Auteur Topic: [kandidaat] Jaike Belfor  (gelezen 11128 keer)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jaike Belfor
« Reactie #20 Gepost op: 18-01-2020, 12:25:16 »
De slimste mens vond ze wel een leuk spelletje en daar zag je ook dat ze een behoorlijk innemende persoonlijkheid had met veel humor. Als je niet van spelletjes houdt, doe je toch niet mee met widm? Dat lijkt me geen argument om haar nu  al uit te sluiten.
« Laatst bewerkt op: 18-01-2020, 12:55:31 door Heinz, Reden: stukje i.v.m. spoiler verwijderd, zie pb »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Jaike Belfor
« Reactie #21 Gepost op: 18-01-2020, 12:57:04 »
De slimste mens vond ze wel een leuk spelletje en daar zag je ook dat ze een behoorlijk innemende persoonlijkheid had met veel humor. Als je niet van spelletjes houdt, doe je toch niet mee met widm? Dat lijkt me geen argument om haar nu  al uit te sluiten.
Voor mij dus wel ::vergroot::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Jaike Belfor
« Reactie #22 Gepost op: 18-01-2020, 13:45:44 »
Voor mij geen reden om haar af te strepen als mol-kandidaat... Vooral niet om die truck-opdracht: zij was wel degene die riep om die '2' maar in het midden te rijden (dacht ik, ik heb het niet vaker gekeken). En aangezien Johan stuurde, is hij degene die verdacht overkomt.
**(edit: ik zie nu pas dat dit punt hierboven ook al is genoemd, sorry voor de herhaling)**

Het is veel te vroeg om te tunnelen (al tunnel ik altijd te vroeg, haha) maar ze is voor mij de schot-voor-de-boeg-mol en ze lijkt voor nu niet zo op te vallen. Het liegen over de zwarte vrijstelling ging haar (in tegenstelling tot Buddy) opvallend makkelijk af en ook lijkt ze anderen inderdaad te sturen om een foute keuze te maken.

Er zijn nog genoeg verdachte mensen over, maar eigenlijk vind ik haar tot nu toe het mols overkomen.

Edit: ik reageerde op het stuk van Lonneke*L, maar dat is verwijderd, vandaar dat ik mijn reactie ook veranderd heb. (blijkbaar stond mijn browser wat te lang open).
« Laatst bewerkt op: 18-01-2020, 13:58:44 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jaike Belfor
« Reactie #23 Gepost op: 18-01-2020, 20:49:48 »
Nou, dat is duidelijk. Jaike is de mol. Ze speelt haar boosheid (teleurstelling) zo goed in opdracht 1 van aflevering 2.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Jaike Belfor
« Reactie #24 Gepost op: 18-01-2020, 21:49:55 »
Hm, er zijn nog wel wat andere mensen die ik verdenk, maar Jaike toch het meest denk ik.

Vooral haar reactie op het winnen van geld viel mij een keer op. Zij was heel stilletjes terwijl iedereen aan het juichen was.

En geen contact kunnen maken met de controllroom?  ??? Opmerkelijk.

Tenslotte haar reactie op de exit; kreeg echt de indruk dat ze het een momentje moeilijk had; misschien om het effect van de mol? De andere kandidaten leken vooral verbaasd omdat hun mol vertrok.

Als persoon lijkt ze niet zo op te vallen. Je zou haar bijna vergeten, maar toch... Het zou mij ook niet verbazen dat ze de mol is.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jaike Belfor
« Reactie #25 Gepost op: 18-01-2020, 21:53:20 »
Ik denk dat ik langzaam hier een kuiltje graaf. Als begin van een tunnel, zeg maar.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Jaike Belfor
« Reactie #26 Gepost op: 18-01-2020, 22:09:15 »
Ik zie net het bericht over de leader... Over de rode elementen in de leader.

Rode vlag voor Jaike...  ::vergroot::

 ::oink::

Dat helpt niet echt om uit deze tunnel te komen.  ::rofl:: Dat zou wel goed gevonden zijn.  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline wieowie

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jaike Belfor
« Reactie #27 Gepost op: 19-01-2020, 11:51:06 »
Afl 2 geeft mij nog geen reden om af te wijken van mijn eerste gedachte dat Jaike de mol is

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jaike Belfor
« Reactie #28 Gepost op: 19-01-2020, 15:07:54 »
Ik vond het shot van Jaike chillend onder een camera meer 1tje voor afl 10

Als zij de mol was geweest was ze wel op pad gegaan.. zou er in beeld gebracht worden hoe goed ze haar best doet .. misschien zelfs wel per ongeluk een bord vinden .. maar ondertussen gaat ze als mol natuurlijk een mini chaosje creëren.

Maar omdat er niks en dan ook echt niks gebeurt omtrent Jaike in die opdracht lijkt t me niet dat ze de mol is

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jaike Belfor
« Reactie #29 Gepost op: 19-01-2020, 16:22:12 »
Hoop dat het niet beledigend overkomt. Moet bij Jaike steeds aan een kogelstoter denken. Stoere chick die moeiteloos zichzelf behangt met snoeren. Met sportmentaliteit en kort lontje als ze verliest. Vind haar daardoor echt te fanatiek voor een mol.

Ze vond trouwens wel een puzzelstuk maar Mil troggelt die meteen af omdat Jaike alleen rijdt en niemand het puzzelstuk dan kan tegenhouden.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jaike Belfor
« Reactie #30 Gepost op: 19-01-2020, 20:31:31 »
Ze laat heel goed anderen het werk doen.

Offline #Goedemorgen

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jaike Belfor
« Reactie #31 Gepost op: 20-01-2020, 00:15:58 »
Misschien wat te opvallend: aflevering 2, 8.30'': "Tijdens de executie zat ik op Mil en op Buddy."

Aflevering 2, 11.30, tijdens de proef met Buddy (en draadjes in de mond zat ze ineens): "Op Anita, boy, was I wrong."

En bij de Afhaalchinees-telefoons tot twee keer toe: "Leg maar neer, dit kost tijd, ga maar door."

Hmmmm...

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [kandidaat] Jaike Belfor
« Reactie #32 Gepost op: 20-01-2020, 00:26:26 »
Ik denk alleen al gebaseerd op haar interview waarbij ze zegt dat ze niet van spelletjesprogramma's houdt, ik haar heb afgeschreven. Lijkt mij een onwaarschijnlijk iemand om de mol te maken.
Ook hier zeg ik: iedereen die meedoet aan WIDM, kan de mol zijn. Het spel is afgesloten van de wereld daarbuiten. Er is voor mij maar één goede reden om iemand af te schrijven als mol, en dat is dat diegene in het spel WIDM onmolse dingen doet. Alles buiten WIDM "telt niet" binnen WIDM, wat mij betreft.

Ik verdenk haar overigens totaal niet, ik heb het idee dat ze goed bezig is in opdrachten. Maar ik heb nog niet "geanalyseerd" dus geen idee, en in molpunten was ze in aflevering 1 het meest verdacht. Dus tja.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline wieowie

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jaike Belfor
« Reactie #33 Gepost op: 20-01-2020, 07:32:04 »
Misschien wat te opvallend: aflevering 2, 8.30'': "Tijdens de executie zat ik op Mil en op Buddy."

Aflevering 2, 11.30, tijdens de proef met Buddy (en draadjes in de mond zat ze ineens): "Op Anita, boy, was I wrong."

En bij de Afhaalchinees-telefoons tot twee keer toe: "Leg maar neer, dit kost tijd, ga maar door."

Hmmmm...

tegendraads?  ::vergroot::

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jaike Belfor
« Reactie #34 Gepost op: 20-01-2020, 09:38:40 »
De opdracht op de markt was gewoon zo enorm onmols. Oké, bij de escape room stuurt ze aan om zomaar in een vak te rijden, maar ze zat wel in de makkelijkste vrachtwagen. Zouden ze de mol daar inzetten? En in het park doet ze inderdaad niks of toch heel weinig, maar dat kan ook deels montage zijn. Op het eerste zicht lijken er niet echt schilderijen of dergelijke onwetend/niet op instructies verplaatst, dus daar schiet het ook niet op.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Jaike Belfor
« Reactie #35 Gepost op: 20-01-2020, 13:21:25 »
Ik denk dat Jaike zaterdag naar huis gaat.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Jaike Belfor
« Reactie #36 Gepost op: 20-01-2020, 22:28:19 »
Ik denk dat Jaike zaterdag naar huis gaat.

Als dat zo is, dan ren ik richting de Nathan-tunnel...  ;D
Maar ik hoop dat ze nog een tijdje erin blijft.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jaike Belfor
« Reactie #37 Gepost op: 20-01-2020, 22:38:28 »
Ze is superfanatiek en ik vind haar reacties op mislukte opdrachten zeer komisch,
maar een mol is ze niet denk ik. Daarvoor zijn haar reacties te oprecht.
klaar voor de strijd

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Jaike Belfor
« Reactie #38 Gepost op: 22-01-2020, 21:42:32 »
Maar ondertussen kon ze toch mooi ongezien continenten uit het zicht verwijderen (Rob en Buddy kunnen hun land niet vinden) en die rode kruizen zijn makkelijk te verwijderen zodat (M+C) hun continent niet kwijt konden. En 2 continenten nooit gevonden? In de bosjes? Niets is wat het lijkt. Volgens MartinJ was de oplossing makkelijk uitvoerbaar, maar die mol he? En nog een opmerking in het spoiler topic bij deze post.

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jaike Belfor
« Reactie #39 Gepost op: 22-01-2020, 23:27:48 »
Rode kruizen verwijderen? Dat was dan toch wel opgevallen in de control room, als iemand die kruizen van de grond peutert?