Auteur Topic: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen  (gelezen 112152 keer)

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen
« Reactie #600 Gepost op: 25-02-2021, 14:34:24 »
Geen idee, het kan zijn omdat ze gewoon zo is, het kan nepmollen zijn of het kan inderdaad onderdeel zijn van het thema zoals jullie denken.

Zelf denk ik dat het niet met molschap te maken heeft, maar dat de joker gewoon het thema van deze serie is en dat er daarom zoveel met jokers (en vrijstellingen) is gestrooid. Ik zoek er zelf niet heel veel extra's achter.

Offline Blinker

  • Forumlid
Re: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen
« Reactie #601 Gepost op: 25-02-2021, 14:35:47 »
Straatvoetballers willen hun tegenstanders voor joker zetten...de Mol wil dat ook.

 

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen
« Reactie #602 Gepost op: 25-02-2021, 14:36:53 »
Straatvoetballers willen hun tegenstanders voor joker zetten...de Mol wil dat ook.

Charlotte heeft een adres waar ze woont. Bij elk adres hoort een straat. Straatvoetballers willen hun tegenstander voor joker zetten...de mol wil dat ook.

Maar dat even ter zijde. Voor joker zetten kan toch overal worden gebruikt?
« Laatst bewerkt op: 25-02-2021, 14:39:21 door Belgian Mol »

Offline vloeistof

  • Forumlid
Re: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen
« Reactie #603 Gepost op: 25-02-2021, 15:13:58 »
Volgens mij zijn we er uit. Charlotte is de joker. Oftewel degene die met haar malle fratsen (duidelijke genepmol) de bliksemafleider van de Mol is. :P

Ik vrees van ook ja. Vrezen, want naar mijn mening werd ze tijdens de onthulling van de kandidaten extra in de schijnwerpers gezet, waardoor ik het idee had dat zij het echt niet kon zijn. Dat deed me denken aan Jochem in seizoen 17, die in de eerste twee afleveringen mijn verdenking verloor, omdat er zo de nadruk werd gelegd op zijn verdachte gedrag. Ik zou het leuker vinden als er wat onvoorspelbaarder te werk zou worden gegaan, dat de bliksemafleider juist wel een keer de mol blijkt te zijn.
« Laatst bewerkt op: 26-02-2021, 11:42:27 door vloeistof »

Offline molE13

  • Forumlid

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen
« Reactie #605 Gepost op: 25-02-2021, 19:52:55 »
De kick-off bij de moltalk blijft me bezighouden. Charlotte met een duidelijke Ja.  Renée zegt volgens sommigen "ik ben de mol", maar ik hoor niet (misschien een beetje doof).


Renee zegt tijdens het fragment wat ze laten zien van een toneelstuk waarin ze astrid holleder speelt. 'ik ga maar eens onderduiken'. (of iets in die trant)

Offline ERdoubleD

  • Forumlid
Re: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen
« Reactie #606 Gepost op: 27-02-2021, 09:43:29 »
Eentje voor de Rocky verdenkers:

Meisjes (met) Rode Haren

Mol Rocky H.


Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen
« Reactie #607 Gepost op: 27-02-2021, 09:54:04 »
Eentje voor de Rocky verdenkers:

Meisjes (met) Rode Haren

Mol Rocky H.


Dus omdat Marije rood haar heeft, is Rocky de Mol? 
Beetje onwaarschijnlijk, vind je zelf ook niet?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen
« Reactie #608 Gepost op: 27-02-2021, 10:36:12 »
Het gaat om de beginletters M R H, niet om de kleur haar.
Ik vind het wel juist goed gevonden!

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen
« Reactie #609 Gepost op: 27-02-2021, 23:40:35 »
Dus wie van de molloten durft de  eveloppe uit de mollotenopdracht in China bij een kaars te houden voor een hint? Zou wel meesterlijk zijn!  >:D

Offline JeroenR

  • Forumlid
Re: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen
« Reactie #610 Gepost op: 28-02-2021, 00:16:33 »
Ook al in een ander topic genoemd, maar Rocky benoemt bij de test in aflevering 1 als enige Renée als verdachte en daarmee heeft Rocky gelijk (net als de titel van aflevering 1)

Offline Moldo

  • Forumlid
Re: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen
« Reactie #611 Gepost op: 28-02-2021, 10:41:22 »
Dus toch.

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen
« Reactie #612 Gepost op: 28-02-2021, 11:31:19 »
Omdat er inmiddels iets meer mensen serieus naar Renée kijken gooi ik deze er nog even in:

Dat tafereeltje in de etalage kan toch geen toeval meer zijn?
Drie marionetten (kandidaten) op het toneel, waarvan de middelste een Pinokkio (de mol); 1 marionet ervoor (Rik als presentator); en aan de zijkant een computertje (de test). De hele setting in een theatertje met een jokertje erop. Vliegtuigje erboven. En als je echt wilt kun je misschien in de carrousel met hagende poppetjes ernaast de kickoff terugzien.

Zou dit dan ook de bevestiging voor Rocky zijn geweest om vol op Renée te gaan? Misschien daarom geforceerd deze foto toch nog aan Marije gelinked door Rocky?

Edit: bijlage uploaden lukt even niet. Probeer ik later nog eens.
Edit2: gelukt!
« Laatst bewerkt op: 28-02-2021, 11:39:53 door annebeestje »

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen
« Reactie #613 Gepost op: 28-02-2021, 11:34:03 »
Omdat er inmiddels iets meer mensen serieus naar Renée kijken gooi ik deze er nog even in:

Dat tafereeltje in de etalage kan toch geen toeval meer zijn?
Drie marionetten (kandidaten) op het toneel, waarvan de middelste een Pinokkio (de mol); 1 marionet ervoor (Rik als presentator); en aan de zijkant een computertje (de test). De hele setting in een theatertje met een jokertje erop. Vliegtuigje erboven. En als je echt wilt kun je misschien in de carrousel met hagende poppetjes ernaast de kickoff terugzien.

Zou dit dan ook de bevestiging voor Rocky zijn geweest om vol op Renée te gaan? Misschien daarom geforceerd deze foto toch nog aan Marije gelinked door Rocky?

Edit: bijlage uploaden lukt even niet. Probeer ik later nog eens.

In welke aflevering zat dit? Ik zit sinds aflevering 5 op Renée maar deze heb ik nog niet gezien  ::oink::

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen
« Reactie #614 Gepost op: 28-02-2021, 11:36:20 »
In welke aflevering zat dit? Ik zit sinds aflevering 5 op Renée maar deze heb ik nog niet gezien  ::oink::

In de foto opdracht afl 4. Gefotografeerd door Rocky.

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen
« Reactie #615 Gepost op: 28-02-2021, 11:44:16 »
In de foto opdracht afl 4. Gefotografeerd door Rocky.

Gevonden. Dat ziet er idd erg apart uit.  ::ok::

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen
« Reactie #616 Gepost op: 28-02-2021, 12:03:58 »
Leuk ...zat toen ook in Moltalk, geloof ik. Ik had deze opdracht vanochtend snel teruggekeken, vanwege die mogelijke hint.

https://www.youtube.com/watch?v=Q9BSxNCCwjQ

^ er zit nog een mogelijke maar veel minder mooie hint in naar Rocky's molschap. Ze fotografeert een grasveldje (voetbal, of molshopen?) om zichzelf uit te beelden bij 20:45, maar levert vervolgens een foto van een giraffe in bij 22:35

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen
« Reactie #617 Gepost op: 28-02-2021, 12:43:17 »
Omdat er inmiddels iets meer mensen serieus naar Renée kijken gooi ik deze er nog even in:

Dat tafereeltje in de etalage kan toch geen toeval meer zijn?
Drie marionetten (kandidaten) op het toneel, waarvan de middelste een Pinokkio (de mol); 1 marionet ervoor (Rik als presentator); en aan de zijkant een computertje (de test). De hele setting in een theatertje met een jokertje erop. Vliegtuigje erboven. En als je echt wilt kun je misschien in de carrousel met hagende poppetjes ernaast de kickoff terugzien.

Zou dit dan ook de bevestiging voor Rocky zijn geweest om vol op Renée te gaan? Misschien daarom geforceerd deze foto toch nog aan Marije gelinked door Rocky?

Edit: bijlage uploaden lukt even niet. Probeer ik later nog eens.
Edit2: gelukt!
Rocky liegt in Kameraad over wie zij ingevuld heeft als Mol. Als je al weet wie de Mol is, lieg je daar over. Voor de rest was Rocky eerlijk. Ik vermoed dat Rocky in aflevering 1 al weet dat Renee de Mol is.
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline klakske

  • Forumlid
Re: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen
« Reactie #618 Gepost op: 28-02-2021, 14:22:35 »

Een jokerkaart met belletjes aan de voet die later in het seizoen opduikt als puzzle joker zonder belletjes aan de voet blijf ik bizar vinden.
Dit doe je niet zomaar.

Lijkt toch enkel naar ex voetballende Rocky te verwijzen op een moment dat niemand kon weten wie er in de finale kwam, behalve de mol?
De joker die 3x de letter Ha antwoordt op de vraag wie is de mol?
Is dit toeval, een vals spoor of een echte hint?




Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen
« Reactie #619 Gepost op: 28-02-2021, 15:02:29 »
Tot 3 tellen, opdracht wie wat waar, Renée noemt het decor als uit Lord of the Rings, daarvan zijn er 3 films...