Auteur Topic: Het Wie is de Mol Off-topic Topic  (gelezen 87831 keer)

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #140 Gepost op: 4-02-2020, 12:49:09 »
Daar hoort ie misschien ook meer thuis. Soms is het op het randje, waar een bericht het beste thuishoort. In elk geval schuilt het belangrijkste van het bericht in een klein hoekje.

Geluk schuilt in een klein hoekje, in dit geval.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #141 Gepost op: 4-02-2020, 17:41:25 »
Ik ben aan het molduel Nathan vs. Rob begonnen. Vanavond of anders morgenavond zet ik het erop. ::ok::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #142 Gepost op: 4-02-2020, 18:48:39 »
Ik ben aan het molduel Nathan vs. Rob begonnen. Vanavond of anders morgenavond zet ik het erop. ::ok::

 ::cheerleader:: ::dans::

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #143 Gepost op: 4-02-2020, 22:04:54 »
Weet iemand misschien waarom de Twitter account ik ben de mol niet meer gebruikt wordt en waarom er geen dagboek van de mol is?
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chŕo! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #144 Gepost op: 4-02-2020, 22:08:05 »
Weet iemand misschien waarom de Twitter account ik ben de mol niet meer gebruikt wordt en waarom er geen dagboek van de mol is?

Ouderwets. Simple as that.

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #145 Gepost op: 4-02-2020, 22:08:55 »
Ouderwets. Simple as that.
Oké ik dacht mischien werd er te veel weggegeven wie de mol was.
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chŕo! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #146 Gepost op: 9-02-2020, 19:52:49 »
Voorstel/feedback: volgend jaar misschien geen afvallerspoll meer openen? Het heeft net zo weinig toegevoegde waarde als de ‘associatie string’. Of eigenlijk: áls het een toegevoegde waarde heeft, dan is die negatief. :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #147 Gepost op: 9-02-2020, 20:08:27 »
Voorstel/feedback: volgend jaar misschien geen afvallerspoll meer openen? Het heeft net zo weinig toegevoegde waarde als de ‘associatie string’. Of eigenlijk: áls het een toegevoegde waarde heeft, dan is die negatief. :)
Is niet door de crew gedaan en het verbieden gaat misschien een beetje ver ;). Als je er niets mee hebt zou ik het topic gewoon overslaan ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #148 Gepost op: 9-02-2020, 21:27:26 »
Het probleem met de afvallerstopic is dat informatie uit spoilers daarin doorlekt. Een nietsvermoedende forummer kan zo informatie gelekt krijgen die hij/zij niet had willen weten.

Misschien moet dat terugkomen in de topictitel.

Ik bedoel, als 70% (ik roep maar wat, maar het zat wel in die buurt) van de stemmers stemt op "Johan valt af", dan kan dat alleen maar zijn omdat er kennelijk ergens informatie over is.

Gelukkig zie je de resultaten pas als je zelf stemt.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #149 Gepost op: 9-02-2020, 23:33:09 »
Moest spontaan aan dit nummer denken:


Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #150 Gepost op: 9-02-2020, 23:51:56 »

Gelukkig zie je de resultaten pas als je zelf stemt.

Je hebt altijd van die clowns bij die reageren als: "Huh? Johan heeft 70% van de stemmen?". Dan weet je ook al bijna genoeg.
Wat misschien wel kan is dat de resultaten ook na het stemmen niet zichtbaar wordt, maar dat dit pas openbaar gemaakt wordt als betreffende aflevering afgelopen is.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #151 Gepost op: 9-02-2020, 23:57:05 »
Je hebt altijd van die clowns bij die reageren als: "Huh? Johan heeft 70% van de stemmen?". Dan weet je ook al bijna genoeg.
Wat misschien wel kan is dat de resultaten ook na het stemmen niet zichtbaar wordt, maar dat dit pas openbaar gemaakt wordt als betreffende aflevering afgelopen is.

Oh dat kan trouwens wel, volgens mij kan ik dat wel veranderen eens kijken ;D

edit: Ah lukt niet meer. Misschien voor volgend seizoen een idee.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MaxvdBroek

  • Forumlid
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #152 Gepost op: 10-02-2020, 16:10:04 »
Iets om in de gaten te houden... Wellicht heb ik nu al een kandidaat van Wie is de Mol 2021 gespot.

Vorig jaar zat ik bij Moltalk en toen zag ik daar Anita Witzier in het publiek zitten. Zij bleek daar (volgens interne bronnen die ik daar gesproken heb) te hebben gezeten onder het mom van "sfeer proeven" van Wie is de Mol voordat ze mee ging doen.

Nu zat er afgelopen zaterdag wederom een BN'er in het publiek die je daar niet zou verwachten, namelijk Dominic Seldis (bekend als jurylid van Maestro). Zou dit wellicht hetzelfde verhaal zijn als toen met Anita en doet hij dus komend jaar mee?

Een heldere uitleg hiervan in deze video vanaf 4:44.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #153 Gepost op: 10-02-2020, 16:34:53 »

Hier misschien nog wel een toekomstig kandidaat? ;) :P (relatief bekend in YT land en onder de doelgroep die men wil aanspreken, volgt het programma nu ook al paar jaar). Ze reageert ook in de comments dat ze heel graag een keer mee wil doen  ::vergroot::

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #154 Gepost op: 10-02-2020, 17:04:09 »
Je kan Wie is de Mol de finale weer in de bioscoop kijken!
https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/finale-in-de-bioscoop/
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chŕo! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #155 Gepost op: 10-02-2020, 17:11:20 »
relatief bekend in YT land en onder de doelgroep die men wil aanspreken, volgt het programma nu ook al paar jaar

Die wimpers, dat is zo nep, dat moet wel een hint zijn.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #156 Gepost op: 10-02-2020, 17:29:51 »
Hier misschien nog wel een toekomstig kandidaat? ;) :P (relatief bekend in YT land en onder de doelgroep die men wil aanspreken, volgt het programma nu ook al paar jaar). Ze reageert ook in de comments dat ze heel graag een keer mee wil doen  ::vergroot::

Zou ik een leuke kandidaat vinden ::zwaai::

Iets om in de gaten te houden... Wellicht heb ik nu al een kandidaat van Wie is de Mol 2021 gespot.

Vorig jaar zat ik bij Moltalk en toen zag ik daar Anita Witzier in het publiek zitten. Zij bleek daar (volgens interne bronnen die ik daar gesproken heb) te hebben gezeten onder het mom van "sfeer proeven" van Wie is de Mol voordat ze mee ging doen.

Nu zat er afgelopen zaterdag wederom een BN'er in het publiek die je daar niet zou verwachten, namelijk Dominic Seldis (bekend als jurylid van Maestro). Zou dit wellicht hetzelfde verhaal zijn als toen met Anita en doet hij dus komend jaar mee?

Een heldere uitleg hiervan in deze video vanaf 4:44.

En dit is ook heel interessant. Ik volg zelf geen Maestro, heb het wel af en toe gezien. Maar ik dacht dat hij alleen maar Engels sprak? Of is dit een ander jurylid of ben ik in de war? Als hij alleen Engels spreekt denk ik niet dat ze hem meenemen voor WIDM.
« Laatst bewerkt op: 10-02-2020, 17:36:12 door -Sven »
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #157 Gepost op: 10-02-2020, 23:07:14 »

Offline joost2014

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #158 Gepost op: 10-02-2020, 23:44:20 »
En dit is ook heel interessant. Ik volg zelf geen Maestro, heb het wel af en toe gezien. Maar ik dacht dat hij alleen maar Engels sprak? Of is dit een ander jurylid of ben ik in de war? Als hij alleen Engels spreekt denk ik niet dat ze hem meenemen voor WIDM.

Ja klopt!
Ben jij de mol?

Offline joost2014

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #159 Gepost op: 10-02-2020, 23:47:03 »
Vraag me iets af:
Zijn er namen van kandidaten bekend die ooit gevraagd zijn voor WIDM, maar niet willen of mochten meedoen (na mollicitatie)??  ::vergroot::
Ben jij de mol?