Auteur Topic: [officieel] MolTalk  (gelezen 31193 keer)

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #80 Gepost op: 30-01-2020, 23:27:22 »
Ik heb die van afgelopen zaterdag nog niet eens gezien  :-X

Daar heb je niks aan gemist. Sanne Wallis de Vries redt het geheel met haar grappige ‘sneren’, maar verder was het weer erg inhoudsloos. Jammer! Ik vond de vorige edities echt zoveel beter; misschien dat WIDM teveel gehypet wordt?

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #81 Gepost op: 31-01-2020, 19:33:56 »
Daar heb je niks aan gemist. Sanne Wallis de Vries redt het geheel met haar grappige ‘sneren’, maar verder was het weer erg inhoudsloos. Jammer! Ik vond de vorige edities echt zoveel beter; misschien dat WIDM teveel gehypet wordt?
Ik vond het de voorgaande twee seizoenen al niks meer. "Dankzij" Margriet. Echter, toen was er Chris. Nu zijn er twee personen die het niet tot een boeiend programma weten te maken.

Affirmative is toch wel een heel bekende term.
« Laatst bewerkt op: 1-02-2020, 22:45:57 door Heinz, Reden: berichten samengevoegd »

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #82 Gepost op: 1-02-2020, 21:58:17 »
Hilarische aflevering van MolTalk  ::rofl::
Frankje Lapi

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #83 Gepost op: 1-02-2020, 22:09:57 »
Dus kijken kan geen kwaad? Want dan ga ik nu kijken :)
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #84 Gepost op: 1-02-2020, 22:32:29 »
Hilarische aflevering van MolTalk  ::rofl::
Hoezo?
Dus kijken kan geen kwaad? Want dan ga ik nu kijken :)
Mwoah.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #85 Gepost op: 2-02-2020, 09:30:24 »
De sneer van Sanne was leuk. Evi ::love:: was leuk om weer eens te zien. . Toen Anne Marie eindelijk ergens langer bij stil wilde staan werd het weggewuifd laat de molloten dat maar uitzoeken  ::)

Leuk dat follow the money maar sinds de mol ook gewoon geld ophaalt boeit het niet meer. Ik wilde graag een schema zoals Viv nog weleens had zien.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #86 Gepost op: 2-02-2020, 18:20:41 »
Ik.vond dat Annemarie Jung té schreeuwerig aanwezig was ::niet-ok::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #87 Gepost op: 4-02-2020, 13:09:33 »
Rop is geweldig voor Moltalk maar heeft iemand Marlijn weleens niet zien acteren? Elke zin die ze uitspreekt, het kopje waaruit ze drinkt, alles is geacteerd. Sorry maar ik kan er niet langer dan 5 min naar kijken. Ze kan best een aardige vrouw zijn, maar ik heb nog nooit de echte marlijn gezien, zelfs niet in het wie is de mol seizoen waar ze in meespeelde.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #88 Gepost op: 4-02-2020, 16:56:44 »
heeft iemand Marlijn weleens niet zien acteren? Elke zin die ze uitspreekt, het kopje waaruit ze drinkt, alles is geacteerd. Sorry maar ik kan er niet langer dan 5 min naar kijken. Ze kan best een aardige vrouw zijn, maar ik heb nog nooit de echte marlijn gezien, zelfs niet in het wie is de mol seizoen waar ze in meespeelde.
Misschien is dit de echte Marlijn?

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #89 Gepost op: 4-02-2020, 17:14:53 »
In de podcast zei Marlijn dat ze nog heel zenuwachtig is en de aflevering wel een keer of vijf kijkt zodat ze over alles mee kan praten en zo. Na verloop van tijd zal ze wel meer ontspannen worden.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #90 Gepost op: 6-02-2020, 16:38:31 »
Oh, wijziging qua uitzenden

Let op! Belangrijke mededeling over MolTalk! Aanstaande zaterdag kijk je direct na Wie is de Mol? naar MolTalk, live op NPO 1 Extra of via wieisdemol.nl.

Je kunt MolTalk ook wat later zien, om 22.20 uur, op NPO 1

https://www.facebook.com/168734389836675/posts/2831767790199975/
« Laatst bewerkt op: 6-02-2020, 16:40:21 door Syllie10 »

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #91 Gepost op: 6-02-2020, 17:28:30 »
Ik vond Anne-Marie leuk en ze bracht ook goeie dingen in :)

En Rop is een leuke vervanger voor Chris ::jaja::

Ik mis Margriet nog steeds

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #92 Gepost op: 8-02-2020, 07:47:45 »
Voorgaande jaren zaten er best veel spoilers in de Moltalk kick-off quiz:

Abseilen: ging George de mol wel of niet? wel (misschien een hint dat de mol dit jaar ook wel gaat bij een adrenaline-opdracht)

Rik en Marlijn bondje tot en met de finale. Direct erna gaat het over Leonie en Miljuschka samen. Misschien een hint dat zij samen een bondje vormen en de mol ontmaskeren? Eén de winnaar, ander de verliezer.

Welk kleur shirt droeg Jon de mol? Geel. Misschien dat de mol ook met een geel shirt te zien is.


Wie werd hier levend begraven? Dennis Weening. Misschien wordt de nieuwe mol ook wel onder de grond gestopt.

Vorig jaar en het jaar ervoor heb ik ook een dergelijk lijstje gemaakt met die vragen en het bleek allemaal uit te komen achteraf. Volgens mij stoppen de makers vaker bewust van die hints in de moltalkquiz.

Ik wil niet veel zeggen, maar Rob is wel erg vaak in een geel shirt te zien (als hij zijn tuinbroek niet aan heeft).
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #93 Gepost op: 8-02-2020, 20:26:02 »
Ik vond Anne-Marie leuk en ze bracht ook goeie dingen in :)

En Rop is een leuke vervanger voor Chris ::jaja::

Ik mis Margriet nog steeds

Ik vind dat Margriet erg grappig (op een droge/ironische/sarcastische manier) uit de hoek kan komen, maar tegelijkertijd is ze vaak wel erg dominant aanwezig. Dat uit zich vooral in het niet laten uit laten spreken van de gasten. Dat viel me ook vaak op bij M. Wat dat betreft vind ik het geen gemis dat ze er niet meer is. Rop en Chris vind/vond ik beiden goed, maar Rop is gelukkig wel iets rustiger. Té veel drukte en enthousiasme kan ook gaan irriteren.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #94 Gepost op: 9-02-2020, 14:37:27 »
Weet iemand misschien waarom ze van Rob en Nathan niks hebben vertaald ik zie namelijk 4 personen staan.
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #95 Gepost op: 9-02-2020, 19:29:41 »
Weet iemand misschien waarom ze van Rob en Nathan niks hebben vertaald ik zie namelijk 4 personen staan.
Het is wel vertaald, maar het is niet duidelijk in beeld gebracht. De groep had het over de letter(s) J in de naam van Rob.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #96 Gepost op: 9-02-2020, 20:55:35 »
Laatst een stukje gezien, vond ze het wel leuk doen! :D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #97 Gepost op: 10-02-2020, 16:03:12 »
Ik vind het een stuk leuker geworden! De tijd dat grote hints niet besproken werden lijkt voorbij. Daarnaast zat ik me altijd zo te ergeren aan het sarcasme van Margriet, ik vind Marlijn het erg leuk doen! Rop ook trouwens. ::ok::

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #98 Gepost op: 10-02-2020, 17:53:59 »
Helaas, ik vond het weer geen leuke aflevering. Positief was wel dat vertalingen van teksten op waaiers werden besproken.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [officieel] MolTalk
« Reactie #99 Gepost op: 10-02-2020, 18:44:31 »
Ik heb dit seizoen alleen maar de kick-of en de eerste aflevering gezien. Ik denk dat ik het volgende week nog eens een kans geef.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::