Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 90522 keer)

Offline Muldvarpen

  • Forumlid
  • Trust nobody - niet alleen in dit spel
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #340 Gepost op: 11-02-2020, 04:23:11 »
Gelezen maar nog niet gecheckt:
Eerste letters vd afleveringtitels kan worden widm nathan. Effe kijken.... ;D

Maar we gaan écht geen hint krijgen dat de eerste (ook dat nog 'ns) 10 letters ons rechtstreeks naar de mol leiden hoor.
Of toeval, of een bewust dwaalspoor.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #341 Gepost op: 11-02-2020, 09:28:53 »
Bovendien is door het bekend worden van de afleveringstitels van aflevering 6, 7 en 8 al vast komen te staan dat dit gewoon niet klopt.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline missmolly

  • Forumlid
  • UDIGIT
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #342 Gepost op: 11-02-2020, 10:41:03 »
Nathan kan inderdaad niet meer maar mil wel.

Als je alle eerste letters uit de titels neemt heb je

1   2   3   4   5   6   7   8   9
A   T   W   M   A   V   T/D      
               G         
               M      

M   W               
V   A   T      D   ?   
G   A   M   ?         
   

Offline martijn2308

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #343 Gepost op: 11-02-2020, 10:44:32 »
opnameperiode was volgens mij van eind mei tot half juni.

Weet iemand de exacte opname periode? Rob Dekay stond namelijk op 14 juni op het podium in Eindhoven

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #344 Gepost op: 11-02-2020, 10:49:56 »
Ze begonnen op 20 mei. En de laatste opnamedag was volgens mij 10 juni.
« Laatst bewerkt op: 11-02-2020, 10:51:57 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #345 Gepost op: 11-02-2020, 10:50:09 »
De opdracht van 'wereldbeeld' was op 23/05. (staat de zien op de camerabeelden die ze gebruikten).

Dat is dus een dikke 3 weken later.

Dus er wordt niets verraden.  :)
klaar voor de strijd

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #346 Gepost op: 11-02-2020, 12:52:38 »
Ze begonnen op 20 mei. En de laatste opnamedag was volgens mij 10 juni.

Correctie, 17 mei (onthouden, want de dag voor de finale van het songfestival) tot 10/11 juni.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #347 Gepost op: 11-02-2020, 12:53:52 »
En de opdracht in het maisveld (afl 6) is volgens de telefoon op 29 mei. Dus lijkt me inderdaad opnameperiode van na de 17e mei t/m ongeveer 10 juni.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #348 Gepost op: 11-02-2020, 12:56:08 »
En de opdracht in het maisveld (afl 6) is volgens de telefoon op 29 mei. Dus lijkt me inderdaad opnameperiode van na de 17e mei t/m ongeveer 10 juni.

Klopt. Ik had bovendien al de social media activiteiten van alle kandidaten gecheckt, en zijn heel keurig stil gebleven dit jaar. Thank god voor dat.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #349 Gepost op: 11-02-2020, 13:17:35 »
Correctie, 17 mei (onthouden, want de dag voor de finale van het songfestival) tot 10/11 juni.

Toen vertrokken ze misschien, maar volgens wat locale nieuwsberichten was de openingsceremonie op 20 mei.

En nog een nieuwe 'spoiler', die inmiddels geen spoiler meer is. Maar ook hier wordt bevestigt dat de opnames tot 10 juni waren.
« Laatst bewerkt op: 11-02-2020, 13:21:31 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #350 Gepost op: 11-02-2020, 21:38:09 »
Weet iemand de exacte opname periode? Rob Dekay stond namelijk op 14 juni op het podium in Eindhoven
tussen 13 en 20 mei tot 8 of 9 juni.

Of iets eerder. Er is een opname te zien van een mobiele telefoon, waarop de datum Woensdag 29 mei te zien is. Die is nog niet te zien geweest (komt in aflevering 6, als ik de vooruitblik goed heb bekeken). En in aflevering 5 zaten ze al op dag 10. Dus ik denk dat ergens tussen die 13e en 20e mei de startdatum ligt.

Rik was in de week van 9-16 juni alweer te zien in Eenvandaag. Een aantal molloten heeft zijn afwezigheid ''gemonitord''. 


Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #351 Gepost op: 13-02-2020, 03:19:22 »
3 mensen die er dus geen waarde aan hechten om de spellen te winnen maar graag willen genieten van het seizoen.

Toen ik in de afvallerspoll zag dat ongeveer iedereen op Claes stemde en iemand een opmerking maakte met het woord spoiler viel het kwartje bij mij ook. Helaas.

Haalt het plezier er wat mij betreft wel af.

Kan alleen nog hopen dat Claes aan de zijkant staat op de foto en eraf is geknipt, en dat hij op de andere foto er niet is omdat hij voor een dagje naar Las Vegas mocht vliegen ;)

Alleen is 't waarschijnlijk niet zo. Jammer, want ik vind Claes de leukste kandidaat die er nog over is :(
Ik deel je gevoel, B&W. En erg vervelend dat er nu in het Claes topic al openlijk wordt gewezen op de spoiler. Maar goed, die persoon leeft blijkbaar onder een steen, want er is nadrukkelijk gevraagd door de moderators dat niet te doen. Ik ben het eens met de reactie van daantje17, maar misschien is het beter om die reactie ook hierheen te verhuizen? Er zijn altijd nog die 3 mensen die niets van een spoiler willen weten. Zelf hoor ik daar helaas ook niet meer bij...
Oké, er is dan wel een spoiler, maar hij is niet 100% waterdicht. De mensen die tot nu toe zijn afgevallen ontbreken op foto's en filmpjes gemaakt door omstanders, tijdens de opdracht (of de voorbereidingen daarvan). Bij Claes is dat anders. Hij ontbreekt op enkele foto's die niet door omstanders gemaakt zijn, maar door mensen die bij de productie betrokken zijn. Een groepje van 5 dat komt aanlopen bij Rik, en hetzelfde groepje van 5 bij 5 autootjes, volgens mij. Dingen die contractueel voorkomen hadden kunnen worden. Dus je kunt je inderdaad afvragen waarom dat niet is gebeurd.
Verder put ik nog een sprankje hoop uit het feit dat in de vooruitblik beelden van de executie zitten. In afl. 1-4 was dit niet het geval. Misschien, heel misschien, is dit dus geen gewone executie, maar eentje met een twist. Toch niemand naar huis? Een afvaller die erna nog een kans krijgt?
Afijn, het zijn sprankjes hoop, maar zo lang die er zijn bekijk ik Claes het liefst als elke andere kandidaat. Interessant om te zien welke acties van hem als mols kunnen worden gezien of juist niet, wat de montage met Claes gedaan heeft, welke hints er naar hem zijn ingestopt. Het is een onontgonnen gebied, want bijna niemand kijkt naar Claes. En hij gedraagt zich her en der toch echt verdacht, als je het mij vraagt.
EDIT: Volgende week is ook de opdracht met de namen van molloten op de enveloppen. Het zou toch wat zijn als juist in die aflevering duidelijk wordt dat ons allemaal een loer gedraaid is! ;)
« Laatst bewerkt op: 13-02-2020, 04:27:29 door Newbie2 »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #352 Gepost op: 13-02-2020, 12:25:47 »
Volgende week is ook de opdracht met de namen van molloten op de enveloppen.

Volgende week? Gewoon aanstaande zaterdag toch?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #353 Gepost op: 13-02-2020, 12:31:31 »
Volgende week? Gewoon aanstaande zaterdag toch?
Ja, overmorgen al weer. De aflevering die volgt op die we het laatst hebben gezien, noem ik altijd gedachtenloos "volgende week". :)

Offline Moldo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #354 Gepost op: 13-02-2020, 12:41:08 »
Als je bij de Pool kijkt wie de mensen als volgende afvaller hebben zie je 30 keer Claes en 3 keer een andere kandidaat. Toch drie mensen die niet in dit topic komen blijkbaar.
 ;D

Ik was één van die drie...tot vandaag. Aflevering komende zaterdag niet echt spannend meer.  :(

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #355 Gepost op: 13-02-2020, 12:46:21 »
Verder put ik nog een sprankje hoop uit het feit dat in de vooruitblik beelden van de executie zitten. In afl. 1-4 was dit niet het geval. Misschien, heel misschien, is dit dus geen gewone executie, maar eentje met een twist. Toch niemand naar huis? Een afvaller die erna nog een kans krijgt?
Misschien achtervolgd door de 5 met de autootjes ;) (dan is het logisch dat we de afvaller niet zien :P) ik help het je hopen, want hoewel niet opvallend vind ik Claes wel een toffe in de groep.

Offline ZwarteMol

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #356 Gepost op: 15-02-2020, 00:14:04 »
Ik deel je gevoel, B&W. En erg vervelend dat er nu in het Claes topic al openlijk wordt gewezen op de spoiler. Maar goed, die persoon leeft blijkbaar onder een steen, want er is nadrukkelijk gevraagd door de moderators dat niet te doen. Ik ben het eens met de reactie van daantje17, maar misschien is het beter om die reactie ook hierheen te verhuizen? Er zijn altijd nog die 3 mensen die niets van een spoiler willen weten. Zelf hoor ik daar helaas ook niet meer bij...
Oké, er is dan wel een spoiler, maar hij is niet 100% waterdicht. De mensen die tot nu toe zijn afgevallen ontbreken op foto's en filmpjes gemaakt door omstanders, tijdens de opdracht (of de voorbereidingen daarvan). Bij Claes is dat anders. Hij ontbreekt op enkele foto's die niet door omstanders gemaakt zijn, maar door mensen die bij de productie betrokken zijn. Een groepje van 5 dat komt aanlopen bij Rik, en hetzelfde groepje van 5 bij 5 autootjes, volgens mij. Dingen die contractueel voorkomen hadden kunnen worden. Dus je kunt je inderdaad afvragen waarom dat niet is gebeurd.
Verder put ik nog een sprankje hoop uit het feit dat in de vooruitblik beelden van de executie zitten. In afl. 1-4 was dit niet het geval. Misschien, heel misschien, is dit dus geen gewone executie, maar eentje met een twist. Toch niemand naar huis? Een afvaller die erna nog een kans krijgt?
Afijn, het zijn sprankjes hoop, maar zo lang die er zijn bekijk ik Claes het liefst als elke andere kandidaat. Interessant om te zien welke acties van hem als mols kunnen worden gezien of juist niet, wat de montage met Claes gedaan heeft, welke hints er naar hem zijn ingestopt. Het is een onontgonnen gebied, want bijna niemand kijkt naar Claes. En hij gedraagt zich her en der toch echt verdacht, als je het mij vraagt.
EDIT: Volgende week is ook de opdracht met de namen van molloten op de enveloppen. Het zou toch wat zijn als juist in die aflevering duidelijk wordt dat ons allemaal een loer gedraaid is! ;)

De spoiler is idd niet waterdicht en ik zou niets liever zien dat morgen het tegendeel bewezen wordt !
Anders is dit maar een heel saai 2020 gebeuren, zelfs met spoiler uitlek op de deelnemers topics ...
Tot dan nog even deze voor jullie allen  ;D





Offline ZwarteMol

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #357 Gepost op: 15-02-2020, 22:02:29 »
Allee, jullie mogen trots zijn  ::ok::

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #358 Gepost op: 15-02-2020, 22:06:29 »
Zeer erg jammer dat de spoiler gewoon echt de spoiler was tot afl7 echt stom voor de makers wel...

« Laatst bewerkt op: 15-02-2020, 22:13:22 door D'N, Reden: Scheldwoord verwijderd »
chipsverslaafde <3

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #359 Gepost op: 15-02-2020, 22:11:29 »
Volgende week eindelijk zonder voorkennis kijken ::bravo::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92