Auteur Topic: [de verliezend finalist] Charlotte Nijs  (gelezen 97787 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #140 Gepost op: 31-01-2021, 10:25:19 »
Hoe teken je een kaasmarkt? Denk eens aan Alkmaar, wat zie je dan?
Geen idee... De laatste keer dat ik daar was kan ik me niet eens herinneren...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #141 Gepost op: 31-01-2021, 10:29:28 »
Geen idee... De laatste keer dat ik daar was kan ik me niet eens herinneren...
Heb je nooit die mannetjes/vrouwtjes gezien die van die ronde dingen dragen met kazen erop? Waar komt Charlotte vandaan?

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #142 Gepost op: 31-01-2021, 10:30:40 »
.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #143 Gepost op: 31-01-2021, 10:33:12 »
Heb je nooit die mannetjes/vrouwtjes gezien die van die ronde dingen dragen met kazen erop? Waar komt Charlotte vandaan?
Moet je net aan denken op zo'n moment. En je moet het kunnen tekenen... (wat niet het sterkste punt van Charlotte was)
Ich bin ein Bärliner!

Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #144 Gepost op: 31-01-2021, 10:55:19 »
Zou wel afgezaagd zijn deze maar wie weet
Weet iemand of zij linkshandig is?

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #145 Gepost op: 31-01-2021, 14:12:30 »
Ik vond het wel raar dat Charlotte zich bij de groepsverdeling zomaar door Joshua liet 'inpikken' bij de tekenopdracht. Zou je dat als mol toelaten? En de discussie over wel/geen petje bleef ze (samen met Joshua) aangaan. Remco werd niet geraden, maar als mol is het handiger om sneller de aandacht af te leiden, denk ik, anders loop je kans dat Joshua alsnog Remco raadt.

Maar haar tekeningen waren raar/niet te raden en ze ging voor de 5K. Heeft mogelijk in de trein nog 100 euro verspeeld door volop mee te doen aan het high-fiven (waardoor de tijd doortikte). Dus tja, het kan. Ik blijf bij Splinter, maar durf Charlotte toch nog niet uit te sluiten.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #146 Gepost op: 31-01-2021, 14:25:14 »
Ik vond het wel raar dat Charlotte zich bij de groepsverdeling zomaar door Joshua liet 'inpikken' bij de tekenopdracht. Zou je dat als mol toelaten?

Als mol wel denk ik, want op elke positie viel wel wat te mollen. Maar als Charlotte kandidaat is, verdenkt ze schijnbaar Renee (tenminste deels) zonder ooit bij haar in een groepje te hebben gezeten. Waarom zou ze dan zo makkelijk bij Joshua in plaats van Renee gaan? Ik vond dit mols.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #147 Gepost op: 31-01-2021, 16:01:14 »
De overzichtspagina van Charlotte is bijgewerkt tot en met aflevering 5.


https://www.wieisdemol.com/widm22-profiel-charlotte/

Zie je een foutje? Heb je aanvullingen? Meld het in dit topic. :)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #148 Gepost op: 31-01-2021, 17:39:17 »
Als mol wel denk ik, want op elke positie viel wel wat te mollen. Maar als Charlotte kandidaat is, verdenkt ze schijnbaar Renee (tenminste deels) zonder ooit bij haar in een groepje te hebben gezeten. Waarom zou ze dan zo makkelijk bij Joshua in plaats van Renee gaan? Ik vond dit mols.

Ja, dat is ook mogelijk. Maar het lijkt mij dat je als mol ook zelf bedenkt met wie je een duo wil vormen. Je wil dan niet dat je in dezelfde groep komt als degene die je verdenkt (denk ik). Nu verdacht Joshua haar ook niet, dus misschien dat het ook niet zoveel uitmaakt inderdaad.
Het valt me wel vaker op dat iemand anders haar beslissingen betwijfelt, zoals bij het vlot, bij de foto's met Marije. Dat zijn voor mij momenten dat ik begin te denken dat Charlotte de mol niet kan zijn. Maar ik twijfel wel, voor hetzelfde geld is het een geniale strategie van de mol  ::rofl::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Mirella

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #149 Gepost op: 31-01-2021, 19:22:18 »
 Niet mijn foto (widm Facebook, Nanique), maar wel goed gevonden..

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #150 Gepost op: 31-01-2021, 19:48:55 »
Ben even aan het puzzelen wat je hier precies ziet. Die M had ik wel gezien, en de rest?

Offline Mirella

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #151 Gepost op: 31-01-2021, 19:52:16 »
LOM

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #152 Gepost op: 31-01-2021, 19:58:43 »
Weet iemand of zij linkshandig is?
LOM
Wat is links en wat is rechts ;D

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #153 Gepost op: 31-01-2021, 20:43:21 »
Als Charlotte de mol is en 4 afleveringen lang niet uit de verf kwam, snap ik de ingreep met 3 vrijstellingen nog wel in aflevering 5. Charlotte moest zich snel als mol op de kaart zetten, anders blijft er niet veel van dit seizoen over. Dan maar gehakt met spaanders.
De twee afleveringstitels die toch wel redelijk eenduidig (afl 4 en 5) wijzen naar Charlotte, en wat ik net bij Max van de Broek lees over 3 seconden voor Rik middels montage. Charlotte was in het begin ook te gestrest of niet helemaal lekker, dat kan ook mee gespeeld hebben. En Marije en Joshua die alles blokkeren of overrulen. Maar leuk is anders. Toch maar weer vol verwachting uitkijken naar aflevering 6. Het kan tenslotte alleen maar beter worden. ::vergroot::

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #154 Gepost op: 1-02-2021, 10:26:07 »
Ik kom er vanwege de zonlicht analyses in het opdracht topic een beetje van terug dat Charlotte zich mogelijk als derde met een bod van 5.000 heeft aangesloten. De volgorde lijkt te zijn: Marije - Charlotte - Rocky.

Ik blijf een bod van 5.000 euro als tweede wel mols vinden. Als niemand daar meer overheen ging zouden Marije en Charlotte waarschijnlijk met zijn tweeën moeten bepalen wie ze erbij wilden hebben, en had ze zich verzekerd van deelname in de voorkennis groep.

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #155 Gepost op: 1-02-2021, 11:03:23 »
Ergens gelezen Ja in tsjechisch is ik.
Terug naar de start van WIDM, Charlotte zegt overduidelijk:
Ben ik de mol? Jaaa, ben ik de mol?
en later Het antwoord zegt voldoende
In geheel Nederlands Ik ben ik, de mol

Ik verdacht Charlotte niet meer, maar nu naast of boven Splinter.
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline frankhuiskamp

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #156 Gepost op: 1-02-2021, 11:39:15 »
Al het hele seizoen, los van álle filmpjes, alle hints over 'ja=ik' en drie tellen, zegt mijn gevoel dat Charlotte de Mol is. Ik zíé het gewoon in haar. En hoewel ik dit een verwarrend seizoen vind, met weinig uitgesproken Molacties, en Renee en Splinter ook nog best de Mol kunnen zijn, ga ik voorlopig gewoon lekker voor mijn 'gevoel'.

Ook een keer leuk.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #157 Gepost op: 1-02-2021, 12:19:01 »
Ik zíé het gewoon in haar.

Haha, dat herken ik wel. Maar zagen wij het ook niet allebei in
Spoiler: De Mol 8 (klik om te tonen/verbergen)
? ;)

Offline frankhuiskamp

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #158 Gepost op: 1-02-2021, 12:25:19 »
 
Haha, dat herken ik wel. Maar zagen wij het ook niet allebei in
Spoiler: De Mol 8 (klik om te tonen/verbergen)
? ;)

O, ik heb het vaker fout hoor. Ik ging inderdaad blindelings voor
Spoiler: De Mol 8 (klik om te tonen/verbergen)
en die bleek gewoon echt zo te zijn. Dus het zal vast Charlotte ook weer niet zijn.

Maar ik ga al jaren zonder schroom keihard op mijn bek, I said what I said.
« Laatst bewerkt op: 1-02-2021, 12:28:02 door Heinz, Reden: spoilertags toegevoegd »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #159 Gepost op: 1-02-2021, 12:30:04 »
Ja, ik ook. Ik noem elke week één Mol en dan kan ik precies zien wanneer ik het goed of fout had. Is wel zo eerlijk en gewoon leuk.

Ik denk nog steeds dat Splinter het is maar Charlotte is nog steeds het beste alternatief voor mij. Dus ik ga eens wat stukjes met Charlotte terugkijken.