Poll

Wie is NIET de Mol?

Charlotte
39 (28.3%)
Renée
17 (12.3%)
Rocky
82 (59.4%)

Totaal aantal stemmen: 103

Auteur Topic: [poll] Wie is NIET de Mol?  (gelezen 27225 keer)

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #20 Gepost op: 2-01-2021, 22:28:08 »
Joshua, Splinter en Charlotte
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline RazorBlade

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Jongens, Unite, de pot!
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #21 Gepost op: 2-01-2021, 22:33:51 »
Regie maakt doorgaans niet in de eerste aflevering de mol verdacht. Daarom heb ik Rocky en Renée weggestemd.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #22 Gepost op: 2-01-2021, 22:35:54 »
Maar maakt "de regie" Rocky juist niet onverdacht door het moment erin te laten/te benadrukken dat de eerste afvaller haar lijkt te verdenken?

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #23 Gepost op: 2-01-2021, 22:39:59 »
Bij de vorige reeks had de afvaller ook Rob vernoemd. Ik streep enkel Joshua definitief af vanwege zijn erg onmolse actie om voor het geld te gaan bij het lasergamen. Hoewel, Erik verdenk ik ook niet.
« Laatst bewerkt op: 2-01-2021, 22:42:08 door Luc »

Offline RazorBlade

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Jongens, Unite, de pot!
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #24 Gepost op: 2-01-2021, 22:40:07 »
Maar maakt "de regie" Rocky juist niet onverdacht door het moment erin te laten/te benadrukken dat de eerste afvaller haar lijkt te verdenken?

Dat moet ik even terug kijken. Precies op het moment van de executive ging de hond op de afstandsbediening zitten. Ze is zo'n schatje.  ::ohno::

Bij de vorige reeks had de afvaller ook Rob vernoemd. Ik streep enkel Joshua definitief af vanwege zijn erg onmolse actie om voor het geld te gaan bij het lasergamen. Hoewel, Eric verdenk ik ook niet echt.

Volgens mij is de senior van de groep nog nooit de mol geweest. Kan het verkeerd hebben maar ieder jaar is de groep ongeveer het zelfde opgebouwd en er is meestal eentje die wat ouder is dan de rest en die is volgens mij nog nooit de mol geweest. Van mij mag je Erik dus ook wel wegstrepen.
« Laatst bewerkt op: 2-01-2021, 22:48:56 door Heinz, Reden: berichten samengevoegd »

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #25 Gepost op: 2-01-2021, 22:48:35 »
Dat moet ik even terug kijken. Precies op het moment van de executive ging de hond op de afstandsbediening zitten. Ze is zo'n schatje.  ::ohno::

Nee, ik doelde op het moment tijdens en direct na de lasergame waarbij Remco Rocky ervan verdenkt hem afgeschoten te hebben. Bij de test noemt hij haar niet.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #26 Gepost op: 2-01-2021, 22:52:24 »
Joshua is voor mij niet de mol.  Geeft geld in bewaring tijdens de lasergame bij iemand die niet wordt afgeschoten .
Verder komt het voorstel unite van hem.


Offline RazorBlade

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Jongens, Unite, de pot!
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #27 Gepost op: 2-01-2021, 23:10:45 »
Het lijkt me ook erg sterk als Florentijn de mol is. Hij probeerde aan het einde van het moltainbiken iets te veel haast te maken terwijl de seconde weg tikten.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #28 Gepost op: 2-01-2021, 23:58:39 »
In ieder geval niet Joshua

Die reed langs het bordje : Renee heeft een hekel aan sinaasappels pellen.
Erik zag m op de valreep.

De mol zou juist willen dat dit info bordje wél gezien wordt aangezien het “ruisinfo” is die niet nodig blijkt. De mol zou hier dus niet langsfietsen


Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #29 Gepost op: 3-01-2021, 12:10:41 »
Charlotte, Erik, Florentijn, Joshua, Renee, Splinter.

Bij deze zes zag ik te weinig verdachte dingen. Nu is een aflevering te weinig om er een harde streep door te zetten. Maar voor nu concentreer ik mij op Laksmhi, Marije, Rocky als mijn molverdachten.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #30 Gepost op: 3-01-2021, 17:39:47 »
Charlotte Joshua Renée Splinter zijn de Mol niet.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #31 Gepost op: 3-01-2021, 18:15:29 »
Charlotte, Erik, Florentijn, Joshua, Renee, Splinter
Eens, en ik voeg nog Lakshmi en Rocky toe ::regenboog::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #32 Gepost op: 4-01-2021, 16:37:53 »
De enige 2 die ik 99% durf af te strepen zijn Erik en Joshua. Charlotte en Lakshmi streep ik voor 50% af. De rest kan het allemaal nog goed zijn, al krijg ik ook kandidaten-vibes bij Rocky, Marije, Splinter en een beetje bij Florentijn. Dan blijft Renée over, maar ik zie de makers niet zo'n soort mol kiezen eigenlijk. Ik heb echt nog wat afleveringen nodig om de mol te vinden.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #33 Gepost op: 8-01-2021, 20:02:11 »
Gestemd op Joshua, Erik, Splinter en Charlotte. Meest zeker van Joshua.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #34 Gepost op: 8-01-2021, 20:09:27 »
Per ongeluk geklikt voor de namen van de personen die ik wél verdenk.

Personen die ik niet verdenk: Joshua, Charlotte, Splinter, Marije en Florentijn.
« Laatst bewerkt op: 8-01-2021, 20:35:35 door molE13 »

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #35 Gepost op: 9-01-2021, 00:25:55 »
Dat moet ik even terug kijken. Precies op het moment van de executive ging de hond op de afstandsbediening zitten. Ze is zo'n schatje.  ::ohno::

Volgens mij is de senior van de groep nog nooit de mol geweest. Kan het verkeerd hebben maar ieder jaar is de groep ongeveer het zelfde opgebouwd en er is meestal eentje die wat ouder is dan de rest en die is volgens mij nog nooit de mol geweest. Van mij mag je Erik dus ook wel wegstrepen.


We hebben tot nu toe best veel "senioren" gehad, wat maakt leeftijd nou uit?       
seizoen  7: Inge van Ipenburg,
     9: Jon van Eerd
   11: Patrick Stoof
   12: Anne-Marie Jung
   15: Suzan Visser
   16: Margriet van der Linden
   20(J): Jeroen Kijk in de Vegte

                                                                                       
 
« Laatst bewerkt op: 9-01-2021, 00:34:17 door Zeeuwse »

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #36 Gepost op: 9-01-2021, 09:13:15 »
Splinter, Charlotte en Erik zijn niet de mol. Florentijn en Joshua waarschijnlijk ook niet.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #37 Gepost op: 9-01-2021, 18:17:19 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 2:

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #38 Gepost op: 9-01-2021, 21:50:51 »
Lakshmi en Rocky. De mol gaat echt niet in de truck bordjes omrijden (had ook op Erik gestemd als ie niet was afgevallen). Gaat de mol 400 euro binnen brengen terwijl de rest wordt afgeschoten? Nee, kan ik me echt niet voorstellen. 50 of 100 euro zou ik nog wel in kunnen komen, maar niet 400.

Vorige keer had ik ook de mol vrij snel afgeschreven, dus negeren mag hoor. ;D

Offline mollie85

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #39 Gepost op: 9-01-2021, 22:40:57 »
De mol wil niet in het midden van de truck zitten want dan kan je erg weinig mollen. Charlotte en Renee vallen af voor mij.

Joshua is het denk ik niet vanwege het ‘unite!’, dat is té onmols.

Renee geeft het foute antwoord waardoor er geld wordt verdiend, terwijl je als mol het goede antwoord wel weet.

Charlotte is direct af bij de ballerina opdracht, erg onmols.

Lakshmi onmols door duimpjes opdracht.