Auteur Topic: [de winnaar] Buddy Vedder  (gelezen 93352 keer)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #360 Gepost op: 6-03-2020, 00:36:17 »
Mooi werk Kees. Maar toch nog even een vraagje hierover:

Ik zit in een Buddy tunnel maar dit was ook heel verdacht.

Een Buddy-tunnel? Zijn er meerdere dan? En hoezo dat dan?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #361 Gepost op: 6-03-2020, 01:04:46 »
Mooi werk Kees. Maar toch nog even een vraagje hierover:

Een Buddy-tunnel? Zijn er meerdere dan? En hoezo dat dan?

Misschien zal ik maar eens aan regisseur Rick vragen of er meerdere zijn ::rofl::

Online Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #362 Gepost op: 6-03-2020, 03:42:13 »
Buddys kistje staat helemaal rechts, tegen de struiken aan.
Ja, dat is een gunstige plek voor het kistje van de Mol, makkelijk te onthouden. Maar valt ook snel op bij de kijker, dus vandaar nog even die terugren scene? Ik vind het wel mooi dat deze tunnel levend wordt gehouden! Goed werk! ::ok::

Wat ik vooral heel typisch vind bij Buddy, is dat hij al vanaf aflevering 1 vol op Leonie zit. Buddy is een heel slimme jongen, hij kent WIDM goed, dus dan weet je dat je moet spreiden in het begin. Als hij nou een heel overtuigende reden had om op Leonie te gaan... Maar nee, zijn reden was dat het er bij hem niet in ging dat je een schroef inhamert. En dat had hij alleen nog maar van horen zeggen. Niet echt kandidaats, en ik vind het bijzonder en niet bij hem passen dat hij meteen al zo'n tunnelvisie ontwikkelde. Een Mol daarentegen kan zijn biechten achteraf inspreken. En dan draagt één zo'n tunnelvisie enorm bij aan het verrassingseffect dat Leonie in afl. 8 afvalt terwijl iedereen op haar zit (want Nathan zat dit niet, Rob ook niet overtuigend, en zelfs bondje Mil was aan het spreiden).
« Laatst bewerkt op: 6-03-2020, 03:45:21 door Newbie2 »

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #363 Gepost op: 6-03-2020, 04:48:46 »
Ja, dat is een gunstige plek voor het kistje van de Mol, makkelijk te onthouden. Maar valt ook snel op bij de kijker, dus vandaar nog even die terugren scene? Ik vind het wel mooi dat deze tunnel levend wordt gehouden! Goed werk! ::ok::

Wat ik vooral heel typisch vind bij Buddy, is dat hij al vanaf aflevering 1 vol op Leonie zit. Buddy is een heel slimme jongen, hij kent WIDM goed, dus dan weet je dat je moet spreiden in het begin. Als hij nou een heel overtuigende reden had om op Leonie te gaan... Maar nee, zijn reden was dat het er bij hem niet in ging dat je een schroef inhamert. En dat had hij alleen nog maar van horen zeggen. Niet echt kandidaats, en ik vind het bijzonder en niet bij hem passen dat hij meteen al zo'n tunnelvisie ontwikkelde. Een Mol daarentegen kan zijn biechten achteraf inspreken. En dan draagt één zo'n tunnelvisie enorm bij aan het verrassingseffect dat Leonie in afl. 8 afvalt terwijl iedereen op haar zit (want Nathan zat dit niet, Rob ook niet overtuigend, en zelfs bondje Mil was aan het spreiden).

Valt mee denk ik. In het begin spreidt hij nog wel. Vroeg me af of hij en/of Mil de indruk hadden dat ze de naam Leonie op een waaier hebben gezien, dat dat ze misschien op het verkeerde been heeft gezet? Of als hij de mol is, volgt hij gewoon wat Mil doet. De mol kan inschatten of dat haar ver brengt dus bij hem niet op valt?

Het zou wel een tactiek zijn als hij de mol is. Overal en nergens in het zicht mollen, ieder ander de schuld geven tot bijna conflicten aan toe. Zou Mil hem nog wel aankijken daarna?  ::tandpastasmiley::

« Laatst bewerkt op: 6-03-2020, 05:40:59 door cinner »

Online Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #364 Gepost op: 6-03-2020, 05:36:12 »
Valt mee denk ik. In het begin spreidt hij nog wel.
Je hebt gelijk. Leonie is wel steeds zijn hoofdverdachte geweest, maar tot afl. 5 noemt hij ook nog andere verdachten. Dus gewoon kandidaats gedrag bij de test. Hij zei onlangs wel dat hij vanaf het begin vol op Leonie zat. Dat klopt dus niet helemaal. :)
De reden die hij in afl. 1 noemt om Leonie te verdenken blijf ik vreemd vinden. Hoe wist hij dit, en waarom zou hij Leonie of Rob vertrouwen als hij dit van hen heeft gehoord, en daar zelfs zijn verdenking op baseren. Gaandeweg een tunnelvisie ontwikkelen kan ook nog steeds heel mols zijn, als de makers een maximaal verrassingseffect in afl. 8 wilden creëren.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #365 Gepost op: 6-03-2020, 05:45:05 »
Je hebt gelijk. Leonie is wel steeds zijn hoofdverdachte geweest, maar tot afl. 5 noemt hij ook nog andere verdachten. Dus gewoon kandidaats gedrag bij de test. Hij zei onlangs wel dat hij vanaf het begin vol op Leonie zat. Dat klopt dus niet helemaal. :)
De reden die hij in afl. 1 noemt om Leonie te verdenken blijf ik vreemd vinden. Hoe wist hij dit, en waarom zou hij Leonie of Rob vertrouwen als hij dit van hen heeft gehoord, en daar zelfs zijn verdenking op baseren. Gaandeweg een tunnelvisie ontwikkelen kan ook nog steeds heel mols zijn, als de makers een maximaal verrassingseffect in afl. 8 wilden creëren.

Vond dat niet zo gek. Ik denk dat Leonie het lacherig zelf verteld heeft (zoveel zelfspot heeft ze zeker). En de kandidaten weten het vaak eigenlijk ook echt niet in de eerste aflevering. Dan kan ik me voorstellen dat als je iemand erg hoog hebt zitten qua intelligentie en die probeert een schroef in te hameren terwijl verder eigenlijk van niemand zoveel echt is opgevallen, dat je dat een raar ding vindt.

Gaandeweg een tunnelvisie voor de mol creëren zie ik de regie ook wel doen ja. Alleen twijfel ik dan eerder aan de verdenkingen van Nathan en een beetje Rob. Die lijken meer gefabriceerd?

Online Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #366 Gepost op: 6-03-2020, 06:02:17 »
Gaandeweg een tunnelvisie voor de mol creëren zie ik de regie ook wel doen ja. Alleen twijfel ik dan eerder aan de verdenkingen van Nathan en een beetje Rob. Die lijken meer gefabriceerd?
Ik vind vooral de biecht van Nathan in de laatste afleveringen onduidelijk. En die van Rob ook, in afl. 7 meen ik. Hoe onduidelijker de biecht, hoe groter de kans dat dat komt door knip- en plakwerk. Wat dat betreft zijn de biechten van Buddy vrij helder, ik kan me herinnen dat alleen 1x de naam Leonie is weggelaten maar het was toen wel duidelijk over wie het ging.
« Laatst bewerkt op: 6-03-2020, 06:04:51 door Newbie2 »

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #367 Gepost op: 6-03-2020, 06:09:46 »
Ik vind vooral de biecht van Nathan in de laatste afleveringen onduidelijk. En die van Rob ook, in afl. 7 meen ik. Hoe onduidelijker de biecht, hoe groter de kans dat dat komt door knip- en plakwerk. Wat dat betreft zijn de biechten van Buddy vrij helder, ik kan me herinnen dat alleen 1x de naam Leonie is weggelaten maar het was toen wel duidelijk over wie het ging.

Helemaal met je eens. En een van de redenen dat ik Buddy toch steeds het minst verdenk. Al denk ik soms ook dat iedereen verdacht is gemaakt behalve de Mol, dan is het Buddy.

Online Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #368 Gepost op: 6-03-2020, 08:49:58 »
Helemaal met je eens. En een van de redenen dat ik Buddy toch steeds het minst verdenk. Al denk ik soms ook dat iedereen verdacht is gemaakt behalve de Mol, dan is het Buddy.
Maar duidelijke biechten in vergelijking met de anderen zou een reden kunnen zijn om hem juist wel te verdenken. Dat is wat ik bedoelde.

Als hij een GV heeft gepakt op de vrijstellingsroute, is het volgende twijfelpunt de 600 euro bij Lettergreep. Die tegenover de groep wel op zijn naam geschreven werd en niet die van Mil, dat zagen we in haar gesprekje met Leonie. Terwijl in hun bondje Buddy toch de verdenkingen op zich moest laden, dus waarom zeiden ze niet gewoon dat Mil die had gevonden? Dat was veel logischer geweest in hun bondje. Of heeft Buddy zelf naar waarheid gezegd dat hij het was, en zich hier een duur dekmanteltje verschaft?
Hij stond ook nog in zijn eentje bij het kastje op de dam en haalde daar 500 euro binnen, kon dat moeilijk verprutsen want dan was hij superverdacht geweest. Maar hij had iets kunnen saboteren, en dan Jaike erbij roepen, en dat deed hij niet. Dus hier vind ik hem toch echt onmols.
Afijn, ik heb nog wel een paar tegens bij Buddy, maar ik vind het een interessante tunnel. :)

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #369 Gepost op: 6-03-2020, 11:38:55 »
Klopt wat je zegt! Dat benadrukt alleen maar dat Buddy zijn bondje niet serieus nam. Hij stapte uit zijn rol die hij als “kandidaat”  heeft opgezet. Net zoals bij de vazenopdracht laat hij maar al te graag zien hoe goed hij wel niet is. Hij profileert zich gewoon op verschillende manieren, dit doe je bijna niet als kandidaat.

Bij de damopdracht haalde hij trouwens 250 euro binnen. Maar wat wel opvallend was dat hij opeens een duo was met Jaike. Precies de enige kandidaat die misschien grotendeels op Buddy had ingezet in aflevering 1.

En zowaar doet Buddy alles goed. (Ofja bij de verlengkabels lag hij de prutsen en Jaike gooide de kabels uit frustratie weg ::rofl::)

En wie gaat er kort hierna uit? Jaike.

Online Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #370 Gepost op: 6-03-2020, 12:18:56 »
Bij de damopdracht haalde hij trouwens 250 euro binnen. Maar wat wel opvallend was dat hij opeens een duo was met Jaike. Precies de enige kandidaat die misschien grotendeels op Buddy had ingezet in aflevering 1.
En zowaar doet Buddy alles goed. (Ofja bij de verlengkabels lag hij de prutsen en Jaike gooide de kabels uit frustratie weg ::rofl::)
En wie gaat er kort hierna uit? Jaike.
Het was toch 500 euro per goed kastje? Hoe dan ook: Buddy wilde overduidelijk Jaike ontlopen bij het vormen van de teams. Maar het lukte hem niet. Ik ging ervan uit dat dat was omdat hij haar niet verdacht en iemand anders in de gaten wilde houden, maar het kan ook zijn omdat Jaike hem op de huid zat. Zeker mogelijk dat hij het daarom zo goed deed. Jaike zegt in de biecht dat ze Buddy koos omdat ze op hem en Mil zat, en dus om Buddy te kunnen uitsluiten.
En hoe zat het dan bij de 600 euro bij Lettergreep? Is het om Mil zand in de ogen te strooien en dat bondje tot het eind van het seizoen te kunnen uitspelen? Dat heeft hem dan wel flink wat geld in de pot laten brengen... Maar Mil zou hem nooit meer gaan verdenken.

Nooit gedacht dat ik Buddy nog als serieuze molkandidaat zou gaan zien! ::rofl:: Ik kan helaas de laatste extra beelden nog niet zien (morgen wel), ik ben erg benieuwd. Sowieso heel gek dat hij zo zat te mokken na de Lasergame, en met niemand erover wilde praten.
« Laatst bewerkt op: 6-03-2020, 12:28:59 door Newbie2 »

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #371 Gepost op: 6-03-2020, 12:22:58 »
Het was toch 500 euro per goed kastje? Hoe dan ook: Buddy wilde overduidelijk Jaike ontlopen bij het vormen van de teams. Maar het lukte hem niet. Ik ging ervan uit dat dat was omdat hij haar niet verdacht en iemand anders in de gaten wilde houden, maar het kan ook zijn omdat Jaike hem op de huid zat. Zeker mogelijk dat hij het daarom zo goed deed. Jaike zegt in de biecht dat ze Buddy koos omdat ze op hem en Mil zat, en dus om Buddy te kunnen uitsluiten.
En hoe zat het dan bij de 600 euro bij Lettergreep? Is het om Mil zand in de ogen te strooien en dat bondje tot het eind van het seizoen te kunnen uitspelen? Dat heeft hem dan wel flink wat geld in de pot laten brengen... Maar Mil zou hem nooit meer gaan verdenken.

Alhoewel ik Buddy heel erg verdenk is dit het enige wat mij nog tegenhoudt. Ik dacht 250, maar het kan best 500 zijn.

De enige reden waarom hij die envelop pakt is zodat miljushka hem 100% ging vertrouwen in mijn optiek. Maar dat weten we pas in aflevering 10 als hij de mol is

Offline Kimi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #372 Gepost op: 6-03-2020, 15:33:24 »
De eerste 6 afleveringen was ik inactief op dit forum, dus excuus als dit al benoemd is... Ik las eerder over het vasthouden van de kaarten door Rik in aflevering 1, maar wist je dat dit ook tijdens de executie in aflevering 7 gebeurde?

Wat mij hier ook opviel was dat er na Buddy geknipt werd tijdens de executie. Rik kijkt Buddy aan, maar plots is Rob aan de beurt. Het beeld en de voice-over van Buddy doet denken hij als laatst ging, want zoals hij het zegt: 'iedereen had al een vrijstelling voor de finale, behalve Nathan'. Maar dit betekent dus wel dat Buddy rood aan Mil had kunnen geven en dit niet heeft gedaan. Gunt hij Mil een groen scherm, ook al gaf ze hem vlak daarvoor rood?  ???

Edit: vanuit m'n halve Nathan tunnel valt mij hier ook op dat De Mol bij Nathan is gespiegeld.  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 6-03-2020, 15:36:05 door zonnestraal »
Soms is't gewoon nie makkelijk.

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #373 Gepost op: 6-03-2020, 15:49:54 »
Mooie! Maar als ik het goed herinner houdt hij bij rob en leonie de kaarten eerst zo vast, maar als ze moeten kiezen dan switched hij naar dezelfde houding als bij Buddy.

Neemt niet weg dat het raar is dat hij bij alle andere keren dit seizoen 15x de kaarten op die manier vasthoudt en alleen bij Buddy in aflevering 1 op een andere manier, zoals ik in eerdere post had beschreven.

Offline Kimi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #374 Gepost op: 6-03-2020, 15:55:04 »
Mooie! Maar als ik het goed herinner houdt hij bij rob en leonie de kaarten eerst zo vast, maar als ze moeten kiezen dan switched hij naar dezelfde houding als bij Buddy.

Klopt, is bij alle kandidaten zo. Maar alleen bij Buddy is deze nooit bedekt geweest. In elk geval niet in beeld.

Edit: weet iemand overigens wat de tekst bij Buddy en Mil in aflevering 6 betekent (zie hieronder)? Vind het nogal apart maar wel subtiel onopvallend. Ik heb zelf een poging gedaan via Google Translator, maar krijg dan het volgende: "一見如故又見如初" wordt "Ik zie je tegelijkertijd", via Yandex wordt het "zodra ik je weer zag". Het eerste teken in 't witte cirkel pakt hij niet.
« Laatst bewerkt op: 6-03-2020, 17:12:40 door zonnestraal »
Soms is't gewoon nie makkelijk.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #375 Gepost op: 6-03-2020, 18:28:56 »
Wat mij hier ook opviel was dat er na Buddy geknipt werd tijdens de executie. Rik kijkt Buddy aan, maar plots is Rob aan de beurt. Het beeld en de voice-over van Buddy doet denken hij als laatst ging, want zoals hij het zegt: 'iedereen had al een vrijstelling voor de finale, behalve Nathan'. Maar dit betekent dus wel dat Buddy rood aan Mil had kunnen geven en dit niet heeft gedaan. Gunt hij Mil een groen scherm, ook al gaf ze hem vlak daarvoor rood?  ???

Edit: vanuit m'n halve Nathan tunnel valt mij hier ook op dat De Mol bij Nathan is gespiegeld.  ::rofl::
Dat Buddy niet de volgende kaart mocht trekken is op het forum  wel besproken. Er wordt vanuit gegaan dat dat kwam omdat hij zijn scherm moest zien en daardoor niet zelf de volgende mocht kiezen. Ikzelf denk dat de mol de executie spannend kon houden als er te weinig rode kaarten getrokken zouden worden. Het kan ook dat de volgorde anders gemonteerd is om het voor de kijker spannend te maken


In het topic van de opdracht zelf  is het vasthouden van de kaarten door Rik bij de executie  besproken. Hij houdt bij iedere kandidaat de rode kaart op de kop. Volgens mij is dat   bedoeld voor de mol zodat hij een rode kaart kon pakken voor een spannende executie. Ik denk ook dat iedereen  gewoon een groen scherm zou krijgen.

Nathan had Mil toch al een groen scherm gegeven? Zij kreeg geen 2e scherm

Offline Annini

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #376 Gepost op: 6-03-2020, 21:20:26 »
Hij blijft mijn mol

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #377 Gepost op: 7-03-2020, 05:20:50 »
Maar duidelijke biechten in vergelijking met de anderen zou een reden kunnen zijn om hem juist wel te verdenken. Dat is wat ik bedoelde.

Als hij een GV heeft gepakt op de vrijstellingsroute, is het volgende twijfelpunt de 600 euro bij Lettergreep. Die tegenover de groep wel op zijn naam geschreven werd en niet die van Mil, dat zagen we in haar gesprekje met Leonie. Terwijl in hun bondje Buddy toch de verdenkingen op zich moest laden, dus waarom zeiden ze niet gewoon dat Mil die had gevonden? Dat was veel logischer geweest in hun bondje. Of heeft Buddy zelf naar waarheid gezegd dat hij het was, en zich hier een duur dekmanteltje verschaft?
Hij stond ook nog in zijn eentje bij het kastje op de dam en haalde daar 500 euro binnen, kon dat moeilijk verprutsen want dan was hij superverdacht geweest. Maar hij had iets kunnen saboteren, en dan Jaike erbij roepen, en dat deed hij niet. Dus hier vind ik hem toch echt onmols.
Afijn, ik heb nog wel een paar tegens bij Buddy, maar ik vind het een interessante tunnel. :)

Bij lettergreep lijkt het erop dat ze Buddy verdacht wilden maken door Mil te laten vertellen dat hij de envelop had gezien, er vier keer langs liep en hem toen toch maar pakte. Daar zit ook een logica in. Buddy werd namelijk al op geen woord meer geloofd dus moest Mil hem verdacht maken.

Het is jammer dat we geen enkele reactie zien van Mil en Buddy op het feit dat Mil hem twee keer onder de bus gooit. Eenmaal bij groene en rode kaarten en eenmaal bij de draaitafel. Hij lijkt dat eerst met een knikje goed te keuren. Maar is dat niet vreemd? Waarom zou hij dat als kandidaat met ultieme winnaarsmentaliteit (die heeft hij in elk programma waar hij aan mee doet) doen met het risico dat hij met bevoordelen van Mil zichzelf uit het spel zou kegelen. Als mol kan je die gok natuurlijk wel nemen. Dan is het absurd dat Mil niet doorziet dat het raar gedrag van Buddy is. Wellicht is het bondje gewoon gebroken en zien we dat niet.

Ik geloof vooral niet in Buddy als mol omdat zijn reacties voor mij heel oprecht over komen (beter dan hij mijns inziens kan acteren, sorry, niet vervelend bedoeld). Hij lijkt ook echt overal zijn best te doen. En heeft het meeste geld binnen gehaald. Ok, Merel heeft vorig jaar ook volle bak binnen gehaald. Maar ik hoop toch dat we er 'iets' uit kunnen halen weer. Verder zien we hem idd verkeerde informatie aan mede kandidaten geven en ik denk dat een Mol niet zo sturend mensen uit het spel zou werken? Zie hem als de enthousiaste jonge hond in het gezelschap die zich (door zijn leeftijd?) vaak laat leiden door anderen, vooral Mil en Nathan.


Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #378 Gepost op: 7-03-2020, 13:13:56 »

Het is jammer dat we geen enkele reactie zien van Mil en Buddy op het feit dat Mil hem twee keer onder de bus gooit. Eenmaal bij groene en rode kaarten en eenmaal bij de draaitafel. Hij lijkt dat eerst met een knikje goed te keuren. Maar is dat niet vreemd? Waarom zou hij dat als kandidaat met ultieme winnaarsmentaliteit (die heeft hij in elk programma waar hij aan mee doet) doen met het risico dat hij met bevoordelen van Mil zichzelf uit het spel zou kegelen. Als mol kan je die gok natuurlijk wel nemen. Dan is het absurd dat Mil niet doorziet dat het raar gedrag van Buddy is. Wellicht is het bondje gewoon gebroken en zien we dat niet.


Je slaat de spijker op zijn kop!

Buddy's presentatie klopt voor geen meter. Als hij echt die winnaarsmentitaliteit had dan zou hij niet na elke opdracht relativeren. Veel gebruikte quotes van Buddy zijn: "oh we hebben het wel goed gedaan jongens" "oh tenminste iets in de pot jongens!" "TOCH NOG EKKIES JONGENS!"

Het bondje is ook gebroken, ben ik vrij zeker van. Kijk met de kennis van nu eens de laatste executie terug waar Leonie eruit gaat. En let met name op de lichaamstaal van beide. Wat ik hier duidelijk zie is dat Buddy zich schuldig voelt en Miljushka is DUIDELIJK in shock en wil Buddy helemaal niet aankijken. Bij de extra beelden is nog eens te zien dat Miljushka Buddy 10 seconden aankijkt en je ziet haar gewoon denken "hoe kun je mij dit flikken. Dit is expres uit de uitzending gelaten.

Mocht Buddy de mol zijn dan:
- Heeft Rob na de hoovercraft opdracht Buddy hele tijd meegenomen in de test. Rob speelt het spel heel slim, merk je aan alles. Kudo's als hij toch de mol blijkt te zijn. Rob prikte hier duidelijk door Buddy heen en probeerde hem te testen.
- Nathan met zijn opmerking tijdens de parkeeropdracht dat er een bordje was met Buddy als mol en daarna in lachen uitbarst. Nathan heeft misschien buddy ook af en toe meegenomen in de test
- Miljushka heeft geluk dat ze er nog in zit en het zou mij niks verbazen als ze het nog wint. Ze weet dmv. het bondje namelijk alles van Buddy.

Ik ben heel benieuwd naar de aflevering van vanavond. Als er een klein beetje spanning is tussen Buddy en Miljushka dan weet ik genoeg.

Online Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Buddy Vedder
« Reactie #379 Gepost op: 7-03-2020, 13:39:38 »
Het bondje is ook gebroken, ben ik vrij zeker van.
En al voor het waarschijnlijk brak vanwege het vertrek van Leonie, waren de rollen weer eens omgedraaid. Na afloop van de fietsopdracht maakte Buddy Mil verdacht voor iedereen, met de kaart op tafel en het vingertje erbij. Maar eh... Buddy moest toch verdacht gemaakt worden???
Zeer merkwaardig bondje. Ik zie hier Buddy ook als de meest molse van de twee.