Auteur Topic: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Alles kenners  (gelezen 82044 keer)

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Alles kenners
« Reactie #160 Gepost op: 15-02-2020, 23:35:41 »
Lieve mensen, ik ben nu deze aflevering aan het terugkijken en wat een féést voor deze oude molloot om zoveel bekende namen in de aflevering te zien!!! Ik ben al jaren niet meer echt actief hier, maar vond het geweldig om al jullie namen weer even langs te zien komen!  ::bravo:: ::bravo::
Geweldige opdracht ook trouwens!
Dit dus.
Molloot sinds seizoen 4

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Alles kenners
« Reactie #161 Gepost op: 15-02-2020, 23:40:35 »
Wat een lief en fantastisch eerbetoon van Rick en de hele Mol crew aan ons molloten!  ::bravo::

En nog meer leuk nieuws:

Iedereen die op een envelop stond kan de envelop opgestuurd krijgen. Ik zal deze personen een pb sturen met het mailadres waarnaar ze hun adres moeten sturen zodat de envelop hun kant op komt.  ::ok::

(Ik moet even goed alle namen opzoeken en verwacht morgenmiddag de pbs te sturen.)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Alles kenners
« Reactie #162 Gepost op: 15-02-2020, 23:43:05 »
Vanwege de moltalk uitnodiging wist ik al dat er deze aflevering iets bijzonders zou gebeuren voor de fans. Na de preview van vorige week viel er al wat op zijn plaats. Maar dit was best zot.

 ::oink::

Raar vanaf het moment dat je bij de ingang van Vondel CS te horen krijgt dat je even je naam moet noemen als je de zaal in gaat en er een stoel voor je gereserveerd is. Jammer dat ze niet alle molloten konden uitnodigen voor moltalk.
Mooi eerbetoon aan alle molloten.

Ook raar om te zien dat de naam Rat gebruikt wordt in discussie over een opdracht.
Ik dacht dat ze bij Heinz de verkeerde envelop hadden, maar zicht in de studio was niet optimaal.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Alles kenners
« Reactie #163 Gepost op: 15-02-2020, 23:43:51 »
Wat een lief en fantastisch eerbetoon van Rick en de hele Mol crew aan ons molloten!  ::bravo::

En nog meer leuk nieuws:

Iedereen die op een envelop stond kan de envelop opgestuurd krijgen. Ik zal deze personen een pb sturen met het mailadres waarnaar ze hun adres moeten sturen zodat de envelop hun kant op komt.  ::ok::

(Ik moet even goed alle namen opzoeken en verwacht morgenmiddag de pbs te sturen.)

wat ongelooflijk super dit.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Alles kenners
« Reactie #164 Gepost op: 15-02-2020, 23:45:02 »
Lieve mensen, ik ben nu deze aflevering aan het terugkijken en wat een féést voor deze oude molloot om zoveel bekende namen in de aflevering te zien!!! Ik ben al jaren niet meer echt actief hier, maar vond het geweldig om al jullie namen weer even langs te zien komen!  ::bravo:: ::bravo::
Geweldige opdracht ook trouwens!

Hier dezelfde reactie! Ik MOEST weer even posten vandaag!!!  ::bravo::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Alles kenners
« Reactie #165 Gepost op: 15-02-2020, 23:45:29 »

@Rat
Beide enveloppen die gepakt werden leken de juiste te zijn omdat ze overeenkwamen met de sfeershots met de namen.
Ik vermoed dat er in Rat min geld zat omdat dat een mooi ander woord is voor mol.
Maar of het echt duidelijk werd in de aflevering weet ik niet. Het was wel de tweede envelop die gepakt werd en de tweede die geopend werd maar dat kan ook toeval zijn toch?
« Laatst bewerkt op: 15-02-2020, 23:48:54 door xania »
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Alles kenners
« Reactie #166 Gepost op: 15-02-2020, 23:48:23 »
Beide enveloppen die gepakt werden leken de juiste te zijn omdat ze overeenkwamen met de sfeershots met de namen.
Ik vermoed dat er in Rat min geld zat omdat dat een mooi ander woord is voor mol.
Maar of het echt duidelijk werd in de aflevering weet ik niet. Het was wel de tweede envelop die gepakt werd en de tweede die geopend werd maar dat kan ook toeval zijn toch?
Het min geld zat toch in een
fout gepakte enveloppe?

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Alles kenners
« Reactie #167 Gepost op: 15-02-2020, 23:49:10 »
En nog meer leuk nieuws:

Iedereen die op een envelop stond kan de envelop opgestuurd krijgen. Ik zal deze personen een pb sturen met het mailadres waarnaar ze hun adres moeten sturen zodat de envelop hun kant op komt.  ::ok::

(Ik moet even goed alle namen opzoeken en verwacht morgenmiddag de pbs te sturen.)
Oh wat tof zeg ::bravo::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Alles kenners
« Reactie #168 Gepost op: 15-02-2020, 23:50:48 »
@rat Ja dat klopt. Dat maakt het ook zo raar. Want Nathan lijkt wel de juiste enveloppen te pakken. Ze komen overeen met de sfeerbeelden die we zien met de namen erop.

Dus of enveloppen zijn al vrij in begin gewisseld en de geld enveloppen zijn op de startplaatsen gehangen.

Of Nathan pakt de juiste en wisselt ze ofscreen om tegen andere.

Eigenlijk zijn dat de enige 2 logische opties denk ik.

Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Alles kenners
« Reactie #169 Gepost op: 15-02-2020, 23:52:47 »
Nathan pakt 2 juiste enveloppen en komt met 1 foute naar buiten.
Hij heeft r gewoon 1 omgewisseld

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Alles kenners
« Reactie #170 Gepost op: 15-02-2020, 23:53:00 »
@rat Ja dat klopt. Dat maakt het ook zo raar. Want Nathan lijkt wel de juiste enveloppen te pakken. Ze komen overeen met de sfeerbeelden die we zien met de namen erop.
Ik ga morgen houtnerf vergelijken.   ::rofl::

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Alles kenners
« Reactie #171 Gepost op: 15-02-2020, 23:54:26 »
Nathan pakt 2 juiste enveloppen en komt met 1 foute naar buiten.
Hij heeft r gewoon 1 omgewisseld
Kan ook gewoon natuurlijk. De juiste enveloppen gepakt, maar onderweg nog ff een verkeerde envelop van de muur getrokken en een goede weggegooid.  ::ok::

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Alles kenners
« Reactie #172 Gepost op: 15-02-2020, 23:55:44 »
Wat een lief en fantastisch eerbetoon van Rick en de hele Mol crew aan ons molloten!  ::bravo::

En nog meer leuk nieuws:

Iedereen die op een envelop stond kan de envelop opgestuurd krijgen. Ik zal deze personen een pb sturen met het mailadres waarnaar ze hun adres moeten sturen zodat de envelop hun kant op komt.  ::ok::

(Ik moet even goed alle namen opzoeken en verwacht morgenmiddag de pbs te sturen.)

Zijn alle namen daadwerkelijk in beeld geweest Heinz?

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Alles kenners
« Reactie #173 Gepost op: 15-02-2020, 23:56:08 »
Kan ook gewoon natuurlijk. De juiste enveloppen gepakt, maar onderweg nog ff een verkeerde envelop van de muur getrokken en een goede weggegooid.  ::ok::
Maar dat zou wel enorm opvallen, ook voor de kandidaten.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Alles kenners
« Reactie #174 Gepost op: 15-02-2020, 23:58:19 »
Ik was er al eigenlijk een beetje vanuit gegaan dat ik er niet in zou zitten. Ik had begrepen dat degenen die nu bij Moltalk zaten (misschien vergis ik me daar dus wel in) door de redactie benaderd waren.

En omdat ik geen bericht had gekregen, dacht ik: dan zal ik ook niet in de aflevering zitten.

Er waren trouwens twee redenen dat ik niet naar Amsterdam kon komen: ik kreeg vandaag mijn boxspring: een soort waterbed, maar dan zonder water...…

En ene Storm Dennis (stiekeme verwijzing naar een ex-kandidaat) zou roet in het eten kunnen gooien bij de terugreis. Dat risico wilde ik niet lopen.


Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Alles kenners
« Reactie #175 Gepost op: 15-02-2020, 23:59:17 »
Maar dat zou wel enorm opvallen, ook voor de kandidaten.
Ja? Waarom dan? Die denken toch gewoon dat er iets mis is gegaan in de juiste envelop pakken/omschrijven? "Ja ik heb echt die ene envelop op bicepshoogte gepakt." Klopt, maar die heb je wel buiten beeld geruild met een andere envelop. Resultaat kan zijn dat kandidaten (en molloten) denken dat er gekloot is met de enveloppen voordat Nathan naar binnen ging. Of natuurlijk dat er iets niet klopt aan de omschrijving. Of dat er toch opzettelijk een andere envelop is gepakt.

Ik zie niet in waarom de actie 'later ruilen met een foutieve envelop' meer zou opvallen dan wat er nu aan de hand is?

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Alles kenners
« Reactie #176 Gepost op: 16-02-2020, 00:04:07 »
Ik was er al eigenlijk een beetje vanuit gegaan dat ik er niet in zou zitten. Ik had begrepen dat degenen die nu bij Moltalk zaten (misschien vergis ik me daar dus wel in) door de redactie benaderd waren.
[...]

Wat wij ons nu allemaal afvragen is of je voortaan op z'n spaans aangesproken wilt worden  ::wenkbrauw::   ::rofl::

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Alles kenners
« Reactie #177 Gepost op: 16-02-2020, 00:05:16 »

Ik zie niet in waarom de actie 'later ruilen met een foutieve envelop' meer zou opvallen dan wat er nu aan de hand is?

Mee eens. Maar voor de kijkers is dit bijna wel de enige mogelijkheid en daarmee wordt Nathan nu wel ineens heel verdacht. Vooral ook omdat veel er vanuit gaan dat het om de namen ging en dan maakt de locatie dus niet uit. Juist doordat deze info weg gelaten kan zijn tijdens de zichtbare uitleg zou enveloppen wisselen dan geen functie hebben wat Rob zijn keuze om als eerste te gaan minder meerwaarde lijkt te geven. Maar Rob is mijn hoofdmol dus ik kan hem nog niet geheel afschrijven. Alhoewel ik nu wel door deze opdracht erg geneigd ben om Nathan van 2 naar positie 1 te zetten. Benieuwd hoe hij volgende week in de poll staat maar denk dat hij nu enorm gaat stijgen bij veel mensen.
« Laatst bewerkt op: 16-02-2020, 00:08:20 door xania »
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Alles kenners
« Reactie #178 Gepost op: 16-02-2020, 00:06:59 »
Ja? Waarom dan? Die denken toch gewoon dat er iets mis is gegaan in de juiste envelop pakken/omschrijven? "Ja ik heb echt die ene envelop op bicepshoogte gepakt." Klopt, maar die heb je wel buiten beeld geruild met een andere envelop. Resultaat kan zijn dat kandidaten (en molloten) denken dat er gekloot is met de enveloppen voordat Nathan naar binnen ging. Of natuurlijk dat er iets niet klopt aan de omschrijving. Of dat er toch opzettelijk een andere envelop is gepakt.

Ik zie niet in waarom de actie 'later ruilen met een foutieve envelop' meer zou opvallen dan wat er nu aan de hand is?
Je hebt gelijk. Kleine hersenkronkel van mijn kant...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Alles kenners
« Reactie #179 Gepost op: 16-02-2020, 00:07:29 »
Zijn alle namen daadwerkelijk in beeld geweest Heinz?

Dat is een goede vraag. Waarschijnlijk niet. Ik zal navragen welke namen ze eventueel verder nog hebben.