Poll

Wie worden de verliezend finalisten?

Buddy
17 (37%)
Miljuschka
13 (28.3%)
Nathan
13 (28.3%)
Rob
3 (6.5%)

Totaal aantal stemmen: 27

Auteur Topic: [Poll] Wie wordt de afvaller?  (gelezen 44600 keer)

Offline Molloot86

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie wordt de afvaller?
« Reactie #180 Gepost op: 18-02-2020, 21:13:23 »
Leonie denk ik of hoop ik  ::tandpastasmiley::

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [Poll] Wie wordt de afvaller?
« Reactie #181 Gepost op: 19-02-2020, 08:17:20 »
Het zou wel sensatie zijn als Rob afvalt ;)
En dan Nathan in de aflevering erna.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie wordt de afvaller?
« Reactie #182 Gepost op: 19-02-2020, 08:54:41 »
Ik heb op Leonie gestemd. Ik denk dat Buddy niet de volgende afvaller wordt, want als hij er meteen na Claes uit was gegaan, hadden ze gewoon kunnen laten zien dat Buddy degene was die 500 euro pakte bij de vrijstellingsroute. Lijkt mij dan.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie wordt de afvaller?
« Reactie #183 Gepost op: 19-02-2020, 11:19:33 »
Leonie. Of Rob.

Op het hoogtepunt van zijn verdenking. Bam! Iedereen terug naar nul.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie wordt de afvaller?
« Reactie #184 Gepost op: 19-02-2020, 11:40:16 »
Vergeet niet dat in dit stadium van dat seizoen Jamie en Rick-Paul nog bovenaan in de verdenkingen stonden. En het jaar daarvoor Stine en Simone. Dus het is niet zo vreemd dat de hoogste verdenkingen het spel voor de finale moeten verlaten.

Ondanks dat ik Rob en Nathan het meest verdenk, zou het me niet eens verbazen als ze toch nog afvallen. Als zelfs Moltalk Rob al zo verdacht maakt...ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken. Een Stine/Simone-scenario, of Merel/Sarah?

Het zou in elk geval wel passen bij dit shot uit aflevering 2. Na Jaike, Johan en Claes ook Rob en Nathan per taxi naar het dichtstbijzijnde vliegveld, omdat ze het spel moeten verlaten?

~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie wordt de afvaller?
« Reactie #185 Gepost op: 19-02-2020, 11:46:23 »
Ik heb op Leonie gestemd. Ik denk dat Buddy niet de volgende afvaller wordt, want als hij er meteen na Claes uit was gegaan, hadden ze gewoon kunnen laten zien dat Buddy degene was die 500 euro pakte bij de vrijstellingsroute.

Kun je dit eens uitleggen? De logica ontgaat mij namelijk. Maar misschien zie ik iets over het hoofd.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie wordt de afvaller?
« Reactie #186 Gepost op: 19-02-2020, 12:29:48 »
Kun je dit eens uitleggen? De logica ontgaat mij namelijk. Maar misschien zie ik iets over het hoofd.

Ik denk dat dit wordt bedoeld:

We weten niet zeker wat Buddy en Claes gepakt hebben (1 ging voor de GV, de andere voor 500 euro).
Een mogelijk scenario is dat dit is omdat 1 van hen de finale haalt waardoor er nog kan gespeculeerd worden wat.
(want 500 euro onnodig pakken, zou een mol niet snel doen).

Aangezien Claes afgevallen is, zou het raar zijn als die 500 euro pakt en Buddy de GV, want als Buddy finalist is, hadden ze dat gewoon kunnen tonen.

Dus mogelijk heeft Buddy de 500 euro gepakt, en tonen ze dit niet omdat dit een waarschijnlijke streep kan zijn door zijn mogelijk molschap als die de finale haalt. Want als hij geen finalist is, konden ze dit wel tonen.

(vergelijkbaar in 2018 kregen ze in dat park de vraag waarvoor ze gingen 5000 euro of GV, en werd dit van Olcay, Ruben en Jan niet getoond om zo de speculatie voor alle 3 open te houden)
klaar voor de strijd

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Poll] Wie wordt de afvaller?
« Reactie #187 Gepost op: 19-02-2020, 13:46:02 »
(vergelijkbaar in 2018 kregen ze in dat park de vraag waarvoor ze gingen 5000 euro of GV, en werd dit van Olcay, Ruben en Jan niet getoond om zo de speculatie voor alle 3 open te houden)

Zo'n moment hebben we dus gehad, ik geloof aflevering twee, waarin (ik denk niet geheel ontoevallig) de tests van drie deelnemers ontbreken.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie wordt de afvaller?
« Reactie #188 Gepost op: 19-02-2020, 14:34:19 »
Ik denk dat dit wordt bedoeld:

We weten niet zeker wat Buddy en Claes gepakt hebben (1 ging voor de GV, de andere voor 500 euro).
Een mogelijk scenario is dat dit is omdat 1 van hen de finale haalt waardoor er nog kan gespeculeerd worden wat.
(want 500 euro onnodig pakken, zou een mol niet snel doen).

Aangezien Claes afgevallen is, zou het raar zijn als die 500 euro pakt en Buddy de GV, want als Buddy finalist is, hadden ze dat gewoon kunnen tonen.

Dus mogelijk heeft Buddy de 500 euro gepakt, en tonen ze dit niet omdat dit een waarschijnlijke streep kan zijn door zijn mogelijk molschap als die de finale haalt. Want als hij geen finalist is, konden ze dit wel tonen.

(vergelijkbaar in 2018 kregen ze in dat park de vraag waarvoor ze gingen 5000 euro of GV, en werd dit van Olcay, Ruben en Jan niet getoond om zo de speculatie voor alle 3 open te houden)


Dank voor je uitleg!   ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie wordt de afvaller?
« Reactie #189 Gepost op: 19-02-2020, 16:44:59 »
Puur gevoelsmatig: Leonie
Ik hoop: Nathan of Rob (altijd handig als 1 van de 2 hoofdverdachten er uit vliegt)

Onwaarschijnlijk: Buddy (vanwege het rookgordijn rond de gepakte €500)


Offline Tomahawk9

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie wordt de afvaller?
« Reactie #190 Gepost op: 19-02-2020, 21:02:13 »
Zo'n moment hebben we dus gehad, ik geloof aflevering twee, waarin (ik denk niet geheel ontoevallig) de tests van drie deelnemers ontbreken.

Wie waren dat dan?

Offline Overalsterretjes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie wordt de afvaller?
« Reactie #191 Gepost op: 19-02-2020, 21:39:40 »
Wie waren dat dan?

Rob, Nathan en Leonie

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Poll] Wie wordt de afvaller?
« Reactie #192 Gepost op: 21-02-2020, 00:27:01 »
Zouden Mil en Buddy dan afvallen voor de finale?  ::oink::

Offline joost2014

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie wordt de afvaller?
« Reactie #193 Gepost op: 21-02-2020, 00:55:19 »
Ik denk dat Nathan het veld moet ruimen.  ::tandpastasmiley::

Daarna Leonie.

Rob, Miljuschka en Buddy in de finale.
« Laatst bewerkt op: 21-02-2020, 01:02:04 door joost2014 »
Ben jij de mol?

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Poll] Wie wordt de afvaller?
« Reactie #194 Gepost op: 21-02-2020, 09:17:10 »
Buddy is de enige die - in beeld en gedrag - geen verdenking heeft naar Mil.
Dus het lijkt erop dat Buddy als eerste gaat.

Daarna komt de finale vrijstelling er nog tussendoor, dat wordt een tombolaatje Leonie, Rob en Nathan.
Nathan die al heel lang maar 1 persoon in de gaten hoefde te houden, Leonie die al heel lang Buddy en Mil in de gaten hield, en Rob die er - voor wat ik zie - pas later achter kwam; maar goed hij is wel heel erg met het spel bezig. Dus wordt nog wel spannend welke 2 van de 3 meegaan naar de finale.
Die finale vrijstelling kan ook ook in het Mollandsche koken zitten. Dan is het een kwestie van opletten en geluk hebben.

Offline Robertmol

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie wordt de afvaller?
« Reactie #195 Gepost op: 21-02-2020, 14:22:33 »
Kan iemand mij vertellen waarom Leonie zoveel meer stemmen krijgt als afvaller? Alleen vanwege wie verdenkt wie of zijn er meer redenen? Ik vond Buddy bijvoorbeeld in vorige aflevering erg verdacht neergezet.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [Poll] Wie wordt de afvaller?
« Reactie #196 Gepost op: 21-02-2020, 15:09:06 »
Kan iemand mij vertellen waarom Leonie zoveel meer stemmen krijgt als afvaller? Alleen vanwege wie verdenkt wie of zijn er meer redenen? Ik vond Buddy bijvoorbeeld in vorige aflevering erg verdacht neergezet.
Ze wordt veel in beeld gebracht, dat is vaak een teken van een rood scherm.
Maar dat is niet altijd zo, bij Olcay klopte dat bijvoorbeeld niet.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie wordt de afvaller?
« Reactie #197 Gepost op: 22-02-2020, 11:55:02 »
Ik hoop op Buddy of Mil als afvaller, dan blijft het spannend, maar dan moet ik Leonie wel heroverwegen. Als Rob of Nathan niet vol op Leonie gaan, zouden zij wel eens kunnen vertrekken.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie wordt de afvaller?
« Reactie #198 Gepost op: 22-02-2020, 11:55:15 »
Rob zenupees weer na de test, maar daar trap ik niet nog is in.

Milouska en Leonie worden wel heel erg als zwak neer gezet opeens, niet dus. Daarnaast denk dat Milouska van Buddy aflijkt te willen en Leonie begint bij hem over Wijsheid of Geluk: Mogelijke hint van haar als haar als mol of leuke woord speling hint om aam tegeven dat Buddy mogelijk meer geluk heeft danwijsheid heeft. Buddy is afvaller omdat hij gewoon geluk heeft gehad. Of De verliezer of de winnaar als Leonie De mol of winnaar is.
Milouska dan de winnaar of verliezer

Dus het word Buddy of Nathan.. Rob of Leonie de mol en Milouska de winnaar of verliezer.

In de poll Nathan als verliezer neergezet en Niet gestemt op Leonie omdat dat mogelijk geluk van Buddy haar ondergang is. Daarnaast denk ik.nog steeds dat mol een man is en met twijvel over Rob..

Maar wil je schok te weeg brengen, dan Milouska naar huis...
« Laatst bewerkt op: 22-02-2020, 12:08:45 door Pierce_Brosnan »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie wordt de afvaller?
« Reactie #199 Gepost op: 22-02-2020, 11:58:31 »
Rob zenupees weer na de test, maar daar trap ik niet nog is in.


Dit keer was het wel heel extreem.

Citaat

Maar wil je schok te weeg brengen, dan Milouska...

Rob of Nathan zou een grotere schok teweeg brengen.