Auteur Topic: Wie is de Mol? 2020  (gelezen 688936 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #40 Gepost op: 12-03-2019, 20:17:10 »
Ik zou als maker het risico toch niet willen lopen met Brecht. En zeker niet als molkandidate.

Niets tegen Brecht op zich, hoor. Maar de periodes dat ze van het scherm was, omvatten wel meer dan een paar maanden.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #41 Gepost op: 12-03-2019, 21:23:01 »
Land:
China (geen Hong Kong), Singapore, ergens in Afrika. Marokko? Madagaskar? Of een ander deel van Canada.

Kandidaten:
Mannen:
* Eric van 't Zelfde (rector van Dreamschool). Fantastische man en erg sympathiek en slim.

* Mika van Leeuwen (kapper, presentator). Grappig, lief en past wel echt in WIDM in mijn ogen. Als er een bakker mee kan doen, kan deze Koffietijd-kapper dat ook wel.

* Douwe Bob (zanger). Leuke gast, sympathiek. Past denk ik wel in het programma. En ook nog een genot voor het oog  ;D

* Piet Paulusma (weerman). Heeft genoeg tijd nu en zou me echt geweldig lijken als deelnemer.

* Jon Karthaus (regisseur, acteur). Interessant om ook eens een regisseur in WIDM te hebben ipv alleen maar mensen van achter de camera. Aardige man ook nog eens.


Vrouwen:
* Stella Bergsma (schrijfster, columniste, zangeres). Heeft lef, zegt wat ze denkt, lijkt mij gewoon echt een fantastische kandidate.

* Bracha van Doesburgh (actrice). Al jaren een wenskandidate. Fantastische actrice en gewoon een sympathiek mens ook!

* Janny van der Heijden (culinair publiciste, presentatrice). Na Robèrt Janny? Ze is grappig, leuk, lief. Lijkt me erg leuk in WIDM.

* Sylvana Simons (politica, presentatrice). Dit moet gewoon echt een keer gebeuren. Ondanks al het gezeik wat ze over zich heen krijgt vind ik dat zij hier echt aan mee zou moeten doen. Topper!

* Samantha Steenwijk (zangeres). Leuke vrouw met veel humor. Zou echt een aanvulling voor het programma kunnen zijn. Neemt niet alles zo serieus en tegelijkertijd toch weer wel, beetje te vergelijken met Nikkie.


Dolores Leeuwin, Tanja Jess, Saskia Weerstand, Fred van Leer, en Abbey Hoes lijken me overigens ook leuke kandidaten.
Frankje Lapi

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #42 Gepost op: 12-03-2019, 21:53:46 »
2 eilanden, 8 verleiders en verleidsters en een eilandraad. Ze moeten ook 3 weken op de vlucht blijven van het beste recherche team van Nederland en zich door een tal van escape rooms loodsen. En dan mist nog de grootste twist. Twee mollen gaat natuurlijk nooit gebeuren, maar wat gezegd over drie mollen?
Jaaa! En die moeten dan samen in hun nakie een buit verstoppen in de poolcirkel. ::pinokkio::

Maar serieus, Vietnam, Cambodja of Laos lijkt me een mooie locatie en anders wel Ethiopië of Kenia. Nieuw Zeeland klinkt ook niet verkeerd.

En dan inderdaad, zoals in dit draadje al geopperd, met wat meer personen from all walks of life, want een gevarieerde groep levert interessantere discussies en verschillende inzichten op. Met twee uitzonderingen overigens: liever geen mensen die uitsluitend bekend zijn van vlogs, en liever niet teveel mensen die elkaar al kennen. (Goed, eigenlijk wil ik terug naar onbekende Nederlanders, maar  :-X ;D )
Tell me what your telescope says

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #43 Gepost op: 12-03-2019, 21:59:26 »
Jon Karthaus, Dolores Leeuwin, Saskia Weerstand,

Oeh, jaaaa! ::bravo::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #44 Gepost op: 12-03-2019, 22:56:15 »
Kandidatenlijstje:

Mannen:
Bart Meijer, 36, radio- en tv-presentator - Het Klokhuis, Beste Vrienden Quiz
Ferdi Stofmeel, 36, acteur - Komt een man bij de dokter, Heer en Meester
Sybrand Niessen, 57, tv-presentator - Tijd voor Max, Droomhuis Gezocht
Jeroen Woe OF Niels van der Laan, 38, cabaratier - De Kwis, Even tot Hier
Wouter van der Goes, 46, radio-dj - NPO Radio 2, stationvoice NPO1

Vrouwen:
Linda Hakeboom, 33, tv-presentatrice en regisseuse - The Big Escape S1, Documentaires over bijv. Nikkie de Jager
Davina Michelle, 23, zangeres en Youtuber - Beste Zangers, Duurt Te Lang (nummer)
Maaike Timmerman, 31, tv-presentatrice - Goedemorgen Nederland
Marjolein Teepen, 38, zangeres, danseres en (musical)actrice - The Addams Family
Dione de Graaff, 49, tv-presentatrice - Studio Sport, De Avondetappe

Te veel tv-presentatoren/presentatrices, het is ook maar gewoon een aantal waaraan ik dacht  ::tandpastasmiley::



De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #45 Gepost op: 12-03-2019, 23:08:51 »
Nieuw Zeeland:

Ik heb er ook al een opdracht voor in gedachte:

werk samen, en vind alle ringen.......



Offline molE13

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #46 Gepost op: 12-03-2019, 23:15:16 »
Locatie: Friesland. Je kunt de boel prima laten afzetten door een paar blokkeer Friezen. Anders het voormalige Joegoslavië.

Mannen: Ramon Beuk, Brainpower, Nasrdin Dchar, Sem Schilt, Raemon Sluiter / Mark Tuitert
Vrouwen: Anne Fleur Dekker, Saskia van Duuren / Celine Huijsmans, Hanna Obbeek, Marieke Lucas Rijneveld, Maaike Timmerman

* Sylvana Simons (politica, presentatrice). Dit moet gewoon echt een keer gebeuren. Ondanks al het gezeik wat ze over zich heen krijgt vind ik dat zij hier echt aan mee zou moeten doen. Topper!
Ja, leuk! (In plaats van Marieke Lucas Rijneveld.)
« Laatst bewerkt op: 13-03-2019, 07:40:31 door molE13 »

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #47 Gepost op: 13-03-2019, 07:18:43 »
* Sylvana Simons (politica, presentatrice). Dit moet gewoon echt een keer gebeuren. Ondanks al het gezeik wat ze over zich heen krijgt vind ik dat zij hier echt aan mee zou moeten doen. Topper!

Alsjeblieft niet. Ik hoef geen zwaar racistisch / discriminerende personen in de groep...

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #48 Gepost op: 13-03-2019, 09:47:37 »
En dan nog de persoon waarvan ik echt gewoon WIL dat ze mee mag doen:

Tina de Bruin!

Die vrouw is hilarisch. Om letterlijk alles wat zij zegt lig ik in een deuk. Alsjeblieft, laat haar volgend seizoen een deelneemster zijn!
Frankje Lapi

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #49 Gepost op: 13-03-2019, 14:11:06 »
Toen ik Sybrand Niessen las, moest ik ook meteen aan Martine van Os denken. Maar die zal rond dezelfde tijd vast opnames voor We zijn er bijna hebben, en ik weet ook niet tot wanneer Tijd voor Max meestal doorgaat..

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #50 Gepost op: 13-03-2019, 14:37:11 »
Ik moest gisteren denken aan het volgende:

Locatie: Kreta

Deelnemers:
Kabouter
Elize
Barbie
Little Princess
?? ??

Sterretje
Matsoe Matsoe
Sniper
Joker
Waylon

Maar goed, nadat ik al toegaf op dit forum te weten wie Hannah Montana is, vond ik het iets te ver gaan. ::fluit::
Tijgertje! Tenzij die weer eens in de bak zit omdat ze weer eens iets heeft gejat.

* Douwe Bob (zanger). Leuke gast, sympathiek. Past denk ik wel in het programma. En ook nog een genot voor het oog  ;D
Dat genot voor het oog zie ik echt niet. Ik vind hem ook niet heel sympathiek.

Volgend seizoen zou ik graag zien dat ze naar Afrika gaan. Daar zijn ze tot nu toe nog maar één keer geweest.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #51 Gepost op: 13-03-2019, 23:21:45 »
Alsjeblieft niet. Ik hoef geen zwaar racistisch / discriminerende personen in de groep...

Sylvana zal dan sowieso een 'witte man' verdenken, want die zijn toch al onbetrouwbaar. Nee, doe inderdaad maar niet.

Wat mij persoonlijk een leuke en fanatieke kandidaat zou lijken is Joël Broekaert. En aangezien ik bij hem ook gelijk aan 'De Slimste Mens' moet denken, Wytse van der Goot (die toen net als Broekaert de finale haalde) zou ik ook leuk vinden.
« Laatst bewerkt op: 13-03-2019, 23:24:39 door RICKDEMOL »
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #52 Gepost op: 14-03-2019, 18:28:47 »
Kim Feenstra al genoemd? Zij was finaliste in de laatste Pelgrimscode.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #53 Gepost op: 14-03-2019, 21:23:43 »

Dit dateert van 2014, van deze mensen deed alleen Evelien Bosch toevallig het jaar erop mee. Zit hier nog iemand tussen die we eindelijk willen zien in seizoen 2020? (ja Anniko is wenskandidaat voor veel mensen)
« Laatst bewerkt op: 14-03-2019, 21:25:43 door MollenvangR-Art »

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #54 Gepost op: 14-03-2019, 21:47:26 »
Anniko ::bravo:: ::bravo::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #55 Gepost op: 14-03-2019, 22:31:39 »
Kan die verschrikkelijke vrouw van vrouw die bij de Telegraaf aanschuift niet een keer mee doen en er vervolgens meteen de eerste aflevering uit vliegen? Dan heeft ze aangetoond dat ze er echt niets vanaf weet en mag de Telegraaf dus opzoek naar een (hopelijk) betere opvolger?  ;D

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #56 Gepost op: 14-03-2019, 22:33:50 »
Nieuw Zeeland:

Ik heb er ook al een opdracht voor in gedachte:

werk samen, en vind alle ringen.......



and one ring to rule them all ?

wel een hele gave locatie inderdaad!
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #57 Gepost op: 15-03-2019, 15:12:29 »
Wenslocaties: Zuid-Korea of Nepal
Andere Locaties: Nieuw-Zeeland, India.

Met Mogelijke deelnemers ben ik altijd al slecht geweest.

Het verzinnen van opdrachten ben ik altijd redelijk goed geweest.
Dus:

Blind vertrouwen:
leukste met 2 teams van 3.
2 kandidaten moet zijn/haar team begeleiden, terwijl de anderen geblinddoekt zijn. De grap is dat ze met de auto worden weggebracht en de route zo goed mogelijk moeten onthouden. Alleen ze worden bovenaan een berg neergezet. De kandidaten denken dat ze een ver stuk moeten lopen. Terwijl de andere kandidaat allang zicht heeft op de kandidaten.
Voorafgaand aan de opdracht worden er blind 4 enveloppen over de 2 teams verdeeld die nogmaals onder de geblindeerde kandidaten verdeeld worden. (bijv. 2 enveloppen met 750, 1 met 3 jokers en 1 met een vrijstelling.)

Gewichtig:
Individuele opdracht.
De kandidaten mogen graaien wat ze willen van een zak.(zeg dat hier 10 jokers, 2 vrijstellingen in zitten.) de waarde van de zak is 2000,- als ze niks pakken komt dat in de pot. Als ze alles pakken moet het in hun eigen zak, ofwel wordt het bedrag dat de kandidaat wint minder.

Kijk-raam:
2 groepen van 2.
Dit spel wordt gespeeld binnen een gebouw met minstens 20 ramen, die te bereiken zijn. 2 ramen vormen samen een woord.  (Op-schrijven,  Weg-halen, etc.) per goed woord x bedrag. Alleen welke worden waar staan is alleen door het team buiten het gebouw te zien. Natuurlijk zit hier een addertje in dat links/rechts bij de groepen omgedraaid is.

In het diepe:
4 kandidaten, individueel.
De 4 overgebleven kandidaten maken kans op een finale-vrijstelling. Aan het begin van de opdracht zijn ze allemaal 1250,- waard. Ze moeten door een serie van poorten heen om bij de vrijstelling in het midden te komen. Telkens wanneer ze een poort openen worden ze 250,- minder waard. Als een kandidaat opgeeft komt de waarde van de opgevende kandidaat op dat moment in de pot. Als een kandidaat niet opgeeft en de vrijstelling is door een ander gepakt, dan verliezen ze het geld dat de niet opgevende kandidaat waard is. Het geld van de winnaar is al 0,-

met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline jokeJD

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #58 Gepost op: 15-03-2019, 20:09:40 »
Ik vind Ionica Smeets zo'n typische widm-kandidaat dat ik altijd denk dat ze al eens mee heeft gedaan. Dus dat mag wel eens echt, ben ik uit de verwarring. En lijkt me superleuk als Carmen Verheul dit jaar wel meedoet.
En Lucky fonz III en Nicolaas Veul

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #59 Gepost op: 16-03-2019, 16:42:12 »
Land: Nieuw-Zeeland, Zuid-Korea of Tanzania

Kandidaten:

Gers Pardoel
Willem Voogd
Roué Verveer
Giel de Winter
Jeroen Latijnhouwers
------------------------
Leonie ter Braak
Fockeline Ouwerkerk
Abbey Hoes
Ionica Smeets
Fidan Ekiz



When life knocks you down, fight back!