Auteur Topic: Extra beeldmateriaal  (gelezen 27612 keer)

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #180 Gepost op: 22-02-2021, 14:41:17 »
We weten dus nu dat Charlotte, Splinter en Rocky zeer uitgebreid alles opschrijven. Van Renee onduidelijk, zou een actrice het zo gedetailleerd opschrijven? Verdacht.

Ze weten van elkaar waar ze op moeten gaan letten bij de vragen. Ze zijn best open naar elkaar, dus als je geen idee hebt, zou je dat denk ik zo kunnen spieken bij een ander. Met een goede geschiedenis kom je toch een heel eind.
Ik denk dat Splinter, Charlotte en Rocky alledrie alle vragen goed hadden (evt met jokers) en dat de test even goed gemaakt is, tijd zal doorslaggevend geweest zijn.
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline ERdoubleD

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #181 Gepost op: 22-02-2021, 20:25:33 »
Zoals al eens eerder opgevallen, maar geen aandacht aan besteed toen, lijkt Renee te acteren dat ze veel schrijft.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #182 Gepost op: 23-02-2021, 09:44:05 »
We weten dus nu dat Charlotte, Splinter en Rocky zeer uitgebreid alles opschrijven. Van Renee onduidelijk, zou een actrice het zo gedetailleerd opschrijven? Verdacht.


Wat notitiepagina's uit het hotel. Een topmolboekje.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #183 Gepost op: 23-02-2021, 09:51:56 »
Sowieso bijzonder knap dat chaotische Charlotte, die de aanduiding van een koker voor 2 jokers en de volgorde van bordjes niet kan onthouden, tot overmaat van ramp haar molboekje heeft vernaggeld, èn haar mol Renée nog maar net heeft bepaald, Splinter verslaat in de test.
Splinter zou hebben gespreid, maar daar geloof ik niet in. Blijkt ook niet uit zijn testbiecht. Hij is ofwel voor Renée gegaan - in dat geval dus onwaarschijnlijk knap van Charlotte. Ofwel voor Rocky. In dat geval ligt alles open voor Charlotte om de Mol te kunnen zijn.
« Laatst bewerkt op: 23-02-2021, 10:01:48 door Molest »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #184 Gepost op: 23-02-2021, 14:27:01 »
Sowieso bijzonder knap dat chaotische Charlotte, die de aanduiding van een koker voor 2 jokers en de volgorde van bordjes niet kan onthouden, tot overmaat van ramp haar molboekje heeft vernaggeld, èn haar mol Renée nog maar net heeft bepaald, Splinter verslaat in de test.

Och, er zijn al mensen in de finale terechtgekomen die niet eens op de juiste Mol zaten, dus een schijnbaar chaotische kandidaat kan het toch zomaar beter doen dan een andere die zijn zaakjes op orde lijkt te hebben. Daarnaast is het mogelijk dat Spinter, overmoedig geworden door zijn vele jokers, in dit stadium toch nog een beetje heeft gespreid. Het is best mogelijk dat hij met slechts één antwoord verschil, of mogelijk zelfs op tijd is verslagen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #185 Gepost op: 23-02-2021, 14:28:17 »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #186 Gepost op: 23-02-2021, 14:52:10 »
Charlotte die zegt dat Rocky gewoon f*cking goed die test heeft gedaan zonder jokers! ::tandpastasmiley::
Je moet maar durven, op dat moment. Als deze mevrouw de Mol is, is het een natuurtalent.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #187 Gepost op: 23-02-2021, 15:00:08 »
Rocky is zo zeker van haar zaak dat ze jokers uitdeelt aan medekandidaten.
Renée zegt dat ze zei tegen Splinter dat ie hem - de vrijstelling - moest pakken. Dat zei ze dus niet. Waarom beweert ze het hier dan?

Online MartinJ

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #188 Gepost op: 23-02-2021, 15:05:31 »
In tegendeel ze zit Splinter verschrikkelijk te naaien. Op de vraag van Splinter of het te maken heeft met troeven zegt ze "ehm, een soort van". Hoe zo een soort van, de beste troef die je maar kan hebben.
Later, als ze heeft gezegd dat het niet om geld gaat zegt ze: "Het is een groepsgevoel. Meer zeg ik niet".
Heel duidelijk dat ze er Splinter vanaf wil houden om dit te kiezen. Haar goed recht natuurlijk, maar ga dan niet zeggen dat je het zo duidelijk heb gemaakt aan Splinter.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #189 Gepost op: 23-02-2021, 15:46:53 »
Ja, en dat kan op twee dingen duiden. Dat naaien zou gelden als ze zelf kandidaat is en niet echt zeker is dat ze de finale haalt als iemand een vrijstelling pakt. Maar het kan ook dat ze zelf de Mol is en het naar de anderen toe niet echt fair vindt als iemand een vrijstelling pakt en ze dus van mening is dat Splinter op eigen kracht maar in de finale moet zien te komen. We gaan het zien.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #190 Gepost op: 23-02-2021, 15:47:14 »
Ik vind het raar dat Renée hier niet de waarheid spreekt over wat ze tegen Splinter heeft gezegd. Dit is wat Rocky en Charlotte nu denken:

- Splinter draait een vrijstelling, Renée zegt dat hij het moet pakken, doet hij niet;
- Oftewel: Splinter vertrouwt Renée niet;
- Splinter verdenkt Renée.

En nu is Splinter afgevallen. Dus ik zie dit als een poging van Renée om Charlotte & Rocky op een dwaalspoor te zetten. Bij Rocky werkt dat niet, dat weet ze inmiddels wel, maar voor deze test kon ze niet weten dat Charlotte vol op haar inzette. Dus probeerde ze Charlotte in de finale nog op een verkeerd been te zetten.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #191 Gepost op: 23-02-2021, 16:03:00 »
Zou kunnen. Maar als mol Renée triomfantelijk en een beetje schuldbewust tegen Charlotte en Rocky had gezegd: 'Ik probeerde hem van die vrijstelling af te houden, en het lukte nog ook!', was ze volgens mij veel kandidaatser overgekomen.
« Laatst bewerkt op: 23-02-2021, 16:04:35 door Molest »

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #192 Gepost op: 23-02-2021, 16:04:34 »
Ik vind het raar dat Renée hier niet de waarheid spreekt over wat ze tegen Splinter heeft gezegd. Dit is wat Rocky en Charlotte nu denken:

- Splinter draait een vrijstelling, Renée zegt dat hij het moet pakken, doet hij niet;
- Oftewel: Splinter vertrouwt Renée niet;
- Splinter verdenkt Renée.

En nu is Splinter afgevallen. Dus ik zie dit als een poging van Renée om Charlotte & Rocky op een dwaalspoor te zetten. Bij Rocky werkt dat niet, dat weet ze inmiddels wel, maar voor deze test kon ze niet weten dat Charlotte vol op haar inzette. Dus probeerde ze Charlotte in de finale nog op een verkeerd been te zetten.
Zoiets moet het inderdaad zijn. Ze laat ermee blijken dat Splinter haar niet vertrouwde, oftewel hij dacht dat ze de mol was. Maar hij is afgevallen, dus... ik ben de mol niet! Wil ze daarmee zeggen.

Zou kunnen. Maar als mol Renée triomfantelijk en een beetje schuldbewust tegen Charlotte en Rocky had gezegd: 'Ik probeerde hem van die vrijstelling af te houden, en het lukte nog ook!', was ze volgens mij veel kandidaatser overgekomen.
Klopt, het kwam op mij nu over als een moedermol die graag een vrijstelling had weggegeven omdat ze dat hem gunde. Splinter zal dat met lede ogen aangekeken hebben. voor de tv zittende.  :-[
« Laatst bewerkt op: 23-02-2021, 16:54:33 door Run »

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #193 Gepost op: 23-02-2021, 18:33:56 »
Rocky is zo zeker van haar zaak dat ze jokers uitdeelt aan medekandidaten.
Renée zegt dat ze zei tegen Splinter dat ie hem - de vrijstelling - moest pakken. Dat zei ze dus niet. Waarom beweert ze het hier dan?

Rocky is zeker omdat ze de mol is ;-) Dus kan uitdelen wat ze wil. Ze kon er nog om lachen ook, voelt zich nooit door iemand genaaid, altijd even vriendelijk. Bijzonder hè!
En renee zei wel min of meer dat ie m kon pakken, daarna vroeg splinter door en werd ze vager naar splinter. Ze is bang als kandidaat dat hij m pakt..ze moest ook heel lang denken hoe ze het ging aanpakken. Een mol heeft dat vast al bedacht.

Online mocemole

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #194 Gepost op: 23-02-2021, 18:44:01 »
Wel, ik ben het eens met Rozz75. Het leek alsof alleen Rocky was voorbereid hoe ze moest reageren. de anderen moesten langer nadenken over hoe het aan te pakken.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #195 Gepost op: 23-02-2021, 18:52:09 »
Precies dat, dit gedrag zie je continue bij haar. Overal op voorbereid. Reageert ook vaak net wat trager dan de anderen, even afwachten en aanpassen aan de rest. Die lieve rocky die niemand naait en altijd goed dr best doet.

Online MartinJ

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #196 Gepost op: 23-02-2021, 19:23:15 »
Ik vind het raar dat Renée hier niet de waarheid spreekt over wat ze tegen Splinter heeft gezegd. Dit is wat Rocky en Charlotte nu denken:

- Splinter draait een vrijstelling, Renée zegt dat hij het moet pakken, doet hij niet;
- Oftewel: Splinter vertrouwt Renée niet;
- Splinter verdenkt Renée.

Dit soort opdrachten waar het erom gaat vrijstellingen en jokers te verdienen spelen vooral de kandidaten tegen elkaar. De Mol zal het worst zijn want die heeft al die troeven niet nodig. M.a.w. een medekandidaat heeft meer redenen om te liegen dan de Mol. Dus ik zou uit het gedrag van Splinter niet willen concluderen dat hij Renée daarom verdenkt.

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #197 Gepost op: 24-02-2021, 00:07:02 »
Ik vind het zelfs een extra kandidaatpunt voor Renée.

Als kandidaat wil je niet dat je medekandidaat de vrijstelling pakt, dus doe je vaag tegen Splinter.

Als kandidaat wil je ook door de andere finalekandidaat verdacht worden, zeker als je vermoedt dat diegene je al verdenkt. Door te zeggen dat je Splinter de vrijstelling gunde, zeg je eigenlijk ook dat je die opdracht niet kandidaats gespeeld hebt. Immers, je doet alsof het je niet uitmaakt dat hij de vrijstelling pakt.

Je maakt jezelf dus verdacht en dat wil je als kandidaat. ::jaja::

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #198 Gepost op: 25-02-2021, 01:05:23 »
Nieuw maar niet op YouTube:

https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/extra-video-onfortuinlijk/

Op mij komt het zo over dat Renée Charlotte verdenkt. Die uitdrukking op haar gezicht als ze naar haar kijkt!

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #199 Gepost op: 25-02-2021, 08:02:12 »
Eindelijk dan toch die extra fietsopdracht? De andere opdracht lijkt me ook tof; in ieder geval een mooie omgeving.
Zin in.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.