wijst.

In mijn 2e quote kom ik daar op terug na de opdracht nog eens bestudeerd te  hebben en geef ik aan dat de keuze van  Tygo ook als kandidaat uit te leggen is.

Ik ben het eens met Uil ( en dat zeg ik ook in mijn  quote) dat de kaart met afbeelding van de plaquette van het beeld  van Dante niet een overduidelijke bekende plek is en op afstand niet te lezen. Daarnaast was Ron dominant in de keuze van de kaart bij team R&N
Ah ok, ik dacht dat je in je eerste quote nog een andere onmolse actie van Nikkie beschreef, iets met de kerken waar ze wel of niet heen loopt, maar die begreep ik niet helemaal, was wel nieuwsgierig naar je redenering.



Nogmaals, het is juist helemaal niet voor de hand liggend om het onderschrift van een beeld te herkennen. Vrijwel iedereen wekt de indruk de stad niet erg goed te kennen en het beperkt zich tot herkennen van de locatie van opdracht 2 (Piazza della Signoria met de David, wat een echt wereldberoemd beeld is ook) en Ponte Vecchio (ook wel beroemd, en zag Patrick de dag er voor). Als het al zo zou zijn dat ze het plein hebben betreden voor de opdracht langs het beeld, vraag ik me af of ze veel aandacht hebben voor de tekst eronder of Dante erin herkennen. Aan de hand van de ansichtkaart, kan je niet eens weten of het een beeld is, zou ook een gedenksteen aan of in een gebouw kunnen zijn. Ik zou het dus zeer opvallend vinden als iemand bij het begin van de opdracht hier meteen voor probeert te gaan. Zeker voor Nikkie en Ron zou het ook wel botsen met hun kenmerkende onhandige speelstijl.

Enige wat ze wel hadden kunnen doen natuurlijk is die kaart laten zien aan die mevrouw die ze verkeerde kant op stuurt. Maar ook dan kun je je afvragen waarom ze voor slechts 50 euro iets zouden kiezen waar ze voor zichzelf al vrij weinig in herkennen. Dan zouden ze het meer moeten spelen dat ze meerdere kaarten vragen waar het zou  moeten zijn. Maar ook dan spelen ze het slimmer dan ze zich tot nu toe hebben laten zien in alle opdrachten.

Ja, het zou als Mol heel handig geweest zijn, maar zeker voor Nikkie en Ron niet te verwachten. (Niet dat ik ze echt dom vind, maar het past dus niet bij hoe ze zich tot nu toe presenteren.)
Op de plaquette staat gewoon de naam Dante, dus het is totaal niet raar of verdacht als je dat koppelt aan het Dante-beeld op het plein waar je staat.

En ze herkennen veel meer van de stad, ze zijn er al een tijdje, een deel is in het Uffizi geweest en allemaal hebben ze de opdracht op het plein gedaan. Tygo noemt ook allerlei locaties waar hij eerder geweest is.

De enige verklaring dat je niet direct naar dat Dante beeld gaat voor 50 euro is dat je kandidaat bent. Als ze de mol was, en het was echt zo gevaarlijk om een plaquette te herkennen was ze wel op het Piazza Pitti plein begonnen, daar kon je prima meteen de 50 euro kaart herkennen die eveneens bij de andere groepjes veel meer waard is.

Het is ook totaal niet raar om voor een 50 euro kaart te gaan, sterker nog, dat wil Nikkie juist steeds doen. En als je weet dat het dichtbij is, is het helemaal niet vreemd. Overigens staan de lokaties ook nog op de achterkant van de kaart, dat kan je als mol ook nog gebruiken om te verklaren dat je weet dat Dante's beeld dichtbij is.

Ik streep niemand weg op 1 actie, maar zeer onmols is dit wel.


Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #91 Gepost op: 29-09-2020, 21:49:36 »
Ik val een beetje in herhaling: ik ben het eens dat het als mol vanuit de positie van Ron/Nikkie logisch was de Dante foto te nemen. Dat dit niet gebeurd is, is op zich onmols.

Maar er kunnen andere redenen zijn om die foto niet te nemen. Het verliep allemaal vrij rommelig bij Ron/Nikkie en als een van hen de mol is, beviel dat hem/haar prima. Waarom dat verstoren door gelijk een foto te nemen? Er is kans dat de stemming omslaat in een goede samenwerking die een stuk lastiger te verstoren is. Dan word  je min of meer gedwongen wordt foto na foto te maken. Bovendien was het helemaal niet zeker dat het andere groepje de Dantefoto zou gaan maken. (Ze zijn weliswaar allemaal op het plein geweest, maar hebben ze echt herkend dat dat een standbeeld van Dante was?)

Zoals bij de meeste opdrachten zijn er meerdere manieren om te saboteren en de mol moet een manier kiezen die bij hem/haar past en dus minder opvalt. Dat een mol niet de sabotage doet die ogenschijnlijk het meeste geld zou kosten, dat tel ik niet zo zwaar mee.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #92 Gepost op: 30-09-2020, 00:02:24 »
Het was gewoon de meest simpele en snelle manier om te voorkomen dat het hoogste kaartbedrag in de pot kwam. Heeft niks te maken met rommelige samenwerking of niet, die wordt met die twee daarna echt niet ineens gestructureerd en anders kan je daar weer opnieuw mollen. Nikkie wilde sowieso voor 50 euro gaan, waarom dan niet voor die 50 euro kaart die je als mol het meeste oplevert? omdat je niet de mol bent en dus ook niet aan het mollen bent.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #93 Gepost op: 30-09-2020, 09:34:18 »
Nikkie aan het eind van de opdracht: Als we naar mij hadden geluisterd, hadden we 'm meteen, Ron.
En dan plaatje om duidelijk te maken dat het een leugentje is.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #94 Gepost op: 30-09-2020, 17:35:50 »
Je maakt het wel erg duidelijk in welke tunnel jij zit. Kijk uit hoor, binnen is het erg donker ;D

Offline RaSa

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #95 Gepost op: 30-09-2020, 20:00:11 »
Zelf al vaak bekeken. En hoewel ik er de vinger niet op kan leggen en het totaal niet bij de opdracht hoort blijft deze man me dwars zitten. Het kan de lichtval zijn maar zijn neus, kin en oren lijken nep en z'n houding vind ik ook wat vreemd. Maar ja zoals gezegd ik kan er ook niet echt iets van maken.

Lukt me niet om een screenshot van de man te maken mij hij komt bij de opdracht in beeld op ongeveer 5:48.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #96 Gepost op: 30-09-2020, 20:01:56 »
Zelf al vaak bekeken. En hoewel ik er de vinger niet op kan leggen en het totaal niet bij de opdracht hoort blijft deze man me dwars zitten. Het kan de lichtval zijn maar zijn neus, kin en oren lijken nep en z'n houding vind ik ook wat vreemd. Maar ja zoals gezegd ik kan er ook niet echt iets van maken.

Het is een houten pop. :P

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #97 Gepost op: 30-09-2020, 20:11:26 »
Zelf al vaak bekeken. En hoewel ik er de vinger niet op kan leggen en het totaal niet bij de opdracht hoort blijft deze man me dwars zitten. Het kan de lichtval zijn maar zijn neus, kin en oren lijken nep en z'n houding vind ik ook wat vreemd. Maar ja zoals gezegd ik kan er ook niet echt iets van maken.

Lukt me niet om een screenshot van de man te maken mij hij komt bij de opdracht in beeld op ongeveer 5:48.
Die kleine man met hoed die in gesprek raakt met Jeroen & Patrick?

Offline RaSa

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #98 Gepost op: 30-09-2020, 20:13:42 »
Die kleine man met hoed die in gesprek raakt met Jeroen & Patrick?

Ja die inderdaad. Hoewel gesprek wat veel gezegd is. Hij zegt slechts 1 woord  ;D

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 3: Groeten uit Florence
« Reactie #99 Gepost op: 30-09-2020, 20:24:47 »
Ja die inderdaad. Hoewel gesprek wat veel gezegd is. Hij zegt slechts 1 woord  ;D
Jon van Eerd?