Auteur Topic: WIDM Seizoen 2021  (gelezen 14340 keer)

Offline molly88

• Forumlid
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #140 Gepost op: 18-07-2020, 14:26:26 »
Ik was de dagen aan het bijhouden dat Rik Een Vandaag presenteert.
Juni: 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 19, 20, 21, 24 (radio), 25 (radio), 26 (radio), 28.
Juli: 6, 7, 8, 20, 21, 22, 30, 31. 17 juli opnames voor Pride met Ellie Lust, 27 juli interview RTL Boulevard.
Augustus: 1, 6.
Nog niet op reis dus.
« Laatst bewerkt op: Gisteren om 10:58:04 door molly88 »

Offline Syllie10

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #141 Gepost op: 19-07-2020, 17:40:39 »
Hoe zou het werken / gaan als de presentator er feitelijk niet bij is en wellicht via tablet / beeldbellen de opdracht uitlegt, de teksten inspreekt bijvoorbeeld.

Even een twist in denken in deze tijd?

Productieteam zo uitgekleed mogelijk natuurlijk want met hoe meer mensen op reis hoe meer het gaat opvallen wellicht en er wellicht minder kan?

Offline Pac

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #142 Gepost op: 19-07-2020, 18:28:47 »
Natuurlijk valt er iets te bedenken als een WIDM "light" - de meeste WIDM-weekendjes zijn kleinschalig van opzet, dichtbij huis en toch ontzettend leuk. Je kunt een heel seizoen opnemen in ťťn stad of regio, zie WIDM Junior. En als je iedereen van tevoren test op corona en verder je groep isoleert van de buitenwereld kun je misschien wel opdrachten doen binnen de 1,5 meter? Je kandidatengroep wordt dan in feite een huishouden (maar daar heb je alsnog speciale regels/uitzonderingen voor nodig dan).

Dus ofwel we hebben een heel erg uitgeklede WIDM 2021, ofwel hebben we gewoon wat meer geduld  ;)
...ůf niet!

Online Sanmol

• Forumlid
  • SJEKKKEEULLL.
« Reactie #143 Gepost op: 19-07-2020, 18:46:02 »
Ik vraag niet veel, maar ik wil al jaren Marjan Jonkman als kandidate. Die is schitterend voor de Nederlandse tv.

Offline MollenvangR-Art

• Winnaar ER-pool 2012
  • Forumlid
  • MollenR-Art bijna goed kandidaten...
« Reactie #144 Gepost op: 21-07-2020, 16:26:49 »
Aan de foto van Rick te zien i.c.m zijn tekst denk ik dat ze het plan voor land 21 omgegooid hebben en Rick(die de laatste tijd een beetje stil was op social media) OF op researchreis gaat en de haalbaarheid van dingen gaat testen, of dat ze inderdaad op reis gaan in juni (scheelt wel een hoop Nederlandse toeristen als ze in juni gaan). Maar kan ook nog dat ze later gaan en dan dat het seizoen in het voorjaar van 21 op tv is (ook omdat we de eindzomer/begin herfstserie nog krijgen)

Misschien pakken ze dan KroatiŽ wel (weet niet hoe de regels zijn daar?). KroatiŽ zou eigenlijk de tweede helft van s18 zou worden, alleen toen ze zagen dat GeorgiŽ zo veelzijdig was, dat ze besloten daar de hele serie te blijven. Daar hebben ze ook research naar gedaan al. En voor een noodplan, is dat best handig als je die info al hebt.

Ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen.  ::jaja::
Als het al KroatiŽ was, kun je dat nu wel vergeten. Code geel is code oranje geworden en met aantal stijgende besmettingen in Europese landen (en de daarbij horende beperkingen waarschijnlijk), zie ik draaien in het najaar nu somber in.. :(
'Niets is wat het lijkt en iets is wat het niet lijkt...'

Offline Johan88

• Forumlid
« Reactie #145 Gepost op: 22-07-2020, 15:51:08 »
Blijkbaar kun je op Bol.com al het Molboekje voor 2021 reserveren, hij verschijnt op 17 november dit jaar! Is dit een bevestiging dat het allemaal gewoon doorgaat?

Is die eventueel ook voor 2022 te gebruiken? Ik kan me niet voorstellen dat er voor komend jaar op een 'normale' manier eea op te nemen is, neemt toch de lol een beetje weg. Wanneer is deze ellende een keer achter de rug?  ::ohno::

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Jungens!
« Reactie #146 Gepost op: 27-07-2020, 22:13:44 »
In dit item bij RTL Boulevard vandaag, bevestigt presentator Rik van de Westelaken nogmaals dat "Het is nog helemaal niet zeker of we nog een nieuw seizoen kunnen maken".

Seizoen 2021 is dus nog niet opgenomen.

Offline WieIsUt

• Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 28-07-2020, 14:18:27 »
Hoe zou het werken / gaan als de presentator er feitelijk niet bij is en wellicht via tablet / beeldbellen de opdracht uitlegt, de teksten inspreekt bijvoorbeeld.

Even een twist in denken in deze tijd?

Productieteam zo uitgekleed mogelijk natuurlijk want met hoe meer mensen op reis hoe meer het gaat opvallen wellicht en er wellicht minder kan?

Dit is vrij makkelijk te doen, je kunt van te voren videos opnemen, voor elk kandidaat/afvaller/mol een aparte en die gewoon op een tablet laten afspelen. Dit zie je bij de Mol vaak. Al is de presentator wel mee op reis maar het is niet gek om daar een video met een uitleg op een tablet te zien.