Auteur Topic: [POOL] Wie is de mol? 2020  (gelezen 42508 keer)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #100 Gepost op: 22-02-2020, 07:52:13 »
Ik ga all-in op Rob als Mol, dus ook in de app en de pool.
Miljuschka kan ik gewoon als winnaar laten staan. ::bravo::
Ik heb Miljuschka al sinds aflevering 1 als verliezend finalist, dus hopelijk komt Leonie nog tot inzichten ::tandpastasmiley:: :-\\ (Maar of ze dan de laatste test nog weet te winnen? ??? Switchen lijkt me hoe dan ook te laat.)
...óf niet!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #101 Gepost op: 22-02-2020, 09:31:40 »
Ik heb in de pool vanaf het begin buddy als verliezend finalist, Mil als winnares en Nathan als mol. Nu nog switchen naar Rob als mol is zinloos.

Gelukkig hebben we de pool in de app nog. Kansen spreiden doe ik dan maar zo :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #102 Gepost op: 22-02-2020, 09:59:03 »
Hoezo zinloos? Je wil toch zo hoog mogelijk eindigen? Onderscheid maken in poolmol, appmol en wie je eigenlijk echt verdenkt vind ik maar wishy-washy. Dan kan je altijd wel zeggen dat je goed zat. :P
« Laatst bewerkt op: 22-02-2020, 10:09:13 door Heinz »

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #103 Gepost op: 22-02-2020, 10:31:04 »
Dit jaar doe ik bewust niet mee met de pool. Ik hoef me niet druk te maken om wie er wint, verliest of afvalt, wie er jokers of vrijstellingen vindt en geen keuzestress of er geswitcht moet worden. Lekker relaxt kijken wie zich opvallend gedraagt in de groep.Ben benieuwd of me dit net zoals bij Jon, Kim, Patrick, Kees, Thomas en Jan vanaf het begin naar de mol leidt of niet ::)

Baal nog steeds omdat ik Jan vanaf afl. 1 in de smiezen had (puur door zijn gedrag) maar mee ben gegaan in redenaties op dit forum dat Jan het niet kon zijn en vervolgens de Simone tunnel ben ingedoken.

Ik doe  wel mee met de app maar daar hoef je je alleen maar op de mol.te richten.....

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #104 Gepost op: 22-02-2020, 10:50:49 »
Hoezo zinloos? Je wil toch zo hoog mogelijk eindigen? Onderscheid maken in poolmol, appmol en wie je eigenlijk echt verdenkt vind ik maar wishy-washy. Dan kan je altijd wel zeggen dat je goed zat. :P

Busted  ::dom::

Zinloos omdat je 6 afleveringen puntopbouw teniet doet aan een andere mol. Dan maar beter voet bij stuk houden en als jouw mol de mol blijkt te zijn meer kans maken. Dat liever dan halverwege overstappen.

Dat vind ik dus wishy washy, zeggen dat je de mol goed hebt nadat de helft van de kandidaten er al uit ligt en het na aflevering 6 wel opeens heel duidelijk is :P

Al gaat het spreekwoord niet voor niets: beter ten halve gekeerd ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #105 Gepost op: 22-02-2020, 10:58:35 »
Dan moet je natuurlijk ook erbij zeggen dat je het pas vanaf aflevering 6 goed had.

Nou ja, je moet niks natuurlijk. En het blijft uiteindelijk maar een spelletje. ;D

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #106 Gepost op: 22-02-2020, 11:04:20 »
Dan moet je natuurlijk ook erbij zeggen dat je het pas vanaf aflevering 6 goed had.

Nou ja, je moet niks natuurlijk. En het blijft uiteindelijk maar een spelletje. ;D

Toch word dat vaak achterwege gelaten heb ik het idee na verloop van tijd :P

Spelletje, spelletje? It's a way of life  ;) Mijn poolstrategie is iig all in vanaf het begin en niet afwijken van je drie finalisten. Ik heb weleens halverwege de jump gemaakt (met Kees/Klaas en co) maar in verhouding gaf dat een slechter eindresultaat.

Dat valt me namelijk vaker op. In verhouding heb ik mijn hogere eindnoteringen te danken aan 8/9x winnaar en verliezer goed en levert 5/6x de mol goed me minder op. Terwijl het spel draait om de mol. Zelfde met de app. Je kunt het beste inzetten op de kandidaten waarvan je verwacht dat ze niet afvallen. Ook niet mollen die doorgaan verdubbelen in punten.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #107 Gepost op: 22-02-2020, 11:11:08 »
Ik heb nu staan:

Verliezend finalist Miljuschka Witzenhausen
Winnaar Leonie ter Braak
Mol Rob Dekay

Fingers crossed maar waarschijnlijk verlies ik vanavond heel veel punten op de winnaar of verliezer die afvalt...
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #108 Gepost op: 22-02-2020, 12:25:05 »
Ik heb nu staan:

Verliezend finalist Miljuschka Witzenhausen
Winnaar Leonie ter Braak
Mol Rob Dekay

Fingers crossed maar waarschijnlijk verlies ik vanavond heel veel punten op de winnaar of verliezer die afvalt...
Dank Sven... hoef ik niet hetzelfde te typen  ::rofl::
Heb precies hetzelfde!

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #109 Gepost op: 22-02-2020, 14:04:20 »
Dan moet je natuurlijk ook erbij zeggen dat je het pas vanaf aflevering 6 goed had.

Nou ja, je moet niks natuurlijk. En het blijft uiteindelijk maar een spelletje. ;D
Ik heb vorig jaar voor het eerst een podiumnotering in de pool gekregen bij de Vlaamse Mol, terwijl dat m'n allerslechtste Molspeurseizoen ooit was met in de finale de Mol nog als minst verdachte kandidaat :P Dus alles kan in principe ::hypocriet::
...óf niet!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #110 Gepost op: 22-02-2020, 14:08:29 »
Om te winnen heb je denk ik zowiezo 2 van de 3 finalisten op de juiste plaats nodig van het begin of toch zeker vanaf aflevering 2.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #111 Gepost op: 22-02-2020, 14:43:17 »
Dit seizoen zeker. ::jaja::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #112 Gepost op: 22-02-2020, 14:46:24 »
Ik heb Mil 5 x als winnaar,
Buddy 2 x als winnaar en 3 x als verliezer,
Leonie 2 x als verliezer
Nathan nog 1 x als verliezer
En Rob altijd als mol.

Ik houd hoop om hoog te eindigen.  ::hypocriet::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #113 Gepost op: 22-02-2020, 14:59:56 »
5x mol Natahn
5x winnaar Leonie
5x verliezer Buddy

Ik geloof er niet echt meer in dat dit de finalisten worden, maargoed ga nu ook niet zomaar veranderen  :-X

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #114 Gepost op: 22-02-2020, 18:01:46 »
Vanaf het begin Leonie mol, Buddy verliezer en Mil winnaar. En ik geloof er nog steeds in!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #115 Gepost op: 22-02-2020, 18:21:03 »
Als niet spoilertopiclezer kan ik enkel nog winnen als Leonie de mol is, Nathan de winnaar en mil de verliezer. Vooral Nathan als winnaar wordt moeilijk vrees ik.

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #116 Gepost op: 22-02-2020, 18:25:06 »
Tuurlijk all or nothing. Ik ga nog steeds 100% voor Buddy als mol en miljushka als winnaar.

Als ik nu zou switchen naar rob/nathan zou ik sws niet meer kunnen winnen ::rofl:: of zelfs niet in de top 10/20 eindigen.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #117 Gepost op: 22-02-2020, 18:44:10 »
ik heb nathan 4x als mol
ik heb rob 2x als verliezer
ik heb mil 4x als winnaar 1x als mol en 1x als verliezer
ik heb buddy 1x als mol 1x als winnaar en 1x als verliezer
leonie nooit gedaan
 
ik twijfel of ik leonie afvalt of rob aangezien meestal rond deze tijd de meest verdachte gaat.
mmmm...

ik denk gewoon dat wat ik nu heb door moet blijven zetten anders gaat het hellemaal fout

chipsverslaafde <3

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #118 Gepost op: 22-02-2020, 19:58:10 »
Ik vergeet net bijna de pool in te vullen :o Bij dezen dus meteen een last-minute reminder voor wie het ook bijna vergeet ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #119 Gepost op: 22-02-2020, 20:23:49 »
Ik vergeet net bijna de pool in te vullen :o Bij dezen dus meteen een last-minute reminder voor wie het ook bijna vergeet ;D
En dat terwijl je je kan aanmelden voor de gratis poolreminder, zowel via e-mail als via SMS, om te voorkomen dat je het vergeet ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!