Auteur Topic: Geheimzinnige aankondiging (mee op reis met eerste afl. WIDM 21)  (gelezen 52249 keer)

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Geheimzinnige aankondiging (mee op reis met eerste afl. WIDM 21)
« Reactie #240 Gepost op: 24-02-2020, 17:25:16 »
Ik heb alleen niet zoveel zin om eerst naar Nederland te vliegen en dan voor 5 dagen naar een ander land.

En alle kandidaten kennen + het land en dat dan 9 maanden niet kunnen benoemen en niet meepuzzelen op dit forum is ook niet fijn.

En het lijkt er eindelijk ook op dat mijn avrotros lidmaatschap is opgezegd.
niemand gaat voor dat alles bekend is zeggen hier wie er heen gaat.
ikzelf zou dan gewoon af en toe meepuzzelen en dan gewoon of de goede kant of de foute kant oplaten gaan. niemand weet toch dat jij  de gene bent die mee was
chipsverslaafde <3

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Geheimzinnige aankondiging (mee op reis met eerste afl. WIDM 21)
« Reactie #241 Gepost op: 24-02-2020, 17:25:53 »
Met enkel een ID-kaart mag je gewoon reizen door alle landen in de Europese Unie en nog wat andere landen zoals Zwitserland en Noorwegen.

Jawel, maar Europa is groter dan de EU, Zwitserland en Noorwegen. Dus kun je niet concluderen dat het daarom niet in Europa zal zijn. Overigens denk ik ook dat het buiten Europa is, hoor. Daar niet van.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geheimzinnige aankondiging (mee op reis met eerste afl. WIDM 21)
« Reactie #242 Gepost op: 24-02-2020, 17:45:35 »
Voorwaarden
"Deelnemers zijn in bezit van geldig paspoort en 5 dagen beschikbaar in
mei/juni 2020."
Dan kunnen we in ieder geval Europa afschrijven.
Als ze hadden gezegd "paspoort of ID-kaart" kunnen we juist vaststellen dat het wel in Europa is. Nu kan het net zo goed alsnog Europa zijn, alleen sluiten ze dan mensen met een ID-kaart uit om niets te verraden.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Geheimzinnige aankondiging (mee op reis met eerste afl. WIDM 21)
« Reactie #243 Gepost op: 24-02-2020, 17:56:38 »
Ik kan dit best aanraden hoor, mee met aflevering 1 ::tandpastasmiley::
Nieky grab a life vest!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Geheimzinnige aankondiging (mee op reis met eerste afl. WIDM 21)
« Reactie #244 Gepost op: 24-02-2020, 21:42:07 »
Met enkel een ID-kaart mag je gewoon reizen door alle landen in de Europese Unie en nog wat andere landen zoals Zwitserland en Noorwegen.

Mmmmm, toen het Verenigd Koninkrijk nog lid was van de EU, kwam je daar echt niet binnen met alleen een ID. Dat is nooit geweest.


Maar ja, ze zijn geen lid meer van de EU, dus dat telt niet meer mee.

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: Geheimzinnige aankondiging (mee op reis met eerste afl. WIDM 21)
« Reactie #245 Gepost op: 24-02-2020, 21:49:23 »
Mmmmm, toen het Verenigd Koninkrijk nog lid was van de EU, kwam je daar echt niet binnen met alleen een ID. Dat is nooit geweest.


Maar ja, ze zijn geen lid meer van de EU, dus dat telt niet meer mee.
Voorlopig zijn al die afspraken nog geldig.

Groot-Brittanië en Noord Ierland staan gewoon tussen de landen waar je met een ID kaart naartoe kunt reizen.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #246 Gepost op: 24-02-2020, 21:54:44 »
Nou, het wordt vast beter dan dat ik vannacht droomde wat de geheimzinnige aankondiging inhield.
Ik droomde dat widm een eigen soep heeft gemaakt en dat was te koop via bol.com. Het zat in een soort broodtrommel en onderop stond een soort metrokaart met widm gebeurtenissen. Prijs: €70. Totaal belachelijk.

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Ik kwam niet meer bij toen ik dit las.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geheimzinnige aankondiging (mee op reis met eerste afl. WIDM 21)
« Reactie #247 Gepost op: 24-02-2020, 21:55:25 »
Ik twijfel ontzettend. Aan de ene kant wil ik heel graag, maar aan de andere kant is - zoals waarschijnlijk wel bekend - mijn favoriete onderdeel van molspeuren het zoeken naar de nieuwe kandidaten. Wat dan gewoon een jaar niet kan. En toch wil ik mee. Wat lijkt dat me mooi. Maar toch die twijfel. Ach we gaan het gewoon proberen, mijn feitenkennis over die 20 jaar WIDM is waarschijnlijk toch niet zo goed.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Geheimzinnige aankondiging (mee op reis met eerste afl. WIDM 21)
« Reactie #248 Gepost op: 24-02-2020, 21:57:43 »
Vreemd. Ik hoor van verschillende mensen dat ze alleen met paspoort het land binnenkomen.

Toen ik in 2013 naar Londen ging, werd een stel dat vlakbij mij in de bus zat, bij de douane tegengehouden, omdat ze alleen een ID konden tonen. Ik heb eind zeventiger jaren stage gelopen bij een gemeente, en destijds was het Verenigd Koninkrijk nog niet zo lang lid van wat nu de EU is, en die regel was er toen al.


Raar dat ze alsnog later genoegen namen met alleen een ID.



Overigens kan ik niet mee, ik ga 25 mei naar Griekenland. Het risico dat die twee reizen elkaar gaan overlappen, is me te groot.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Geheimzinnige aankondiging (mee op reis met eerste afl. WIDM 21)
« Reactie #249 Gepost op: 24-02-2020, 22:29:49 »
Sorry hoor maar het is toch volkomen normaal dat avrotros dit voor haar leden organiseert? 😅 Dat is toch precies de meerwaarde van lid van zo’n omroep zijn? Ik vind al die mensen die zeuren dat ze lid moeten worden erg kinderachtig ::)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Geheimzinnige aankondiging (mee op reis met eerste afl. WIDM 21)
« Reactie #250 Gepost op: 24-02-2020, 22:36:38 »
Ik kan dit best aanraden hoor, mee met aflevering 1 ::tandpastasmiley::
Yep, en vervolgens je lippen en vingers 3/4 jaar met drie-secondenlijm aan elkaar geplakt.

El Salvador, seizoen 11......

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Geheimzinnige aankondiging (mee op reis met eerste afl. WIDM 21)
« Reactie #251 Gepost op: 24-02-2020, 23:03:39 »
Ik ben destijds steunlid geworden van twee omroepen. De VPRO omdat ik achter hun gedachtengoed sta en de AVRO (toen nog zonder TROS) puur om hen te steunen omdat ze WIDM uitzenden. Kom op mensen, de publieke omroepen hebben nu eenmaal leden nodig. € 7,50 voor maanden lang voorpret, plezier tijdens de uitzendingen en ook nog napret is echt een schijntje.
Steun de AVROTROS!
 ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Geheimzinnige aankondiging (mee op reis met eerste afl. WIDM 21)
« Reactie #252 Gepost op: 24-02-2020, 23:08:12 »
- einde zure berichtgeving -

Compensatie suiker


Leuk dat de actie terugkomt. Ik heb dan ooit bij de Molfandag de quiz gewonnen, maar ik wist toen ook al niet hoe ;D. Stiekem had ik natuurlijk wel hoop op iets groters, maar ach ::regenboog::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #253 Gepost op: 24-02-2020, 23:10:23 »
::ohno:: Ik kan net zo goed niet meedoen. Ben heel slecht met parate kennis.

In knagen ben je beter, hè?  https://nos.nl/artikel/2324442-opnieuw-veroorzaakt-rat-grote-stroomstoring-in-flevoland.html

 ;D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geheimzinnige aankondiging (mee op reis met eerste afl. WIDM 21)
« Reactie #254 Gepost op: 24-02-2020, 23:13:44 »
Was geen lid meer en heb dus geen molfandag kaartje. Maar mee mogen al is het enkel voor aflevering 1 is de moeite waard. Voorheen werd het via de molfandag quiz weggegeven, nu aan avrotrosleden.

Ik ga alvast broeden op een leuke motivatie. Vijf dagen in mei/juni moet wel te regelen zijn op werk ::super::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline joost2014

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geheimzinnige aankondiging (mee op reis met eerste afl. WIDM 21)
« Reactie #255 Gepost op: 24-02-2020, 23:18:12 »
Het gaat volgens de voorwaarden niet om de snelste tijd:
"De jury zal een winnaar kiezen op basis van het aantal goede antwoorden in
de vragenlijst + de beste motivatie"

Bij het aanmelden staat wel:
En net als in het televisieprogramma: wie de test het best (en het snelst) maakt, wordt de winnaar. Dus bereid je goed voor en wie weet, ga jij straks mee op reis met Wie is de Mol?

Dat tussen haakjes hebben ze er na jouw bericht bijgezet denk ik  ::rofl::
Ben jij de mol?

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Geheimzinnige aankondiging (mee op reis met eerste afl. WIDM 21)
« Reactie #256 Gepost op: 24-02-2020, 23:23:36 »
Yep, en vervolgens je lippen en vingers 3/4 jaar met drie-secondenlijm aan elkaar geplakt.

El Salvador, seizoen 11......

Haha ach dat viel best mee, hoe zwaar dat was. Ik wist toen ook vrij zeker wie de mol was, maar het mysterie is zoveel meer waard dan het willen delen  ::jaja::

Overigens vond ik het wel intimiderend hoeveel .commers me in stalkermodus op, toen nog, Hyves aan een vragenvuur onderworpen  ::rofl::
Nieky grab a life vest!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Geheimzinnige aankondiging (mee op reis met eerste afl. WIDM 21)
« Reactie #257 Gepost op: 24-02-2020, 23:45:09 »
Ach ja, Hyves........dat was toch zoiets als rooksignalen met een dansende banaan?


Ja, ik kan me voorstellen dat je ineens heel veel vrienden erbij had. Je weet het he: Als je wint, dan heb je vrienden.....

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Geheimzinnige aankondiging (mee op reis met eerste afl. WIDM 21)
« Reactie #258 Gepost op: 25-02-2020, 00:02:40 »
Haha ach dat viel best mee, hoe zwaar dat was. Ik wist toen ook vrij zeker wie de mol was, maar het mysterie is zoveel meer waard dan het willen delen  ::jaja::

Overigens vond ik het wel intimiderend hoeveel .commers me in stalkermodus op, toen nog, Hyves aan een vragenvuur onderworpen  ::rofl::
het is wel zo dat ze nu niet laten zien wie er gaat. dus dat scheelt weer ::rofl::
chipsverslaafde <3

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geheimzinnige aankondiging (mee op reis met eerste afl. WIDM 21)
« Reactie #259 Gepost op: 25-02-2020, 00:12:29 »
Mmmmm, toen het Verenigd Koninkrijk nog lid was van de EU, kwam je daar echt niet binnen met alleen een ID. Dat is nooit geweest.


Maar ja, ze zijn geen lid meer van de EU, dus dat telt niet meer mee.
Ik ben in 2010 toch echt met alleen een ID-kaart naar Londen geweest...
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"