Auteur Topic: [officieel] MolTalk  (gelezen 31098 keer)

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #160 Gepost op: 1-03-2020, 14:24:44 »
2 mollen, dikke onzin natuurlijk. ::)



Thomas maakte op een bepaald moment een opmerking in de trant van: in de volgende aflevering gaat de mol waarschijnlijk meer risico nemen, omdat hij wel ontdekt moet worden.

Zoiets heb ik hier eerder al wel eens gelezen, dat de mol in de finale we, verdacht moet worden, omdat Rick geen finales wilt waarin iemand staat die de mol nooit verdacht heeft, zoals Freek.
Wat is hier eigenlijk de gedachtegang achter? En wat kunnen we er nu mee?

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #161 Gepost op: 7-03-2020, 17:44:11 »
Update! Vanavond schuift Annemieke aan bij MolTalk! Zij zit aan tafel samen met Merel Westrik en Frits Sissing om aflevering 9 van Wie is de Mol? te bespreken!

Dus geen Dennis helaas :)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #162 Gepost op: 7-03-2020, 19:43:28 »
En ook geen Ellie zoals vorige week aangegeven.

Gewoon een volledig Moltalk seizoen zonder Ellie ::oink:: Het is toch ongelofelijk.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #163 Gepost op: 7-03-2020, 21:25:45 »
En ook geen Ellie zoals vorige week aangegeven.

Gewoon een volledig Moltalk seizoen zonder Ellie ::oink:: Het is toch ongelofelijk.
Tja, dat vind ik dan weer niet zo heel erg  ::tandpastasmiley::

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #164 Gepost op: 7-03-2020, 22:25:10 »
Dat einde van Marlijn, zo abrupt en kort ::rofl::

Nou, doei! ::zwaai::

Offline joost2014

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #165 Gepost op: 7-03-2020, 23:03:51 »
Dat einde van Marlijn, zo abrupt en kort ::rofl::

Nou, doei! ::zwaai::

Ja, uh vet raar. Bijna kinderachtig.
Ook niet tot volgend jaar o.i.d. :o

Hoop eigenlijk op andere presentatoren voor Moltalk in 2021.
Ben jij de mol?

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #166 Gepost op: 7-03-2020, 23:04:39 »
Ja, uh vet raar. Bijna kinderachtig.
Ook niet tot volgend jaar o.i.d. :o

Hoop eigenlijk op andere presentatoren voor Moltalk in 2021.

Rop mag blijven, Marlijn mag wieberen.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #167 Gepost op: 8-03-2020, 08:58:59 »
Hoop eigenlijk op andere presentatoren voor Moltalk in 2021.
Ik ook, beiden wegwezen!

Vooral het format verbeteren. Het is te veel een praat- en te weinig een analyseprogramma.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #168 Gepost op: 8-03-2020, 09:20:09 »
Laten we een beetje lief blijven naar de Moltalk presentatoren
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #169 Gepost op: 8-03-2020, 10:01:30 »
Het leek erop dat ze allebei te horen hebben gekregen dat ze volgend jaar Moltalk niet meer mogen presenteren en dit een sneer was. Raar einde!

Moltalk is sowieso niet het programma wat het moet/kan zijn, hier zit veel meer in.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #170 Gepost op: 8-03-2020, 12:50:13 »
Marlijn was inderdaad vrij Salty ::rofl:: ::rofl:: . Ik vond Rop het juist super leuk doen, maar inderdaad ik denk dat er nieuwe presentatoren komen. Vrij terecht overigens.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #171 Gepost op: 8-03-2020, 14:01:36 »
Lief blijven?

Mijn oordeel zegt niet dat ik hen niet lief vind. Mijn mening is dat hun manier van presenteren mij niet bevalt. De een is te dominant, de ander te warrig en clownesk.

Dat het programma niet meer goed uit de verf komt valt, in mijn ogen, niet alleen de presentatoren aan te rekenen.

Zo lang de focus blijft liggen op lachen, gieren en brullen in plaats van op het tonen van acties voorzien van deskundig commentaar en het bespreken van zinnige opmerkingen over hints zal het een rommeltje blijven. Dat is heel spijtig want het programma heeft zoveel meer potentie.

Offline joost2014

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #172 Gepost op: 8-03-2020, 15:38:47 »
Lief blijven?

Mijn oordeel zegt niet dat ik hen niet lief vind. Mijn mening is dat hun manier van presenteren mij niet bevalt. De een is te dominant, de ander te warrig en clownesk.

Dat het programma niet meer goed uit de verf komt valt, in mijn ogen, niet alleen de presentatoren aan te rekenen.

Zo lang de focus blijft liggen op lachen, gieren en brullen in plaats van op het tonen van acties voorzien van deskundig commentaar en het bespreken van zinnige opmerkingen over hints zal het een rommeltje blijven. Dat is heel spijtig want het programma heeft zoveel meer potentie.

Precies dit. Vooral Marlijn zorgt er soms voor dat het een rommeltje wordt. Iedereen ratelt dan door elkaar en schreeuwt over elkaar heen. Een ander voorbeeld was gisteren bijv. in het gesprek met Merel. Op een gegeven moment werd het meer een interview met Merel waarbij Frits alle vragen stelde i.p.v. inhoudelijk over deze aflevering te praten. Marlijn grijpt dan te laat in.

Wil niet zeggen dat Marlijn niet aardig/goed/lief/leuk is, maar deze presentatieklus kan gewoon veel beter. M.a.w. ze komt in andere programma's beter tot haar recht.
Ben jij de mol?

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #173 Gepost op: 8-03-2020, 18:03:46 »
Zo lang de focus blijft liggen op lachen, gieren en brullen in plaats van op het tonen van acties voorzien van deskundig commentaar en het bespreken van zinnige opmerkingen over hints zal het een rommeltje blijven.
Weet je, molE13...volgens mij is dat de opzet. Moltalk is leuk lachen en babbelen met BN'ers over de mol. That's it. Het rommeltje is de bedoeling. Meer moeten we niet verwachten. Wij hebben onze eigen outlets voor de inhoud.

Betr. presentatie: laten we niet vergeten dat Marlijn en Rop hiervoor gekozen zijn. Daar zit ook weer een gedachte achter. Waarschijnlijk sluit hun karakter c.q. presenteerstijl aan bij de bedoeling van de makers - ze zijn "gezellig".
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #174 Gepost op: 8-03-2020, 18:05:15 »
Precies dit. Vooral Marlijn zorgt er soms voor dat het een rommeltje wordt. Iedereen ratelt dan door elkaar en schreeuwt over elkaar heen.
Ik vind haar te dominant. Alsof ze zichzelf te graag hoort praten. Nog net niet zo erg als Margriet.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #175 Gepost op: 8-03-2020, 20:06:46 »
Lief blijven?
Ik kijk zelf niet meer omdat ik weet dat ik het niet leuk ga vinden. Maar beetje respect voor de presentatoren kan geen kwaad. "wieberen" en "wegwezen!" vind ik persoonlijk nogal respectloos. Als je het niet leuk vind dan kijk je toch gewoon niet?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #176 Gepost op: 8-03-2020, 21:23:42 »
Weet je, molE13...volgens mij is dat de opzet. Moltalk is leuk lachen en babbelen met BN'ers over de mol. That's it. Het rommeltje is de bedoeling. Meer moeten we niet verwachten. Wij hebben onze eigen outlets voor de inhoud.

Betr. presentatie: laten we niet vergeten dat Marlijn en Rop hiervoor gekozen zijn. Daar zit ook weer een gedachte achter. Waarschijnlijk sluit hun karakter c.q. presenteerstijl aan bij de bedoeling van de makers - ze zijn "gezellig".
Dat is zeker de opzet. Helaas gaat dit ten koste van de kwaliteit.

En ja, ze zijn gekozen. Daarom zeg ik ook dat het aan de opzet ligt dat het niet leuk is.
Ik kijk zelf niet meer omdat ik weet dat ik het niet leuk ga vinden. Maar beetje respect voor de presentatoren kan geen kwaad. "wieberen" en "wegwezen!" vind ik persoonlijk nogal respectloos. Als je het niet leuk vind dan kijk je toch gewoon niet?
Dat mag je vinden. Ik ben het daar niet mee eens. Vroeger, met Arjen Lubach, was het zo veel beter in mijn beleving.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #177 Gepost op: 15-03-2020, 11:00:58 »
Omdat het een soort MolTalk is citeer ik mezelf even hier:

Marlijn en Rop spraken gisteren na de uitzending nog 25 minuten met Rob!
https://www.facebook.com/wieisdemol/videos/543813666263496/

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #178 Gepost op: 15-03-2020, 11:13:47 »
Dit was nog best een leuk nagesprek, ook fijn dat alle kandidaten nog even langskwamen. Alleen vond ik Marlijn iets te hyper helaas (met haar Nathan tunnel).

Ook nog dingen gehoord die niet in de uitzending zaten (dat ze naar de Burger King gingen  ::rofl::) en ook daadwerkelijk nog wat meer toelichting bij de strategie van de mol. (en hoe een Tina hem zo zielig vond).

Rob doet me wat dat betreft een beetje denken aan Dennis Weening, door gedrag buiten de opnames dat je denkt: "dat kan hem niet zijn..."


Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #179 Gepost op: 15-03-2020, 11:18:54 »
Absoluut een leuk gesprek met al die kandidaten erbij! Zeker een aanrader om terug te kijken. ::jaja::

"De Rob-vrije zone"! ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 15-03-2020, 11:22:04 door Heinz »