Auteur Topic: Geheimzinnige aankondiging (mee op reis met eerste afl. WIDM 21)  (gelezen 52055 keer)

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #80 Gepost op: 21-02-2020, 13:58:07 »
omg ik word wakker en zie dit ::oink:: wat betekent dit nu weer?

het kan eigenlijk alles wel zijn
maar ik denk iets makkelijks als een prijsvraag voor kaartjes vondelcs ofzo
« Laatst bewerkt op: 21-02-2020, 14:35:07 door mrchipie »
chipsverslaafde <3

Offline Overalsterretjes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #81 Gepost op: 21-02-2020, 14:16:20 »
Dit postte Rob 4 dg geleden op instagram. Zou het hier iets mee te maken hebben?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #82 Gepost op: 21-02-2020, 14:18:33 »
Ongetwijfeld!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #83 Gepost op: 21-02-2020, 14:19:45 »
Dit postte Rob 4 dg geleden op instagram. Zou het hier iets mee te maken hebben?

Denk ik niet. Dit postte Rob afgelopen zondag. Was gewoon een algemene post lijkt mij.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #84 Gepost op: 21-02-2020, 14:20:24 »
Vind het wel verdacht hoor, like wie heeft er nou zin in een maandag? ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #85 Gepost op: 21-02-2020, 14:21:50 »
O, als ie het voor afgelopen maandag postte is het wat minder ongetwijfeld iets. Maar we zullen wel zien. Grote kans dat we ons iets té enthousiast aan het maken zijn.

Offline Overalsterretjes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #86 Gepost op: 21-02-2020, 14:24:03 »
Volgens Instagram is het op maandag gepost, niet op zondag

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #87 Gepost op: 21-02-2020, 15:45:14 »
Ik denk dat het inderdaad om WIDM-junior gaat. En dan gaat het niet om de aankomst van een vlucht, maar juist om het vertrek. Volgende week hebben de scholen vakantie. Dus ik vermoed dat we de 10 kandidaatjes mogen uitzwaaien die vervolgens naar Stockholm of een andere stad in Europa vliegen en daar een week lang Wie is de Mol gaan spelen.

De vakantie was juist deze week.... volgende week gaat iedereen in het Noorden weer naar school
Wit is ook een kleur!

Offline Tim579

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #88 Gepost op: 21-02-2020, 16:07:03 »
Ik denk eigenlijk dat dit het speciale iets word voor het 20e seizoen. Want zeg nou zelf we hebben het nog niet echt heel spectaculair gehad

Offline Moltijd

  • Forumlid
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #89 Gepost op: 21-02-2020, 16:16:03 »
Ik hoop niet dat ze gaan aankondigen dat de finale weer live te zien zal zijn in bioscopen door heel het land. Bij Pathe gaan deze donderdag 27e in de verkoop, bij VUE staat er nog 'coming soon'. Laat het niet zo zijn...  :-X

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #90 Gepost op: 21-02-2020, 16:24:05 »
Ik hoop niet dat ze gaan aankondigen dat de finale weer live te zien zal zijn in bioscopen door heel het land. Bij Pathe gaan deze donderdag 27e in de verkoop, bij VUE staat er nog 'coming soon'. Laat het niet zo zijn...  :-X

Die aankondiging is afgelopen zaterdag al gedaan, dus dat zal het niet zijn lijkt me.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Moltijd

  • Forumlid
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #91 Gepost op: 21-02-2020, 16:35:36 »
Die aankondiging is afgelopen zaterdag al gedaan, dus dat zal het niet zijn lijkt me.

Die aankondiging heb ik dan gemist.  ::rofl:: Gelukkig maar hahahah

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #92 Gepost op: 21-02-2020, 16:38:37 »
Ik hoop niet dat ze gaan aankondigen dat de finale weer live te zien zal zijn in bioscopen door heel het land. Bij Pathe gaan deze donderdag 27e in de verkoop, bij VUE staat er nog 'coming soon'. Laat het niet zo zijn...  :-X
Haha dat zou echt erg zijn!
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Monkeymol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #93 Gepost op: 21-02-2020, 17:21:24 »
Nou, ik ben echt heel erg benieuwd!!
De voorpret is in ieder geval al erg leuk.  ::tandpastasmiley:: Is er iemand van hier die naar Schiphol gaat? 

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #94 Gepost op: 21-02-2020, 17:25:54 »
Dat het geluidje van Schiphol is vind ik mooi gevonden maar ik heb mijn twijfels of daar per se de betekenis Schiphol achter zit. Misschien heeft de maker van de teaser gewoon gezocht naar zo'n "omroepergeluidje" met als betekenis dat er straks op die datum een aankondiging gedaan wordt.

Offline Monkeymol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #95 Gepost op: 21-02-2020, 17:28:54 »
Dat het geluidje van Schiphol is vind ik mooi gevonden maar ik heb mijn twijfels of daar per se de betekenis Schiphol achter zit. Misschien heeft de maker van de teaser gewoon gezocht naar zo'n "omroepergeluidje" met als betekenis dat er straks op die datum een aankondiging gedaan wordt.

Ja, is natuurlijk ook heel goed mogelijk.

Het zou wat zijn, iedereen als een gek naar Schiphol en dan komt er alleen een aankondiging  ::rofl::

Offline Vl4d

  • Forumlid
  • Soms wel, soms niet
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #96 Gepost op: 21-02-2020, 17:37:12 »
Dit postte Rob 4 dg geleden op instagram. Zou het hier iets mee te maken hebben?

Ik kom echt niet meer bij van 't lachen...  ::rofl::
Fantastisch verhaal dit.
« Laatst bewerkt op: 21-02-2020, 17:40:40 door Vl4d »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #97 Gepost op: 21-02-2020, 18:21:07 »
De vakantie was juist deze week.... volgende week gaat iedereen in het Noorden weer naar school

Nogmaals: dat interesseert ze in de Randstad niet. Lees mijn eerdere opmerking over grachtengordelkids.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #98 Gepost op: 21-02-2020, 18:28:55 »
Erg spannend!

Junior zou ik super tof vinden. Alleen áls het dan vanaf maandag wordt opgenomen, zouden de kandidaten nu al gekozen zijn zonder mogelijkheid om zich in te schrijven. Gaat lastig lijkt me ::rofl::

Allstars-seizoen zou logischer zijn, en zou ik ook erg leuk vinden. Daar hoeft in elk geval geen selectieprocedure voor te zijn.

De kansen lijken me het grootst voor een aankondiging over wat dan ook, VondelCS zou heel goed kunnen.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Geheimzinnige aankondiging
« Reactie #99 Gepost op: 21-02-2020, 18:52:12 »
Misschien wordt de nieuwe presentator voor seizoen 21 wel bekend gemaakt  :-X
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!