Poll

Wie is de Mol?

Renée
206 (83.4%)
Rocky
41 (16.6%)

Totaal aantal stemmen: 247

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 153827 keer)

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #780 Gepost op: 13-02-2021, 23:40:36 »
Maar marije zat toch vol op char? Ze doen overkomen alsof ze misschien iets anders heeft gedaan maar ik betwijfel het..

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #781 Gepost op: 13-02-2021, 23:54:51 »
Maar marije zat toch vol op char? Ze doen overkomen alsof ze misschien iets anders heeft gedaan maar ik betwijfel het..

Ik denk juist dat ze nu niet vol op Charlotte heeft ingezet, maar voor het eerst iets anders heeft gedaan. Aflevering na aflevering heeft ze op gevoel Charlo ingevuld, nu heeft ze haar verstand gebruikt (zich laten ompraten door Rocky mbt Renee?).

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #782 Gepost op: 14-02-2021, 00:01:31 »
Maar marije zat toch vol op char? Ze doen overkomen alsof ze misschien iets anders heeft gedaan maar ik betwijfel het..
Ik krijg de indruk dat ze juist proberen te suggereren dat ze niet is geswitcht. Marije zegt het volgende:
"Op dit moment is Charlotte mijn Mol. Mijn hoofd zegt dat zij het is, gewoon gebaseerd op de feiten, maar ik ga dit meer met mijn hart doen. [testvraag met klik in beeld] Dus ik ga op dat gevoel zitten dat zij de Mol is."
Je verwacht een tegenstelling, maar die lijkt er juist uitgeknipt. Ze lijkt inderdaad geswitcht is en voor een andere vrouw is gegaan. Haar dagboek zegt hetzelfde.

Mocht Charlotte de mol zijn, zou het toch zonde zijn dat een goede kandidaat al Marije door zo'n rare executie als in aflevering 6 op een verkeerd spoor zou zijn gezet ("Renee, je hebt me gered!"). Bedrog van de kijker vind ik geen probleem, maar bedrog van de kandidaten ruïneert het spel wat mij betreft. Dit is natuurlijk allemaal speculatie, maar het zou niet de eerste keer zijn. Laten we hopen dat ik er helemaal naast zit.
« Laatst bewerkt op: 14-02-2021, 00:06:43 door molecula »

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #783 Gepost op: 14-02-2021, 00:10:04 »
"Op het laatste moment heb ik mijn hoofd de beslissing laten maken bij de test en niet mijn buik."
Dit zegt ze in het afvallersdagboek. Dus als haar hoofd haar zei dat Charlotte de mol is, en ze is dat op het laatste moment gevolgd, betekent dat eigenlijk dat ze op gevoel op een andere mol zat en daar voornamelijk op ging, maar dat wij dat nooit hebben mogen horen in de biechten. Dan zou ze dus afgevallen zijn op haar verstandsmol, Charlotte.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #784 Gepost op: 14-02-2021, 00:14:38 »
Over het dagboek kan langer worden nagedacht, dus het zou me niet verbazen als ze met goedkeuring van de productie hoofd en gevoel (buik) daar juist omdraait. Voor wat extra verwarring. ;D

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #785 Gepost op: 14-02-2021, 00:16:25 »
"Op het laatste moment heb ik mijn hoofd de beslissing laten maken bij de test en niet mijn buik."
Dit zegt ze in het afvallersdagboek. Dus als haar hoofd haar zei dat Charlotte de mol is, en ze is dat op het laatste moment gevolgd, betekent dat eigenlijk dat ze op gevoel op een andere mol zat en daar voornamelijk op ging, maar dat wij dat nooit hebben mogen horen in de biechten. Dan zou ze dus afgevallen zijn op haar verstandsmol, Charlotte.

Precies, in de uitzending zei ze dat haar hoofd zei dat Charlotte het is, maar dat ze het volgens haar hart/buik ging doen. Blijkt ze niet gedaan te hebben, ze zat gewoon op Charlotte. Ze brengen het alleen vaag zodat we Charlotte nog niet massaal gaan strepen.
« Laatst bewerkt op: 14-02-2021, 00:19:28 door Rinusoide »

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #786 Gepost op: 14-02-2021, 00:20:37 »
Ik blijf bij Charlotte.

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #787 Gepost op: 14-02-2021, 09:02:36 »
Ik blijf bij Splinter, met nog steeds een twijfeltje op Renée.
Ma how, zeg!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #788 Gepost op: 14-02-2021, 09:28:11 »
Ik blijf (misschien tegen beter weten in) bij Charlotte.
Splinter is denk ik de enige andere die het nog kan zijn.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #789 Gepost op: 14-02-2021, 09:57:55 »
Ik blijf (misschien tegen beter weten in) bij Charlotte.
Splinter is denk ik de enige andere die het nog kan zijn.

Volledig akkoord

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #790 Gepost op: 14-02-2021, 11:30:17 »
Na 7 afleveringen zegt mijn verstand Charlotte, mijn gevoel Charlotte, maar mijn onderbuik Splinter. O.a. omdat die in Moltalk erg uit de wind wordt gehouden. Ik hoop maar dat na het jubileum seizoen, met ook al een nauwelijks te vinden Mol, het geijkte patroon 'de Mol blijft onder de radar' eens opzettelijk doorbroken wordt.

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #791 Gepost op: 14-02-2021, 11:31:08 »
Renee, met Charlotte als enige andere mogelijkheid.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #792 Gepost op: 14-02-2021, 11:34:52 »
Renee, met Charlotte als enige andere mogelijkheid.

Precies!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #793 Gepost op: 14-02-2021, 11:39:06 »
Ik blijf (misschien tegen beter weten in) bij Charlotte.
Splinter is denk ik de enige andere die het nog kan zijn.
Zo zit ik er op dit moment ook een beetje in, maar Charlotte wordt wel erg verdacht neergezet terwijl Splinter voor mijn gevoel wat meer uit de wind wordt gehouden. Charlotte bijvoorbeeld erg verdacht in beeld bij "steen goed", terwijl Splinter volop mogelijkheden heeft om te mollen terwijl Renée weg is.

Als ik meeneem hoe het over het algemeen gemonteerd wordt, is het Splinter. Als ze daar een keer vanaf zijn geweken, Charlotte. Het afvallen van Marije met een knip in het uitspreken van haar (rationeel of op gevoel) verdenkingen zit me ook niet zo lekker.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #794 Gepost op: 14-02-2021, 11:45:51 »
Dit dus. ::jaja:: Met de toevoeging: Charlotte en Splinter zijn twee heel verschillende 'mollen'. Mol Charlotte zien we echt los komen en steeds meer openlijk mollen, mol Splinter tot deze aflevering heel voorzichtig, al lijkt dat in deze aflevering ook wel op gang te komen. Dat stelt de montage ook voor lastige keuzes. Hoe kun je een openlijk mollende Mol nog uit de wind houden? Als dat niet meer lukt, kun je het ook laten gaan. En in hoeverre moet je een heel voorzichtige Mol nog uit de wind houden, als die dat zelf wel doet.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #795 Gepost op: 14-02-2021, 11:49:34 »
Rocky.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #796 Gepost op: 14-02-2021, 11:53:43 »
Splinter ::trots::

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #797 Gepost op: 14-02-2021, 11:54:49 »
Splinter.
Al zou ik het cool vinden als het Reneé is  ::jaja::
#teamamaimiljaarde

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #798 Gepost op: 14-02-2021, 12:25:27 »
Je kunt bijna niet meer om Splinter heen zoals het in beeld wordt gebracht. En daarom wil ik er nog niet aan. Ik blijf bij Rocky.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #799 Gepost op: 14-02-2021, 12:26:12 »
Je kunt bijna niet meer om Splinter heen zoals het in beeld wordt gebracht.

Ik heb dat juist met Charlotte.