Auteur Topic: [de Mol] Renée Fokker  (gelezen 108004 keer)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #680 Gepost op: 6-03-2021, 21:44:59 »
Wat een leuke mol  ::bravo:: the real motherfokker heeft veel lef getoond en dat is belangrijk als mol  ::ok::
Frankje Lapi

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #681 Gepost op: 6-03-2021, 21:45:40 »
Inderdaad! Fantastische mol, laagste pot ooit, super goed! Mol Renée geweldig gedaan !!  ::respect:: ::confettie:: ::feest::
« Laatst bewerkt op: 6-03-2021, 22:10:16 door Mollem »

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #682 Gepost op: 6-03-2021, 21:46:12 »
Congrats tunnelaars, zaten er ook mensen vanaf dag 1 goed?
Blijkbaar zaten alle kandidaten zo’n beetje op haar, ik vond het persoonlijk een mindere mol, ik vond haar vaak ‘geacteerd’ en achteraf had het me daardoor meteen duidelijk moeten zijn. Onthouden voor een volgende keer en dan hopelijk geeeen actrice of acteur!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #683 Gepost op: 6-03-2021, 21:46:18 »
Super gedaan, leuke molbiechten ook ::bravo::.

Ben wel nog benieuwd naar de andere opdrachten, en uiteraard ook de mislukte molacties/opdrachten waarbij ze geld heeft verdiend.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #684 Gepost op: 6-03-2021, 21:47:47 »
Ik denk dat dit misschien de eerste keer (of tweede keer na Anne-Marie) is dat ik de mol niet verdacht omdat ik haar te verdacht vond.

Ja same here  :-\\

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #685 Gepost op: 6-03-2021, 21:47:52 »
Helaas dat de titel "de laagste pot ooit" zo uitgebreid wordt benoemd, want daar had ze als mol totaal geen invloed op.

Alsnog, knap gedaan ::ok::

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #686 Gepost op: 6-03-2021, 21:48:37 »
Ik vond haar een oke mol. Niks meer en niks minder. Gefeliciteerd aan iedereen die goed zat.

Offline Mit

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #687 Gepost op: 6-03-2021, 21:51:34 »
Renee kan wel een mol zijn bij wie het mollen nogal mislukt. hoop het niet voor haar.

Renee I love you, maar jammer dat mijn bericht een beetje is uit gekomen. Hierdoor heb ik je van mijn verdachtenlijst afgehaald omdat ik hoopte dat je een goede kandidaat zou zijn.
Maar je hebt je best gedaan.

« Laatst bewerkt op: 6-03-2021, 21:54:29 door Mit »

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #688 Gepost op: 6-03-2021, 21:53:59 »
Heerlijk mens! ::bravo:: Keigoede mol. Laagste pot ooit.  ::bravo::

Offline JeroenR

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #689 Gepost op: 6-03-2021, 21:56:53 »
Is dit het juiste topic om je mening te geven over wat je van de Mol vindt of komt daar nog een apart topic voor?

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #690 Gepost op: 6-03-2021, 22:06:12 »
Gefeliciteerd tunnelaars!!  ::bravo::

Na de aflevering vind ik mol Renée alsnog een geweldige mol omdat ze ruim toegeeft dat sommige dingen niet lukten en dat de lage pot niet alleen aan haar te danken is maar haar mede mollen. Ze heeft er verder zichtbaar van genoten, dat is altijd leuk om te zien.

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #691 Gepost op: 6-03-2021, 22:06:28 »
::bravo::
The mother Fokker!

Aantal gedurfde acties. Soms wat pech dat de kandidaten haar dwars zaten.

En natuurlijk ook wel terecht dat ze zelf ook de credits voor de laagste pot deels aan de kandidaten toeschrijft.


Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #692 Gepost op: 6-03-2021, 22:08:46 »
Dus inderdaad: een mol die het moeilijk had.

Laagste pot ooit. Tja. Met drie kandidaten die zonder te knipperen met de ogen de halve pot wegspelen, Charlotte die er nog eens 2.000 uit haalt, en ook Rocky die nu zegt dat ze zelfs de hele pot wel had willen bieden, dan heeft de mol weinig recht van spreken...

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #693 Gepost op: 6-03-2021, 22:12:41 »
Dat maakt de pot niet minder laag! Hulde voor de Mol met een dikke duim omhoog   ::ok:: voor de kandidaten die haar wilden helpen.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #694 Gepost op: 6-03-2021, 22:13:14 »
Ik heb weer enorm van haar genoten! Heerlijke molbiechten, heel fijn om te zien dat ze er zelf zo van genoot en ze was erg grappig ::bravo::

Naast een heel leuke Mol, vind ik ook dat ze het prima gedaan heeft. Wel door een goed aantal kandidaten ontmaskerd (al wordt dat ook overdreven en is het seizoen wat raar gemonteerd) maar ik vond het heel fijn om in deze reünie naar haar molacties te kijken. Het was niet te ingewikkeld allemaal, ze heeft gewoon veel opdrachten lekker verprutst waar ze kon. Vond het goed bij het seizoen passen, lekker back to basics. Deed me af en toe ook een beetje aan Yvon en Milouska denken: ik moet mollen? Say no more, dan mol ik :D Zo makkelijk kan het zijn. Misschien niet iedereens cup of tea, maar wel de mijne :) Veel fijner dan al die ingewikkelde opdrachten en sabotages die niet zo uit de verf komen op tv.

Bravo Renée! ::bravo:: ::love:: :D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #695 Gepost op: 6-03-2021, 22:13:18 »
Is dit het juiste topic om je mening te geven over wat je van de Mol vindt of komt daar nog een apart topic voor?

Molacties kan je hier bekijken en bespreken: https://www.wieisdemol.com/forum/2021/?topic=70543.0

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #696 Gepost op: 6-03-2021, 22:17:22 »
Geen topmol, maar ik denk dat ze haar best heeft gedaan binnen de groep die haar zowel veel heeft tegengewerkt als soms harder heeft gemold dan zij. De molacties die we hebben gezien vond ik ook wel prima. Beetje old school, maar zeker niet slecht. En ze had er duidelijk plezier in, dat is altijd leuk om te zien :)

Wel heb ik het gevoel dat er relatief weinig molacties aan bod zijn gekomen. Er zijn veel acties waar ik graag uitleg van Renée had willen zien, en nu blijf ik toch met een licht ontevreden gevoel achter.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #697 Gepost op: 6-03-2021, 22:17:40 »

Over de mol zelf onthoud ik me hier van commentaar.



Wel een abominabele montage... maar goed. Next!

Ja, het kon nog teleurstellender dan alle verwachtingen.

Maar inderdaad, positief blijven! Next!

Wat zijn dit voor rare en flauwe opmerkingen?
Goed het kan je mol niet zijn of je type mol niet zijn, maar het is maar een spel he. En wat heeft de montage nou weer misdaan? Ik vind bovendien dat er best leuke en gedurfde molacties inzitten. simpel voorbeeld: kleding naar beneden hijsen terwijl iedereen het ziet is gewoon heel veel lef hebben.

En ja dat wij dat soort dingen niet te zien krijgen in de montage is toch meer dan logisch.



Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #698 Gepost op: 6-03-2021, 22:18:06 »
Hmmm.... dat zag ik ook onder een video van Faab staan. Diegene postte dat Renée  "..ben ik zelf" zei ...en dacht dat zeker te weten, als ik het goed begrijp. Ga ik haar toch weer zwaar verdenken als dat allemaal klopt.


CALL-key-S
2 days ago (edited)
Je moet goed kunnen liplezen. Renée zegt bij het voorstellen in het laatste fragment tijdens het door-elkaar-praat-gedeelte : '...ben ik zelf!'
Ik kan verder niet goed haar lippen lezen in de twee fragmenten daarvoor, maar ik vermoed dat ze daar iets van zegt als 'iedereen doet wel of hij de mol is, maar de mol...'

Dus heeft Renée zichzelf als mol gewoon gelijk al bekend gemaakt, maar was het niet te horen omdat iedereen door elkaar praatte. We zullen na afloop te zien krijgen dat ze dit zo zegt...
In haar fragmenten zie je haar ook met haar hand op haar keel. Zo is ze niet eerder opgenomen... mensen leggen vaak hun hand op hun keel als ze iets met spanning vertellen.


 ::ok::

Leuk om hier terug te lezen van sommige molloten dat ze belangrijke clues al heel snel goed doorhadden

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [kandidaat] Renée Fokker
« Reactie #699 Gepost op: 6-03-2021, 22:21:36 »
Leuk om hier terug te lezen van sommige molloten dat ze belangrijke clues al heel snel goed doorhadden

Maar toch ook zeker tof, dat ondanks dat het gezien is, er nog steeds twijfel is.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?