Auteur Topic: Welkom Krien!  (gelezen 76 keer)

Offline Miek1999

• Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom Krien!
« Gepost op: 8-11-2025, 13:56:54 »
Krien, van harte welkom hier op RealityNet!  ::zwaai::

Het nieuwe seizoen van Wie is De Mol is in volle gang! Hier kun je meespeuren. Of neem eens een kijkje op het board van De Mol en geef jouw mening over het laatste seizoen :). Ook wordt er al druk gespeculeerd over De Mol 2026  :D.

Fan van Expeditie Robinson? Dan heb je geluk: ook daarvoor kun je op onze site terecht. Praat hier mee over het huidige seizoen!

We hebben hier ook een aantal andere boards, zoals een board voor Bestemming X en voor vele andere realityprogramma's, zoals Hunted, De Verraders en The Masked Singer.

Niet alleen Nederlandse en Vlaamse tv-programma's worden hier besproken: hier kun je meepraten over The Mole, Big Brother, Survivor, The Amazing Race en The Traitors.

Maar dit forum is er niet alleen voor realityprogramma's. Zo hebben we ook de Relaxhoek, een sportboard en meerdere spelletjesboards, zoals een Weerwolvenboard). Neem daar dus vooral ook eens een kijkje!

In dit topic kun je jezelf voorstellen. Het zou leuk zijn als je hier iets over jezelf vertelt zodat we je beter kunnen leren kennen. Wat zijn bijvoorbeeld je favoriete programma's, en waarom heb je je aangemeld op dit forum? Natuurlijk kun je ook andere dingen over jezelf vertellen :)

Ik wens je veel plezier met alles wat RealityNet te bieden heeft  :D.
I will follow my inner gold

Offline Krien

• Forumlid
Re: Welkom Krien!
« Reactie #1 Gepost op: 9-11-2025, 08:55:01 »
Beste RealityNet-crew en mede forum leden.

Ik ben lid geworden van jullie forum speciaal voor de mol.
Ik ben nog niet zo lang fan , pas een aantal jaren kijk ik fanatiek.
De mol belgie fleurt mijn hart helemaal op, vooral de humor en de openheid van de mensen
en de duidelijk uitleg van het spel maakt dat dit mijn favoriete de mol tv serie is.

Ik geniet van alle mol fans die alles zien , die van alles uit puzzelen , dit maakt de mol nog veel meer leuker.
Ik zag dat op dit forum er ook veel aandacht aan word besteed en dit volg ik met plezier en waardeer het zeer.

Mijn molverdachten vliegen er altijd snel uit.
Onder mijn kennissen was altijd wie denk jij dat de mol is dan geef ik die geen punten. ha ha ha.
Totdat... de laatse mol Belgie toen ik mijn gevoel meer ging volgen en ik op de juiste mol had gevonden na aflevering 2.
Wow, dat was een geweldige ervaring.

Ik ben erg blij met jullie pool, het is erg leuk om te spelen met vele mensen voor de eer.
Het maakt het kijken van de mol nog veel meer leuker en spannender.

Ik waardeer privacy zeer.
Ik zal niet echt op een forum post reageren , dit is niet echt iets voor mij.
Ik ben meer een lezer met een grote glimlach op haar gezicht.

Ik wens iedereen veel plezier toe en dank je wel voor de fun.

Vriendelijke groet Krien