Auteur Topic: [Theorie] Toch twee mollen?  (gelezen 6687 keer)

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Theorie] Toch twee mollen?
« Reactie #40 Gepost op: 5-03-2020, 17:00:10 »
Ik ga mee met de voetbaltheorie: 11 mollen.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Theorie] Toch twee mollen?
« Reactie #41 Gepost op: 5-03-2020, 17:54:45 »
pffff
nee!
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Theorie] Toch twee mollen?
« Reactie #42 Gepost op: 5-03-2020, 18:37:16 »
Hoewel ik ook geen geloof hecht aan de dubbelemoltheorie, vind ik het 'Rick zei...'-argument niet zo sterk. De productie van WIDM is niet in zijn eerste leugentje gebarsten.
Benieuwd of we nog iets horen over de 'storing' en het niet-bestaande 'testbeeld' uit afl. 1. ::hypocriet::

Sorry, productie van WIDM  :-*


Ik snap de OP trouwens wel dat die meer had verwacht. Het 'speciale' (voor zo ver je dat serieus kan nemen) van dit seizoen was mss alleen de niet alledaagse locatie.

Nu is het wachten op de 'twist' in de finale.  ::nieuwsgierig::

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [Theorie] Toch twee mollen?
« Reactie #43 Gepost op: 5-03-2020, 21:21:20 »
Ik vind het altijd wel geinig om over dit soort dingen te fantaseren. ;D De kans dat het echt zou gebeuren lijkt mij ook nihil, maar wel leuk om je proberen voor te stellen hoe het zou gaan.

In theorie kán het natuurlijk wel gewoon. Ik zag ooit dat ze een keer in een schoolklas Wie is de Mol gingen spelen, en toen hadden ze twee mollen. Maar dat was toen wel al vanaf het begin bekend. Het zou ook als twist aan het einde kùnnen, I guess? Dat niemand het tijdens het spel weet. Ja, waarom niet. Het wordt hier vaak gezien als de meest absurde gedachtespinsel ooit, maar het zou toch gewoon episch zijn?
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Theorie] Toch twee mollen?
« Reactie #44 Gepost op: 5-03-2020, 21:53:27 »
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Theorie] Toch twee mollen?
« Reactie #45 Gepost op: 5-03-2020, 21:56:51 »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Theorie] Toch twee mollen?
« Reactie #46 Gepost op: 5-03-2020, 22:01:27 »
Is lezen nou zo moeilijk? https://www.wieisdemol.com/forum/2020/?topic=68841.msg2260464#msg2260464

Het blinde geloof in de productie is aandoenlijk, maar er zijn veel sterkere argumenten tegen deze theorie in te brengen dan beweringen van de makers - die wel vaker bezijden de waarheid zijn gebleken.
Woosie down?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Theorie] Toch twee mollen?
« Reactie #47 Gepost op: 5-03-2020, 22:13:26 »
Het blinde geloof in de productie is aandoenlijk, maar er zijn veel sterkere argumenten tegen deze theorie in te brengen dan beweringen van de makers - die wel vaker bezijden de waarheid zijn gebleken.

Bron/bewijs?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Theorie] Toch twee mollen?
« Reactie #48 Gepost op: 5-03-2020, 22:16:57 »
Ach, misschien dat ze widm ooit wel in duo's gaan spelen. Een allstar-duo-seizoen lijkt me dan wel geniaal. Oud mollen en eerste afvallers die samen het spel spelen. Dan kan je wel 2 mollen hebben.

Gaat nooit gebeuren.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Theorie] Toch twee mollen?
« Reactie #49 Gepost op: 5-03-2020, 23:25:55 »
Bron/bewijs?

Ik heb al vroeg geleerd dat het zinloos is gelovigen te bekeren. Op deze fantastische website staat een ware Grot van Ali Baba aan informatie die voor eenieder toegankelijk is en waaruit iedereen zijn eigen conclusies mag trekken.    ::rits::
Woosie down?

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [Theorie] Toch twee mollen?
« Reactie #50 Gepost op: 5-03-2020, 23:43:01 »
Ik heb al vroeg geleerd dat het zinloos is gelovigen te bekeren. Op deze fantastische website staat een ware Grot van Ali Baba aan informatie die voor eenieder toegankelijk is en waaruit iedereen zijn eigen conclusies mag trekken.    ::rits::
Dat is echt te makkelijk hoor; iets beweren en dan tegen de ander zeggen "zoek het maar lekker zelf op in de giga hoeveelheid info die hier staat." Noem op z'n minst een concreet voorbeeld, of zeg gewoon niks.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Theorie] Toch twee mollen?
« Reactie #51 Gepost op: 5-03-2020, 23:48:26 »
Dat is echt te makkelijk hoor; iets beweren en dan tegen de ander zeggen "zoek het maar lekker zelf op in de giga hoeveelheid info die hier staat." Noem op z'n minst een concreet voorbeeld, of zeg gewoon niks.

In het algemeen ben ik het met je eens, maar in dit specifieke geval weet ik gewoon dat het verspeelde moeite is. Uit een ander draadje citeer ik een gewaardeerde medeforummer: Er is al meermaals op gewezen dat die rammelt. Ik ga dat echt niet opnieuw uit de doeken doen. Ga maar lezen wat daar al over is gezegd.

Maar goed, omdat je het zo vriendelijk vraagt:

- Beïnvloeding van (het verloop van) opdrachten door de productie
- Tijdklokken in beeld die niet overeenkomen met de werkelijke tijd(sduur)
- Gerommel met de chronologie
- 'Yvon was altijd al de mol'
« Laatst bewerkt op: 5-03-2020, 23:56:55 door Michmol »
Woosie down?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Theorie] Toch twee mollen?
« Reactie #52 Gepost op: 6-03-2020, 00:28:07 »
Tuurlijk, gewoon tegen beter weten in volhouden dat er twee mollen zouden kunnen zijn...  ::)

Ik zou bijna Louis van Gaal gaan citeren. Hopelijk hoef ik niet uit te leggen wat ik daarmee bedoel.

Hier dan nog een keer het onomstotelijke bewijs: de regisseur zelf wordt het ook goed zat, maar herhaalt het desalniettemin nog weer een keer:

2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Theorie] Toch twee mollen?
« Reactie #53 Gepost op: 6-03-2020, 00:34:16 »
Tuurlijk, gewoon tegen beter weten in volhouden dat er twee mollen zouden kunnen zijn...  ::)

Ik zou bijna Louis van Gaal gaan citeren. Hopelijk hoef ik niet uit te leggen wat ik daarmee bedoel.

Hier dan nog een keer het onomstotelijke bewijs: de regisseur zelf wordt het ook goed zat, maar herhaalt het desalniettemin nog weer een keer:

Als je nou eens uit die zelfgegraven tunnel van je komt lees je misschien ook beter wat ik schrijf. Ik denk helemaal niet dat er twee mollen zijn, noch dat dat ooit zal gebeuren. Die overtuiging baseer ik echter niet op de door jou kennelijk heilig verklaarde openbaringen van Sint Ricardus van Mollotië.
Woosie down?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Theorie] Toch twee mollen?
« Reactie #54 Gepost op: 6-03-2020, 00:37:07 »
Je onderschrift is veelzeggend!   :P
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Muldvarpen

  • Forumlid
  • Trust nobody - niet alleen in dit spel
Re: [Theorie] Toch twee mollen?
« Reactie #55 Gepost op: 6-03-2020, 01:02:17 »
twee mollen zou voor de echte molvolgers nog wel gaan: die zitten nog wel te wachten op een plottwist, de optie is al meermalen genoemd, zij laten zich niet zo snel afschrikken etc.

Maar voor het grote publiek is dit echt iets wat je niet moet willen. Dan ben je voor altijd je formule kwijt, en dat is nou net een groot goed.
Vandaar dat dit nooit zal gebeuren

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Toch twee mollen?
« Reactie #56 Gepost op: 6-03-2020, 02:00:49 »
Hij heet Richard? Ik dacht Rick.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Theorie] Toch twee mollen?
« Reactie #57 Gepost op: 6-03-2020, 08:44:18 »
Je onderschrift is veelzeggend!   :P

Ja, dat had je al een keer gezegd. De behoefte om aan te tonen dat je volstrekt onbekend bent met het fenomeneen ironie is blijkbaar onweerstaanbaar.  ::dom::
Woosie down?

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Toch twee mollen?
« Reactie #58 Gepost op: 6-03-2020, 08:56:09 »
Ik had al aangegeven in een putje te gaan zitten, maar ik had me toch weer vergist in de negatieve toon in sommige reacties die rond dit onderwerp ontstaan. Volgens mij heeft niemand hier de wijsheid in pacht, zoekt iedereen naar theorieën en hints en is een inhoudelijke discussie voldoende. Die is (deels) gevoerd en Rick heeft zich daar indirect in gemoeid. Wat ik ook vind van de rest van de argumenten, de reactie van Rick is - in ieder geval voor dit seizoen - voldoende om van de theorie af te stappen.
Wat mij betreft kan er een slotje op,.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Theorie] Toch twee mollen?
« Reactie #59 Gepost op: 6-03-2020, 09:09:04 »
Ik had al aangegeven in een putje te gaan zitten, maar ik had me toch weer vergist in de negatieve toon in sommige reacties die rond dit onderwerp ontstaan. Volgens mij heeft niemand hier de wijsheid in pacht, zoekt iedereen naar theorieën en hints en is een inhoudelijke discussie voldoende. Die is (deels) gevoerd en Rick heeft zich daar indirect in gemoeid. Wat ik ook vind van de rest van de argumenten, de reactie van Rick is - in ieder geval voor dit seizoen - voldoende om van de theorie af te stappen.
Wat mij betreft kan er een slotje op,.

Ik ben niet zo voor slotjes - de WiDM.com-variant op het modieuze snowflakefenomeen 'deplatforming' - maar als de topicstarter zo'n verzoek indient wordt het vast sneller ingewilligd. Misschien is de notie van 2 mollen voor sommigen inderdaad iets te emotioneel.  :-X
Woosie down?