Auteur Topic: [de verliezend finalist] Charlotte Nijs  (gelezen 95489 keer)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #480 Gepost op: 25-02-2021, 16:48:58 »
Ik heb nog een klein verzoeknummertje voor de gifjes... Ik had er op de vorige pagina al een screenshot van geplaatst. Het moment dat Charlotte roept: 'Doe het!' maar haar touw vastzit onder die rots. Het is niet zo dat ze het meteen laat zakken om het weer vrij te krijgen, ze staat er gewoon keihard aan te trekken.:) 11'10 in het Youtube filmpje.
Nepmolactie, natuurlijk.
« Laatst bewerkt op: 25-02-2021, 16:51:41 door Molest »

Offline Uil

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #481 Gepost op: 25-02-2021, 17:09:25 »
Dan moet er naast een drollen-editie ook echt eens een editie komen met de beste nepmollen  ::rofl::

Graag ook Joshua dan, toch maar twee uit één seizoen :P

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #482 Gepost op: 25-02-2021, 17:15:22 »
Het punt is wel dat iedereen op dat moment gefocust is op het vlot en de kokers. Niet op de mensen aan de touwen. En dat het maar zo kort in de aflevering te zien is, dat het me nu pas opviel.

Offline Moldo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #483 Gepost op: 25-02-2021, 17:22:52 »
Ja, molactie, geen nep-molactie.

Helaas kan Charlotte in haar eentje niet op tegen drie andere kandidaten die ook aan de touwtjes trekken.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #484 Gepost op: 25-02-2021, 17:25:41 »
Klopt, ook dat touw lijkt naar die rots te gaan en niet naar het vlot. Dan zou het touw meer horizontaal moeten staan. Maar het is niet het moment dat ik bedoelde. Dat staat op 11'10.

Als je daarvoor nog de rots in beeld ziet, lijkt ze er ook beetje naar te hengelen, alsof ze het touw eronder wil krijgen.

Offline Moldo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #485 Gepost op: 25-02-2021, 17:28:25 »
Maar het is niet het moment dat ik bedoelde. Dat staat op 11'10.

Ik weet welk moment je bedoeld, maar daar is geen goeie gif van te maken, omdat het zo kort is dat er geen beweging in zit. Het is dan eigenlijk hetzelfde als een screenshot.

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #486 Gepost op: 25-02-2021, 17:37:49 »
Volgens mij bedoel je deze momenten. Goed gezien, was mij de eerste keer in ieder geval niet opgevallen.





Maar we kunnen wel allemaal onze verschillende invalshoeken hebben op hetzelfde fenomeen Charlotte. Dat ging tot nu ook uitstekend, moet je eens kijken wat we allemaal al niet met zijn allen boven tafel hebben gehaald. Ruimte zat hier sowieso in deze tunnel, dus we hoeven elkaar niet in de weg te zitten.
Helemaal mee eens. Fantastisch om te zien wat er alleen al deze week hier allemaal is ontdekt.

EDIT: Ik vind de bewijslast inmiddels zo overweldigend dat ik ook wel de neiging heb om de teugels een beetje te laten vieren. En wat te filosoferen hier en daar. Dus wat betreft begrijp ik molecula maar al te goed.
Inderdaad, wat mij betreft is er geen twijfel meer, zowel over wie de Mol is en haar link met het Joker-thema. Wat voor mij nu nog overblijft, is speuren naar hoe dit is neergezet, in beeld, geluid, in biechtteksten, met hints, etc. Ook op dit vlak worden hier bijna dagelijks nieuwe overtuigende zaken ontdekt. En natuurlijk zal niet alles uiteindelijk blijken te kloppen of opzettelijk zo bedoeld te zijn. Maar niet geschoten is altijd mis.
« Laatst bewerkt op: 25-02-2021, 17:52:21 door molecula »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #487 Gepost op: 25-02-2021, 18:09:52 »
Bedankt voor de gifjes! Bij die ene zit dat touw gevaarlijk dichtbij die rots, dus geef hem een zwiep omhoog en stap een paar meter naar links. Dan ligt hij vrij. Maar Charlotte zie je juist door de benen zakken met het touw. Het laatste voegt misschien niet veel toe aan een screenshot, maar wie blijft er nou zo staan (of zo staan trekken), als dat touw helemaal niet goed zit? De beelden volgen zich snel op, dus het lijkt erop dat dit beeld niet teveel aandacht mocht hebben.
Het gifje daarboven laat mogelijk hetzelfde zien. Dan zit het touw niet op haar schouder maar een stuk lager, maar helemaal horizontaal naar het vlot gaat het ook niet.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #488 Gepost op: 25-02-2021, 18:13:46 »
Doet me een beetje denken aan Kees Tol die ook zo handig was met aan een touw trekken...

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #489 Gepost op: 25-02-2021, 18:25:17 »
Ja, precies ::rofl:: ::rofl::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #490 Gepost op: 25-02-2021, 18:52:37 »




Mooie zelf-hypnose-blik.  ::rofl::

Mij maakt het niet uit. We kunnen ernaast zitten hier, maar ik heb weleens eerder in een kleine tunnel gezeten met de juiste mol. (Dat ik het ook weleens fout heb, daar hebben we het maar niet over)  ;D

En ja, Renée: het kán, maar dat zou voor mij meer zelfhypnose zijn dan deze tunnel. Charlotte is dan toch degene die het grootgeld laat verdwijnen. -5000, -2000...
Wat is er raar aan om dat verdacht te vinden?  ::vergroot::

Edit: ja, dat touw is ook vreemd...  ::ok::

Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #491 Gepost op: 25-02-2021, 19:01:42 »
Mooie zelf-hypnose-blik.  ::rofl::
::rofl:: ::ok::
Ik heb eerder het idee dat ze haar medekandidaten heeft gehypnotiseerd! Het is toch allemaal even vermakelijk, zelfs als ze de test maakt krijg je nog een voorstelling. ::rofl::
Ik geniet ook enorm van elke biecht van Charlotte.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #492 Gepost op: 25-02-2021, 19:58:42 »
Ja, en in die zin vind ik Marije toch echt een van de sterkste spelers van het seizoen. Ze zat denk ik al gauw op de juiste Mol, en is nooit in de val van Renée getrapt. Die Renée niet bewust zal hebben opgezet, maar waar ze wel van profijt van had. Renée niets tekort doende verder, want ze heeft het heel goed en heel weloverwogen uitgespeeld.
Marije is genekt door 2x haar scherm te hoeven zien, en teveel twijfelen aan zichzelf. En waarschijnlijk ook door het goede spel van Charlotte. Marijes grootste fout is dan geweest 5.000 euro te bieden, voor een vrijstelling die haar alleen maar in de weg ging zitten.
Charlotte heeft als mol meerdere biedingen kunnen doen, zodat ze altijd in het voorkennisgroepje kwam ...daar wil je als mol zitten. Mazzeltje dat Marije & Rocky een even bedrag noemden ...en niet bijv 5001 euro. Hoefde ze er als mol niet overheen. Maar ik denk dat ze Marije anders wel had gekozen en dat Marije zich dus weinig verwijten hoeft te maken.

Ja, ik ga ook de switch maken. Had me voorgenomen om sowieso de laatste poll goed in te vullen, maar misschien maken ze Rocky wel bekend als niet de mol zaterdag en dan is het wel duidelijk wie het is. Ik denk het niet, maar met Rick weet je nooit.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #493 Gepost op: 25-02-2021, 21:08:09 »
Deze plaatjes mogen natuurlijk niet ontbreken!

Charlotte die aan het begin van Rij Gedrag de 20e Mol oppakt, en aan het eind naast de 19e Mol zit.

Het dansje waarvan al een gifje is gemaakt, is precies op de plaats waar ze in het begin zat.

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #494 Gepost op: 25-02-2021, 21:17:34 »
Met Rocky in de truck.
Het moment in de lift.
Wanneer ze bij de laatste halte de bus uitstapt
MOL CHARLOTTE = LOT LACHT EROM
Dit moment op de Prachov rotsen hoort ook in dit rijtje thuis, weer een lach die in de montage extra aangezet lijkt te zijn.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #495 Gepost op: 25-02-2021, 21:36:16 »
En het moment waarop er naar Men in Black voor rij 1 wordt gezocht, en Arjen Lubach op het stapeltje van Charlotte verdwijnt.

Charlotte heeft als mol meerdere biedingen kunnen doen, zodat ze altijd in het voorkennisgroepje kwam ...daar wil je als mol zitten. Mazzeltje dat Marije & Rocky een even bedrag noemden ...en niet bijv 5001 euro. Hoefde ze er als mol niet overheen. Maar ik denk dat ze Marije anders wel had gekozen en dat Marije zich dus weinig verwijten hoeft te maken.
Ja, dat is waar. Marije was waarschijnlijk niet onder die vrijstelling uitgekomen.

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #496 Gepost op: 25-02-2021, 22:59:13 »
Het zal wel niks zijn maar ze draagt een shirt met IVY erop.

Wat naast the Joker ook n tegenstander is van batman
Ik zit wat oude berichten terug te lezen, dit was na aflevering 2, ze draagt dit shirt bij de Blacklight Ballerina's. Met wat we inmiddels weten toch wel weer een interessante link met de Joker.
« Laatst bewerkt op: 25-02-2021, 23:11:14 door molecula »

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #497 Gepost op: 25-02-2021, 23:12:44 »
::rofl:: ::ok::
Ik heb eerder het idee dat ze haar medekandidaten heeft gehypnotiseerd! Het is toch allemaal even vermakelijk, zelfs als ze de test maakt krijg je nog een voorstelling. ::rofl::
Ik geniet ook enorm van elke biecht van Charlotte.

Blijkbaar.  ::oink::
Zelfs dat ze gewoon wegkomt met die -2000. Wat ik overigens op dat moment heel verdacht vond van Splinter. Ow, waarom is dat kwartje (heel duur kwartje  ;D ) niet bij hem gevallen?

Samen met Splinter (tja, ik weet niet of ik deze tunnel had betreden als hij er nog in had gezeten  ::rofl:: ) heeft ze de meest rare biechten. Op meerdere manieren uit te leggen. En iedere keer 'geen idee waar dat nou aan gelegen heeft, en aan wie...'

En het viel me al eerder op dat ze in een van de eerste afleveringen zo onnatuurlijk lijkt te reageren bij haar scherm, volgens mij staan die beelden in het gifjes-topic, gepost door Heinz.

En wat ik het meest verdacht vind (heb dat na die aflevering nog hier gepost volgens mij, maar 'heb daar verder niks mee gedaan' a la Patrick  ;D ) is die actie met de joker; zomaar weggeven aan Splinter. Waarom zou je als kandidaat een joker weggeven aan iemand die je zegt te verdenken? Als kandidaat lijkt mij dat mega-dom. Als mol misschien toch wel slim.  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 25-02-2021, 23:17:49 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #498 Gepost op: 25-02-2021, 23:32:15 »
En wat ik het meest verdacht vind (heb dat na die aflevering nog hier gepost volgens mij, maar 'heb daar verder niks mee gedaan' a la Patrick  ;D ) is die actie met de joker; zomaar weggeven aan Splinter. Waarom zou je als kandidaat een joker weggeven aan iemand die je zegt te verdenken? Als kandidaat lijkt mij dat mega-dom. Als mol misschien toch wel slim.  ::ok::
En waarom 1 joker laten pakken i.p.v. 2? Zoals ik na deze opdracht hier heb gepost was dit volgens mij ook met voorbedachte rade. De andere kajakkers laten natuurlijk de geldkoker + de koker met 2 jokers pakken. Resultaat 4 kokers met geld, 3 met 2 jokers en 1 met 1 joker. Nu kunnen de abseilers deduceren welke koker ze in ieder geval zelf moeten houden om kans te maken op de vrijstelling. Er even van uitgaande dat ze bij elkaar zijn geweest vóór de finale van deze opdracht.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #499 Gepost op: 25-02-2021, 23:37:00 »
Ja, dat klinkt logisch MartinJ. En verdacht.  :D Haar nadeel is dan geweest dat Rocky ook bij de abseilers hoorde, denk ik.
Mooie avatar trouwens!  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)