Auteur Topic: [de Mol] Rob Dekay  (gelezen 137272 keer)

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #680 Gepost op: 1-03-2020, 10:30:33 »
Citaat
Wat me wel opviel bij het bekijken van (met name de laatste) filmpjes, is dat Rob links een apart klein oortje heeft. Niet helemaal goed aangelegd of misschien door een ongeluk ofzo? 

Rob hoort slecht aan één kant.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #681 Gepost op: 1-03-2020, 10:47:45 »
dat vind jij.

51 komt heel veel voor en kan op deze manier aan een speler gelinkt worden.

51 kan op vele manieren aan welke kandidaat ook gelinkt we worden net als de morse hint multi interpretabel is
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #682 Gepost op: 1-03-2020, 11:02:23 »
Niet heel erg  ::ontopic:: sorry maar dan vind ik deze sterker:
(maar waarom het dan in de combinatie 5+1 moet kan ik ook niet uitleggen)


Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #683 Gepost op: 1-03-2020, 12:25:19 »
Volgens mij bedoelt hij met de opmerking "Ik dacht dat ze goed zat" alleen dat hij zeker was dat zij een groen scherm zou krijgen en hij dus rood. Goed zitten in de zin van 'dat zit wel goed', niet uit het programma kunnen vliegen. Mil vertaalt het anders en stelt meteen de vraag "Op wie zat Leonie dan?" (Wil bevestiging of Leonie echt vol op Mil is gegaan?). Rob valt er stil van. Waarschijnlijk omdat hij zich realiseert dat hij geen antwoord kan geven zonder weg te geven dat hij all-in op Leonie zat. Hij heeft geen idee op wie Leonie eruit is gegaan.

Vind het erg kandidaats ook. Een vergissing die gemaakt wordt omdat hij geen voorkennis had en niet zeker is dat hij in het programma blijft. Anders had hij na het vertrekt van Leonie voorbereid iets simpels gezegd wat hem niet in de problemen kon brengen, lijkt mij althans.
Ik zie het verschil niet in goed zitten in de zin van een groen scherm krijgen tegenover op de goede Mol zitten. Ik zou dus ook de vraag interpreteren zoals Mil hem opvat. Die vraag van Rob vind ik erg kandidaats want deze roept waarschijnlijk een reactie op van een medekandidaat die niet de Mol is. Die wil heel graag weten waar Leonie op zat. De Mol weet dit volgens mij namelijk wel.
En dat Rob zegt dat hij wist op wie Leonie zat omdat hij de Mol is acht ik niet erg waarschijnlijk.
Misschien worden we als kijker met de test biechten compleet voor de gek gehouden en zit Rob op Miljuschka en dacht hij dat Leonie ook op Miljuschka zat.
Wat mij namelijk nog steeds niet lekker zit is dat Rob bij test 8 zei (en dat kunnen ze best hebben "geleend" van test 9) dat als hij een mollenbedrijf zou hebben dat hij dan Leonie zou aannemen, of woorden van die strekking. Misschien had hij dus toch door dat Leonie constant aan het nepmollen was, wat wij nu dus ook zeker weten. We weten ook uit het afvallersdagboek van Leonie dat zij in haar laatste test niet meer heeft gespreid. Ze zou dus voluit op Rob of Buddy kunnen zijn gegaan i.p.v. op Miluschka. Vergeet ook niet dat Leonie een keer heeft gezegd dat Johan vol op Miljuschka zat en dat haar theorie (om Miljuschka te verdenken) dan dus niet meer klopte. Kortom, Leonie was heel erg onzeker over haar mollen. En dan heb ik het niet eens over die vreemde biecht die we zagen in de vorige aflevering. Schiet mij maar lek.

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #684 Gepost op: 1-03-2020, 12:32:33 »


Ook opvallend het rijtje souvenirs in zijn kamer, valt daar nog iets mee te winnen?

*Wat praat die man veel aan de telefoon*

Lag dit allemaal op Robs kamer? Waarom liggen die rolletjes van 'je draai vinden' bij hem?  ::rofl::

En wat zijn al die andere dingen? Notitieboekjes?
Ma how, zeg!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #685 Gepost op: 1-03-2020, 12:41:18 »
Lag dit allemaal op Robs kamer? Waarom liggen die rolletjes van 'je draai vinden' bij hem?  ::rofl::

Om lekker op te roken? ;)

Offline ERdoubleD

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #686 Gepost op: 1-03-2020, 12:48:29 »
Rob hoort slecht aan één kant.

Klopt...al vanaf geboorte minder ontwikkeld linker oor.

Tijdje geleden al eens in interview gelezen dat ie vroeger zelfs mensen voor de gek hield en zei dat ze siamese tweeling waren en hij met zijn oor aan de kont van zijn broer vast had gezeten  ::rofl::

Lag dit allemaal op Robs kamer? Waarom liggen die rolletjes van 'je draai vinden' bij hem?  ::rofl::

En wat zijn al die andere dingen? Notitieboekjes?
Ben ook benieuwd of hier nog wat uit te halen valt... vind zelf vooral (de eerst  afgeschermde)sleutel 2007 het interessantst  ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 1-03-2020, 16:36:35 door Daisy, Reden: Berichten samengevoegd »

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #687 Gepost op: 1-03-2020, 13:23:46 »
Om lekker op te roken? ;)

Ik dacht eerst ook dat het shaggies waren maar het zijn die rolletjes van de opdracht. Dat rookt niet lekker  ::tandpastasmiley::

Ben ook benieuwd of hier nog wat uit te halen valt... vind zelf vooral (de eerst  afgeschermde)sleutel 2007 het interessantst  ::vergroot::

Ik kan het sleutelnummer niet goed lezen helaas. Op 't eerste oog staat er inderdaad 2007.
« Laatst bewerkt op: 1-03-2020, 13:33:11 door Miss Marvel »
Ma how, zeg!

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #688 Gepost op: 1-03-2020, 14:19:58 »
De mol zit altijd op de winnaar. Als hij zegt’ dat ze goed zat’ en hij bedoelt Mil, staat Mil bovenaan met goede antwoorden.
Niet altijd, Jon en Thomas stemden zogenaamd op de verliezend finalist.

Wat is dat toch met die eerste opdracht? Die opdracht redelijk nutteloos, op de sleutels die ze nog steeds bij zich hebben na. Volgende aflevering dan eindelijk de opdracht waar ze die sleutels moeten gebruiken?
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #689 Gepost op: 1-03-2020, 14:27:10 »
Rob zijn tatoeages zijn de hint van het seizoen. Mark my words.

Offline MoLingo

  • Forumlid
  • 你懷疑我是鼹鼠嗎?
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #690 Gepost op: 1-03-2020, 15:38:33 »
Trouwens, Rob omschrijft zichzelf als chaotisch. En dan stal je je spulletjes zo uit op je bureau? Alsof je ze in een etalage legt. Opvallend, maar het hoeft niets te betekenen.   :D
罗本是卧底! (Rob dus!)

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #691 Gepost op: 1-03-2020, 16:05:13 »
Ik vind het vooral opvallend dat hij klaarblijkelijk al deze spullen steeds mee heeft genomen, als een soort souvenirs ofzo? Zou de rest van de groep dit ook allemaal hebben bewaard? Wel cool trouwens als je zoveel herinneringen mee naar huis zou kunnen nemen.

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #692 Gepost op: 1-03-2020, 16:57:17 »
Vraagje voor de Nathan-verdenkers: Wat maakt het dat jullie Rob niet verdenken?
Ik lees veel molse dingen van Nathan, maar ben ook wel benieuwd wat er onmols is aan Rob volgens jullie?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #693 Gepost op: 1-03-2020, 17:00:39 »
O jee, daar komt de serviesdiscussie weer. ;D

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #694 Gepost op: 1-03-2020, 17:02:13 »
O jee, daar komt de serviesdiscussie weer. ;D

Is er naast die actie nog iets?

Offline Moldo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #695 Gepost op: 1-03-2020, 17:50:15 »
Is er naast die actie nog iets?
Rob kwam in de escape room met Leonie als eerste met het idee dat alle knoppen tegelijk moesten worden ingedrukt.
Rob zat niet in het groepje Nathan, Leonie en Mil die de draadjes niet goed aansloten.
Rob doet onnodig geheimzinnig met zijn zwarte vrijstelling.
Verder, maar dat is erg subjectief, vind ik hem geen typische molpersoonlijkheid hebben. Beetje te rustig.

Het is wel een beetje mager moet ik toegeven.

Oja, zijn emotionele reactie als Claes afvalt.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #696 Gepost op: 1-03-2020, 17:56:03 »
1. Om vervolgens een plan uit te voeren waar ze niet mee ontsnappen. 2. Waarom moet de Mol per se in dat groepje zitten? 3. Robs tactiek als Mol kan zijn om door middel van het vissen naar informatie, het spelen met de zwarte vrijstelling en het sluiten van bondjes als fanatieke kandidaat over te komen. 4. Zoveel mollen, zoveel persoonlijkheden. 5. Juist ook verdacht want er speelde mogelijk een schuldgevoel mee. Door zo close met Claes te zijn is Claes Rob ten onrechte gaan vertrouwen.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #697 Gepost op: 1-03-2020, 18:09:58 »
Ik snap niet zo goed waarom Rob steeds blijft roepen dat hij z'n hoed opeet als het Nathan is. Is het voor een mol niet handiger om iedereen verdacht te vinden tegenover de andere kandidaten? Voor mij voelt dit eerder als : Rob heeft mol Nathan helemaal door maar wil liever niet dat anderen dat aan de weet komen.
Hij zou Leonie ook wel succesvol haar verdenkingen uit haar hoofd gepraat kunnen hebben. (Leonie in haar biecht : "Nathan is ook al afgevallen" suggereert dat ze hem eerder wel meenam in haar verdenkingen)

Offline Moldo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #698 Gepost op: 1-03-2020, 18:15:28 »
1 Denk toch dat de mol in de escape room IN NEON zit met de molletjes in de grijpmachines.
2 De opdracht kleurwerk was de meest eenvoudige opdracht tot nu toe om geld te verdienen. De groep die hier niet in slaagt is superverdacht.
3 Komt inderdaad erg kandidaats over.
4 Inderdaad
5 Een mol met schuldgevoel? ::rofl::

Offline Shenzi26

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #699 Gepost op: 1-03-2020, 18:40:02 »
Ik heb een idee wat er met 5-1 bedoeld wordt. Rob ziet pas in aflevering 5 voor de 1e keer zijn scherm.


Was dit ook niet gelijk de laatste keer?  ??? ???